Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee elämästä elämisen arvoista?

Vierailija
11.10.2018 |

Mä olen epäonnistunut nyt kaikessa elämässäni, miksi jatkaa tätä vielä? Tulisin epäonnistumaan vain lisää jatkossa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset.

Vierailija
2/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pylly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katto pään päällä ja ruokaa. Läheiset. Loppujalopuksi onnellisuus on susta itsestäs kiinni, ei ulkopuolelta.

Vierailija
4/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset.

Ymmärrän. Mulla ei ole lapsia ja tuskin niitä tuleekaan.

Vierailija
5/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lapsi.

Vierailija
6/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset.

Miksei tulis?

Vierailija
7/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pylly.

Joo, no sellainen mulla on, vieläpä isohko. Onhan tuo ihan hieno mutta ei se hirveesti silti elämän mielekkyyttä lisää, ehkä ihan aavistuksen.

Vierailija
8/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset.

Miksei tulis?

No kun ei ole miestä. Olen epäonnistunut pariutumisessa. En halua yksin tehdä lapsia.

Vierailija
9/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan tämä  av-palsta...

Vierailija
10/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ihan just itse samaa, että olen epäonnistunut kaikissa isoissa jutuissa elämässäni. Mietin, että voisin ryhtyä kokemusasiantuntijaksi tällä epäonnistumisen saralla. Miten rakentaa mielekäs loppuelämä kun kokee, että elämä on ollut ketju epäonnistumisia. En tiedä vielä vastausta, mutta itselle iloa tuovat tällä hetkellä pienet asiat, kuten kaunis ympäristö, hyvä kirja, jokin oivallus tai hyvä huumori. 

Mutta merkityksellisen elämän peruspilareita ovat mielestäni hyvät ihmissuhteet, lapset, työskentely jonkin tärkeän asian parissa joko työnä tai harrastuksena, omien arvojen mukainen elämä, hyvän puolustaminen.

Vierailija
11/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus

Vierailija
12/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset.

Miksei tulis?

No kun ei ole miestä. Olen epäonnistunut pariutumisessa. En halua yksin tehdä lapsia.

Mitä olet tehnyt löytääksesi miehen? Älä ole liian vaativa. Täydellistä ei olekkaan.

Vierailija
13/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katto pään päällä ja ruokaa. Läheiset. Loppujalopuksi onnellisuus on susta itsestäs kiinni, ei ulkopuolelta.

Tiedän että se on korvienvälistä kiinni. Mutta miten saada se korvienväli sellaiseksi että voisi olla tyytyväinen, kun epäonnistunut olo iskee?

Vierailija
14/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajuaa omat rajansa, että joskus tarvitsee myös hiljaisuutta, ei ikinä väsy.   Väsyminenhän juuri altistaa tuolle arvottomuuden kokemukselle.

Vierailija
15/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuuden tavoittelu on harhaa ja tekee entistä onnettomammaksi. Sosiaaliset suhteet, merkityksellisyyden kokemus, hengellisyys, muiden auttaminen mm. ovat parempia perustoja elämälle. Pyri kurkottamaan minän ja menestyksen tavoittelun yli, yhteisöön, muihin ihmisiin ja tärkeiksi katsomiisi asioihin. Sosiaalisen mediaan käyttö kuitenkin minimiin ja yhteisöllisyys sieltä oikeasta maailmasta.

Vierailija
16/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva arki ja tavalliset, pienet asiat. Toki rajansa silläkin miten pitkälle nämä auttavat, mutta itse koen nämä tärkeämmiksi kuin satunnaiset isot hekumat.

Vierailija
17/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmissuhteet, lapset ja mieluisa tekeminen. Ja työ. Niistä on hyvä elämä tehty.

Vierailija
18/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset.

Miksei tulis?

Mitä olet tehnyt löytääksesi miehen? Älä ole liian vaativa. Täydellistä ei olekkaan.

Olen mä niitä tavannut, monia. Valitettavasti ne ei kiinnosta tai kiinnostu. En ole iloinen ja ulospäinsuuntautuva persoona (positiivinen ja ystävällinen yritän olla mutta mitään kikattelijaa minusta ei ikävä kyllä saa) joten kiinnostumattomuuden ymmärtääkin kyllä tosi hyvin.

Vierailija
19/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokainen päivä

on kysymys kestämisestä.

Mitä siitä meille yli jää

on puhdasta voittoa meille."

- Tommy Tabermann

Sanoisin, että se yli jäävä osa.

Vierailija
20/31 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ihan just itse samaa, että olen epäonnistunut kaikissa isoissa jutuissa elämässäni. Mietin, että voisin ryhtyä kokemusasiantuntijaksi tällä epäonnistumisen saralla. Miten rakentaa mielekäs loppuelämä kun kokee, että elämä on ollut ketju epäonnistumisia. En tiedä vielä vastausta, mutta itselle iloa tuovat tällä hetkellä pienet asiat, kuten kaunis ympäristö, hyvä kirja, jokin oivallus tai hyvä huumori. 

Mutta merkityksellisen elämän peruspilareita ovat mielestäni hyvät ihmissuhteet, lapset, työskentely jonkin tärkeän asian parissa joko työnä tai harrastuksena, omien arvojen mukainen elämä, hyvän puolustaminen.

Mä en tiedä mikä olisi se itselle tärkeä asia johon suunnata energiaansa. Olen vähän sellainen että ei ole draivia paneutua kunnolla mihinkään. Vetelehdin saamatta otetta mistään. Olen täysin hukassa eikä mitään suuntaa löydy mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi