Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9708)

Vierailija
941/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee heti aavistus, että kyseessä on homo, joka ei jostain syystä ole löytänyt partneria. Olen itse hetero ja kohdalle on  kyllä joskus osunut  joku vähemmän innostava kumppani, mutta silti olen halunnut nähdä kumppanin kasvot.

Vierailija
942/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden komean,  vaatteistaan tarkan ja ulkonäöltään minulle tavikselle miltei liiankin komean miehen jätin nirsoilun ja huonojen sänkytaitojen vuoksi. Olisi kai pitänyt muistaa, että jos jokin näyttää olevan liian hyvää ollakseen totta niin se yleensä on! Tämä unelmien prinssi joi vain teetä kermalla, kuulemma kahvista alkoi koskea mahaan pierettää. Pelkän teen olisin vielä tajunnut mutta kun siihen piti olla se kerma! Ruokavalio koostui tomaattikeitosta ja paahtoleivästä. Mies olikin hyvin hoikka, miltei laiha.  

Kun rakastelimme ei ikinä tahtonut nähdä kasvojani ja olimmekin aina kyljellämme niin että mies oli takanani,  elin lipsahteli tuossa asennossa ulos mutta silti mies ei suostunut tulemaan päälleni. Ja seksin jälkeen syöksyi suihkuun.  Siis ihan kirjaimellisesti syöksyi, kuin jokin kuvottava olisi äkkiä pestävä pois.

Oli aika kurjaa joutua sanomaan että tahdon erota, etenkin kun tiesin sen näköisen miehen olevan minulle "once a lifetime"-kokemus.

Oliko nimikirjaimet T.P, It-konsultti,  Daniel Graigin näköinen?

Tästä tuli heti mieleen, että kohtaamasi ihana ilmestys saattaa olla homo, joka ei ole löytänyt partneria. Normaalistihan sitä aina haluaa nähdä kuppanin kasvot.

944/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
945/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee pari kokemusta jotka jäivät yksiin treffeihin ja sekä pari tarinaa syystä toisesta lopahtaneista suhteista, sori jos tulee pitkä teksti!

- Mies asui vuokralla paritalossa  jossa takuulla oli  hometta, ikkunat oli huurussa ja joka paikassa tympeä kellarin haju. Mies poltti ikkunasta ulos roikkuen ja "ampui" tumppeja purkkkiin joka toimi tuhkiksena. Säntäili myös yhtäkkiä keittämään kahvia, esim. jos halailtiin sohvalla saattoi loikata pystyyn "mä meen laittaa kahvia!" Nämä kakki seikat yhdessä johtivat siihen että ärsyynnyin ja pistin suhteen poikki.

- Mies oli luultavasti kaappiho mo, en sano tätä sen ylettömän hiuslakan lotraamisen enkä kynsien viilaamisen takia vaan koska halusi anaaliseksiä jonka aikana piti olla pimeää enkä saanut puhua, mies ei myöskään koskenut pimppaani tai rintoihini. Alkuun tämä ei ollut ongelma koska olen niitä naisia jotka nauttivat anaalista, mutta  kun tajusin olevani korvike haluni lopahtivat. Mies ei suhteemme viimeisenä aikoina myöskään halunnut enää  käydä kanssani missään, vaan tuli luokseni seksi mielessä.

- Emme keksineet kahvit juotuamme mitä tehdä joten päätimme kävellä ja katsella keskustan joulukoristeluja, kuulostaa romanttiselta kun luntakin satoi mutta mies repi kipeästi kättäni ja  tiuski "kävele nopeammin!"

- Mies valitti kovaan ääneen juomien hinnoista ja lopulta otti jonkun hanalokeron, kun minä halusin juoda toisen  sanoi menevänsä vessaan ja häipyikin ovesta ulos. Ei ilm. kehdannut sanoa ettei ollut rahaa..

- Mies oli ehkä 160cm pitkä, päättelen tämän siitä että olen itse 162cm ja todella hento sekä punakka. Mieleen tuli nakki ja jouduin puremaan poskiani etten olisi nauranut.  Olin aiemmin ajatellut että semmonen ihminen joka tirskuu toisen ulkonäölle on lapsellinen,  kunnes tämä keitetty nakki istui vastapäätä.

Vierailija
946/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1.) Mies 28v, asui vanhempiensa nurkissa, kovapalkkainen insinööri. Ei syönyt muuta kuin jauhelihaa eri muodoissa, pizzeriastakaan ei kerran voinut ottaa mitään kun jauheliha oli loppu ja ei saanut jauhelihapizzaa. Joi vain pepsimaxia tai muumilimsaa pullokaupalla joka päivä. Yöksi luokseni ei voinut jäädä, hän laittoi kellon soimaan klo 4 yöllä ja lähti kotiin, ettei äiti kysele missä oli. Nukkuessa piti olla valot päällä. Perui usein tapaamiset kaikkien kissanristiäisten takia(oli kuntavaaliehdokas) ja ne vähät vapaat ajat mitä pystyimme viettämään yhdessä, hänen siskonsa soitteli ihan jatkuvasti sen koko ajan aivan turhista asioista. Kesken seksinkin piti vastata. Asuu vielä 9v myöhemminkin vanhemmillaan.

2.) Sovittiin kävelytreffit kaupungilla ja käveltiin aikamme. Mies ehdotti kahvilaan menoa ja suostuin. Kahvilaan mentyämme hämmästyin kun mies käveli tiskin ohi ja meni pöytään istumaan. Seurasin perässä. Koko aikana ei ostettu mitään, hävetti olla "pummilla" kahvilassa vain istumassa. Myöhemmin minulle selvisi, että oli myös valehdellut ikänsä ja oli 8v vanhempi kuin väitti.

3.) Taas kävelytreffit, tykkään niistä, julkisella paikalla, voi jutella vapaasti kuitenkaan olematta vaivaannuttavasti pöydän vastakkaisilla puolilla ja paikalta pääsee liukenemaan tarvittaessa helposti. Se tuli tässä tarpeeseen. Mies tuli paikalle ympäripäissään klo 12. "Olin eilen viihteellä ja otin vähän liikaa korjaussarjaa". Mies haisi monen metrin päähän vanhalta viinalta ja puhui kailottaen, melkein huutaen. Hän alkoi puhumaan seksiin liittyvistä asioista ja muista pervouksista ja lähettyvillä kävelevien lapsiperheiden päät kääntyivät meitä kohti, koska hän oikeasti huusi. Häpesin silmät päästäni ja halusin vaipua maanrakoon. Miehellä 25v oli myös kolme lasta, kolmen eri naisen kanssa... eri puolilla suomea. Se kävely ei kauaa kestänyt.

4.) Uskomattoman upea ja komea mies. Tapailimme puolisen vuotta joka viikonloppu. Hän tuli aina luokseni koko viikonlopuksi. Jos menin vanhempieni luona käymään eri paikkakunnalle, hän katosi. Samoin syntymäpäivänään, vaikka olin ostanut lahjankin. Ja joskus muuten vain hävisi tavoittamattomiin. Facebookiin ilmestyi kaveriksi kymmenisen uutta naiskaveria päivittäin arkena. Lopulta selvisi, että aina kadotessaan hän oli jonkun toisen naisen luona ja keräili noita kavereita treffisivustoilta.

5.) Olin jutellut netissä kuvagalleriasivustolla jonkun aikaa kivan oloisen miehen kanssa. Hänen kuvansa ei ollut aivan selkein mahdollinen, mutta ulkonäkö ei ollut ykkösasia minulle. Sovimme menevämme lenkille ja paikalle saapui hyvin ylipainoinen ja tunkkaiselta, märän koiran tyyppiseltä, haiseva mies. Hänellä oli pitkät mustat rasvaiset käkkärähiukset, epäsiisti parta ja silmälasit. Hän ei hirveästi puhunut livenä, mutta laahusti vieressä välillä ihan estottomasti piereskellen. Yök.

6.) Sokkotreffit uutena vuotena, sovimme menevämme ulkoilmaelokuvaan. Tapahtuma oli aika fail, lähtien siitä, ettei siellä ollut penkkejä edes. Lähdimme pois, ilotulitukseen oli pari tuntia ja asuin vieressä, joten menimme luokseni lämmittelemään ja juomaan muutaman. Kävimme katsomassa ilotulituksen ja mies halusi vielä tulla luokseni. Juttelimme ja joimme, kunnes oli niin myöhä, että miehen oli aika lähteä kotiin. Olisi halunnut jäädä yöksi(asui parin korttelin päässä luotani, joten matka todellakaan ei ollut ongelma) ja kun en halunnut, alkoi vongata edes pusua tai jos tuohon sohvalle voisi jäädä nukkumaan. Kun en edelleenkään halunnut, alkoi huutamaan, että "NO TEHDÄÄN SITTEN KUTEN PRINSESSA HALUAA!". Melkein itkua tuhertaen siitä onneksi lähti kotiinsa.

Lisääkin löytyisi, mutta tuossa ehkä pahimmat. Onneksi ei tarvi deittailla enää...

"4.) Uskomattoman upea ja komea mies. Tapailimme puolisen vuotta joka viikonloppu. Hän tuli aina luokseni koko viikonlopuksi. Jos menin vanhempieni luona käymään eri paikkakunnalle, hän katosi. Samoin syntymäpäivänään, vaikka olin ostanut lahjankin. Ja joskus muuten vain hävisi tavoittamattomiin. Facebookiin ilmestyi kaveriksi kymmenisen uutta naiskaveria päivittäin arkena. Lopulta selvisi, että aina kadotessaan hän oli jonkun toisen naisen luona ja keräili noita kavereita treffisivustoilta."

Tätä en ole koskaan oppinut ymmärtämään. Tuon selvempiä vihjeitä pelimiehestä on vaikea kuvitella, ja silti tapailit miestä puoli vuotta.

Kun mies on komea ja hallitsee pelin, muuttuu nainen täysin sokeaksi.

Mies ei siis edes yrittänyt teeskennellä olevansa parisuhteessa. Katosi vain kun huvitti.

Vierailija
947/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1.) Mies 28v, asui vanhempiensa nurkissa, kovapalkkainen insinööri. Ei syönyt muuta kuin jauhelihaa eri muodoissa, pizzeriastakaan ei kerran voinut ottaa mitään kun jauheliha oli loppu ja ei saanut jauhelihapizzaa. Joi vain pepsimaxia tai muumilimsaa pullokaupalla joka päivä. Yöksi luokseni ei voinut jäädä, hän laittoi kellon soimaan klo 4 yöllä ja lähti kotiin, ettei äiti kysele missä oli. Nukkuessa piti olla valot päällä. Perui usein tapaamiset kaikkien kissanristiäisten takia(oli kuntavaaliehdokas) ja ne vähät vapaat ajat mitä pystyimme viettämään yhdessä, hänen siskonsa soitteli ihan jatkuvasti sen koko ajan aivan turhista asioista. Kesken seksinkin piti vastata. Asuu vielä 9v myöhemminkin vanhemmillaan.

2.) Sovittiin kävelytreffit kaupungilla ja käveltiin aikamme. Mies ehdotti kahvilaan menoa ja suostuin. Kahvilaan mentyämme hämmästyin kun mies käveli tiskin ohi ja meni pöytään istumaan. Seurasin perässä. Koko aikana ei ostettu mitään, hävetti olla "pummilla" kahvilassa vain istumassa. Myöhemmin minulle selvisi, että oli myös valehdellut ikänsä ja oli 8v vanhempi kuin väitti.

3.) Taas kävelytreffit, tykkään niistä, julkisella paikalla, voi jutella vapaasti kuitenkaan olematta vaivaannuttavasti pöydän vastakkaisilla puolilla ja paikalta pääsee liukenemaan tarvittaessa helposti. Se tuli tässä tarpeeseen. Mies tuli paikalle ympäripäissään klo 12. "Olin eilen viihteellä ja otin vähän liikaa korjaussarjaa". Mies haisi monen metrin päähän vanhalta viinalta ja puhui kailottaen, melkein huutaen. Hän alkoi puhumaan seksiin liittyvistä asioista ja muista pervouksista ja lähettyvillä kävelevien lapsiperheiden päät kääntyivät meitä kohti, koska hän oikeasti huusi. Häpesin silmät päästäni ja halusin vaipua maanrakoon. Miehellä 25v oli myös kolme lasta, kolmen eri naisen kanssa... eri puolilla suomea. Se kävely ei kauaa kestänyt.

4.) Uskomattoman upea ja komea mies. Tapailimme puolisen vuotta joka viikonloppu. Hän tuli aina luokseni koko viikonlopuksi. Jos menin vanhempieni luona käymään eri paikkakunnalle, hän katosi. Samoin syntymäpäivänään, vaikka olin ostanut lahjankin. Ja joskus muuten vain hävisi tavoittamattomiin. Facebookiin ilmestyi kaveriksi kymmenisen uutta naiskaveria päivittäin arkena. Lopulta selvisi, että aina kadotessaan hän oli jonkun toisen naisen luona ja keräili noita kavereita treffisivustoilta.

5.) Olin jutellut netissä kuvagalleriasivustolla jonkun aikaa kivan oloisen miehen kanssa. Hänen kuvansa ei ollut aivan selkein mahdollinen, mutta ulkonäkö ei ollut ykkösasia minulle. Sovimme menevämme lenkille ja paikalle saapui hyvin ylipainoinen ja tunkkaiselta, märän koiran tyyppiseltä, haiseva mies. Hänellä oli pitkät mustat rasvaiset käkkärähiukset, epäsiisti parta ja silmälasit. Hän ei hirveästi puhunut livenä, mutta laahusti vieressä välillä ihan estottomasti piereskellen. Yök.

6.) Sokkotreffit uutena vuotena, sovimme menevämme ulkoilmaelokuvaan. Tapahtuma oli aika fail, lähtien siitä, ettei siellä ollut penkkejä edes. Lähdimme pois, ilotulitukseen oli pari tuntia ja asuin vieressä, joten menimme luokseni lämmittelemään ja juomaan muutaman. Kävimme katsomassa ilotulituksen ja mies halusi vielä tulla luokseni. Juttelimme ja joimme, kunnes oli niin myöhä, että miehen oli aika lähteä kotiin. Olisi halunnut jäädä yöksi(asui parin korttelin päässä luotani, joten matka todellakaan ei ollut ongelma) ja kun en halunnut, alkoi vongata edes pusua tai jos tuohon sohvalle voisi jäädä nukkumaan. Kun en edelleenkään halunnut, alkoi huutamaan, että "NO TEHDÄÄN SITTEN KUTEN PRINSESSA HALUAA!". Melkein itkua tuhertaen siitä onneksi lähti kotiinsa.

Lisääkin löytyisi, mutta tuossa ehkä pahimmat. Onneksi ei tarvi deittailla enää...

"4.) Uskomattoman upea ja komea mies. Tapailimme puolisen vuotta joka viikonloppu. Hän tuli aina luokseni koko viikonlopuksi. Jos menin vanhempieni luona käymään eri paikkakunnalle, hän katosi. Samoin syntymäpäivänään, vaikka olin ostanut lahjankin. Ja joskus muuten vain hävisi tavoittamattomiin. Facebookiin ilmestyi kaveriksi kymmenisen uutta naiskaveria päivittäin arkena. Lopulta selvisi, että aina kadotessaan hän oli jonkun toisen naisen luona ja keräili noita kavereita treffisivustoilta."

Tätä en ole koskaan oppinut ymmärtämään. Tuon selvempiä vihjeitä pelimiehestä on vaikea kuvitella, ja silti tapailit miestä puoli vuotta.

Kun mies on komea ja hallitsee pelin, muuttuu nainen täysin sokeaksi.

Mies ei siis edes yrittänyt teeskennellä olevansa parisuhteessa. Katosi vain kun huvitti.

"4.) Oikein mukavan oloinen ja kaikin puolin tavallisen näköinen mies. Tapailimme puolisen vuotta joka viikonloppu. Hän tuli aina luokseni koko viikonlopuksi. Jos menin vanhempieni luona käymään eri paikkakunnalle, hän katosi. Samoin syntymäpäivänään, vaikka olin ostanut lahjankin. Ja joskus muuten vain hävisi tavoittamattomiin. Facebookiin ilmestyi kaveriksi kymmenisen uutta naiskaveria päivittäin arkena. Lopulta selvisi, että aina kadotessaan hän oli jonkun toisen naisen luona ja keräili noita kavereita treffisivustoilta."

Yläpeukku jos jatkaisit "seurustelua puoli vuotta". Alapeukku jos et jatkaisi.

948/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps!!! Banaaneja!!!??

Vierailija
949/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollinen selitys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden komean,  vaatteistaan tarkan ja ulkonäöltään minulle tavikselle miltei liiankin komean miehen jätin nirsoilun ja huonojen sänkytaitojen vuoksi. Olisi kai pitänyt muistaa, että jos jokin näyttää olevan liian hyvää ollakseen totta niin se yleensä on! Tämä unelmien prinssi joi vain teetä kermalla, kuulemma kahvista alkoi koskea mahaan pierettää. Pelkän teen olisin vielä tajunnut mutta kun siihen piti olla se kerma! Ruokavalio koostui tomaattikeitosta ja paahtoleivästä. Mies olikin hyvin hoikka, miltei laiha.  

Kun rakastelimme ei ikinä tahtonut nähdä kasvojani ja olimmekin aina kyljellämme niin että mies oli takanani,  elin lipsahteli tuossa asennossa ulos mutta silti mies ei suostunut tulemaan päälleni. Ja seksin jälkeen syöksyi suihkuun.  Siis ihan kirjaimellisesti syöksyi, kuin jokin kuvottava olisi äkkiä pestävä pois.

Oli aika kurjaa joutua sanomaan että tahdon erota, etenkin kun tiesin sen näköisen miehen olevan minulle "once a lifetime"-kokemus.

Oliko nimikirjaimet T.P, It-konsultti,  Daniel Graigin näköinen?

Tästä tuli heti mieleen, että kohtaamasi ihana ilmestys saattaa olla homo, joka ei ole löytänyt partneria. Normaalistihan sitä aina haluaa nähdä kuppanin kasvot.

Itselläni on kokemus miehestä, josta syntyi vaikutelma, että hän fantasioi minusta pitkätukkaisena hevimiehenä. Hänen mieltymyksensä ja puheensa viittasivat siihen, ettei perusheterosta ollut kyse. Ei osannut olla naisen kanssa.

Vierailija
950/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on useita mainintoja, että toisen henkilön elimet tai haju herättävät inhoa. Elämme  steriilissä ja hygieenisessä ympäristössä. Moni kokee nykyaikana ihan normaalit hajut vastenmielisiksi. Ihmisruumiissa kuuluu olla jotain ominaishajua. Ihmisen ei kuulu tuoksua keinotekoiselle deodorantille ja parfyymille.  Luultavasti että vieraan henkilön ominaishaju tuntuu alussa epämiellyttävältä,  sillä se on vieras haju.  Uudelle partnerille voi ennen sänkyyn menoa ehdottaa, että käydään kumpikin suihkussa ensin, niin on molemmille mukavampaa.  En ole ihan parikymppinen  ja minun nuoruudessani suuseksi oli varmaan harvinaisempaa. Tekevätkö naiset nykyisin sängyssä asioita, joita eivät itse halua? Sitä kannattaa välttää. Tilanteessa voi selittää kohteliaasti, että en haluaisi  tehdä tuollaista, mutta voinko hyväillä sinua muulla tavalla.  Mennäänkö nykyään liian nopeasti itse aktiin? Muistavatko nykymiehet, että naista pitäisi ensin valmistella itse päätapahtumaan? Kaikki miehet eivät ole rakkausromaanien huippurakastajia. Mutta useimmat miehet osaavat halata nätisti, taputella, silittää käsivartta, puhua ystävällisellä äänellä. Nuorille naisille haluaisin sanoa, että "huono" ensimmäinen kerta jonkun kanssa voi silti olla alku jollekin hyvälle.  Ei kannata luovuttaa heti. Jos toinen on raaka tms, silloin on parasta lähteä.

951/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies talutti pyöräänsä kaikkialle, ei siis polkenut sillä. Mentiin metrolla pizzalle, polkupyörä kuljetettiin metrolla mukana. Meni töihin julkisilla, pyörä mukana. Kun oli aika lähteä mun luo, bussilla, mies pyysi käveleen hänen vierellään kun hänellä on tämä pyörä mukana. Otin bussin ja sanoin että polje peräs. En jaksanu enää tätä taluttajaa, jäin miettii et pystykö sillä pyörällä loppupeleis edes ajamaan.

😂😂😂

Vierailija
952/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
953/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli surkea sängyssä. Kävi kiinni kuin sika limppuun ja runnoi ryskyttäen menemään. Naisen nautinto oli sille täysin vieras käsite. Sai mennä muualle ryskyttämään.

954/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies epäili angiinaa ku oli kurkku jotenkin kipeä. Avasi suunsa yht'äkkiä sepposen selälleen ja käski kattoo näkyykö jotaki. Näky joo, miehellä ei ollut yhtäkään takahammasta kummallakaan puolella alaleukaa.

😂😂😂

955/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

...neito istuutui sohvalleni ja kohtuu likikin. Kaitpa sitä elämässä jotain on oppinut tähän mennessä, ymmärtämään sanatonta viestintää, ruumiinkieltä. Hyvä merkkihän tämä, kun omatoimisesti noin lähelle. Muitakin ”kiinnostuksen merkkejä” oli ilmassa.

-

En voinut olla huomaamatta kun hänen hengitys tiheni, kostein silmin katsoi minua, miltei kyyneleen näin silmäkulmassa. Yleisolemus muutenkin kuin kissalla joka kiertää kuumaa puuroa, hivenen rauhaton, kurkkuakin selvitti pienillä köhöm-äänillä.

-

Olin ihan otettu! Miten minä näin voinkaan vaikuttaa toiseen ihmiseen jonka olen vasta tavannut, tässä on taikaa tai jotain. Oi mutta nyt hän meinaa sanoa jotain, toivottavasti ei kuitenkaan mitään ylimakeaa, esim… ...vihdoin löysin sinut, rakastuin sinuun heti kun näin...

Kurkkua vielä selvittää ja sitten kähisevällä (seksikkään kähisevällä jos minulta kysytään) äänellä rupesi muodostamaan lausetta:

Minulla on koira-allergia.

Silloin minulla päähäni väistämättä tuli ajatus, tämä ei taida olla match in heaven...

Oikeastiko!??? 😂😂😂

Vierailija
956/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ilmoitti suhteen ehdoksi, että pitää lopettaa metsästys ja hävittää koirat.

Vierailija
957/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivakka kirjoitti:

Naiset: Topic "mitä tekisit jos olisit mies" - Kävisin maksullisissa

Kivasti vähä kyllä yleistin

No yleistit kyllä vähä, mutta epäilen tuota maksullissa käymisasiaa... jos voi yleistää lisää, niin naisten aivot tuntuvat toimivan hieman eritavalla tuon maksullisissa käymisen suhteen. 

Jos minä - nainen - olisin mies näillä nykyisillä aivoillani varustettuna, niin en lähtisi maksullisiin. 

En kyllä pokaisi ketään naistakaan vaikka periaatteessa olisi ihan kiva tietää,

että onko se naisen kanssa yhtyminen nyt sitten oikeasti niin hyvän tuntuista, kuin jotkut väittävät. 

Sen verran p*rvo ja fetisisti olen, että jos olisin mies, niin yrittäisin pokata bottom- tai versatile-miehen.

Uskoisin, että miehenä tapaisi helpommin tuollaisen, kuin näin naisena. 

:D

Vierailija
958/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

duuuuud kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistin suhteenalulle heti stopin ku nainen paljastu feministiksi.

Pistin suhteenalulle heti stopin ku mies paljastu sovinistiksi. Saa jostain kumman syystä enemmän yläpeukkuja. Ja kohta joku kerkee kitiseen asian vierestä ettei sovinismi ja feminismi ole toistensa vastakohtia, buuhuu.

On se kumma ku aatelin ite ihan samaa. Todellisuudessahan feminismi ja sovinismi on toistensa vastakohdat. Harmi vain ettei miehille katkerat naiset jotka haluavat edelleen olla asemassa jossa heillä olisi vähemmän oikeuksia kuin miehillä ja täten voisivat valittaa ettei tasa-arvo ole vieläkään toteutunut. Heille on kova paikka myöntää ettei naisten oikeuksia tarvii enää ajaa ku naiset ja miehet on saman arvoisia.

Vierailija
959/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Painosti penetroivaan seksiin, vaikka olin alaikäinen ja kokematon.

Suostuin kokeilemaan, mikä oli virhe, sillä en siihen aikaan vielä ymmärtänyt,

että pitäisi olla kiihottunut, jotta yhdyntä tuntuisi miellyttävältä.

En ollut, yhdyntä ei ollut yhtään miellyttävää vaan kivuliasta ja hyvin epämiellyttävää. 

2. Kumppani oli kaikin puolin ihana, niin miellyttävä luonne, niin miellyttävä katsella, niin ihana koskea. Seksimmekin oli täysin stressitöntä ja ihanaa, en saanut tarpeekseni hänestä.

Addiktoiduin häneen niin, että kärsin vieroitusoireista, kun jouduimme olemaan erossa.

Olisin halunnut omistaa hänet 24/7, joka ei tietenkään ole ok ja tiedostin sen, mutta silti tunsin, että olisin halunnut omia hänet täysin itselleni.

Jätin hänet tylysti, kun en sopeutunut siihen, että elämäntilanteemme muuttumisen johdosta olimme vähemmän yhdessä. 

Vierailija
960/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin muutaman kerran biseksuaalimiehen kanssa sängyssä. Itse hä piti itseään homona ja sanoi etten kertoisi kenellekään että on ollut naisen kanssa. Tämä homo oli kova piereskelemään ja omasi muutenkin hirveät käytöstavat. Mölisi ihmeellisesti ääntä käyttäen ja kiekaisi äänellään aina välillä. Kuvitteli itsestään silloin että on joku maailmantähti, laulaja jolla on hyväkin lauluääni. Ääni oli ihmeellistä kiukuntaa ja määkimistä. Tykkäsi esiintyä lattialla ihme asennoissa ja suu mutrulla. Oli kuin olisin ollut jonkun srksityöntekijän luona kylässä.

Tämä maailmantähti pisti itseni pesemään likaisista kupista itselleni kahvimukin. Join kahvin, mistä pyysi maksua. Ihan tärähtänyt tyyppi. Ei ole muuttunut yhtään vuosien myötä. Persoona ainoastaan toinen.