Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos vessahätä yllättää esim. kaupungilla eikä yleistä vessaa mailla halmeilla?

Vierailija
06.05.2006 |

Jos olet esim. sunnuntaisin kävelyllä, eihän silloin ole edes kahvilat auki.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaitiskaan.

Vierailija
2/16 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä takapajulassa ap asuu, muuta jos kävelee KAUPUNGILLA, niin kyllä siellä ainakin yksi baari/ ravintola o pakko olla...

Vierailija
4/16 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika noloa..Mä yritän ennakoida että en juo kamalasti ennen lähtöä ja käyn just ennen vessassa.

Vierailija
5/16 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä ap:n ongelmaa. Jos pissattaa, käy pissalla! Jos olet puistossa, pissi puskaan. Jos on noin rakkovikainen, että ahdistaa, niin vessapaperit ja savetit mukaan.

jos paikalla on ravintoloita, niin sinne sitten, vaikka maksusta.

Vierailija
6/16 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en :D

Mietin vain kun tässä pikkukaupungissa ei välttämättä aamuisin ole yksikään kuppila auki, vaikka esim. torilla olisi jokin tapahtuma :(

Vierailija
7/16 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos on noin rakkovikainen, että ahdistaa

Vierailija
8/16 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyl mä koitan pidätellä, enkä mene liisaamaan pusikkoon :)

Vierailija
9/16 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysynyt, mitä maksaa käyttää vessaa. Helsingissä on onneksi metroasemien kolikkovessatkin.

Puistoisemmalla alueella on tullut käyttyä puskassakin.

Vierailija
10/16 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi huono vatsa ja ripuli yllättää nopeasti. Joskus olen joutunut käymään puistossa pensaan juurella. Tosi noloa. Kerran kyykin kaupan nurkalla, varmaan joku näkikin. Kyllä hävettää. Yritän ennakoida parhaani mukaan ja mietin reittini niin, että tiedän vessan olevan muutamassa minuutissa saavutettavissa. Joskus on mennyt housuunkin. Tämmöstäkin elämä voi olla.

Vierailija
11/16 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No en :D

Mietin vain kun tässä pikkukaupungissa ei välttämättä aamuisin ole yksikään kuppila auki, vaikka esim. torilla olisi jokin tapahtuma :(

Vierailija
12/16 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kroppa tietytsti toimii tavallaan, mutta ainakin minulla näin.

Siitä isommasta hädästä puhumattakaan. Joskus se maha vain kramppaa kesken kaiken.

Vierailija
13/16 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on tosi huono vatsa ja ripuli yllättää nopeasti. Joskus olen joutunut käymään puistossa pensaan juurella. Tosi noloa. Kerran kyykin kaupan nurkalla, varmaan joku näkikin. Kyllä hävettää. Yritän ennakoida parhaani mukaan ja mietin reittini niin, että tiedän vessan olevan muutamassa minuutissa saavutettavissa. Joskus on mennyt housuunkin. Tämmöstäkin elämä voi olla.

Vierailija
14/16 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko varma, ettei sulla ole IBD, siis krooninen suolistotulehdus? Olisi hyvä tutkituttaa ajoissa, ennen kuin etenee syöväksi.

terv. IBD-potilas

Vierailija
15/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vaikka pusikkoon, jos ei vessaa, mut aina löytyy joku ravintola/kauppa yms..

Kerran oli itellä järkyttävä vessahätä ja mulla sellanen " pottaikänen" lapsi mukana niin kysyin myyjältä josko voisin käyttää poikaa pissalla niiden takahuoneen vessassa ja siellähän minäkin sitten kävin hotellihelpotuksessa. Kerran kävin yhden kampaamon vessassa.

Vierailija
16/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten tilanne oli aika paha, nyt lähinnä vain harmillinen, onneksi. Uskomatonta kyllä, ongelma oli poissa koko raskausajan.