Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARFFMAN CONSULTING- PALVELUSSA kokemuksia???

Alkaa riittää!!!!!
09.10.2018 |

Onko muita työttömiä joutunut orjiksi tuon firman kynsiin?!!!:(((((( Turhia tapaamisia (jankataan samat asiat mitkä on jankattu moneen kertaan työkkärin kanssakin, miksi et nyt muka työllisty minnekään jne., mitään uutta tai järkevää eivät itsekään osaa tarjota tilalle!!!). Turhia höpöhöpö- tehtäviä verkossa, nyt lykättiin vielä johonkin hemmetin ryhmävalmennukseen väkipakolla(jossa taas lässytettän millainen työnhakija on jne.) Oletteko veronmaksajat nyt tyytyväisiä tähän työttöämien aktivoimiseen?!!!! Mitään hyötyä tästä ei ole kenellekään muulle kuin toki tuolle firmalle joka repii rahansa työttömien ahdingolla:((((

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näihin siis pakko lähteä mukaan, jos sopii työkkärin kanssa että hakee töitä omatoimisesti?

Vierailija
2/6 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin valitetaan, että työkkäri ei auta ja sitten kun hankitaan kallis työnhaun persona trainer, niin sekin on sitten väärin. Sinua yritetään motivoida työelämään ja sinä jaksat inttää, että en tee, halua lentokapteeniksi, vaikka minulla ei ole lentolupakirjaa, mutta kun minä tahdon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näihin siis pakko lähteä mukaan, jos sopii työkkärin kanssa että hakee töitä omatoimisesti?

On, jos omatoiminen työnhaku ei tuota tulosta.

Vierailija
4/6 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jär kyt tä vää.

Tuo pakko siis 😬.

Vierailija
5/6 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaako ne noista nuorten infoista suoraan siihen palveluun, vai saako siellä vielä miettiä lähteekö mukaan? Siellähän ilmeisesti tehdään samalla se työnhakusuunnitelma uusiksi viranomaisen kanssa?

Vierailija
6/6 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjaako ne noista nuorten infoista suoraan siihen palveluun, vai saako siellä vielä miettiä lähteekö mukaan? Siellähän ilmeisesti tehdään samalla se työnhakusuunnitelma uusiksi viranomaisen kanssa?

Minun mielestä siellä vain kerrotaan kyseisestä palvelusta ja annetaan mahdollisuus osallistua, eikai ketään silti voi pakottaa jos itse pystyy ja uskoo löytävänsä töitä. Toki tuo on varmaan hyvä tie löytää työtä vasta valmistuneille nuorille joilla ei ole kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän