Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9708)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halunnut sitoutua, mennä naimisiin ja perustaa perhettä, mutta omat harrastukset (viinan juonti) ja avoin suhde kiinnostivat enemmän.
Eli kaikki miehet on "juoppoja" ja parisuhteen perusta sinulle on häät sekä tehdä lapsia. Mitä jos mies ei halua yli kansoittaa lisää maailmaa ja maailma on täynnä lapsia jotka pitäisi adoptoida ja kaipaisivat rakastavaa perhettä? Haluatko ollenkaan miestä jolla on mitään sananvaltaa tai omaa elämää? "sitoutua, mennä naimisiin ja perustaa perhettä", itse haluaisin löytää tasa arvoisen kumppanin rinnalleni.
sivusuhteita harrastava juoppo olisi mielestäsi ollut hyvä kumppani? missä tuossa kirjoitettiin 'kaikki miehet'?
Vierailija kirjoitti:
Minä olin muutaman kerran biseksuaalimiehen kanssa sängyssä. Itse hä piti itseään homona ja sanoi etten kertoisi kenellekään että on ollut naisen kanssa. Tämä homo oli kova piereskelemään ja omasi muutenkin hirveät käytöstavat. Mölisi ihmeellisesti ääntä käyttäen ja kiekaisi äänellään aina välillä. Kuvitteli itsestään silloin että on joku maailmantähti, laulaja jolla on hyväkin lauluääni. Ääni oli ihmeellistä kiukuntaa ja määkimistä. Tykkäsi esiintyä lattialla ihme asennoissa ja suu mutrulla. Oli kuin olisin ollut jonkun srksityöntekijän luona kylässä.
Tämä maailmantähti pisti itseni pesemään likaisista kupista itselleni kahvimukin. Join kahvin, mistä pyysi maksua. Ihan tärähtänyt tyyppi. Ei ole muuttunut yhtään vuosien myötä. Persoona ainoastaan toinen.
Lisäksi ilmoitti, jos haluaa tavata häntä niin pitää tehdä jotain esim imuroida hänen asuntonsa ja pestä wc. Samoin piti olla tarkkana oman lompakon suhteen, ettei häviä rahaa tai pankkikortti, silloin kun itse kävi vessassa. Kerran oli nimittäin hävinnyt rahaa lompakostani. Ihmettelin asiaa, kun lähdin hänen luotaan pois. Ei tuollainen kuulu minkälaiseen suhteeseen, oli kysymys kumppanuus tai ei, tai vaan ystävyys. Olen miulummin ilman tätä feikki tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 Nainen salasi että hänellä on lapsi (eli lapsi ei haitannut vaan se että hän meni äärimmäisyyksiin valehtelussa) 2 Nainen käytti huumeita. 3 Naiselle kissa oli kaikkein tärkein asia. 4 Nainen haki lähinnä jotain kummallista "heppa" talkoolaista. 5 Nainen haki elättäjää/lasten tulevaa isää. 6 Naisella oli nuoruuden juoksut juoksematta. 7 Naisella oli miljoona rautaa tulessa ja käytännössä ei lainkaa aikaa meille. 8 Nainen puhui vain ainoastaan ex puolisostaan (työnsin oikeaan suuntaan ja ovat nykyään kuulema onnellisesti naimisissa). 9 Nainen hoki pääasiassa minä, minä... minun elämä ja aika. 10 (useampi) Nainen joille seksi oli kaupankäyntiä, kiristystä tai eivät olleet kiinnostuneita asiasta. 11 Lopuksi, nainen joka oli ilmeisesti sairas narsisti ja joka valehteli kaikesta. Vähän tutkimuksesta riippuen naiset jättää miehen kaksi tai kolme kertaa useammin kuin mies (kaikki miehet sikoja vai miehet pyrkivät rakentamaan ennemmin kuin hajoittamaan?). Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen.
"Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen."
Sitä päivää odottelen minäkin. Luultavasti turhaan.
Mies tunnutaan haluavan kun miehelle on joku naisen elämänsuunnitelmiin liittyvä tarve. Lapsille, talolle remppakaveri, huonoon rahatilanteeseen pelastaja, suojelija, turvaaja, tms.
Pelkkä seksi joka toinen sunnuntai ja 50-50 lupaus kumppanuudesta toistaiseksi eivät riitä siihen että alkaisin työjuhdaksi.
"Luultavasti turhaan." Ei luovuta toivosta. Ei tarvitse kuin löytää yksi nainen joka ei usko että onni löytyy steriilin valkoisesta talosta ja velka autosta? Kumma kuitenkin että tuntuu miesten etsivän enemmän nykyään oikeaa elämänkuppania ja naiset tuntuu hakevan jotain outoa utopiaa. Huulitäyte, meikki, tukan värjäykset..... naisten omaa utopiaa. Epäilisin että moni kunnon mies haluaisi unelmanaisensa saunan raikkaana ja juuri omana itesenään.
Unelmia voi olla monenlaisia, mutta aina se peruste miehen hakemiselle on joku unelma jonka toteuttamiseen tarvitaan miestä.
Elämänkumppani, paras kaveri ja seksi tuntuvat olevan naisille toisarvoisia asioita. Jos niitä (parasta kaveria ja seksiä) halutaan ollenkaan.
Jälkimmäisestä olen samaa mieltä. Luomunainen on paras. Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa.
"Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa."? Mitähän sinne sisältyy?
Karvat. Harva luomu on posliini. Liika tieto ja liika koulutus, epänaisellinen pukeutuminen, miesmäiset harrastukset, muutama mainitakseni.
Kuule jos minä ikinä tapaan naisen joka tykkää minusta minuna. lupaan rakastaa kyseistä naista karvoineen ja selluliiteineen. "Liika tieto ja liika koulutus" Minä antaisin kaikkeni saadakseni fiksun naisen jonka kanssa käydä keskustelua "epänaisellinen pukeutuminen"??? "miesmäiset harrastukset" Kuolisin onnesta jos löytäisi vaikka patikointi seuraa. En voi käsittää ajatuksesi juoksua mutta onnea matkaan....
Lopetin alle nelikymppisen miehen tapaamisen koska alkoi omistaa mun aikaa ja mököttämään jos en nähnyt häntä. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 Nainen salasi että hänellä on lapsi (eli lapsi ei haitannut vaan se että hän meni äärimmäisyyksiin valehtelussa) 2 Nainen käytti huumeita. 3 Naiselle kissa oli kaikkein tärkein asia. 4 Nainen haki lähinnä jotain kummallista "heppa" talkoolaista. 5 Nainen haki elättäjää/lasten tulevaa isää. 6 Naisella oli nuoruuden juoksut juoksematta. 7 Naisella oli miljoona rautaa tulessa ja käytännössä ei lainkaa aikaa meille. 8 Nainen puhui vain ainoastaan ex puolisostaan (työnsin oikeaan suuntaan ja ovat nykyään kuulema onnellisesti naimisissa). 9 Nainen hoki pääasiassa minä, minä... minun elämä ja aika. 10 (useampi) Nainen joille seksi oli kaupankäyntiä, kiristystä tai eivät olleet kiinnostuneita asiasta. 11 Lopuksi, nainen joka oli ilmeisesti sairas narsisti ja joka valehteli kaikesta. Vähän tutkimuksesta riippuen naiset jättää miehen kaksi tai kolme kertaa useammin kuin mies (kaikki miehet sikoja vai miehet pyrkivät rakentamaan ennemmin kuin hajoittamaan?). Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen.
"Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen."
Mies tunnutaan haluavan kun miehelle on joku naisen elämänsuunnitelmiin liittyvä tarve. Lapsille, talolle remppakaveri, huonoon rahatilanteeseen pelastaja, suojelija, turvaaja, tms.
Pelkkä seksi joka toinen sunnuntai ja 50-50 lupaus kumppanuudesta toistaiseksi eivät riitä siihen että alkaisin työjuhdaksi.
"Luultavasti turhaan." Ei luovuta toivosta. Ei tarvitse kuin löytää yksi nainen joka ei usko että onni löytyy steriilin valkoisesta talosta ja velka autosta? Kumma kuitenkin että tuntuu miesten etsivän enemmän nykyään oikeaa elämänkuppania ja naiset tuntuu hakevan jotain outoa utopiaa. Huulitäyte, meikki, tukan värjäykset..... naisten omaa utopiaa. Epäilisin että moni kunnon mies haluaisi unelmanaisensa saunan raikkaana ja juuri omana itesenään.
Unelmia voi olla monenlaisia, mutta aina se peruste miehen hakemiselle on joku unelma jonka toteuttamiseen tarvitaan miestä.
Elämänkumppani, paras kaveri ja seksi tuntuvat olevan naisille toisarvoisia asioita. Jos niitä (parasta kaveria ja seksiä) halutaan ollenkaan.
Jälkimmäisestä olen samaa mieltä. Luomunainen on paras. Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa.
"Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa."? Mitähän sinne sisältyy?
Kiitos kysymyksestä.
Jos nyt lähdetään tuosta mitä te naiset kirjoititte. Ei muovi- ja silikonilisukkeitä tai sentin pakkelikerrosta.
Olettaisin että luomunainen syö aika luonnonmukaista ruokaa, eikä mussuta päivittäin teollisesti tuotettuja herkkuja. Luomunainen varmaankin ulkoilee ja liikkuu kuten ihmiselle on luontaista, ja se näkynee kropassakin siten että kroppa muistuttaa luomunaista eikä nykyajan keinotekoisen elämäntavan lopputulosta.
Luomunaisella ei sitten varmaankaan ole myöskään tatuointeja, eivät kai nekään kovin luomua ole? Ei shokkivärisiä hiuksia?
Joku mainitsi karvojen ajelemisen. Sitä en kovin epäluomuna pitäisi, vai pitääkö mennä ihan kivikaudelle asti? Miehiltäkin yleensä toivotaan siistiä olemusta ja useitakin moderneja asioita.
Mitä tulee elämäntapaan muuten, luomunainen tuskin haaveilee luksuksesta, lomaparatiiseista joissa heitä palvellaan ympäristössä joka ei sekään kovin luomua ole. Luomunainen ehkä pitää luonnostaja eläimistä, eikä tällä ensisijaisesti tarkoiteta jalostettuja chihuahua-koirarotuja joita kärrätään näyttelyihin ja agilitytreeneihin ihmisten viihdyttämiseksi.
Tuossa ensi alkuun. Luomunainen ei siis ole nykyajan keinotekoiseen elämäntapaan koukussa oleva, ja olemukseltaan sen mukainen, nainen joka on vain päättänyt lopettaa meikkaamisen.
Reilu 4-kymppinen mies, jolle olisi riittänyt pelkkä tekstiviestisuhde. Itse oli äskettäin eronnut, joten vuoden päivät se riitti minullekkin, mutta sitten päätin, että aikuisena naisena haluan pikkasen jotain fyysisempää.... Oli siis itsekin eronnut, mutta saanut pahasti nenilleen, joten halusi edetä rauhallisesti. Valitettavasti liian rauhallisesti minun makuuni.
En tykkää silikonirintaisista naisista, en myöskään trans sellaisista. Tekoripset on kauhistus myös, ja feikkikynnet.
Nainen on parhaillaan omine rintoineen, oli ne pienet tai isot. Ulkoileva nainen on mukava, kävely tai juoksu, ihan miten vaan hän tykkää. Jos on tulehduksua värkissä, ja sen kun hoitaa pois on ihan ok nainen vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mämä ovat siis eri tapauksia
- Mies olisi halunnut muuttaa yhteen kolmen kuukauden jälkeen ja vielä niin että olisin muuttanut hänen luokseen, homeiseen ok-taloon. Siellä oli varmasti hometta! Aina kun olin ollut kylässä jouduin heittämään vaatteet pesuun ja käymään suihkussa mutta eihän se kellarin haju mihinkään meinannut irrota. Ja kun mies tuli luokseni piti ohjata ensimmäiseksi suihkuun, mistä loukkaantui "Ai mä haisen vai?" Ei muka itse haistanut mitään.
- Miehellä oli iso muna ja kovat seksihalut, mulla ei vaan paikat kestäneet. Välillä huusin kesken aktin että sattuu ja koetin opastaa hellempään menoon, mutta kohta taas rytkytti kuin ompelukone ja tökki pohjaan asti. Liukkarikaan ei auttanut.
- Mies niisti käteensä ja koska kärsi vasektomisesta nuhasta, tuota niistämistä kävi usein. Nenäliinoja ei tuntunut osaavan käyttää, vaikka niitä ostin ja tyrkytin. Ihmetteli sitten kun en pidä kädestä..
Rytkytti kuin ompelukone!!!! Nauroin ääneen, mielikuva!! :) :) :)
Ei halunnut ottaa suihin ja nuolla p-aukkoani. Se oli sitten soromnoo.
Kuulin, onneksi ihan alkuaikoina, että miehellä oli edellisestä liitosta 3 lasta. En olisi kyennyt sellaiseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvat. Harva luomu on posliini. Liika tieto ja liika koulutus, epänaisellinen pukeutuminen, miesmäiset harrastukset, muutama mainitakseni.
Ohis. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun lukee näitä juttuja :D En kyllä yhtään ihmettele että sulla on vaikeuksia löytää puolisoa :DD
Vierailija kirjoitti:
Pieni penis.
Käyrä penis.
Liiallinen alkoholinkäyttö ja mustasukkaisuus vainoharhoihin asti. Itsesäälissä rypeminen mutta samalla hillitön tarve haukkua muita. Todella sovinistinen luonne samaan pakettiin.
Normaalivartaloinen luomu ehdottomasti, paitsi karvat ovat vastenmieliset, rinnat myös naiselliset eikä mallia poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni penis.
Esinahkaton penis.
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt ihan väärin miten homma toimii.
Tarkoitus on, että se miehen pulikka laitetaan siihen naisen etupuolella olevaan aukkoon. Ja sitten sellaista eestaas liikettä sopivassa määrin.
Peräreikä on kakkausta varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni penis.
Esinahkaton penis.
Nahaton t. Kielinatsi.
Omalla miehellä on esinahaton, ihan paras muna ikinä.
Haiseminen. Oli ilmeisen allerginen suihkulle ja hammasharjalle. Se loru loppui hyvin lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt ihan väärin miten homma toimii.
Tarkoitus on, että se miehen pulikka laitetaan siihen naisen etupuolella olevaan aukkoon. Ja sitten sellaista eestaas liikettä sopivassa määrin.
Peräreikä on kakkausta varten.
Suukin on samalla logiikalla vain ruokaa ja hegitystä varten, ei pussaamista, nuolemista ja suihinottamista varten.
Muuten unohdit peräreijän hauskan piereskelytarkoituksen.
Eli kaikki miehet on "juoppoja" ja parisuhteen perusta sinulle on häät sekä tehdä lapsia. Mitä jos mies ei halua yli kansoittaa lisää maailmaa ja maailma on täynnä lapsia jotka pitäisi adoptoida ja kaipaisivat rakastavaa perhettä? Haluatko ollenkaan miestä jolla on mitään sananvaltaa tai omaa elämää? "sitoutua, mennä naimisiin ja perustaa perhettä", itse haluaisin löytää tasa arvoisen kumppanin rinnalleni.