Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa kamalimpia vaatteita/vaateyhdistelmiä, joita olette jollakin nähneet!

Vierailija
09.10.2018 |

Esim. omasi teiniaikoina, kaverin, vastaantulijan, lehdessä olevan vaatemallin... Kertokaa järkyttävimmät vaatteet!

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhtuneet paksut tennissukat parhaat päivänsä nähneissä mustissa avokkaissa ovat jostain syystä piirtyneet muistiini. Ne avokkaat eivät välttämättä upgreidaa kaikkia asuja muutenkaan.

Vierailija
62/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä joskus kesällä pukeutui sellaisiin ruudullisiin beigen värisiin shortseihin jotka ylettyi polven yli ja siihen yhdistelmäksi pitkävartiset tennissukat jotka ylsi melkeen polveen ja sitten repalaiset ja rikkinäiset lenkkarit isolla rusetilla. Päälle sitten kauhtunut valkoinen printti t-paita ja liian suuri räikeän värinen huppari, parasta kun vielä hiukset oli vähän likaiset ja sekaisin XD rakastan häntä silti liikaa että olisin siitä kummemmin sillä hetkellä välittänyt, mutta näin jälkikäteen naurattaa vähän ajatus siitä asukokonaisuudesta. onneks ei aina pukeudu niin XD tosin voi olla että itelläkin välillä on päällä jotain yhtä kauheaa =D mut ei kommentoida toistemme valintoja ellei nyt joku karsea reikä ole takapuolessa tai selkeesti likaiset vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella tiukka bleiseri, kauluspaita ja suorat housut. Niiden kanssa urheilulenkkarit! Eikä siis mitkään siistit esim nahkaiset. Vaan riemunkirjavat juoksulenkkarit tms. Näyttää ihan järkyttävältä.

Näitä näkee paljon suurissa kaupungeissa, joissa ihmiset kävelevät pitkiä matkoja, mutta työn takia joutuvat pukeutumaan formaalisti.

En ole tuo alkuperäinen, mutta nämä nuoret naiset jotka tätä tyyliä käyttää eivät kyllä vaihda kenkiä työpaikalla siistimpiin ja kulkevat ovelta ovelle autolla. Ihan tarkoituksella haluavat pitää kalliita lenkkareita esillä, ei mistään mukavuuksiin liittyvistä syistä. Tiedän muutamankin tälläisen tapauksen.

Vierailija
64/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa asu on kamala, jos selässä keikkuu yltäpäältä kurassa ja tuhrussa oleva kauhtunut kånken. Ja kun näitä näkee vielä muuten ihan siististi pukeutuneilla ihmisillä niin käy mielessä että ovatko he koskaan katsoneet sen repun ulkomuotoa päivänvalossa??

Tyttärelläni on erittäin sontainen kånken ja yritin ehdottaa hänelle että sen voisi heittää pesukoneeseen. Ei kuulemma käy koska sen kuuluu olla mahdollisimman räjähtäneen näköinen😨

Vierailija
65/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut vielä lapsia, kun mies heitti ennen töihin menoa minut ensiapuun " Kai sä jollakin pääset kotiin". Olin niin kivuissani etten ruvennut vaihtamaan vaatteita vaan minulla oli turkoosi jumpsuit, siis sellanen löysä kokohaalari ja pinkit crocsit , siinä asussa sitten kävelin sairaalalta keskustan läpi bussipysäkille ! Että hävetti. Ja olin siis saanut kovan vatsakipukohtauksen joka äkkiä hellitti, lääkärin mukaan ei ole epätavallista että noin käy ja syytä ei löydy. Minä luulin joutuvani vähintään leikkaukseen...

Vierailija
66/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella tiukka bleiseri, kauluspaita ja suorat housut. Niiden kanssa urheilulenkkarit! Eikä siis mitkään siistit esim nahkaiset. Vaan riemunkirjavat juoksulenkkarit tms. Näyttää ihan järkyttävältä.

Mun pitää töissä pukeutua pukuun, eli pitää yleensä myös korkkareita, mutta juna asemalle on matkaa 2km ja töihin vielä kävelyä 2km. En jaksa korkkareilla aina sipsuttaa, joten vaihdan töissä vasta kengät. Sori jos sun silmät sulaa...

Vierailija
67/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tiukat housut ,kuten kalsarit ja semmoinen kokoluokkaa joukkueteltta paita, kesäsin nuita jokakulmassa.

nuita siis sellaisilla erittäin hyvin keho+ voimaantuneilla.

Vierailija
68/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisistä huonosti istuvat ns. porkkanafarkut, väljä t-paita jonka helma tungettu housuihin ja avokkaat ! Tätä näkee pienillä paikkakunnilla paljon +50 naisten parempana tyylinä esim. lomalla.

Vierailija
69/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lempi-inhokkini on valkoinen vekki-, tai kellohame yhdistettynä mustiin sukkahousuihin, tai mustiin yhden koon polvisukkiin, sekä valkoisiin avokkaisiin tai valkoisiin sandaaleihin. Olen nähnyt näitä lukemattomia kertoja ja aina saan hirveät sävärit tästä yhdistelmästä😲

Vierailija
70/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitää töissä pukeutua pukuun, eli pitää yleensä myös korkkareita, mutta juna asemalle on matkaa 2km ja töihin vielä kävelyä 2km. En jaksa korkkareilla aina sipsuttaa, joten vaihdan töissä vasta kengät. Sori jos sun silmät sulaa...

Sori jos et tajunnut et puhe oli työpukeutumisesta toimistossa. Mulle ihan sama miten joku basicb rientää tuolla vapaa-ajallaan, mut jos toimistossa odotetaan siistiä pukeutumista, niin ne lenkkarit ei sitä missään tapauksessa ole.

Vierailija
71/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat paksut sukkahousut tai leggarit, valkoiset läpinäkyvät minishortsit ja tuubitoppi, jalassa jotkut läpykät. Aina yhtä lyömätön kombo!

Te puhutte aina vaan tuulipuvuista, mutta useimmat teistä eivät ole edes nähneet todellista perustuulipukua, sellaista kahisevasta nailonkankaasta tehtyä hiostavaa ulkoiluasua. Sellainen oli kamala, voin kuvitella. En koskaan hankkinut moista, vaan löysin mukavammasta materiaalista tehdyn ulkoiluasun. Nykyiset ulkoilupuvuthan ovat jo ihan fiksun näköisiä. No joo, ei ne korkkarit niiden kanssa sovi.

Tulee lapsuudesta mieleen naapurikylän kansakoulunopettaja, nainen, joka kävi polkupyörällä kirkonkylällä kaupoilla ja poikkesi usein meidän koululle tuttavansa luo kahville. Rouvalla oli äkkiä katsoen ihan asiallinen asu, hame ja puolitakki. Mutta, mutta ... hameen alla oli ne siniset perusverkkarit ja jalassa korkkarit. Ei voi mitään, kun me tytöt tuo huomattiin, ei tirskumisesta ollut tulla loppua.

Vierailija
72/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on puolitakki? Google ei auttanut.

Vierailija
73/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori jos et tajunnut et puhe oli työpukeutumisesta toimistossa. Mulle ihan sama miten joku basicb rientää tuolla vapaa-ajallaan, mut jos toimistossa odotetaan siistiä pukeutumista, niin ne lenkkarit ei sitä missään tapauksessa ole.

Ei tossa sanota missään että tämä ko. Näky oli toimistossa.

Itse olen toimistossa töissä ja siellä ehkä 10min voi nähdä lenkkarit minulla. Apua. Toivottavasti en saa potkuja!!

Vierailija
74/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat paksut sukkahousut tai leggarit, valkoiset läpinäkyvät minishortsit ja tuubitoppi, jalassa jotkut läpykät. Aina yhtä lyömätön kombo!

Te puhutte aina vaan tuulipuvuista, mutta useimmat teistä eivät ole edes nähneet todellista perustuulipukua, sellaista kahisevasta nailonkankaasta tehtyä hiostavaa ulkoiluasua. Sellainen oli kamala, voin kuvitella. En koskaan hankkinut moista, vaan löysin mukavammasta materiaalista tehdyn ulkoiluasun. Nykyiset ulkoilupuvuthan ovat jo ihan fiksun näköisiä. No joo, ei ne korkkarit niiden kanssa sovi.

Tulee lapsuudesta mieleen naapurikylän kansakoulunopettaja, nainen, joka kävi polkupyörällä kirkonkylällä kaupoilla ja poikkesi usein meidän koululle tuttavansa luo kahville. Rouvalla oli äkkiä katsoen ihan asiallinen asu, hame ja puolitakki. Mutta, mutta ... hameen alla oli ne siniset perusverkkarit ja jalassa korkkarit. Ei voi mitään, kun me tytöt tuo huomattiin, ei tirskumisesta ollut tulla loppua.

Ei kaikki tuulipuvut olleet rumia. Meillä on mökillä yksi, joka on himmeää ja hiukan rypytettyä kangasta, kivan värinen ja mallinen. Se menisi nykyään ihan täydestä.

Ne sitä edeltävät piukat kreppiverkkarit oli pahimpia, tiedättehän sellaisen ylikireät, jotka jättää etenkin miesten päällä pyllyvaon näkyviin. Kummelin "Onks kaikki okei"- pari käytti sellaisia.

Puhumattakaan sitten niistä kaksivärisistä bodarien saliverskoista, tai yleensä tekokuitu-muovipussi-pusakoista, joiden näkeminen saa jo hien hajun nenään. Niihin liittää automaattisesti mielikuvan sänkisestä puistojen miehest, joka pitää hihat käärittynä kelissä kuin kelissä.

Vierailija
75/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa asu on kamala, jos selässä keikkuu yltäpäältä kurassa ja tuhrussa oleva kauhtunut kånken. Ja kun näitä näkee vielä muuten ihan siististi pukeutuneilla ihmisillä niin käy mielessä että ovatko he koskaan katsoneet sen repun ulkomuotoa päivänvalossa??

Tyttärelläni on erittäin sontainen kånken ja yritin ehdottaa hänelle että sen voisi heittää pesukoneeseen. Ei kuulemma käy koska sen kuuluu olla mahdollisimman räjähtäneen näköinen😨

Repesin!!!

Vierailija
76/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kantapäästä linttaan astutut kengät on kuvottavat. Ymmärrän jotenkin, jos jollakulla on sellaiset kotona kusiluistimina, mutta että semmoisia pidetään julkisella paikalla ja jopa työkenkinä... Meidän paikkakunnalla on huonekaluliike, jonka omistaja on aina pukeutunut verskoihin tai collareihin, ja jalassa on tuollaiset kengät. Mun mielestä antaa ihan todella epäedustavan kuvan itsestään. Mä en oikeasti kyttää ihmisten pukeutumista noin keskimäärin, mutta tuo kenkien linttaan astuminen on musta vain suoraan sanottuna ÄLLÖTTÄVÄÄ.

Vierailija
77/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukuin pommiin vähän. Vedin mustat legginsit jalkaan ja mustan t-paidan. Heitin päälle ensimmäisen vastaantulleen kulahtaneen ja reikäisen villapaidan. Huomasin, että mulla oli myös housunpakarassa reikä, joten laitoin vielä hameen legginsien päälle. Eriparivillasukat, ei kenkiä.

Onneksi moinen muodikas pukeutuminen on ihan normi täällä. Maatalousoppilaitos, ja asuntola koulun pihapiirissä, joten ei missään bussissa tarvinnut olla normaalien ihmisten keskellä :D

Vierailija
78/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kantapäästä linttaan astutut kengät on kuvottavat. Ymmärrän jotenkin, jos jollakulla on sellaiset kotona kusiluistimina, mutta että semmoisia pidetään julkisella paikalla ja jopa työkenkinä... Meidän paikkakunnalla on huonekaluliike, jonka omistaja on aina pukeutunut verskoihin tai collareihin, ja jalassa on tuollaiset kengät. Mun mielestä antaa ihan todella epäedustavan kuvan itsestään. Mä en oikeasti kyttää ihmisten pukeutumista noin keskimäärin, mutta tuo kenkien linttaan astuminen on musta vain suoraan sanottuna ÄLLÖTTÄVÄÄ.

Reinoista eikä juuri ainoistakaan ei saa tyylikkäitä tekemälläkään. Reiskat on ikuisesti vanhan ja pissan hajuisen näköiset.

Pahinta on kun joku nuori mies menee puku kireällä ja reinot jaloissa. Juuri eräänä päivänä näin.

Vierailija
79/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reinoista eikä juuri ainoistakaan ei saa tyylikkäitä tekemälläkään. Reiskat on ikuisesti vanhan ja pissan hajuisen näköiset.

Pahinta on kun joku nuori mies menee puku kireällä ja reinot jaloissa. Juuri eräänä päivänä näin.

Mä en tiedä, miksi kommentistani tuli sulle mieleen reinot, mutta ne ovat kyllä toinen inhokkini. Edelleen, kusiluistimina ja kerhotossuina ihan kivat, mutta mun mielestä sama ihmistyyppi käyttää sekä reinoja että linttaan astuttuja kenkiä. Nämä ihmiset ajavat autolla kaikki autoa pidemmät matkat ja ajavat aina mahdollisimman lähelle ovea, jotta kävelymatka olisi mahdollisimman lyhyt. Sitten kävellään kädet collegehousujen taskuissa niissä reinoissa tai lintatuissa kengissä sinne markettiin ostamaan muroja ja energiajuomaa.

(Joo, ette varmaan usko, mutta olen hyvin ymmärtäväinen ihminen enkä suhtaudu yleensä kovin jyrkästi asioihin. Mutta joku näissä joissain jalkineasioissa kiihdyttää :D)

Vierailija
80/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nuorella naisella sukkahousulegginsit housuina pilottitakinn kanssa. Ne oli mustat ja vähän kimaltelevat. Takana sukkahousujen kaksoissauma. Pesulaput ja kaikki muut näkyi läpi. Tämä kaikki näkyi pimeällä kadulla. Mietin pitäisikö nuorelle naiselle sanoa siitä. Ajattelin, että se huomauttaminen on kuitenkin kavereiden tehtävä.