Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaija Koo keskellä kolmiodraamaa ~ petetty vaimo: Jätä mieheni rauhaan!”

Vierailija
11.10.2018 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Kaija-Koo-keskella-kolmiodraamaa-Petetylt…

– Jätä mieheni rauhaan äläkä pommita häntä jatkuvasti viesteillä ja soitoilla. Olemme onnellisesti naimisissa, etkä voi tulla väliimme, petetyksi joutunut vaimo haluaa sanoa Kaija Koolle.

Kommentit (369)

Vierailija
261/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vaimon tuskan. Mieheni tunnusti salasuhteen, jätti kuitenkin oleellisia asioita kertomatta tuosta suhteesta. Ehdin jo soittaa toiselle naiselle, lähettää rumia viestejä ja haukkua hänet pystyyn. Olin varma, että nainen oli vietellyt mieheni ja mieheni oli vain uhri, joka hämmennyksessään ei tiennyt , mitä teki. Jos seiska olisi ollut kiinnostunut ja julkaissut, olisin heillekin kertonut toisen naisen nimen ja kehottanut naista pysymään kaukana miehestäni. Opin kuitenkin sen, että petollisin tässä kuviossa oli oma rakas aviomieheni, jonka luulin tuntevani. Hän olikin ollut suhteessa melkein kaksi vuotta, puhunut toiselle naiselle ihan kaikesta, mitä avioliitossamme tapahtui ja uskoutunut hänelle synkimmästä salaisuudestamme. Roikottanut toista naista turhilla lupauksilla ja valehdellut avioliittomme tilasta. Alkuun tietenkin taistelin miehestäni, mutta kun toinen nainen luovutti, tuntui, etten voittanutkaan. Olin sittenkin häviäjä. Minulle jäi tuo masentunut mies, joka valehteli vuosia, saastutti kotimme viemällä naista sinne pantavaksi, yritti pelastaa nahkansa syyttämällä suhteesta toista naista. Nyt toinen nainen on vapaa ja minä nukun yöni tuon pirun vieressä ja mielikuvassani tämä toinen nainen meidän keskellä, meidän aviovuoteessa. Toinen nainen saa pitää mukavat muistonsa miehestäni ja minä elän painajaisessa, josta en pääse pois.

Vierailija
262/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin vaimoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta onhan se vaimo yksinkertainen, joka sellaisen miehen haluaa pitää, mikä pelaa kahdessa suhteessa. Avioliitto on kahden ihmisen välinen. Muuten ollaan onnellisia, mutta seksi ei suju, niin mies mieluummin hakee sitä muualta, kun korjaisi tilanteen kotona vaimon kanssa. Ei se ole hyvä avioliitto. Vaimo ei vaan halua luopua tutusta turvallisesta miehestään, koska tajuaa peiliin katsoessaan, ettei tule uutta miestä ihan heti saamaan.

Palstan kaksinaismoralismi on hämmentävää.

Jos mies on tyytymätön suhteeseen/seksiin eikä hae eroa, hän on fiksu ja käyttää vaimoa hyväkseen pitääkseen elintason ja mukavat kotiolot.

Jos vaimo on tyytymätön suhteeseen/seksiin eikä hae eroa, on hän yksinkertainen ja tyhmä kun suostuu olemaan kynnysmattona.

Ajatus on, että mies saisi toisen naisen tai kolmannenkin, mutta vaimo on aina niin ruma ettei koskaan saisi muuta miestä kuin sen jonka nuoruuden lumovoimalla on pakottanut naimisiin kanssaan. Ajatus on myös, että vain aviomies voi hyötyä avioliitosta parhaimmillaankaan ja nainen on aina liittonsa kahleissa.

Vaikka suhteessa ei olisi kolmansia osapuolia, asetelma on aina sama. Kuin mies ja vaimo kumpikaan eivät osaisi rakastaa ja pitää avioliittoaan arvokkaana sinänsä.

Kummallista on, että tätä näkökulmaa pitävät yllä naimisissaolevat itse?? Vaiko eronneet?

Eikun nää on iha faktoja. Elämässä opittua, koettua ja kuultua. Omassa ystäväpiirissä on petettyjä vaimoja, petettyjä aviomiehiä, pettäjiä ja sinkkuja, jotka ovat salasuhteessa. Vaimo ei halua luopua pettäjämiehestä, koska pelkää jäävänsä yksin ja ei pärjää taloudellisesti. Pettäjämies ei halua lähteä avioliitosta, koska vaimo kiristää lapsilla ja uhkaa kertoa suhteesta sukulaisille. Vaimo voi jopa uhkailla itsemurhalla. Vaimon häpeä, että hän ei riittänytkään.

Mies on retkahtanut toiseen jännityksen tai intohimon takia, jäänyt kiinni ja nyt vaimo haluaa vielä näyttää miehelleen, että kyllä hänkin osaa olla yllätyksellinen ja kyllä sitä pesää saa kotonakin. Ei voi mitään, eniten säälin niitä vaimoja, joita petetty ja jotka uskovat miestensä selitykset ja yrittävät korjata liiton, jota mies ei ole arvostanut.

Ihanko totta. Omassa elämässäni opittua, että vaimo ei uskalla ottaa eroa niin alkaa varattuna vehtaamaan toisen miehen kanssa. Saman toimintamallin näkee täällä palstallakin useista ihastumis-viestiketjuista. Pettäjänainen ei uskalla lähteä avioliitosta, koska on niin mukavaa kun ei tarvitse selvitellä asioita ja hakee hauskaa suhteen ulkopuolelta. Ehkä tämä on asia joka yhdistää kaikkia pettäjiä.

Ei vain mies käytä hyväksi, vaan nainenkin.

Hyväksikäytettyjä ovat kaikki ne jotka vastustavat itse kiusauksia ja ovat uskollisia, eivätkä tiedä että kumppani selän takana ei vastusta vaan antaa mennä.  Kun luottamus särkyy, se on oikeasti jotain niin kipeää ettei sitä raha ratkaise. Voi olla aito halu heittää toinen pihalle, mutta rakkaus ei lopu vaikka luottamus romahtaa.

Ei suhteeseen jääminen ole tyhmyyttä, typeryyttä, yksinkertaisuutta, köyhyyttä, saamattomuutta, rumuutta. Olisiko vaikeaa nähdä ihminen siinä tilanteessa? Että se voi olla inhimillinen ponnistus pelastaa elämän rakkaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pidetty hahmo eli tässä tapauksessa Kaija, niin ollaan puolustelemassa. Mutta olisko eri ääni kellossa jos tää varattuun mieheen kajoaja olis joku muu jolla ei olekaan niin hyvä julkisuuskuva? Miettikääpä sitä. Jos teidän mies jäisi kiinni salasuhteesta, silittelisittekö tosiaan sen naisen päätä? "Eihän se nainen ole mitään tehnyt" ja silleen.

Vierailija
264/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hortalta tuo Kaijakin näyttää.

Vierailija
265/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hortta? Ennenminkin tekotaiteellinen pikkupullukka 😅

Vierailija
266/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirun vaimo kirjoitti:

Tiedän vaimon tuskan. Mieheni tunnusti salasuhteen, jätti kuitenkin oleellisia asioita kertomatta tuosta suhteesta. Ehdin jo soittaa toiselle naiselle, lähettää rumia viestejä ja haukkua hänet pystyyn. Olin varma, että nainen oli vietellyt mieheni ja mieheni oli vain uhri, joka hämmennyksessään ei tiennyt , mitä teki. Jos seiska olisi ollut kiinnostunut ja julkaissut, olisin heillekin kertonut toisen naisen nimen ja kehottanut naista pysymään kaukana miehestäni. Opin kuitenkin sen, että petollisin tässä kuviossa oli oma rakas aviomieheni, jonka luulin tuntevani. Hän olikin ollut suhteessa melkein kaksi vuotta, puhunut toiselle naiselle ihan kaikesta, mitä avioliitossamme tapahtui ja uskoutunut hänelle synkimmästä salaisuudestamme. Roikottanut toista naista turhilla lupauksilla ja valehdellut avioliittomme tilasta. Alkuun tietenkin taistelin miehestäni, mutta kun toinen nainen luovutti, tuntui, etten voittanutkaan. Olin sittenkin häviäjä. Minulle jäi tuo masentunut mies, joka valehteli vuosia, saastutti kotimme viemällä naista sinne pantavaksi, yritti pelastaa nahkansa syyttämällä suhteesta toista naista. Nyt toinen nainen on vapaa ja minä nukun yöni tuon pirun vieressä ja mielikuvassani tämä toinen nainen meidän keskellä, meidän aviovuoteessa. Toinen nainen saa pitää mukavat muistonsa miehestäni ja minä elän painajaisessa, josta en pääse pois.

Mikset pääse pois?

Vierailija
267/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vähän noloa vaimon haukkua julkisesti Kaijaa ja väittää oman suhteensa miehen kanssa olevan täydellinen. Eihän se hyvä ole ollut, jos miehellä on ollut pitkä sivusuhde toiseen, se on ollut hyvä vain vaimon mielikuvissa. Toisekseen se roisto tässä on pettänyt mies, joka lienee valehdellut molemmille.

Olisi oikein julkistaa sen miehen ja vaimon nimet myös. Vaimo lienee vielä shokissa ja syyttää siksi toista naista eikä oikeaa syyllistä eli miestä. Ei kykene vielä katsomaan totuutta silmiin. Mun sympatiat ovat molempien naisten puolella. Olisi väärin päästää se pettänyt mies kuin koira veräjästä tässä.

Vierailija
268/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirun vaimo kirjoitti:

Mikset pääse pois?

Se häpeä, että epäonnistuin avioliitossa, en pärjää yksin lasten kanssa, talolaina ja jostain kumman syystä rakastan vielä tuota miestä....

Vierailija
269/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhteeseen jääminen ole tyhmyyttä, typeryyttä, yksinkertaisuutta, köyhyyttä, saamattomuutta, rumuutta. Olisiko vaikeaa nähdä ihminen siinä tilanteessa? Että se voi olla inhimillinen ponnistus pelastaa elämän rakkaus?[/quote]

On ihan inhimillistä ponnistella elämänrakkautensa perään, mutta eikö se ole turhaa, jos pettänyt osapuoli on rakastunut toiseen, ollut suhteessa toisen kanssa ja ei ole kunnioittanut puolisoaan. Rakkaussuhde ja riippuvuussuhde ovat kaksi eriasiaa. Rakkaudessa ei petetä. Rakkaus toista ihmistä kohtaan on jotain niin suurta, ettei halua satuttaa toista millään tavalla. Aina löytyy hyviä selityksiä, miksi on pettänyt, harva uskaltaa tunnustaa oikeaa syytä.

Vierailija
270/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset antavat anteeksi miehelleen useita kertoja. Myös eron jälkeenn ottavat takaisin. Joskus mies parantaa tapansa, usein ei. Surullista on kun vaimo taas uudelleen on samassa tilanteessa ja joutuu epäilemään ja kyselemään miehensä perään. Ja siltikään ei halua tästä erota.

Joskus on niinkin, että vaikka yhdessäoleminen on ahdistavaa ja tietää toisen pettäneen ja ehkä vielä pettävän niin muillekaan ei miestä anneta.

Ymmärrän eroamisen vaikeuden ja syyt miksi ei erota, vielä vaikeampaa on kun itsekin vielä rakastaa miestä. Tai ainakin on se tunne ettei pysty miehestä luopumaan, oli se kiinni pitämisen motiivi sitten mistä seikasta johtuva tahansa.

Vierailija
271/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuma!

no eikä ole. Kaijan salarakas on viisikymppinen yritysjohtaja ja Kaija itse on 56.

Vierailija
272/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin epäilen koko juttua. Kuka yritysjohtaja tilittää Seiska-lehdelle? Konkurssin tehnyt?

Vierailija
273/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KK vaikuttaa kylmältä tapaukselta. Ikävää roikkua varatussa miehessä. Myös toinen nainen voi tehdä heti alussa selväksi, ettei ukkomiesten kanssa mennä pidemmälle. Pitkään naimisissa olleet voivat olla syvästi kiintyneitä ja parhaita ystäviä keskenään. Jos siihen innokas tulee kiehnäämään, voi sitoutuneenkin miehen pää mennä sekaisin.

56-vuotiaille ei vapaita samanikäisiä ole juuri tarjolla, mutta olen ymmärtänyt Kaijan tykkäävän vähän nuoremmista. Sieltä löytyisi vapaata riistaa.

Vierailija
274/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ eli sinun(kin) mielestä mies on aivoton, tahdoton ja täysin vietävissä oleva, ilman minkäänlaista itsekuria🙄

Vierailija
275/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noista ukoista edes tapellaan. En huolisi yhtäkään munamiestä huusholliini. Enää.

Vierailija
276/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan inhimillistä ponnistella elämänrakkautensa perään, mutta eikö se ole turhaa, jos pettänyt osapuoli on rakastunut toiseen, ollut suhteessa toisen kanssa ja ei ole kunnioittanut puolisoaan. Rakkaussuhde ja riippuvuussuhde ovat kaksi eriasiaa. Rakkaudessa ei petetä. Rakkaus toista ihmistä kohtaan on jotain niin suurta, ettei halua satuttaa toista millään tavalla. Aina löytyy hyviä selityksiä, miksi on pettänyt, harva uskaltaa tunnustaa oikeaa syytä.

Tämä on aika ristiriitainen kommentti sinulta.

Miten pettänyt osapuoli on ollut rakastunut toiseen, jos rakkaudessa ei mielestäsi petetä? Kyllähän pettäjä pettää sitä pettäjäkumppaniaan vaimonsa kanssa, mikäli vaimon kanssa elää aviosuhdetta?

Tämä vaikuttaa taas yhdeltä kakkosnaisen viestiltä. Yritetään korostaa kakkosen asemaa ykköseen nähden "miehen valintana". Mies pelaa ihan molempia naisia kuviossa. Ei ole voittajia. Miehellä on vain useampi pelikenttä, joissa yhdessä kerrallaan hän on kukkona tunkiolla. Tosi pelimies todennäköisesti kohtelee molempia naisiaan hyvin jotta voi nämä pelikentät säilyttää. Ehkä hän rakastaa myös erikseen molempia naisia. Niinhän täällä naisetkin kertovat jatkuvasti pitävänsä yllä ihastuksia toisiin miehiin, vaikka "rakkaus ei halua satuttaa toista millään tavalla".

Vierailija
277/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain on sellaista että jokainen päättää itse. Se tosirakkauskin voi sattua kohdalle vasta joskus vaikka sitten olisikin naimisissa. Jos vaimo on miehelle rakas ja yhteiselämä ja seksi sujuu hyvin, ei silloin ole tarve muita vilkuilla. Jos ei pysty miestään pitämään niin antaa mennä ja nauttia uudesta rakkaudestaan.  Vanha totuus hyvään suhteeseen ei kolmas pääse väliin. Toivon että Kaija Koo saa haluamansa..jos se on tuo mies niin olkoon ja onhan hänellä muitakin ottajia.

Vierailija
278/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ennen päiväys? Silloin on pakko pitää kiinni mistä saa.

Vierailija
279/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä niin Kaijana tekisin tästä biisin, oikein hitin, joka soisi koko ajan radiossa.  ;)

Tiedoksi: Kaija ei tee itse biisejään, ei säveliä ei sanoja ei mitään. Hänen siis pitäisi kertoa asiasta biisintekijöilleen jotka sitten vääntäisivät aiheesta kappaleen. Tuskin tekee niin.

Vierailija
280/369 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aika ristiriitainen kommentti sinulta.

Miten pettänyt osapuoli on ollut rakastunut toiseen, jos rakkaudessa ei mielestäsi petetä? Kyllähän pettäjä pettää sitä pettäjäkumppaniaan vaimonsa kanssa, mikäli vaimon kanssa elää aviosuhdetta?

Tämä vaikuttaa taas yhdeltä kakkosnaisen viestiltä. Yritetään korostaa kakkosen asemaa ykköseen nähden "miehen valintana". Mies pelaa ihan molempia naisia kuviossa. Ei ole voittajia. Miehellä on vain useampi pelikenttä, joissa yhdessä kerrallaan hän on kukkona tunkiolla. Tosi pelimies todennäköisesti kohtelee molempia naisiaan hyvin jotta voi nämä pelikentät säilyttää. Ehkä hän rakastaa myös erikseen molempia naisia. Niinhän täällä naisetkin kertovat jatkuvasti pitävänsä yllä ihastuksia toisiin miehiin, vaikka "rakkaus ei halua satuttaa toista millään tavalla".

Ei, kun olen se vaimo, jota mies petti. Rakastui toiseen naiseen, aneli kuitenkin takaisin, otin ja yritin kaikkeni perheen vuoksi. Rakastin kovasti miestäni, mutta se ei riittänyt. En pystynyt unohtamaan ja koin sivusuhteen suurena loukkauksena. Yrittäminen oli molemmille liian raskasta. Erosimme. He ovat yhdessä ja minä jatkoin elämääni. En ole etsinyt uutta, olen onnellinen näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan