Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kiinnostuvat minusta vain rahani takia.

Vierailija
10.10.2018 |

Olen 53 vuotias suht. mitäänsanomattoman näköinen kalju mies, tiedätte kyllä.
En siis ravintoloissa tms. liikkuessani herätä mitään mielenkiintoa naisissa.
Erittäin paljon erilaisissa paikoissa siis on tullut kokeiltua viehätysvoimaansa. Ravintoloiden lisäksi nettitreffeillä, urheiluharrastuksissa, kaupoissa, kirjastoissa. Yrittämisestä ei ole jäänyt kiinni ja tämä ei tarkoita, että jollakin tavalla yliyrittäisin. Se vaan on niin, että suomalainen nainen kiinnostuu ensin ulkonäöstä tai rahasta, kumpi noista sitten täyttyykään.

Olen useasti ihan huvikseni "testannut" asian. Olen jossain vaiheessa kertonut asian todellisen laidan "ohimennen". Hyvänen aika mikä vaikutus tällä on useisiin naisiin. Heidän silmissään on syttynyt oikeastaan välittömästi jopa kiihko minua kohtaan ja halu ehdottomasti tutustua minuun paremmin ja haluttu tavata jatkossakin. No, jos aina muuten jään ilman, niin miksi minä en sitten käyttäisi tuota hyväkseni.

Onneksi tuli aikoinaan lähdettyä alalle, jolla nyt olen ja jolla olen saanut kartutettua suomen oloissa jopa ihan mittavan omaisuuden. Kyllähän sitä ihmiset vähän katselee, että onpa siinäkin tavallinen mies saanut kauniin naisen kainaloonsa. Nautitaan sitten, ei kait se keneltäkään ole pois. Harmittaa tietysti sisimmässä, kuinka pinnallisia ihmiset ovat. Itselleni kyllä kelpaisi ihan "tavallinen" suomalainen nainen, joka oikeasti rakastuisi minuun ilman omaisuuttanikin, mutta ei kun ei.

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän sinä yrität niitä, joille joko ulkonäkö tai varallisuus merkkaa jotain. Tavalliset itselliset naiset eivät sinua viehätä etkä heitä kelpuuta vaikka vastaan tulisikin.

Vierailija
2/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika vanha saamaan naisen raskaaksi, kun on tarjolla nuorempiakin isäehdokkaita.  Onko sinulla lapsia? Lapsista ainakin olisi tullut elämään järkevää sisältöä. Mitä ihminen tekee naisten ihailulla? Harmi, että elämäsi on mennyt noin.

nainen, äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itsehän sinä yrität niitä, joille joko ulkonäkö tai varallisuus merkkaa jotain. Tavalliset itselliset naiset eivät sinua viehätä etkä heitä kelpuuta vaikka vastaan tulisikin.

Et tainnut lukea aloitusta ollenkaan, tai sitten et tajunnut siitä mitään?

Vierailija
4/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä johdu pelkästä rahan määrästä itsessään, vaan siitä että ihmisestä paljastuu uusia yllättäviä puolia, se herättää kiinostuksen. Myös kunnianhimo, hyvä työmoraali, älykkyys jne ovat kiinostuksen herättäviä piirteitä ja ne usein liitetään isoon omaisuuteen. Ammatinvalinta kertoo jossainmäärin myös ihmisen elintavoista ja arvoista, ja voi siksi saada kiinostumaan. En tiedä ammattiasi mutta jos olet esim. lääkäri niin ihan hyvin ne naiset voivat kiinostua sinusta siksi että lääkäreihin yhdistetään älykkyys ja auttamisenhalu jne.

Tietenkin joukkoon mahtuu varmaan niitäkin joita kiinostaa vain se raha.

Oletko yrittänyt tutusta itsesi ikäisiin tavallisen näköisiin naisiin noiden pintaliitäjien sijaan?

Vierailija
5/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, näin se taitaa olla. Mutta ehkä sinun kannattaa suuntautua heihin, joille raha ei mitään merkitse. Olet varmaan aina etsiytynyt rahan perään olevien seuraan.

Vierailija
6/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen voimaantumisfantasia tänään.

Vierailija
7/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihastunut köyhiin, mutta mukaviin miehiin.

Tekstin perusteella ap vaikuttaa vähän naisvihaajalta ja ikävältä luonteelta, joten hyvä, että hänellä on edes sitä rahaa.

Vierailija
8/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aika vanha saamaan naisen raskaaksi, kun on tarjolla nuorempiakin isäehdokkaita.  Onko sinulla lapsia? Lapsista ainakin olisi tullut elämään järkevää sisältöä. Mitä ihminen tekee naisten ihailulla? Harmi, että elämäsi on mennyt noin.

nainen, äiti

No joo. Isäksi en enää välttämättä hinkua. 2 lasta minulla on

Lapseni asuvat jo muualla opiskelujen vuoksi, mutta usein toki viihtyvät talollanikin silloin, kun itse olen liikematkoilla. Ap.

Vierailija
9/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tarina, bro.

Vierailija
10/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo sun havainto mikään läpileikkaus ihmisten yleisistä ominaisuuksista ole. Susta nyt vaan viehättyy onnenonkijat samalla tavalla kuin jotkut vetää puoleensa esimerkiksi väkivaltaisia ihmisiä kerta toisensa jälkeen - ei siitäkään mitään sukupuolittunutta yleistystä kannata vetää.

Vierailija
11/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärtänyt. Sinä otat mielummin kauniin naisen kuin tavallisen, jonka kanssa teillä olisi tavallinen rakkaus ja sinun kaunis naisesi ottaa sinut, rikkaan miehen. Tipuin kärryiltä. 

Ehkä sinä et ole löytänyt sitä tavallista suomalaista naista, joiden kanssa rakastuisitte, kun pyörit niiden kauniiden kanssa. Minäkään (ei-kaunis nainen) en ole löytänyt sitä tavallista suomalaista miestä, ei siinä ole mitään ihmeellistä. 

Vierailija
12/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavallisena miehenä haluat kauniin naisen kainaloosi, niin onpa yllätys että vain onnenonkijat jäävät haaviin. Sinä olet pinnallinen ja keskityt ulkonäköön, joten kuulostaa siltä että saat ihan sitä mitä tilasitkin. Molempien motivaatio parisuhteeseen kuulostaa olevan ihan yhtä epäsyvällinen.

Vierailija
13/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ihastunut köyhiin, mutta mukaviin miehiin.

Tekstin perusteella ap vaikuttaa vähän naisvihaajalta ja ikävältä luonteelta, joten hyvä, että hänellä on edes sitä rahaa.

Heh, vai naisvihaaja. Minkä vuoksi minä sitten naisten seuraan hakeutuisin, jos minä heitä vihaisin? Ei, kyllä minä naisia kunnioitan ja yleensäkin viihdyn heidän seurassaan. Naisten ajatukset ovat usein hyvinkin virkistäviä ja pistävät miettimään asioita, moniakin.

Vierailija
14/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunikäisen miehen saattaisi joku 40-55v nainen huolia, siinä ikäluokassa naiset eroavat avioliitoista paljon joten tarjokkaita kyllä on. Etsit (tai otat vaan...) sellaisen, jolla talous ok niin ei tule tuota ongelmaa. Tietty vanhempi nainen parempi, kun lapset jo omillaan = rahanmeno pienempää = sinun lompakon paksuus ei ole enää niin kriittistä.

Jos haaveilet (turhaan) nuoresta naisesta, niin ikävä kyllä sinussa se lompakko kompensoi kaljua ja korkeaa ikää. Nuoret naiset joutuvat ajattelemaan perhettä perustaessa enemmän järjellä kuin kuin tunteella, lapsi ei vanhan isänsä kaljusta kärsi mutta köyhyydestä kylläkin. Saatat silti joutua kakkoseksi ennemmin tai myöhemmin kun naisella on taas aikaa ajatella erotiikkaa.

Kannustaisin siis itsetutkiskeluun, on niitä sellaisiakin vanhempia naisia joilla talous on ok joten nyt olisi vihdoin aika ottaa mies rakkaudesta. Heillä on monesti myös enemmän elämänkokemusta joten ns. kyydit on paremmat.

Vierailija
15/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on sitten kaikki hyvin. Voisit ehkä viettää enemmän aikaa lastesi kanssa? Loppu elämä on aikaa muulle, kuin perillisten saamiselle. Sinulla on rahaa laittaa itseäsi kuntoon. Hyvä ruokavalio, liikuntaa, unta, suhteet lapsiin ja muihin ihmisiin, hampaat kuntoon yms. Miten lasten äiti/eukko lähti?

2.

Vierailija
16/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nuo sinulle jotenkin vaihtoehdot, joko rakkaus tai sitten kaunis nainen kainalossa? Tästä syystä naisia sanotaan liian nirsoiksi, mutta kun pää ei kestä sitä, että kun rakkautta ei löydy, ottaisi vaan jonkun siihen viereen haahuilemaan, kun "yksinkään ei viitsi olla". 

Vierailija
17/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärtänyt. Sinä otat mielummin kauniin naisen kuin tavallisen, jonka kanssa teillä olisi tavallinen rakkaus ja sinun kaunis naisesi ottaa sinut, rikkaan miehen. Tipuin kärryiltä. 

Ehkä sinä et ole löytänyt sitä tavallista suomalaista naista, joiden kanssa rakastuisitte, kun pyörit niiden kauniiden kanssa. Minäkään (ei-kaunis nainen) en ole löytänyt sitä tavallista suomalaista miestä, ei siinä ole mitään ihmeellistä. 

Lue oikein tarkkaan, tuo loppuosa on vain tulosta siitä, mihin aiemmin kokemani on johtanut. Taidan kyllä mainita siellä ihan jotain muutakin. Tekstinhän voi jokainen ymmärtää, kuten haluaa, mutta kyllä se pointti sieltä kumminkin löytyy, jos sen haluaa löytyvän.

Vierailija
18/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on epäreilua. Samoin nainen voi valittaa kun kukaan ei kiinnostu kuin jos ulkonäkö on kaunis.

Sinäkin saisit jonkun ruman ja keskituloisen taviksen veikkaan.

Hamuat missejä tai vastaavia.

Vierailija
19/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, näin se taitaa olla. Mutta ehkä sinun kannattaa suuntautua heihin, joille raha ei mitään merkitse. Olet varmaan aina etsiytynyt rahan perään olevien seuraan.

Miksi nainen, jolle raha ei mitään merkitse, kiinnostuisi aloittajasta? Aloittajalle raha on ilmiselvästi äärimmäisen tärkeää. Aloittaja on juossut koko elämänsä rahan perässä. Rahan omistaminen aika pitkälle määrittelee hänet hänen omasta mielestään. Totta kai aloittaja päätyy ja hänen kuuluukin päätyä samanlaisen ihmisen seuraan.

Outoa myös aloittajalta itkeä ihmisten pinnallisuutta kun hän itse valitsee kauniita rahan perässä olevia naisia. Olisi niitä varmaan rumiakin rahasta tykkääviä...

Vierailija
20/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52-vuotias ja TODELLA kiinnostunut sinusta. 

Huomiotani herättivät kaljuus ja mitäänsanomaton ulkonäkö.

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä