Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero koska seksi ei toimi?

Vierailija
11.10.2018 |

Olenko kohtuuton?

12 vuotta yhdessä. Viimeisen 3 vuoden aikana kanssakäyminen hiipunut kokonaan. Puolen vuoden sisällä yritetty kaksi kertaa. Ei onnaa.

Nykyään olen alkanut inhota itseäni ja puolisoani, kaikenlainen läheisyys suoraan sanottuna oksettaa.

Milloin voi laittaa pillit pussiin ja sanoa että se oli siinä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai aattelit että tuntemattomien nettineuvojen mukaan päätät elämäsi olennaisista asioista? Ratkaisu on vaan tehtävä ihan itse. Sitä joko päättää erota tai jatkaa. Miksette mene terapiaan? Miten puolisosi kokee tilanteen?

Vierailija
2/4 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinannut tehdä. Kai minä haen jotain oikeutusta edes ajatella sitä ( eroa), en ole onnellinen tällaisessa suhteessa. Tuskin on puolisonikaan.

Minusta tuntuu että olemme jo niin pitkällä solmussa että ei tässä mitkään terapiat auta.

Puoliso on varmasti ihan yhtä pihalla tilanteessa kuin minäkin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta on pitkä aika, jos siitä on kolme viimeisintä ollut kuivaa kautta niin parempia vuosia on aikapaljon enemmän. En tämän perusteella vielä luovuttaisi ollenkaan.

Naisilla monesti haluttomuus liittyy vihaan ja loukkaantumiseen: hän on ehkä jäänyt jotain sinulta vaille ja alkanut nähdä sinut lähinnä tämän pettymyksen kautta. Oletko kysynyt vaimolta mikä häntä surettaa tai vihastuttaa? Onko sinulla kanttia kuunnella vastaus hermostumatta ja alkamatta inttää vastaan?

Terapia auttaa kyllä, mutta tunnemutia tonkimatta se ei auta. Homma on itsestä kiinni, kuinkapaljon olet valmis panemaan peliin suhteen takia vai oletko jo luovuttanut etkä jaksa tuhlata tähän enää ruutia.

Vierailija
4/4 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 vuotta on pitkä aika, jos siitä on kolme viimeisintä ollut kuivaa kautta niin parempia vuosia on aikapaljon enemmän. En tämän perusteella vielä luovuttaisi ollenkaan.

Naisilla monesti haluttomuus liittyy vihaan ja loukkaantumiseen: hän on ehkä jäänyt jotain sinulta vaille ja alkanut nähdä sinut lähinnä tämän pettymyksen kautta. Oletko kysynyt vaimolta mikä häntä surettaa tai vihastuttaa? Onko sinulla kanttia kuunnella vastaus hermostumatta ja alkamatta inttää vastaan?

Terapia auttaa kyllä, mutta tunnemutia tonkimatta se ei auta. Homma on itsestä kiinni, kuinkapaljon olet valmis panemaan peliin suhteen takia vai oletko jo luovuttanut etkä jaksa tuhlata tähän enää ruutia.

Mä taas ymmärsin ap:n olevan nainen, jolla on haluton ja kyhytön mies.

Kummin päin vain - tuskin tuo enää tuosta paranee. Avoin suhde sopisi teille, jos ette halua erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi