Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kiinnostuvat minusta vain rahani takia.

Vierailija
10.10.2018 |

Olen 53 vuotias suht. mitäänsanomattoman näköinen kalju mies, tiedätte kyllä.
En siis ravintoloissa tms. liikkuessani herätä mitään mielenkiintoa naisissa.
Erittäin paljon erilaisissa paikoissa siis on tullut kokeiltua viehätysvoimaansa. Ravintoloiden lisäksi nettitreffeillä, urheiluharrastuksissa, kaupoissa, kirjastoissa. Yrittämisestä ei ole jäänyt kiinni ja tämä ei tarkoita, että jollakin tavalla yliyrittäisin. Se vaan on niin, että suomalainen nainen kiinnostuu ensin ulkonäöstä tai rahasta, kumpi noista sitten täyttyykään.

Olen useasti ihan huvikseni "testannut" asian. Olen jossain vaiheessa kertonut asian todellisen laidan "ohimennen". Hyvänen aika mikä vaikutus tällä on useisiin naisiin. Heidän silmissään on syttynyt oikeastaan välittömästi jopa kiihko minua kohtaan ja halu ehdottomasti tutustua minuun paremmin ja haluttu tavata jatkossakin. No, jos aina muuten jään ilman, niin miksi minä en sitten käyttäisi tuota hyväkseni.

Onneksi tuli aikoinaan lähdettyä alalle, jolla nyt olen ja jolla olen saanut kartutettua suomen oloissa jopa ihan mittavan omaisuuden. Kyllähän sitä ihmiset vähän katselee, että onpa siinäkin tavallinen mies saanut kauniin naisen kainaloonsa. Nautitaan sitten, ei kait se keneltäkään ole pois. Harmittaa tietysti sisimmässä, kuinka pinnallisia ihmiset ovat. Itselleni kyllä kelpaisi ihan "tavallinen" suomalainen nainen, joka oikeasti rakastuisi minuun ilman omaisuuttanikin, mutta ei kun ei.

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitukseni on varmasti aika epäselvästi kirjoitettu, kun ottaa huomioon herneen nenään vetäneiden määrän. Tai sitten jotkut ovat ymmärtäneet sen tahallaan väärin.

Lopussa on kuitenkin tuo maininta:

"Itselleni kyllä kelpaisi ihan "tavallinen" suomalainen nainen, joka oikeasti rakastuisi minuun ilman omaisuuttanikin, mutta ei kun ei".

Kait sitä sitten aikaa myöten itseeni iski piru, että ok. näytetään sitten "paistaa se risukasaankin" naisrintamalla siis ja näyttävää on saatava. En minä pidempään suhteeseen naisen kanssa lähde, jonka huomaan selvästi olevan kiinnostunut vain omaisuudestani. Mutta se on ihan ok, jos minut tuosta halutaan kivittää, ehkä minä sitten olen ainoa syypää huonoon flaksiin.

Miten sinä kuvittelet tuon asian vetoavan niihin potentiaalisiin tavallisiin, vakaisiin ja rakastaviin naisiin? 

Vierailija
42/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin paljon erilaisissa paikoissa siis on tullut kokeiltua viehätysvoimaansa. Ravintoloiden lisäksi nettitreffeillä, urheiluharrastuksissa, kaupoissa, kirjastoissa. Yrittämisestä ei ole jäänyt kiinni ja tämä ei tarkoita, että jollakin tavalla yliyrittäisin. Se vaan on niin, että suomalainen nainen kiinnostuu ensin ulkonäöstä tai rahasta, kumpi noista sitten täyttyykään.

Olen useasti ihan huvikseni "testannut" asian. Olen jossain vaiheessa kertonut asian todellisen laidan "ohimennen". Hyvänen aika mikä vaikutus tällä on useisiin naisiin. Heidän silmissään on syttynyt oikeastaan välittömästi jopa kiihko minua kohtaan ja halu ehdottomasti tutustua minuun paremmin ja haluttu tavata jatkossakin. No, jos aina muuten jään ilman, niin miksi minä en sitten käyttäisi tuota hyväkseni.

Onneksi tuli aikoinaan lähdettyä alalle, jolla nyt olen ja jolla olen saanut kartutettua suomen oloissa jopa ihan mittavan omaisuuden. Kyllähän sitä ihmiset vähän katselee, että onpa siinäkin tavallinen mies saanut kauniin naisen kainaloonsa. Nautitaan sitten, ei kait se keneltäkään ole pois. Harmittaa tietysti sisimmässä, kuinka pinnallisia ihmiset ovat. Itselleni kyllä kelpaisi ihan "tavallinen" suomalainen nainen, joka oikeasti rakastuisi minuun ilman omaisuuttanikin, mutta ei kun ei.

Kannattaisi ottaa aasialainen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi..

Vierailija
44/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitukseni on varmasti aika epäselvästi kirjoitettu, kun ottaa huomioon herneen nenään vetäneiden määrän. Tai sitten jotkut ovat ymmärtäneet sen tahallaan väärin.

"Itselleni kyllä kelpaisi ihan "tavallinen" suomalainen nainen, joka oikeasti rakastuisi minuun ilman omaisuuttanikin, mutta ei kun ei".

Kait sitä sitten aikaa myöten itseeni iski piru, että ok. näytetään sitten "paistaa se risukasaankin" naisrintamalla siis ja näyttävää on saatava. En minä pidempään suhteeseen naisen kanssa lähde, jonka huomaan selvästi olevan kiinnostunut vain omaisuudestani. Mutta se on ihan ok, jos minut tuosta halutaan kivittää, ehkä minä sitten olen ainoa syypää huonoon flaksiin.

Uutinen sinulle: meistä jokainen on itse ainoa syypää omaan flaksiinsa. 

Sinulla nyt vain ei ole kovinkaan kivan oloinen luonne. Jos mietin niitä miehiä, joista olen itse elämäni aikana kiinnostunut, niin heille ei tulisi mieleenkään a) kokeilla miten rahoista mainitseminen vaikuttaa flaksiin (koska he eivät edes koemielessä haluaisi olla tekemisissä sellaisten naisten kanssa, joilla se vaikuttaa), tai b) syyttää naisia siitä jos joku tai useampi nainen ei kiinnostu heistä. Itsensä kehittämisestä kiinnostunut mies miettii asioita aina ensin sitä kautta, mitä itse voi tehdä paremmin (eikä tämä ole sukupuolisidonnaista vaan itsekin naisena toimin näin).

Vain jämämiehet etsiytyvät palstoille haukkumaan vastakkaista sukupuolta omasta epäonnistumisestaan. Tuollainen ominaisuus on oikeasti myrkkyä parisuhteessa, ja se näkyy sinusta aivan varmasti myös silloin, kun juttelet naisen kanssa kasvokkain, vaikka et näitä samoja asioita hänelle päin naamaa sanoisikaan. Siksi sinulla ei käy flaksi, ja asia muuttuu vasta sitten kun onnistut muuttamaan omaa kuviotasi.

Vierailija
45/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on siis sinun haave

vain ne rahat puuttuu, vai mitä

Vierailija
46/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisit naisia ihmisinä, saattaisit ehkä ottaa opiksesi siitä että saat todella huonon vastaanoton täällä. Mutta kun et pidä, et ota opiksesi vaan syytät kaikkia sinulle vastaavia siitä että sinua ei muka ymmärretä oikein.

Ja loppuun lisätty maininta ei mitään merkitse, kun muu tekstisi on täysin päinvastaista.

Tuo "aikaa myöten" ja "pitkään jatkuneen torjunnan jälkeen" ovat suosittuja ilmaisuja niiden kohdalla jotka ovat mielestään saaneet oikeuden sikailla ja katkeroitua. Kunnon ihmiset eivät missään vaiheessa katso olevansa oikeutettuja sikailuun, vaikka miten maailma potkisi päähän. Ja kaikkia se potkii jossain vaiheessa, tavalla tai toisella.

Vierailija
47/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

tulitkohan juttelemaan kerran umpikännissä.

Ensimmäinen lause oli kuinka vaikeaa sinulla on kun olet niin varakas. Naiset ovat sinun kanssasi vain koska olet varakas.

Sori mutta ei kiitos. Rahoilla ja varakkuudella ratsastavat ovat vastenmielisiä.

Sun kannattaa lukea toi alotus huolella, ni ei tarvi kysellä typeriä täällä. 

Vierailija
48/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee niin juuri mitä sanoit. Suomi on jollain tavalla itäblokin maa ja erilainen, mitä esim. ruotsi ja norja. Meillä on paljon kouluttamattomia köyhiä maahanmuuttajanaisia ja varallisuus merkitsee heille erittäin paljon, kun heillä ei sitä ole ja taustat ovat vaikeat. Köyhistä oloista tullutta naista kiinnostaa raha todella paljon, koska sitä ei ole koskaan ollut. En tiedä onko se nyt niin paha, jos ottaisi köyhän naisen, joka on onnellinen sinun rahoista. Eri asiat tekee ihmisiä onnelliseksi ja mies, joka on onnistunut tienaamaan paljon rahaa on mielenkiintoinen kohde, koska se kertoo pärjäämisestä ja siitä, että ei tule huolia elämään. Ehkä sinun ei kannattaisi ajatella sitä rahaa niin paljoa, nautit vaan elämästä niillä pelikorteilla mitä olet saanut. Jos on kaunis nainen välillä, niin mitä sitten. 

Vierailija
49/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas tympeä ketju. Naiset väöntelevöt apn sanoja häntä itseään vastaan.

Vierailija
50/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja keskittyy niihin kauniisiin, rahan perässä oleviin naisiin? Miksi kauneus on se kriteeri millä valitset, kun itse väität pitäväsi pinnallisuutta huonona asiana?

Etkö voi ajatella niin, että rahoistasi kiinnostuneilla naisilla on täsmälleen sama heikkous kuin sinulla itselläsi: rahanahneus? Et ole oikeutettu tuomitsemaan ihmisiä samasta heikkoudesta mihin syyllistyt itse.

Sinun pitäisi hyväksyä tuo heikkous sinusta kiinnostuvissa ihmisissä (joka sama heikkous on myös sinulla) ja yrittää nähdä heidän hyvät puolensa. Hyvät HENKISET ominaisuutensa. Sen sijaan että nyt valikoit sen perusteella että kaverit olisivat kateellisia kauniista naisestasi. 5-kymppinen mies...

Vierailija
51/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se menee niin juuri mitä sanoit. Suomi on jollain tavalla itäblokin maa ja erilainen, mitä esim. ruotsi ja norja. Meillä on paljon kouluttamattomia köyhiä maahanmuuttajanaisia ja varallisuus merkitsee heille erittäin paljon, kun heillä ei sitä ole ja taustat ovat vaikeat. Köyhistä oloista tullutta naista kiinnostaa raha todella paljon, koska sitä ei ole koskaan ollut. En tiedä onko se nyt niin paha, jos ottaisi köyhän naisen, joka on onnellinen sinun rahoista. Eri asiat tekee ihmisiä onnelliseksi ja mies, joka on onnistunut tienaamaan paljon rahaa on mielenkiintoinen kohde, koska se kertoo pärjäämisestä ja siitä, että ei tule huolia elämään. Ehkä sinun ei kannattaisi ajatella sitä rahaa niin paljoa, nautit vaan elämästä niillä pelikorteilla mitä olet saanut. Jos on kaunis nainen välillä, niin mitä sitten. 

Ihan hyvä. Mä olen kanssa sitä mieltä, että jos tilanne kerran on toi, niin ota kaunis nainen. Miksipä hän ei aikaa myöden sinustakin oikeasti ala välittää, jos häntä hyvin pidät. Onhan noita järkiavioliittojakin (hyviäkin) solmittu aikojen sivu, jossa ei aluksi ole sellaista rakastumisen kiihkoa ollut.

Jos toisen kanssa kuitenkin tulee hyvin toimeen, harrastukset natsaa jne, niin mitäs sen on väliä, vaikka eläisi sen kauniin naisen kanssa sitten. Kyllähän sitä muutenkin sanotaan, "kauniimpi sukupuoli".

Vierailija
52/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näihin pitäisi sun mielestä vastata. Niinkö että kyllä joo, nyt menen seuraavaksi etsimään jotain miestä jonka kanssa ei huvita seurustella? Ja sit ei oikeesti meekään. Sekö teidät tänne kirjoittavat miehet tekisi tyytyväiseksi? Kun minä aloin seukkaamaan nykyisen mieheni kanssa, olimme molemmat köyhiä opiskelijoita. Nyt tavallisia keskiluokkaisia ihmisiä. Mutta olisi ilmeisesti pitänyt ottaa joku jonka kanssa ei yhtään viihdy vai?

Vierailija
53/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi..

Ra-sisti sanoo maailma 2 miljardista aasialaisesta naisesta hyi. Taidat olla varsin tyhmä.

Vierailija
54/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta muistetaan kaikki että suomalaiset naiset ovat parhaita maailmassa. NOOOOOT

Vierailija
55/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä näihin pitäisi sun mielestä vastata. Niinkö että kyllä joo, nyt menen seuraavaksi etsimään jotain miestä jonka kanssa ei huvita seurustella? Ja sit ei oikeesti meekään. Sekö teidät tänne kirjoittavat miehet tekisi tyytyväiseksi? Kun minä aloin seukkaamaan nykyisen mieheni kanssa, olimme molemmat köyhiä opiskelijoita. Nyt tavallisia keskiluokkaisia ihmisiä. Mutta olisi ilmeisesti pitänyt ottaa joku jonka kanssa ei yhtään viihdy vai?

Se olisikin ihan oikeasti mielenkiintoista ymmärtää, että mihin palstamiehet näillä ketjuillaan pyrkivät. Osa taitaa ihan oikeasti kuvitella, että riittävästi spämmäämällä he onnistuvat muuttamaan naisten makua, mieltymyksiä ja ajatuksia. Osa vain trollaa. Mutta joku motiivihan sillä trollaajallakin on.

Mutta niin kuin tämäkin avaus... mitä ihmettä tähän nyt sitten pitäisi kommentoida (siis jos haluaa keskustella ikään kuin tämä olisi totta eikä vain provo). Ok, kivat sulle? Jotain muuta, mitä?

Ap, kerro sinä, millaisia kommentteja odotit, kun provos... eikun avauksesi teit!

Vierailija
56/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloittaja keskittyy niihin kauniisiin, rahan perässä oleviin naisiin? Miksi kauneus on se kriteeri millä valitset, kun itse väität pitäväsi pinnallisuutta huonona asiana?

Etkö voi ajatella niin, että rahoistasi kiinnostuneilla naisilla on täsmälleen sama heikkous kuin sinulla itselläsi: rahanahneus? Et ole oikeutettu tuomitsemaan ihmisiä samasta heikkoudesta mihin syyllistyt itse.

Sinun pitäisi hyväksyä tuo heikkous sinusta kiinnostuvissa ihmisissä (joka sama heikkous on myös sinulla) ja yrittää nähdä heidän hyvät puolensa. Hyvät HENKISET ominaisuutensa. Sen sijaan että nyt valikoit sen perusteella että kaverit olisivat kateellisia kauniista naisestasi. 5-kymppinen mies...

Itseasiassa tämä on hyvin väärä päätelmä luonteestani, varsinkin tuossa rahanahneudessa.

Aikanaan, kun keksin nykyisen bisnekseni, en ajatellut siinä millään muotoa rahaa, minulle olisi riittänyt normi toimeentulo.

Sitten kävi niin, että tuotteistani alettiin kiinnostua muuallakin kuin suomessa. En sitten tietenkään alkanut estämään rahantuloani, en sitä alkanut myöskään pistää haisemaan. Vuosien varrella vain tuli huomattua, että on näköjään tullut sijoitettua voittoja oikeisiin kohteisiin ja sitä kautta rahaa alkoi tulla myös osake ja rahastopuolelta. Minä pärjäisin hyvin ilman rahojanikin. Tottakai lapset ovat saaneet mitä ovat tarvinneet, enkä ikinä ole unohtanut hyväntekeväisyyttäkään. Joka vuosi menee merkittäviä summia apua tarvitseville, lähipiirille myöskin.

Vierailija
57/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisikin ihan oikeasti mielenkiintoista ymmärtää, että mihin palstamiehet näillä ketjuillaan pyrkivät. Osa taitaa ihan oikeasti kuvitella, että riittävästi spämmäämällä he onnistuvat muuttamaan naisten makua, mieltymyksiä ja ajatuksia. Osa vain trollaa. Mutta joku motiivihan sillä trollaajallakin on.

Mutta niin kuin tämäkin avaus... mitä ihmettä tähän nyt sitten pitäisi kommentoida (siis jos haluaa keskustella ikään kuin tämä olisi totta eikä vain provo). Ok, kivat sulle? Jotain muuta, mitä?

Ap, kerro sinä, millaisia kommentteja odotit, kun provos... eikun avauksesi teit!

Ehkä häntä huvittaa se, kun naiset alkavat tällaisissa ketjuissa selitellä tekemisiään ja haukkua omia miehiään, miten ovat menneet yhteen toinen toistaan tavallisempien miesten kanssa, joissa ei ole mitään erityistä. Hivelee varmaan katkeran sinkkumiehen mieltä, kun parempia miehiä vähätellään. Vähättelijöinä heidän omat vaimonsa.

Naisvihaaja varmaan tykkää myös siitä, miten monet naiset käyttävät vastauksissaan huomautuksia tyyliin: "Kyllähän monet naiset ovat rahan perässä", "Monille naisille miehen rahat ovat tärkeitä" jne. Palstan naiset ovat kiitettävästi omaksuneet myös naista halventavan "Gold digger" -sanan ja käyttävät sitä luontevasti. Näin vahvistetaan stereotypiaa miehen rahoja havittelevista naisista ja itsestä jonkinlaisena poikkeusyksilönä verrattuna heihin. Olisi hauska tietää, tunteeko kukaan noita ilmauksia viljelevistä naisista oikeasti ketään naista joka elää miehen rahoilla.

Vierailija
58/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin, että en ainakaan kaltaisiasi hutiin menneitä "provo" vihjailuja, kun aloitus ei provoa ole, niin se siitä. Ihan hyviä kannanottoja, olen vain joihinkin hieman oikaissut väärinymmärryksiä. Ehkäpä tuo ydinasia tuolta kuitenkin ole jo monelle auennut. Pilkuistahan voidaan väännellä kaikissa "palavereissa" vaikka yöt läpeensä.

Vierailija
59/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa tämä on hyvin väärä päätelmä luonteestani, varsinkin tuossa rahanahneudessa.

Aikanaan, kun keksin nykyisen bisnekseni, en ajatellut siinä millään muotoa rahaa, minulle olisi riittänyt normi toimeentulo.

Sitten kävi niin, että tuotteistani alettiin kiinnostua muuallakin kuin suomessa. En sitten tietenkään alkanut estämään rahantuloani, en sitä alkanut myöskään pistää haisemaan. Vuosien varrella vain tuli huomattua, että on näköjään tullut sijoitettua voittoja oikeisiin kohteisiin ja sitä kautta rahaa alkoi tulla myös osake ja rahastopuolelta. Minä pärjäisin hyvin ilman rahojanikin. Tottakai lapset ovat saaneet mitä ovat tarvinneet, enkä ikinä ole unohtanut hyväntekeväisyyttäkään. Joka vuosi menee merkittäviä summia apua tarvitseville, lähipiirille myöskin.

Eihän kukaan rahanahne ihminen ole sitä omasta mielestään, tietenkään.

Vierailija
60/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin, että en ainakaan kaltaisiasi hutiin menneitä "provo" vihjailuja, kun aloitus ei provoa ole, niin se siitä. Ihan hyviä kannanottoja, olen vain joihinkin hieman oikaissut väärinymmärryksiä. Ehkäpä tuo ydinasia tuolta kuitenkin ole jo monelle auennut. Pilkuistahan voidaan väännellä kaikissa "palavereissa" vaikka yöt läpeensä.

Vääntäisitkö vielä sen ydinasian vaikkapa rautalangasta, niin voimme olla varmoja, että ymmärrämme kaikki sen samalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme