Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
9841/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisi pahalle. 

Vierailija
9842/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen osapuoli ei arvostanut seuraani.

Joo se oli merkillistä kun ensin lateli kaikenlaisia valheita miten arvostaa ja olen se ainut ja oikea tyyliin mutta silti usein käyttäytyi kuin olisi inhonnut. Miten se menikään, katso miten tekee eikä miten puhuu....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9843/9847 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli aina tyytymätön. Sen jälkeen olen oppinut varomaan miehiä, jotka vaikuttavat aina tyytymättömiltä. Koko ajan joku risoo, jostain ollaan kateellisia, jotakuta pilkataan, minua pilkataan, jos olen hyvällä tuulella, sekin tekee toisen onnettomaksi. Ei vain mitenkään päin ole hyvä. Koita siinä sitten olla.

Vierailija
9844/9847 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli liian kiinnostunut kakkosesta. Ei silleen hyvällä tavalla. Luulen että oli kaappihomo :D

Mikä on miehellä hyvä ja mikä huono tapa kiinnostua kakkosesta naisen näkökulmasta?

Vierailija
9845/9847 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli liian kiinnostunut kakkosesta. Ei silleen hyvällä tavalla. Luulen että oli kaappihomo :D

Mikä on miehellä hyvä ja mikä huono tapa kiinnostua kakkosesta naisen näkökulmasta?

Eipä nyt alapeukutella siellä, kyllähän naisetkin kakkosseksistä tykkää ja olen suoraan näin joiltain kuullut joten se että on kiinnostunut kakkosesta naisen kanssa ei miestä homoksi kyllä tee.

Vierailija
9846/9847 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti siisti ja järkevän oloinen mies. Mutta ei vaikuttanut siltä, että olisi oikeasti ollut kiinnostunut minusta, tuntui että tyytyi siihen että on vaan joku siedettävä nainen. 

Ei juuri mitään effortia suhteeseen, kaikki tapaamiset jouduin itse ehdottamaan ja järjestämään, halusi aina olla hänen luonaan jossa haahuili lapsia epämääräisillä tapaamisajoilla, harvoin kahdenkeskistä aikaa. Ei kysellyt lapsuudestani, ei ajatuksistani, mitä toivoisin tulevaisuudelta. 

Ehkä hänelle riitti että on vain joku joka istuu sohvalla vierellä, ehkä olisi halunnut minusta kulujen jakajan isoon taloon, statuskysymys kenties.

Ota näistä nyt sitten selvää :D 

Vierailija
9847/9847 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuntui alkavan vaatia sitoutumista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme