Mitä poikkeavaa ulkonäössäsi on verrattuna suurimpaan osaan ihmisistä?
Tajusin juuri että en ole vuosiin nähnyt ihmistä jolla olisi pisamia. Itsellä naama täynnä. Varmaan viisi vuotta sitten erään korukaupan myyjä oli pisamanaamainen ja häpesin hänen puolestaan miten hän kehtaa olla asiakaspalvelutyössä. Itse en ikinä kehtaisi. Ahdistun kun ihmiset katsovat mua sillä häpeän ja vihaan naamaani. Olisipa puhtaat kasvot :( En myöskään koskaan ole tuntenut toista pisamanaamaa. Koulussani ei ollut ketään eikä nyt työpaikallani. Niin paitsi mä.
Kommentit (60)
Minulla ei ole tatuointia. Suurimmalla osalla on.
Rakastan pisamia, haluisin itellenikin.
Eiköhän tämä kantasuomalainen ulkonäkö ole melko harvinainen ihmisten joukossa.
Pitkät ja paksut hiukset, turkoosit silmät.
Tarkoitin pitkät ja paksut vaaleat hiukset. Tummia pitkiä ja paksuja on paljon.
Olen poikkeuksellisen lihava kuin jenkkiohjelmissa.
Leukakuoppa. Onneksi suhteellisen pieni ja vain vähän kuopalla, mutta harmittaa se silti.
Pisamat ovat ihania! Isäni suku on täynnä punapäitä mutta geeni hyppäsi ylitseni, harmittaa.
Ja ketjun aiheeseen palatakseni, ei mitään erikoista. Näytän tylsän tavalliselta.
Voimakas avopurenta lapsuuden onnettomuuden seurauksena ja siitä johtuen kulumat leukanivelissä.
Skolioosi vetää vyötärön oikealle puolelle. Vasen puoli lantiosta on "mallin mitoissa" (selkeä ero vyötäröön), kun oikea puoli taas melkein suora pötkö
Kolmas pakarani on alaleuassa poikittain.
Pienet korvat.
Joku peittelee hiuksilla isoja tai höröttäviä korvia, minä lapsenkorvia.
Huomattavasti. En ole niin maskuliininen kuin suurin osa miehistä. Kos olisi pidemmät hiukset, voisin hyvin mennä naisesta ellei housuun kurkattaisi. Sellaiset hyvin naisen omainen hento solakka ruumiinrakenne, lyhyys ja feminiiniset babyface kasvot. Lisäksi ikää joudun aina todistamaan passista ja ärsyttää kun bussikortissa tyrkytetään lastenlippua. No, anakin monet sanovat että omen todella söpö, sympaattinen ja kaunis 😜
Vierailija kirjoitti:
Tajusin juuri että en ole vuosiin nähnyt ihmistä jolla olisi pisamia. Itsellä naama täynnä. Varmaan viisi vuotta sitten erään korukaupan myyjä oli pisamanaamainen ja häpesin hänen puolestaan miten hän kehtaa olla asiakaspalvelutyössä. Itse en ikinä kehtaisi. Ahdistun kun ihmiset katsovat mua sillä häpeän ja vihaan naamaani. Olisipa puhtaat kasvot :( En myöskään koskaan ole tuntenut toista pisamanaamaa. Koulussani ei ollut ketään eikä nyt työpaikallani. Niin paitsi mä.
Miksi häpeät pisamia? Pisamat ovat kauniita.
Ei pisamissa mitään vikaa ole tai hävettävää. :D Jotkut jopa rakastaa niitä.
Olet hassu. Älä lyttää itseäsi yhden piirteen takia. :)