Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa kamalimpia vaatteita/vaateyhdistelmiä, joita olette jollakin nähneet!

Vierailija
09.10.2018 |

Esim. omasi teiniaikoina, kaverin, vastaantulijan, lehdessä olevan vaatemallin... Kertokaa järkyttävimmät vaatteet!

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole kovin yliampuva, mutta aika kaamea kylläkin ja näkee lähes päivittäin.

Naisella mustat sellaiset trikoiset löysähköt collegehousut jossa ehkä resori lahkeessa, kenkinä nahkaiset korolliset nilkkurit ja takkina sellainen kätevä Raiskin tuuli-/goretextakki. Laukkuna tietysti nahkainen käsiveska joka tekee naisesta tyylikkään!

Tuollainen pukeutuminen olisi ihan jees kun kengiksi vaihtaa sporttiset ja käsilaukun ihan rehtiin retkeilyreppuun.

Vierailija
82/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reisistä huonosti istuvat ns. porkkanafarkut, väljä t-paita jonka helma tungettu housuihin ja avokkaat ! Tätä näkee pienillä paikkakunnilla paljon +50 naisten parempana tyylinä esim. lomalla.

Eikö tuo ole just uusi hipterien tyyli? Mom jeansit ja iso T-paita, päässä ohuet sankaiset iso pöllölasit. Kenkinä yleisimmin Vans Old skoolit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevään ekoja päiviä, kun aurinko kunnolla lämmitti ja vastaan tuli keski-ikäinen naishenkilö, jolla oli liian pienet bikinit, valkoinen virkattu aurinkohattu, korkkarit ja villasukat. Oli vielä liikkeellä pyörällä ja nousi sen selkään niin, että vulva vilkkui.

Vuosi taisi olla 1994 ja lämmintä oli ehkä 10 astetta kun liikennevaloissa keskellä kaupunkia tuli tämä tyylilyyli vastaan.

Vierailija
84/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun just niihin kuteisiin kuin miltä tuntuu.

Pistän kokomustaa päälle, jos siltä tuntuu. Tai punaisen valkopilkkuisen takin, vaikka se sun silmiäsi särkisikin. Tiukat mustat farkut ja telttatakin, jos siltä tuntuu.

Crocseja en omista, mutta ehkä ensi kesänä jo. Ei mun reppukaan ole vielä paskanen, mutta ehkäpä ensimmäisten syksyn kuravellikelien jälkeen jo senkin saan aikaiseksi.

Töihin täytyy pukeutua siististi, mutta hitto vieköön, eipä ole vielä tähän päivään mennessä välähtänyt, että voisin tulla lenkkarit jalassa töihin ja vaihtaa vain sisäkengät! Kiitos, palsta!

Mua ei ole koskaan muiden ihmisten pukeutuminen kiinnostanut niin paljoa, että viitsisin sillä päiväni pilata ja mulle on ihan sama, jos sun päivä menee pilalle mun ulkonäöstä. Omapa on päiväsi ja herkkäpä on nahkasi. Ei ole minun nahka.

JES! VIHDOINKIN! OLEN VAPAA!

Vierailija
85/92 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran kadulla naisen kokopinkissä asussa. Ei olisi ollut edes niin paha, ellei jokainen vaate olisi ollut erisävyistä pinkkiä.

Vierailija
86/92 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt koskaan kellään kamalia asuja.

Vierailija
87/92 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikäiset farkut

Vierailija
88/92 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulitakki, lepattavat farkut ja cowboy-bootsit on mun ikisuosikki hirveistä yhdistelmistä. Lahkeet on saappaan varren päällä. Tämä on nähty miehen yllä, mutta uskon, ettei ole naisella sen parempi.

Vierailija
89/92 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyyli, kun laitettiin sukat lahkeiden päälle niin että lahkeet pussittivat... Hrr! Ja kyllä, tein myös itse tätä samaa aikoinani.

Vierailija
90/92 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannan itseni monestakin tyylisyvirheestä.

-Käyn usein mm. lähikaupassa mustissa nahkabootseissa ja verkkareissa. En jaksa alkaa sitomaan kengännauhoja ja kyykkimään kauppareissun takia.

- Imettäessä käytiin alkuun paljon mieheni paitoja, jotka leijuivat kuin teltta eivätkä hanganneet kipeitä rintoja.

- Jos löydän itselleni sukat, ne ovat lähes aina eriparia, samaan väriin tähtään.

-Eipä minussa taida tyyliä olla muutenkaan, kuljen usein lenkkareissa ja farkuissa eikä pukeutumiseni tuo lenkkeilyä, mukavuutta tai tyylikkyyttä.

- Pahin tyylimoka on alasti nukkuminen, mutta sitä ei onneksi moni tiedä.

Vierailija
91/92 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun ketju- ja hapsuvyöt olivat aika kamalia, käytettiin arkena, johonkin discoon olisivat sopineet ei me päästy mihinkään.

Vierailija
92/92 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biksut ja ketjuhihnainen merkkilaukku. Joku rantakassi olis tilanteeseen sopivampi.