Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kiinnostuvat minusta vain rahani takia.

Vierailija
10.10.2018 |

Olen 53 vuotias suht. mitäänsanomattoman näköinen kalju mies, tiedätte kyllä.
En siis ravintoloissa tms. liikkuessani herätä mitään mielenkiintoa naisissa.
Erittäin paljon erilaisissa paikoissa siis on tullut kokeiltua viehätysvoimaansa. Ravintoloiden lisäksi nettitreffeillä, urheiluharrastuksissa, kaupoissa, kirjastoissa. Yrittämisestä ei ole jäänyt kiinni ja tämä ei tarkoita, että jollakin tavalla yliyrittäisin. Se vaan on niin, että suomalainen nainen kiinnostuu ensin ulkonäöstä tai rahasta, kumpi noista sitten täyttyykään.

Olen useasti ihan huvikseni "testannut" asian. Olen jossain vaiheessa kertonut asian todellisen laidan "ohimennen". Hyvänen aika mikä vaikutus tällä on useisiin naisiin. Heidän silmissään on syttynyt oikeastaan välittömästi jopa kiihko minua kohtaan ja halu ehdottomasti tutustua minuun paremmin ja haluttu tavata jatkossakin. No, jos aina muuten jään ilman, niin miksi minä en sitten käyttäisi tuota hyväkseni.

Onneksi tuli aikoinaan lähdettyä alalle, jolla nyt olen ja jolla olen saanut kartutettua suomen oloissa jopa ihan mittavan omaisuuden. Kyllähän sitä ihmiset vähän katselee, että onpa siinäkin tavallinen mies saanut kauniin naisen kainaloonsa. Nautitaan sitten, ei kait se keneltäkään ole pois. Harmittaa tietysti sisimmässä, kuinka pinnallisia ihmiset ovat. Itselleni kyllä kelpaisi ihan "tavallinen" suomalainen nainen, joka oikeasti rakastuisi minuun ilman omaisuuttanikin, mutta ei kun ei.

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin aihe olisi ollut itseassa paljon mielenkiintoisempi, jos aloitus olisi käännetty johonkin toisenlaiseen muotoon, esimerkiksi: "Oletko ollut kiinnostunut toisesta vain rahan takia?" taikka "tunnetko ihmisiä, jotka ovat yhdessä vain puolison tulojen vuoksi". Ihan mukavasti olisi saattanut keskustelu edetä, ellei aloitus olisi heti syyllistävä ja naistrollin kirjoittama.

Nyt vain muut trollit ja tosissaan ottavat nusasevat pilkkuja.

Juuri näin. Tai mieluummin vielä kääntäen tuon ensimmäisen kysymyksen avoimeksi kysymykseksi (= johon ei voi vastata vain kyllä tai ei) tyyliin "Kuinka tärkeää kumppaniehdokkaan varallisuus on sinulle?" Ideaalitilanteessa keskustelu olisi vieläpä jatkunut niin, että vastaukset olisi hyväksytty ja keskustelu olisi jatkunut yksilötasolla sen sijaan, että joku olisi tullut leimaamaan kaikki naiset valehtelijoiksi tai erikoistapauksiksi ja julistanut, että FAKTA ON NÄIN.

Vierailija
122/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anders kirjoitti:

Niin, itse en ole varakas mutta pärjään kun en tuhlaile. En ole koskaan huomannut, että naisiin vaikuttaisi jotenkin vähäisten rahojeni tai pienen palkkani määrä. Ehkä olen sitten kohdannut vain fiksuhkoja naisia, en tiedä. Luulisin että tavallinen mukava nainen arvostaa luotettavuutta, juttelukykyä ja hiukan yleissivistystä omaavaa miestä, joka ottaa toisetkin huomioon. Jos nainen juoksee vain rahan ja omaisuuden perässä, kannattaako sellaiselle naiselle tuhlata aikaansa?

Kertoisitko, miksi se että naiseen ei vaikuta palkkasi määrä, tekee hänestä "fiksuhkon"? Miksi se on erityisesti mainittava asia eikä normi?

Laitoit tuonne heiton "en tiedä" millä yleensä sanoudutaan irti kaikesta mitä juuri itse sanoi. Kommentillasi vahvistit kuitenkin taas stereotypiaa siitä, että naisessa on oltava jotain ihan erityistä jos hän ei ole miehen rahojen perässä. Samanlaisia stereotypiaa vahvistavia kommentteja on tullut naisilta tässä ketjussa. Se on ikävää katsottavaa. Nykyajan sovinismia, johon syyllistyvät molemmat sukupuolet.

Tykkäät saivarrella sanoilla, mutta en nyt jaksa lähteä moiseen. Kysyn edelleen, miksi ihmeessä olisin naisen kanssa, joka on kiinnostunut suurelta osin vain rahoistani? Mielestäni fiksu nainen ei juokse rahan perässä, eikä sen puoleen fiksu mieskään. Sinulle raha on jonkunlainen statussymboli tai pilinjatke ja olkoon. Ei se minun elämääni sotke.

Sanoimisissani ei ollut yhtään mitään saivartelua, kuten itsekin voit todeta. Ole hyvä ja vastaa. Jos osaat. Useimmat eivät osaa, kun heidän naista halveksivat asenteensa osoitetaan. Edelleen jankkaat naisista jotka ovat kiinnostuneet vain rahoistasi vaikka juuri sanoit että et ole sellaisia tavannut. Et vain osaa olla halventamatta naissukupuolta. Eihän se sinun syysi varsinaisesti ole, sinut on vain opetettu noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin aihe olisi ollut itseassa paljon mielenkiintoisempi, jos aloitus olisi käännetty johonkin toisenlaiseen muotoon, esimerkiksi: "Oletko ollut kiinnostunut toisesta vain rahan takia?" taikka "tunnetko ihmisiä, jotka ovat yhdessä vain puolison tulojen vuoksi". Ihan mukavasti olisi saattanut keskustelu edetä, ellei aloitus olisi heti syyllistävä ja naistrollin kirjoittama.

Epäilen vahvasti, että keskustelusta olisi silloinkin tullut naisten haukkumista. Puolison rahojen perässä juokseminen on brändätty niin vahvasti naisten viaksi, että jopa naiset itse syyttävät toisia naisia siitä.

Ja en usko että aloitus on naisen. Mutta onko sillä edes väliä? Tämä kuvaa yhteiskunnan asenteita naisia kohtaan.

Vierailija
124/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen vahvasti, että keskustelusta olisi silloinkin tullut naisten haukkumista. Puolison rahojen perässä juokseminen on brändätty niin vahvasti naisten viaksi, että jopa naiset itse syyttävät toisia naisia siitä.

Ja en usko että aloitus on naisen. Mutta onko sillä edes väliä? Tämä kuvaa yhteiskunnan asenteita naisia kohtaan.

Näinhän se on, nainen tekee aina väärin. Jos hän ottaa työttömän miehen, hän on tyhmä idealisti joka kuvittelee muuttavansa rentun kunnon mieheksi, jos hän ottaa kunnon miehen hyvällä työpaikalla hän on vain loinen miehen rahojen perässä.

Vierailija
125/137 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Naisena voin suoraan sanoa, että mulle kalju ei kyllä käy. Oli rahaa vaikka miljoonia.

Älä viitsi valehdella. Sä lähtisit kaljun miehen matkaan tussu märkänä, jos tietäisit, että tilillä lojuu muutama milli ylimääräistä ja lisää tulisi koko ajan.

Vierailija
126/137 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vissiin minäkin luonnonoikku, kun mua ei kiinnosta mieheni rahat. Tienaa keskimäärin 3x enemmän kuin minä,  mutta mitä minä kostun toisen tilipussista, jos kummallakin on omat rahat ja maksetaan omat menot? Eipä hänen tulot ja menot mulle kuulu vielä näin 20 vuoden jälkeenkään.

Mulla ei olisi sydäntä seurustella miehen kanssa pelkästään tilipussin tai ulkoisen habituksen perusteella, mutta kai se sitten on tämä nykyinen kulttuuri sellainen. Toisaalta olen huomannut sen, että mies kyllä herkästi tuo tilipussin sisällönsä esille. Koitti viime kesänäkin minua eräs herra ostaa rahalla, vaikka tiesi minun olevan pitkässä parisuhteessa. Jatkuvasti toi rahatilanteensa esille ja osti heti sen, mistä tyttökavereiden kanssa puhuin haaveilevani, mm. parinsadan euron rannekellon. Empä ottanut vastaan ja suuttui, todella ahdistava tapaus.

Toki sitten on aina näitä, jotka tarttuu siihen lompakon paksuuteen. Silloin on turha kuitenkaan valittaa, että nainen kiinnostuu vain rahasta, jos sitä itse antaa seteleiden tursuta taskuista. Ja jos ei ns. kelpaa ilman rahaa, kannattaa ehkä tutkiskella itseään, että onko vaikka naamani aina nyrpeä ja sillä ihmiset kaikkoavat. Toisaalta jos itselle on ok että nainen on vain rahasta, väliäkö sillä sitten millä tavalla se edustusvaimo pysyy vierellä.

En kuitenkaan käsitä niitä ihmisiä, jotka tyytyy siihen mitä saa. Kenenkään ei ole pakko olla kenenkään kanssa, puhui siinä raha tai ei.

Sinulla ei ole selvästi ymmärrystä siitä, millaisista tienesteistä tässä nyt puhutaan. Ei miehesi n. 7500-8000 euron kuukausituloista, eikä siitä, että joku on tarjonnut sinulle jopa 200 euron arvoista rihkama kelloa. Nyt puhutaan satojen tuhansien kuukausituloista.

Vierailija
127/137 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vissiin minäkin luonnonoikku, kun mua ei kiinnosta mieheni rahat. Tienaa keskimäärin 3x enemmän kuin minä,  mutta mitä minä kostun toisen tilipussista, jos kummallakin on omat rahat ja maksetaan omat menot? Eipä hänen tulot ja menot mulle kuulu vielä näin 20 vuoden jälkeenkään.

Mulla ei olisi sydäntä seurustella miehen kanssa pelkästään tilipussin tai ulkoisen habituksen perusteella, mutta kai se sitten on tämä nykyinen kulttuuri sellainen. Toisaalta olen huomannut sen, että mies kyllä herkästi tuo tilipussin sisällönsä esille. Koitti viime kesänäkin minua eräs herra ostaa rahalla, vaikka tiesi minun olevan pitkässä parisuhteessa. Jatkuvasti toi rahatilanteensa esille ja osti heti sen, mistä tyttökavereiden kanssa puhuin haaveilevani, mm. parinsadan euron rannekellon. Empä ottanut vastaan ja suuttui, todella ahdistava tapaus.

Toki sitten on aina näitä, jotka tarttuu siihen lompakon paksuuteen. Silloin on turha kuitenkaan valittaa, että nainen kiinnostuu vain rahasta, jos sitä itse antaa seteleiden tursuta taskuista. Ja jos ei ns. kelpaa ilman rahaa, kannattaa ehkä tutkiskella itseään, että onko vaikka naamani aina nyrpeä ja sillä ihmiset kaikkoavat. Toisaalta jos itselle on ok että nainen on vain rahasta, väliäkö sillä sitten millä tavalla se edustusvaimo pysyy vierellä.

En kuitenkaan käsitä niitä ihmisiä, jotka tyytyy siihen mitä saa. Kenenkään ei ole pakko olla kenenkään kanssa, puhui siinä raha tai ei.

Sinulla ei ole selvästi ymmärrystä siitä, millaisista tienesteistä tässä nyt puhutaan. Ei miehesi n. 7500-8000 euron kuukausituloista, eikä siitä, että joku on tarjonnut sinulle jopa 200 euron arvoista rihkama kelloa. Nyt puhutaan satojen tuhansien kuukausituloista.

Vierailija
128/137 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Naisena voin suoraan sanoa, että mulle kalju ei kyllä käy. Oli rahaa vaikka miljoonia.

Älä viitsi valehdella. Sä lähtisit kaljun miehen matkaan tussu märkänä, jos tietäisit, että tilillä lojuu muutama milli ylimääräistä ja lisää tulisi koko ajan.

Täällä on ainakin y18ksi joka ei OIKEASTI lähtisi kenenkään perään rahan takia. Miksi se on toisille niin mahdoton käsittää? :D

Vierailija
129/137 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ainakin y18ksi joka ei OIKEASTI lähtisi kenenkään perään rahan takia. Miksi se on toisille niin mahdoton käsittää? :D

*yksi

Vierailija
130/137 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ! olen nainen ja voin vahvistaa asian olevan JUURI noin , sillä ystävistäni pinnallisimmat ovat syttyneet eräästä rikkaasta mieskaveristani (Kaveri sitten ) ihan hulluna heti kun tienneet rahoistaan ja sanoneet mulle "että sehän on ihan lopptovoitto, ja olenki ihan hullu kun en nappaa tuommosta"?

Miksi helvetissä nappaisin jonkun ihmisen vaan siksi että sillä on sitä rahaa?

En ole ikinä ymmärtänyt tuota naisten itsensä myymistä!

Oksettavaa uskovaiset eukärjessä, jostain kumman syystä.

Vierailija
131/137 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aika vanha saamaan naisen raskaaksi, kun on tarjolla nuorempiakin isäehdokkaita.  Onko sinulla lapsia? Lapsista ainakin olisi tullut elämään järkevää sisältöä. Mitä ihminen tekee naisten ihailulla? Harmi, että elämäsi on mennyt noin.

nainen, äiti

No joo. Isäksi en enää välttämättä hinkua. 2 lasta minulla on

Lapseni asuvat jo muualla opiskelujen vuoksi, mutta usein toki viihtyvät talollanikin silloin, kun itse olen liikematkoilla. Ap.

Liikematkoilla? Blast from the past :D

Vierailija
132/137 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ! olen nainen ja voin vahvistaa asian olevan JUURI noin, sillä ystävistäni pinnallisimmat ovat syttyneet eräästä rikkaasta mieskaveristani (kaveri sitten ) ihan hulluna heti, kun tienneet rahoistaan ja sanoneet mulle "että sehän on ihan lottovoitto, ja olenkin ihan hullu, kun en nappaa tuommosta"?

Miksi helvetissä nappaisin jonkun ihmisen vian siksi, että sillä on sitä rahaa?

En ole ikinä ymmärtänyt tuota naisten itsensä myymistä!

Oksettavaa,  uskovaiset etukärjessä, jostain kumman syystä.

Uusiksi korjattuna, sorit.

Vierailija
133/137 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha alapeukuttaja stalkkerikin ehti jo paikalle :)

Vierailija
134/137 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset niin henkisesti heikoilla että katsovat olevansa pakotettuja myymään itsensä. 373

Vierailija
135/137 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitko tiukan spandexin puristuksesta surkastuneilla kiveksilläsi ja lyhyellä varrellasi?

Vierailija
136/137 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on äitiä etsiviä miehiä jotka haluavat mamin elättävän.

Vierailija
137/137 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä niin pinnallinen, että matkaasi lähtisin varmasti, jos rahapuoli olisi hoidossa. Muuten tosiaan tuskin kiinnostuisin, niin kuin aloituksessasi kirjoitatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan