Kaija Koo keskellä kolmiodraamaa ~ petetty vaimo: Jätä mieheni rauhaan!”
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kaija-Koo-keskella-kolmiodraamaa-Petetylt…
– Jätä mieheni rauhaan äläkä pommita häntä jatkuvasti viesteillä ja soitoilla. Olemme onnellisesti naimisissa, etkä voi tulla väliimme, petetyksi joutunut vaimo haluaa sanoa Kaija Koolle.
Kommentit (369)
Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen
https://www.laki24.fi/riri-rikokset-yksityisyyden_rauhan_kunnian_loukka…
Tämä julkinen ulostulo ei kyllä varmasti lämmitä miehen tunteita vaimoa kohtaan paitsi korkeintaan suoraan kiehumispisteeseen. Huono taktinen veto vaimolta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä julkinen ulostulo ei kyllä varmasti lämmitä miehen tunteita vaimoa kohtaan paitsi korkeintaan suoraan kiehumispisteeseen. Huono taktinen veto vaimolta.
Tämä. Millä helvetin logiikalla vaimo ajattelee, että kas nolaan miehen ja meidän koko perheen (en toki itseäni, koska olen The Vaimo) koko kansan silmissä nimiä ja kuvia myöden (paljastuu kuitenkin) ja sen seurauksena mieheni haluaa jatkaa onnellista avioliittoamme yhteiseen tuhkapurkkiin asti ja kiittää vielä, että näin tein? Ei sillä, että yhtälailla mieskin on heidän ”maineensa” sössinyt, mutta pienemmillä vahingoilla KOKO perhe olisi selvinnyt ilman vaimon äärimmäisen typerää avautumista.
No joo, ehkä joku mies haluaa🙄
Aa että mä niin toivon että Kaija oikeesti heittäis korkkarit kattoon ja antais palaa.
Kerran täällä vaan ollaan ja siitä pitää saada nauttia, kyllä varmaan jokaisella on huolenaiheita riittämiin. Ei kannata alkaa märehtiin menneitä vaan elää niinko viimestä päivää. Kaija on jo aikunen nainen tietää mitä tekee.
Minulle on tehty noin. Mies vedätti minua pitkään ja sitten tapahtui kaikenlaista ja vaimokin sai tietää. Ihan hirveä kaaos ja sekasotku ja vaimo teki paljon vaikeuttaakseen elämääni ja levitti tietoa minua haittaavalla tavalla.
No, sen seurauksena mies oli kipeänä huolesta minusta ja minun jaksamisestani eikä suinkaan vaimon.
Ikäviä juttuja nämä, mutta tuon kokemani jälkeen tiedostan senkin, että sellaisetkin ihmiset, jotka eivät koskaan kuvittelisi tekevänsä mitään tuollaista, saattavat löytää itsensä keskeltä mitä ihmeellisintä soppaa.
Ei ole kellekään tullut mieleen että ovat miehen kanssa sopineet että yrittävät vielä. Kaija ei niele tappiota vaan piirittää miestä. Seiska soittanut vaimolle ja kysynyt kommenttia, joka on sitten vatutuspäissään tietenkin kommentoinut.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tehty noin. Mies vedätti minua pitkään ja sitten tapahtui kaikenlaista ja vaimokin sai tietää. Ihan hirveä kaaos ja sekasotku ja vaimo teki paljon vaikeuttaakseen elämääni ja levitti tietoa minua haittaavalla tavalla.
No, sen seurauksena mies oli kipeänä huolesta minusta ja minun jaksamisestani eikä suinkaan vaimon.
Ikäviä juttuja nämä, mutta tuon kokemani jälkeen tiedostan senkin, että sellaisetkin ihmiset, jotka eivät koskaan kuvittelisi tekevänsä mitään tuollaista, saattavat löytää itsensä keskeltä mitä ihmeellisintä soppaa.
😂 Vai ihan kipeänä huolesta. "Eikä suinkaan vaimon, vaan minun takiani, nih!"
Kyllä mä niin Kaijana tekisin tästä biisin, oikein hitin, joka soisi koko ajan radiossa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onnellisesti naimisissa - ja ukko menee silti pettämään? Eiköhän se mies ole se suurin syypää tässäkin casessa. ;)
Näin on. Uskoton puoliso on syyllinen aviorikokseen.
Ja mitä sitten?? Jokaisella on oikeus onneen..
Aviorikos? Kuka hullu käyttää ko sanaa? Ei ole ollut laissa enää vuosikymmeniin.
Kukas se mies on? Kaija jo on tiedossa, mut eikös suhde ole kahden kauppa (ja kolmannen korvapuusti). 😀
No ei tuo petetty vaimo ole kyllä onnellisesti naimisissa!
Mutta kyllä laskee kaija koon pointsit kun edes alentuu moiseen, tuollaisille naisille on kyllä nimityskin...
Ja en edes viitsi sanoa mitä ajattelen pettäjästä! Hyi ssss...na!!! YÄK!!
Vierailija kirjoitti:
Aviorikos? Kuka hullu käyttää ko sanaa? Ei ole ollut laissa enää vuosikymmeniin.
Huorinteko on se vanhahtava nimitys. Aviorikos on ihan käytössä edelleen, ainakin mikroskooppisen pienen Suomen rajojen ulkopuolella.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Aviorikos
Mielenkiinnolla odotellaan tämän toisenkin nimeämistä, julkisuudesta tuttu hänkin. Turha yksin on Kaijaa syyttää, tosin tietoa ei liene kellään millaista viestipommitusta siellä on harjoitettu.
Seiska muuten tarkistaa faktansa eli ei savua ilman tulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Vai ihan kipeänä huolesta. "Eikä suinkaan vaimon, vaan minun takiani, nih!"
Sellaisia tapauksia kyllä tiedän, että koko suku on "kipeänä huolesta" perheen ja vaimon vuoksi ja sille laidalle kallistui myöskin mies, kun toinen nainen rupesi vainoamaan koko perhettä. Ei tajua, että ei ole enää mielenkiintoa kuin sääliä sitä toista naista kohtaan. Kaikilla kun ei ole mitään itsearvostusta ja kunniantuntoa, tehdään kaikki, että saataisiin oma päämäärä lävitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta ja tapauksesta toiseen, en puhu nyt tästä kyseisestä. Joskus takertujat, toiset naiset ovat mt-potilaita, tässähän oli julkisuudessa kun erään julkkiksen veli joutui hakemaan stalkkerille lähestymiskieltoa, oli tekstiviestiä ym. lähetysmistä joka oli epätoivottua. Tapauksia on jossa toinen nainen uhkaili itsemurhalla jos hänet jätetään, siis selvää kiristystä ja myös teki kiusaa monella tapaa myös perheelle. Ikinä ei tiedä minkä harmin toisesta naisesta saa, eivät ehkä ole ihan kunnossa kun eivät ole kelvanneet kellekään poikamiehelle vaan aina on kuvioissa ukkomies. Yleensä kunnon naiset vaikka jäisivät eron takia yksin tms. niin pariutuvat melko pian ihan oikeasti sitoutuneeseen suhteeseen ei-varatun kanssa uudelleen, laatu löytää aina laadun luokse, vientiä riittää eronneilla.
Kyllä nämä itsemurhalla uhkailijat on useammin niitä petettyjä vaimoja joista miehet yrittävät päästä eroon. Eihän sellaista uskalla edes jättää, tiedä vaikka laajentaa itsarin lapsiinkin.
Vaimot eivät uhkaile jos heillä on perhe, nainen se pitää perheen pystyssä ja tekisi lasten hyväksi ihan mitä vain. Yksinäinen nainen, toinen nainen, jolla ei ole mitään muuta kuin surkea suhde ukkomieheen, jää täysin yksin jos hänet hylätään ja on potentiaalinen suiside-tyyppi. Useimmiten vaimot eroavat miehestä itse, eivätkä jää suremaan koska kaikki eivät voi antaa pettämistä anteeksi. Useimmiten on varmasti niin, että miehet tulevat häntä koipien välissä takaisin ja parantavat tapansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kellekään tullut mieleen että ovat miehen kanssa sopineet että yrittävät vielä. Kaija ei niele tappiota vaan piirittää miestä. Seiska soittanut vaimolle ja kysynyt kommenttia, joka on sitten vatutuspäissään tietenkin kommentoinut.
Tämä. Uskon, että juuri näin on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta ja tapauksesta toiseen, en puhu nyt tästä kyseisestä. Joskus takertujat, toiset naiset ovat mt-potilaita, tässähän oli julkisuudessa kun erään julkkiksen veli joutui hakemaan stalkkerille lähestymiskieltoa, oli tekstiviestiä ym. lähetysmistä joka oli epätoivottua. Tapauksia on jossa toinen nainen uhkaili itsemurhalla jos hänet jätetään, siis selvää kiristystä ja myös teki kiusaa monella tapaa myös perheelle. Ikinä ei tiedä minkä harmin toisesta naisesta saa, eivät ehkä ole ihan kunnossa kun eivät ole kelvanneet kellekään poikamiehelle vaan aina on kuvioissa ukkomies. Yleensä kunnon naiset vaikka jäisivät eron takia yksin tms. niin pariutuvat melko pian ihan oikeasti sitoutuneeseen suhteeseen ei-varatun kanssa uudelleen, laatu löytää aina laadun luokse, vientiä riittää eronneilla.
Eli ukkomiehet ovat tyhmempiä , kuin poikamiehet??
Ja vaimot ei myöskään ole ihan kunnossa, kun kelpaavat kuitenkin ukkomiehelle?? Whats the POINT? Ja tosiaan, riippuu ihan siitä, mitä satuja ukkomies on kertonut, että millaisen harmin siitä toisesta naisesta saa. Jos mies on ollut rehellinen ja sanonut, että en tule vaimoani takiasi jättämään. Asia on todennäköisesti ihan fine toiselle naiselle, kun suhde päättyy. Mutta, jos ukkomies on kertonut hullusta vaimosta, joka uhkaa tehdä jotain pahaa itselleen, lapsilleen tai miehelleen ja siksi mies ei lähde avioliitosta. Tai mies on sanonut, että tekee kaikkensa, että saisi olla toisen naisen kanssa, rakastaa tätä enemmän, kuin ketään koskaan, niin eihän toinen nainen poistu tilanteesta olkia kohauttamalla.
Tämän legendan hulluista toisista naisista ovat synnyttäneet idiootit, munattomat, pettävät aviomiehet. He ovat niin suuria rakastajia ja kertovat tarinaa masentavasta vaimosta ja elämästään, että toinen nainen luulee olevansa miehen elämän pelastaja. Mutta, siinä vaiheessa, kun mies jää suhteesta kiinni, se paskoo housuihinsa ja vaimo tulee siivoamaan jäljet ja hiljentää miehensä ja "vangitsee kotiinsa". Toisen naisen on vaikea ymmärtää, mitä on tapahtunut.
Olen nähnyt tämän sirkuksen ja oli ihan näkemisen ja kokemisen arvoinen ja tästä on riittänyt riemua pitkäksi aikaa! Onhan se noloa, kun oma mies kulkee housut kintuissa pitkin pitäjän puskia ja vaimo koittaa pitää miestä ruodussa!
Joko Panopojan henkilöllisyys on selvillä?
"Vaimon viesti: jätä mieheni rauhaan!" Missä se mies on? Hiljaa kotona piilossa, niinku pettäneet miehet aina. Vaimo kyllä jaksaa huudella ja puhua "meidän" puolesta, mutta miehet ne ei uskalla sanaa sanoa.
Ettei vaan nyt kävis niin, että vaimo ehtii huudella, ennen kuin koko totuus paljastuu.
Voi itku. Tämä kertoo kaiken palstalaisten sisälukutaidosta.
Kommentissahan juuri sanottiin, kuinka ajatus eli palstan oletus on aina että nainen olisi ruma.
Kyseenalaistetaan se palstan oletus.