Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
141/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa muutamia kertoja nähty ja vietetty aikaa yhdessä. Mies paljastui todella kunnianhimottomaksi tyypiksi ja kaikesta syytti kaksisuuntaista mielialahäiriötään. Hän ei voinut tehdä sitä, tätä eikä tuota koska kaksisuuntainen. Eikä hänen mielestään edes kannattanut yrittää tavoitella mitään. Puhui varhais-/työkyvyttömyyseläkkeestä ja tyyppi alle 25 v. Pi**un saaminen oli hänelle myös kovin tärkeää. 

Sanomattakin selvää että tämä tuttavuus jäi lyhyeksi.  

Vierailija
142/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koti täynnä koirankarvoja, ei siivousvälineitä. Kaikki huonekalut kirpparilta, asui kaupungin vuokratalossa, törkeän ruskeat hampaat jatkuvasta tupakoinnista, erektio petti heti alkumetreillä sekstaillessa. Miehellä ikää 40+.

Ja silti menit tuollaisen kanssa sekstailemaan?

Samaa mietin. En mitenkään pystyisi olemaan jonkun kanssa, joka käyttäytyy huonosti tai on epäsiisti. Yksi ystävä seurusteli sellaisen miehen kanssa hetken, jonka kotona ei olisi voinut edes juoda kahvia, kaikki oli niin saastaista. Kävin eteisessä kerran, jopa oven pielilistat olivat mustat liasta. Seurustelu loppui lyhyeen, vaikka mies muuten vaikutti ihan kivalta luonteeltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuntui olevan liiankin kiinnostunut eritteistä.

144/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui kaverille: Hän oli ihastunut mieheen, jonka oli tavannut pari kertaa. Olimme kahdestaan baarissa istumassa iltaa, ja tämä mies tekstaili kaverilleni. Kaverini vastasi hänelle, että tervetuloa meidän seuraan tänne paikkaan X. Oli siis ollut etukäteen puhetta, että baarissa voisi sitten illalla tavata.

Mies tuli pian, ja vaikutti jotenkin tosi hermostuneelta. Pistin merkille, että tyypillä oli todella huonot hampaat, sellaiset mustuneet tyngät. Ihmettelin vähän tätä, sillä kaverini on todella huoliteltu ja itsestään hyvää huolta pitävä nainen. Ihme resupekka mies oli muutenkin, mutta ihan symppiksen näköinen.

Noh, mies häipyi yhtäkkiä paikalta kuin pieru Saharaan ja tekstasi kaverilleni, että "ei sitten jos seura ei kelpaa", ja "olisin halunnut viettää iltaa yhdessä mutta sinä näköjään et".

Siis mitvit?

Miehestä ei tämän jälkeen enää koskaan kuulunut mitään.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
145/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoitti runoja, oli epävarma, ja kaikinpuolin liian nössö

Vierailija
146/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

“High maintenance”-nainen paljastui sängyssä lahnaksi.

Vierailija
147/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lopettanut tapailua. Olen lopettanut neljä vähintään 2 (yleensä noin 4) vuotta kestänyttä avoliittoa. Sen sijaan tapailumiehet ovat ghostanneet kymmeniä kertoja. Osaa heistä olen tavannut uudestaan esim. 15 vuoden kuluttua ja he ovat olleet ns. vaikuttuneita, mutta ghostanneet uudelleen. Olen pian 40-vuotias helsinkiläinen kulttuuririennoissa viihtyvä nainen. 

Vierailija
148/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelun alussa nainen sanoi ettei halua lapsia, mutta se ei ollutkaan totta.

Hän oli siis lapseton 30v nainen ja minulla on yksi teini-ikäinen tytär edellisestä pitkästä suhteesta.

Niin se mieli muuttuu ja joillekin naisille tulee pakkomielle saada se lapsi vaikka oli alkuun aivan muuta mieltä asiasta, ja siitä seurasi suostuttelua ja painostusta, eikö sellainen yhteinen pieni tuhisija olisi ihana?

Naiset on niin kohteliaita.

Ei halunnut sanoa rehellisesti, että olet vanha rupsu.

Olen 5 vuotta häntä vanhempi, ja tyttäreni 15v, itse olen siis 35v enkä ole mikään kovin vanha rupsu, tiedoxi vaan, ja mitä tekemistä valehtelemisella on kohteliaisuuden kanssa?

Aijjaij. Iski oikeaan paikkaan.

Siis mitä ihmettä oikein sössötät?

Vierailija
149/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tapailun lopetin siksi koska mies oli todella kokematon naisten kanssa, meni lopulta hermo kun mistään ei tullut mitään. Tää sama mies usein myös perui kaikki tapaamiset viikonloppusin, koska tulikin yhtäkkiset bileet kavereiden kanssa. Parin kuukauden jälkeen luovutin ja lopetin sen viesteihin vastaamisen....

Toisen tapailun lopetin mm siksi että tää mies ei vastannut viikkoon mun viestiin. Viikon jälkeen tuli viesti että nähtäskö pitkästä aikaa yms, no ihastuneena(epätoivosena) halusin tottakai nähdä. Oltiin sillon nuorempia ja tavattiin jossain baarissa ja hän umpipäissään alkaa kertomaan ”tiiätkös miksi en viikkoon vastannu sulle? No siksi kun tapasin yhen paremman näkösen, mutta ei siitä tullu mitää”😂 Rehellisyys palkitaan, mutta tohon kyllä jäi meidän juttu.... tää oli kyllä outo mies, kuulen hänestä aina kerran vuodessa vieläkin, kun hän laittaa viestiä, johon en vastaa.. Tapauksesta tosiaan 7 vuotta.

Vierailija
150/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lihoi parisuhteessa. Minä jatkoin itseni pitämistä kunnossa.

Vierailija
151/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kirjoitti runoja, oli epävarma, ja kaikinpuolin liian nössö

Voi harmi kun ei ollut tarpeeksi jännä. Jaksuhalit.

Kiitos! Se vaan on fakta, etten syty teistä nyysyistä.

Vierailija
152/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden tapailun lopetin siksi koska mies oli todella kokematon naisten kanssa, meni lopulta hermo kun mistään ei tullut mitään. Tää sama mies usein myös perui kaikki tapaamiset viikonloppusin, koska tulikin yhtäkkiset bileet kavereiden kanssa. Parin kuukauden jälkeen luovutin ja lopetin sen viesteihin vastaamisen....

Toisen tapailun lopetin mm siksi että tää mies ei vastannut viikkoon mun viestiin. Viikon jälkeen tuli viesti että nähtäskö pitkästä aikaa yms, no ihastuneena(epätoivosena) halusin tottakai nähdä. Oltiin sillon nuorempia ja tavattiin jossain baarissa ja hän umpipäissään alkaa kertomaan ”tiiätkös miksi en viikkoon vastannu sulle? No siksi kun tapasin yhen paremman näkösen, mutta ei siitä tullu mitää”😂 Rehellisyys palkitaan, mutta tohon kyllä jäi meidän juttu.... tää oli kyllä outo mies, kuulen hänestä aina kerran vuodessa vieläkin, kun hän laittaa viestiä, johon en vastaa.. Tapauksesta tosiaan 7 vuotta.

Mullakin on muutama tällainen. Itse ollaan ensin jätetty, ja sitten kuitenkin vuosienkin päästä vongataan. Minutkin jätetty juuri, koska en ollut tarpeeksi hyvännäköinen. Jännästi nyt vielä vuosikymmen myöhemmin kelpaisi.

Vierailija
153/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-naisella oli epämiellyttävän tuntuiset (aina nihkeät) kädet

-nainen haisi alapäästään todella voimakkaasti

-naisen ulkonäkö hävetti, vaikka yritin päästä siitä yli, koska oli niin mukava

-nainen oli rumasti, mutta rehellisesti sanoen hieman tyhmä

-nainen oli ilkeä

-nainen osoittautui todella ahdistavan luonteiseksi

-naisen ex laittoi kampoihin

-nainen odotti, että häntä pitäisi "jallittaa" kauan ja hän voisi ehkä sitten lämmetä. Siihen asti katselisi, josko löytäisi kiinnostavamman

-naisen hengitys haisi kakalle

-naisella oli loputon toivelista

-nainen kykeni ajattelemaan vain itseään ja omia halujaan

Tässä muutamia tapauksia. Nykyisessäkin varmasti olisi sanomista, mutta koska kipinä ja kemia on jotain aivan uskomatonta, niin en edes näe hänen puutteitaan. Enkä varsinkaan välitä.

Vierailija
154/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen lopettanut tapailun siinä vaiheessa, kun nainen ei enää vastaa viesteihini.

Vierailija
155/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on muutama tällainen. Itse ollaan ensin jätetty, ja sitten kuitenkin vuosienkin päästä vongataan. Minutkin jätetty juuri, koska en ollut tarpeeksi hyvännäköinen. Jännästi nyt vielä vuosikymmen myöhemmin kelpaisi.

Huh, tästä tulikin mieleen, nuorempana tapasin kesälomareissulla pikkupaikkakunnalla tosi ihanan oloisen miehen ja vaihdettiin sitten yhteystietoja ja oltiin paljon yhteydessä monta viikkoa kunnes sitten uskaltauduin lähtemään häntä moikkaamaan sinne kotikaupunkiinsa. Minulla oli ystäviä myös samaisessa kaupungissa (joskaan eivät juuri silloin paikalla) ja sain varmuuden vuoksi vara-avaimen lainaan jos ei huvitakkaan olla sen miehen luona. Nojoo, sitten siinä jonakin päivänä nautiskeltiin viiniä piknikillä jne ja päädyttiin vielä parille baariin sitten hauskan päivän päätteeksi. Mies oli olevinaan aivan rakastunut minuun ja kun hänen exänsä saapasteli baariin sisään niin en kyllä todellakaan osannut odottaa mitä seuraavaksi oli tulossa. Raivopäinen eksä saapui luoksemme ja alkoi huutaa tuolle miehelle, siinä vaiheessa lähdin käymään ulkona ja sanoin miehelle että voidaan myös poistua tai että jos heillä on kovastikkin välienselvittelyä tiedossa niin voin mennä sinne ystävälleni yöksi ihan yhtä hyvin. Mies vakuutteli että minun kanssa haluaa lähteä ja että voidaan vielä jatkaa iltaa kun vaan nopeasti maksaa velat eksälle, joka siis juurikin niitä hänen sanojensa mukaan oli tullut penäämään. Tuossa vaiheessa olin jo hieman ymmälläni ja käsitykseni miehestä muuttui hyvin radikaalisti, mutta ajattelin että ehkä kaikkeen on selitys ja parempi antaa vielä mahdollisuus. Voi kuinka väärässä olinkaan!! Pari tupakkaa poltettuani soitin miehelle että pitäiskös se nyt lähteä kuitenkin kotiin, niin hänhän olikin jo kotimatkalla tuon eksänsä kanssa! Eksä kiljui mulle puhelimeen että oli voittanut kisan, ilmeisesti minun ja hänen välisensä, ennemminkin ehkä hävisi jos minulta kysytään :D  Siinä tuli kyllä tuon miehen luonne selväksi oikeen kertaheitolla. Aamulla hain tavarani (avaimella jonka antoi minulle vierailuni ajaksi) ja häivyin. Siellä se eksä sängyssä makoili, miestä ei näkynyt missään. Tuo tapaus jaksaa edelleen vuosia myöhemmin kysellä kuulumisia ja ehdotella tapaamisia aina kun on kotikaupungissani. 

Vierailija
156/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, tästä tulikin mieleen, nuorempana tapasin kesälomareissulla pikkupaikkakunnalla tosi ihanan oloisen miehen ja vaihdettiin sitten yhteystietoja ja oltiin paljon yhteydessä monta viikkoa kunnes sitten uskaltauduin lähtemään häntä moikkaamaan sinne kotikaupunkiinsa. Minulla oli ystäviä myös samaisessa kaupungissa (joskaan eivät juuri silloin paikalla) ja sain varmuuden vuoksi vara-avaimen lainaan jos ei huvitakkaan olla sen miehen luona. Nojoo, sitten siinä jonakin päivänä nautiskeltiin viiniä piknikillä jne ja päädyttiin vielä parille baariin sitten hauskan päivän päätteeksi. Mies oli olevinaan aivan rakastunut minuun ja kun hänen exänsä saapasteli baariin sisään niin en kyllä todellakaan osannut odottaa mitä seuraavaksi oli tulossa. Raivopäinen eksä saapui luoksemme ja alkoi huutaa tuolle miehelle, siinä vaiheessa lähdin käymään ulkona ja sanoin miehelle että voidaan myös poistua tai että jos heillä on kovastikkin välienselvittelyä tiedossa niin voin mennä sinne ystävälleni yöksi ihan yhtä hyvin. Mies vakuutteli että minun kanssa haluaa lähteä ja että voidaan vielä jatkaa iltaa kun vaan nopeasti maksaa velat eksälle, joka siis juurikin niitä hänen sanojensa mukaan oli tullut penäämään. Tuossa vaiheessa olin jo hieman ymmälläni ja käsitykseni miehestä muuttui hyvin radikaalisti, mutta ajattelin että ehkä kaikkeen on selitys ja parempi antaa vielä mahdollisuus. Voi kuinka väärässä olinkaan!! Pari tupakkaa poltettuani soitin miehelle että pitäiskös se nyt lähteä kuitenkin kotiin, niin hänhän olikin jo kotimatkalla tuon eksänsä kanssa! Eksä kiljui mulle puhelimeen että oli voittanut kisan, ilmeisesti minun ja hänen välisensä, ennemminkin ehkä hävisi jos minulta kysytään :D  Siinä tuli kyllä tuon miehen luonne selväksi oikeen kertaheitolla. Aamulla hain tavarani (avaimella jonka antoi minulle vierailuni ajaksi) ja häivyin. Siellä se eksä sängyssä makoili, miestä ei näkynyt missään. Tuo tapaus jaksaa edelleen vuosia myöhemmin kysellä kuulumisia ja ehdotella tapaamisia aina kun on kotikaupungissani. 

Ja edelleen olet tuollaisen tyypin kanssa tekemisissä? 😂

Vierailija
157/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-21 vuotiaana tapailin miehiä ja jostain syystä dumppasin heitä aika naurettavista syistäkin.

-helluntalainen

-itserakas (tämä syy koski useampaa)

-leijui rahoillaan

-nariseva ääni

-eroperhe

-rasittava perhe

-köyhä perhe

-kummallinen murre

-huono koulumenestys

Sitten kasvoin henkisesti ja nyt minulla on aviomies joka on rakastanut minua ja minä häntä kymmenen vuotta :) kaikissa meissä on puutteita mutta kun löytää sen oikean, ei puutteet enää häiritse

Vierailija
158/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-naisella oli epämiellyttävän tuntuiset (aina nihkeät) kädet

-nainen haisi alapäästään todella voimakkaasti

-naisen ulkonäkö hävetti, vaikka yritin päästä siitä yli, koska oli niin mukava

-nainen oli rumasti, mutta rehellisesti sanoen hieman tyhmä

-nainen oli ilkeä

-nainen osoittautui todella ahdistavan luonteiseksi

-naisen ex laittoi kampoihin

-nainen odotti, että häntä pitäisi "jallittaa" kauan ja hän voisi ehkä sitten lämmetä. Siihen asti katselisi, josko löytäisi kiinnostavamman

-naisen hengitys haisi kakalle

-naisella oli loputon toivelista

-nainen kykeni ajattelemaan vain itseään ja omia halujaan

Tässä muutamia tapauksia. Nykyisessäkin varmasti olisi sanomista, mutta koska kipinä ja kemia on jotain aivan uskomatonta, niin en edes näe hänen puutteitaan. Enkä varsinkaan välitä.

Olen joskus miettinyt näitä hajuja. Olen melko vainoharhainen alapääni hajusta, joten en halua antaa kenenkään rämpliä sitä ennen kuin olen pessyt itseni. Mistä sen voi tietää, jos se haisee toisen mielestä vastenmieliselle? Aamuhengityksestäni olen myös melko ahdistunut. En välitä miestenkään aamuhengityksestä, mutta jostain syystä se hetki heräämisen jälkeen on täydellinen väli aamusessiolle - hetki, jolloin molemmat päät haisevat, jos haisevat.

Vierailija
159/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen olet tuollaisen tyypin kanssa tekemisissä? 😂

No enkä ole, mistä semmoista kuvittelet? :D Hän laittelee viestiä, en viitsi tuommoisen takia vaihtaa puhelinnumeroa. En ole vastannut mihinkään hänen yhteydenottoonsa tuon kohtalokkaan illan jälkeen.

Vierailija
160/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että poikaystäväni jätti minut pari kuukautta ennen 18 v synttäreitään, koska halusi keskittyä täysillä autokouluun ja kortin saamiseen sekä Corollan laittoon 😄.