Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kiinnostuvat minusta vain rahani takia.

Vierailija
10.10.2018 |

Olen 53 vuotias suht. mitäänsanomattoman näköinen kalju mies, tiedätte kyllä.
En siis ravintoloissa tms. liikkuessani herätä mitään mielenkiintoa naisissa.
Erittäin paljon erilaisissa paikoissa siis on tullut kokeiltua viehätysvoimaansa. Ravintoloiden lisäksi nettitreffeillä, urheiluharrastuksissa, kaupoissa, kirjastoissa. Yrittämisestä ei ole jäänyt kiinni ja tämä ei tarkoita, että jollakin tavalla yliyrittäisin. Se vaan on niin, että suomalainen nainen kiinnostuu ensin ulkonäöstä tai rahasta, kumpi noista sitten täyttyykään.

Olen useasti ihan huvikseni "testannut" asian. Olen jossain vaiheessa kertonut asian todellisen laidan "ohimennen". Hyvänen aika mikä vaikutus tällä on useisiin naisiin. Heidän silmissään on syttynyt oikeastaan välittömästi jopa kiihko minua kohtaan ja halu ehdottomasti tutustua minuun paremmin ja haluttu tavata jatkossakin. No, jos aina muuten jään ilman, niin miksi minä en sitten käyttäisi tuota hyväkseni.

Onneksi tuli aikoinaan lähdettyä alalle, jolla nyt olen ja jolla olen saanut kartutettua suomen oloissa jopa ihan mittavan omaisuuden. Kyllähän sitä ihmiset vähän katselee, että onpa siinäkin tavallinen mies saanut kauniin naisen kainaloonsa. Nautitaan sitten, ei kait se keneltäkään ole pois. Harmittaa tietysti sisimmässä, kuinka pinnallisia ihmiset ovat. Itselleni kyllä kelpaisi ihan "tavallinen" suomalainen nainen, joka oikeasti rakastuisi minuun ilman omaisuuttanikin, mutta ei kun ei.

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kiinnostuu joko ulkonäköön, statukseen tai luonteeseen.

Taikka johonkin mitä toinen antaa henkisesti.

Voihan sitä kiinnostua kaikesta tuosta.

Mene kerjäläistä esittämään kadulle niin näet rakkauden. Ei rakkautta ole kuin vähän.

Parisuhde/seksuaalisuus sarallakin vallitsee kyllä halu saada jotain itselle. Se on tietenkin onnetonta kun itse haluaisi, että itseä rakastetaan sellaisena kuin on, eikö? Ongelma on se, että vaikka itse vaatii sitä muilta niin ei kuitenkaan rakasta sitä jolta ei mitään saa.

Ole iloinen, että sinulla on rahaa äläkä ruikuta. Ajattele jos olisit ruma ja köyhä.

Vierailija
22/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan esimerkkinä, joskus nuorena olin tosi rakastunut erääseen poikaan. Hän ei koskaan puhunut tarkemmin opinnoistaan/työstään/perheensä statuksesta. Hän saattoi olla köyhä/tavallinen/rikas. Hän asui ulkomailla ja olisi halunnut, että yritämme yhteistä elämää. Minä en uskaltanut. Jos hän olisi kertonut, että hänellä on jotain, millä turvata meidän taloudellista elämää, olisi todennäköisyys uskaltamiselleni noussut huomattavasti. 

Ymmärrän toki sen, että varallisuus samoin kuin poikkeuksellinen kauneus tai komeus tekee välillä vaikeaksi tietää, millä tarkoitusperillä ihmiset ovat liikkeellä eikä siihen mielestäni auta kuin syvempi tutustuminen ja molemminpuolinen avoimuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullahan on sitten kaikki hyvin. Voisit ehkä viettää enemmän aikaa lastesi kanssa? Loppu elämä on aikaa muulle, kuin perillisten saamiselle. Sinulla on rahaa laittaa itseäsi kuntoon. Hyvä ruokavalio, liikuntaa, unta, suhteet lapsiin ja muihin ihmisiin, hampaat kuntoon yms. Miten lasten äiti/eukko lähti?

2.

Jäin joitakin vuosia sitten leskeksi.

Vierailija
24/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinullahan on sitten kaikki hyvin. Voisit ehkä viettää enemmän aikaa lastesi kanssa? Loppu elämä on aikaa muulle, kuin perillisten saamiselle. Sinulla on rahaa laittaa itseäsi kuntoon. Hyvä ruokavalio, liikuntaa, unta, suhteet lapsiin ja muihin ihmisiin, hampaat kuntoon yms. Miten lasten äiti/eukko lähti?

2.

Olen pahoillani. Onneksi olet lastesi tukena.

Vierailija
25/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sietävät.

Vierailija
26/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pari kertaa jutellut tällaisen "ohimennen" omaisuudestaan, autostaan, kämpästään jne. mainitsevan miehen kanssa. Oli todella vastenmielistä ja läpinäkyvää ja hankkiuduin noista miehistä kiireen vilkkaa kauemmaksi.

Et sinä ap tuolla tekniikalla houkuttele kuin ainoastaan niitä naisia, jotka tuollaisesta käytöksestä lämpenevät. Jos yhtään osaat ajatella, tajuat itsekin ettei se ole edustava otos kaikista naisista, eikä edes kaikista suomalaisnaisista.

Vierailija
27/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 53 vuotias suht. mitäänsanomattoman näköinen kalju mies, tiedätte kyllä.

En siis ravintoloissa tms. liikkuessani herätä mitään mielenkiintoa naisissa.

Erittäin paljon erilaisissa paikoissa siis on tullut kokeiltua viehätysvoimaansa. Ravintoloiden lisäksi nettitreffeillä, urheiluharrastuksissa, kaupoissa, kirjastoissa. Yrittämisestä ei ole jäänyt kiinni ja tämä ei tarkoita, että jollakin tavalla yliyrittäisin. Se vaan on niin, että suomalainen nainen kiinnostuu ensin ulkonäöstä tai rahasta, kumpi noista sitten täyttyykään.

Olen useasti ihan huvikseni "testannut" asian. Olen jossain vaiheessa kertonut asian todellisen laidan "ohimennen". Hyvänen aika mikä vaikutus tällä on useisiin naisiin. Heidän silmissään on syttynyt oikeastaan välittömästi jopa kiihko minua kohtaan ja halu ehdottomasti tutustua minuun paremmin ja haluttu tavata jatkossakin. No, jos aina muuten jään ilman, niin miksi minä en sitten käyttäisi tuota hyväkseni.

Onneksi tuli aikoinaan lähdettyä alalle, jolla nyt olen ja jolla olen saanut kartutettua suomen oloissa jopa ihan mittavan omaisuuden. Kyllähän sitä ihmiset vähän katselee, että onpa siinäkin tavallinen mies saanut kauniin naisen kainaloonsa. Nautitaan sitten, ei kait se keneltäkään ole pois. Harmittaa tietysti sisimmässä, kuinka pinnallisia ihmiset ovat. Itselleni kyllä kelpaisi ihan "tavallinen" suomalainen nainen, joka oikeasti rakastuisi minuun ilman omaisuuttanikin, mutta ei kun ei.

Trollihälytyskellot alkoivat kilkuttaa heti, kun purkaustasi luin. Eiköhän tämäkin kirjoitus ollut taas kerran ihan keksitty höpötys ja naisen kirjoittama viritys. Yritä pärjäillä ap. Se on ehkä vaikeaa, mutta kirjoittelehan tänne taas tarinoitasi, ne ovat ihan viihdyttäviä.

Vierailija
28/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Onni sillä pysyvä, joka on sen joskus kokenut. Ei ihme, jos menee aikaa aloittaa uutta elämänvaihetta.

2.

Vierailija
29/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärtänyt. Sinä otat mielummin kauniin naisen kuin tavallisen, jonka kanssa teillä olisi tavallinen rakkaus ja sinun kaunis naisesi ottaa sinut, rikkaan miehen. Tipuin kärryiltä. 

Ehkä sinä et ole löytänyt sitä tavallista suomalaista naista, joiden kanssa rakastuisitte, kun pyörit niiden kauniiden kanssa. Minäkään (ei-kaunis nainen) en ole löytänyt sitä tavallista suomalaista miestä, ei siinä ole mitään ihmeellistä. 

Lue oikein tarkkaan, tuo loppuosa on vain tulosta siitä, mihin aiemmin kokemani on johtanut. Taidan kyllä mainita siellä ihan jotain muutakin. Tekstinhän voi jokainen ymmärtää, kuten haluaa, mutta kyllä se pointti sieltä kumminkin löytyy, jos sen haluaa löytyvän.

Olen tavallinen nainen enkä tarvitsisi rahojasi, mutta tykkäisin tavallisesta miehestä, jonka laatu löytyy luonteesta ja pääkopan sisällöstä - ulkonäöllä ei ole väliä eikä rahalla, kunhan sen tilanne on vähintään normaali. Minulle kuitenkin olisi iso epämiellyttävä seikka se, että heilastelet "paremman puutteessa" hempukoiden kanssa, joissa viehtättää vain ulkonäkö ja se, että on edes joku. 

Oletko aloittanut mitään syvällisiä keskusteluja naisten kanssa? Jos juttelu on ihan vaan pinnallista, pitäisi tosiaan pystyä tekemään vaikutus ulkonäöllä tai rahalla, koska ei ole edes tarjonnut muuta mistä voisi kiinnostua.

Vierailija
30/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2.

Hah, leskeyskortti vedetty esiin! Mitä vielä?

Vierailija
31/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ihastunut köyhiin, mutta mukaviin miehiin.

Tekstin perusteella ap vaikuttaa vähän naisvihaajalta ja ikävältä luonteelta, joten hyvä, että hänellä on edes sitä rahaa.

Heh, vai naisvihaaja. Minkä vuoksi minä sitten naisten seuraan hakeutuisin, jos minä heitä vihaisin? Ei, kyllä minä naisia kunnioitan ja yleensäkin viihdyn heidän seurassaan. Naisten ajatukset ovat usein hyvinkin virkistäviä ja pistävät miettimään asioita, moniakin.

Eli näet naiset, puolet ihmiskunnasta, jotenkin merkittävästi erilaisina olentoina. Vähän niinkuin lapsina, joilta saa "uusia virkistäviä ajatuksia". Tyypillinen naisvihaaja, joka luulee arvostavansa naisia kun todellisuudessa näkee heidät kuitenkin ihan omana erillisenä ihmisrotunaan, sukupuolensa takia ajatuksiltaan erilaisina kuin miehet. Ei ihmekään että vain raha saa naiset sietämään sinua.

Vierailija
32/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap niinkuin huomaat vastauksista joita sait. Unohda suomalaiset naiset. Näin taas saatiin tämäkin miehen viaksi.

Vierailija
33/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap niinkuin huomaat vastauksista joita sait. Unohda suomalaiset naiset. Näin taas saatiin tämäkin miehen viaksi.

No joo, muuten hyvä, mutta aloitus ei ollut miehen kirjoittama.

Vierailija
34/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tarina, bro.

Tämä wt ilmaisutapa ei nyt vaan toimi puoliksi suomen kielellä, eikä oikeastaan edes englanniksi. Suoraan suomennettu, muttei sitten kuitenkaan kokonaan ja miksi jättää se kaikkein ärsyttävin sana suomentamatta? Ainoastaan "thot"-sana on ärsyttävämpi.

Vierailija
35/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on epäreilua. Samoin nainen voi valittaa kun kukaan ei kiinnostu kuin jos ulkonäkö on kaunis.

Sinäkin saisit jonkun ruman ja keskituloisen taviksen veikkaan.

Hamuat missejä tai vastaavia.

Siis kauniin naisen ja rikkaan tai kuuluisan miehen ongelma, alitajuisesti ei voi koskaan olla varma saiko sen rakkauden vain koska oli tuota.

Kuitenkin kaunis ja rikaskin voi olla ihan hyvä ihminen. Ei rumuus tai tavallisuus tee kenestäkään hyvää puolisoa.

Parhaiten pärjää rikas ja kaunis joka uskoo vakaasti, että kaikki rakastavat häntä itseään.

Vierailija
36/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pari kertaa jutellut tällaisen "ohimennen" omaisuudestaan, autostaan, kämpästään jne. mainitsevan miehen kanssa. Oli todella vastenmielistä ja läpinäkyvää ja hankkiuduin noista miehistä kiireen vilkkaa kauemmaksi.

Et sinä ap tuolla tekniikalla houkuttele kuin ainoastaan niitä naisia, jotka tuollaisesta käytöksestä lämpenevät. Jos yhtään osaat ajatella, tajuat itsekin ettei se ole edustava otos kaikista naisista, eikä edes kaikista suomalaisnaisista.

Kerrotaanpa vielä, minkälaisista miehistä olen elämäni aikana kiinnostunut, top 2:

Ensimmäiseen ihastuin hänen persoonallisuutensa vuoksi: todella älykäs mutta myös tunneälykäs, välittävä sellaisella perisuomalaisella tuppisuu-tavalla mutta kuitenkin niin ettei välittäminen jäänyt epäselväksi, tunsi itsensä erittäin hyvin, tiesi mitä haluaa ja mistä pitää, todella rehellinen ja avoin kaikesta, riiteli rakentavasti, antoi tilaa mutta myös läheisyyttä. Teki vähintään puolet kotitöistä pyytämättä. Hyvä tyylitaju niin pukeutumisessa kuin sisustamisessakin. Oli myös pitkä ja hyvännäköinen, mutta nuo ovat minulle sivuseikkoja. Suhteemme aikana hänestä tuli todella varakas, koska sattumoisin myös työelämässä arvostetaan monia hänen ominaisuuksiaan. Tavatessamme olimme kummatkin persaukisia.

Toinen mies on myös huippuälykäs ja hänellä on todella voimakas tunne-elämä ja värikäs mielikuvitus. Poikkeuksellisen empaattinen, rakastava ja hoivaava. Seksissä aivan täysin omaa luokkaansa, johtuen juuri tuosta mielikuvituksesta ja tunteellisuudesta, ja siitä että hänellä on hyvä itseluottamus, minkä johdosta hänellä on myös ihanan estoton asenne. Ehdottoman rehellinen, avoin ja luotettava, taitava itsereflektiossa ja kehittää itseään aktiivisesti. Kannustaa, auttaa ja tukee, suhtautuu kaikkeen uuteen myönteisesti, mutta osaa myös pitää kiinni rajoistaan. Laittaa ihanaa ruokaa, sen lisäksi että kotityöt onnistuvat pyytämättä. Tämä mies on lyhyt (alle 170) eikä muutenkaan mikään mallityyppinen, mutta kuitenkin perussiisti. Pienituloinenkin hän on, mikä on hänen oma valintansa. Saisi halutessaan kerättyä paljon rahaa nopeasti. Minua ei häiritse ollenkaan, ettei hän ole pitkä, varakas kalsarimalli, koska hänessä on kaikki ne ominaisuudet, joita oikeasti haluan kumppanilta. 

Vierailija
37/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

tulitkohan juttelemaan kerran umpikännissä.

Ensimmäinen lause oli kuinka vaikeaa sinulla on kun olet niin varakas. Naiset ovat sinun kanssasi vain koska olet varakas.

Sori mutta ei kiitos. Rahoilla ja varakkuudella ratsastavat ovat vastenmielisiä.

Vierailija
38/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on epäreilua. Samoin nainen voi valittaa kun kukaan ei kiinnostu kuin jos ulkonäkö on kaunis.

Sinäkin saisit jonkun ruman ja keskituloisen taviksen veikkaan.

Hamuat missejä tai vastaavia.

Siis kauniin naisen ja rikkaan tai kuuluisan miehen ongelma, alitajuisesti ei voi koskaan olla varma saiko sen rakkauden vain koska oli tuota.

Kuitenkin kaunis ja rikaskin voi olla ihan hyvä ihminen. Ei rumuus tai tavallisuus tee kenestäkään hyvää puolisoa.

Parhaiten pärjää rikas ja kaunis joka uskoo vakaasti, että kaikki rakastavat häntä itseään.

Jos siihen rakentaa kovasti jotain peittelyitä tai paskatestejä, voi olla varma, ettei sillä tavalla rakennu oikeaa kumppanuutta ja rakkautta. Toisaalta kauneus, raha tai kuuluisuus voi vääristää omaa mielikuvaa toivekumppanista eikä itse kelpuutakaan enää sellaista ihmistä, josta toisessa todellisuudessa olisi todella kiinnostunut.

Vierailija
39/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsehän sinä yrität niitä, joille joko ulkonäkö tai varallisuus merkkaa jotain. Tavalliset itselliset naiset eivät sinua viehätä etkä heitä kelpuuta vaikka vastaan tulisikin.

Et tainnut lukea aloitusta ollenkaan, tai sitten et tajunnut siitä mitään?

Palstalaisten keskimääräinen äo on alle 80. Siksi täältä kaikkeen saan typeryksen vastauksen.

Vierailija
40/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseni on varmasti aika epäselvästi kirjoitettu, kun ottaa huomioon herneen nenään vetäneiden määrän. Tai sitten jotkut ovat ymmärtäneet sen tahallaan väärin.

Lopussa on kuitenkin tuo maininta:

"Itselleni kyllä kelpaisi ihan "tavallinen" suomalainen nainen, joka oikeasti rakastuisi minuun ilman omaisuuttanikin, mutta ei kun ei".

Kait sitä sitten aikaa myöten itseeni iski piru, että ok. näytetään sitten "paistaa se risukasaankin" naisrintamalla siis ja näyttävää on saatava. En minä pidempään suhteeseen naisen kanssa lähde, jonka huomaan selvästi olevan kiinnostunut vain omaisuudestani. Mutta se on ihan ok, jos minut tuosta halutaan kivittää, ehkä minä sitten olen ainoa syypää huonoon flaksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme