Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9708)

Vierailija
1001/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 Nainen salasi että hänellä on lapsi (eli lapsi ei haitannut vaan se että hän meni äärimmäisyyksiin valehtelussa) 2 Nainen käytti huumeita. 3 Naiselle kissa oli kaikkein tärkein asia. 4 Nainen haki lähinnä jotain kummallista "heppa" talkoolaista. 5 Nainen haki elättäjää/lasten tulevaa isää. 6 Naisella oli nuoruuden juoksut juoksematta. 7 Naisella oli miljoona rautaa tulessa ja käytännössä ei lainkaa aikaa meille. 8 Nainen puhui vain ainoastaan ex puolisostaan (työnsin oikeaan suuntaan ja ovat nykyään kuulema onnellisesti naimisissa). 9 Nainen hoki pääasiassa minä, minä... minun elämä ja aika. 10 (useampi) Nainen joille seksi oli kaupankäyntiä, kiristystä tai eivät olleet kiinnostuneita asiasta. 11 Lopuksi, nainen joka oli ilmeisesti sairas narsisti ja joka valehteli kaikesta. Vähän tutkimuksesta riippuen naiset jättää miehen kaksi tai kolme kertaa useammin kuin mies (kaikki miehet sikoja vai miehet pyrkivät rakentamaan ennemmin kuin hajoittamaan?). Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen.

"Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen."

Sitä päivää odottelen minäkin. Luultavasti turhaan.

Mies tunnutaan haluavan kun miehelle on joku naisen elämänsuunnitelmiin liittyvä tarve. Lapsille, talolle remppakaveri, huonoon rahatilanteeseen pelastaja, suojelija, turvaaja, tms.

Pelkkä seksi joka toinen sunnuntai ja 50-50 lupaus kumppanuudesta toistaiseksi eivät riitä siihen että alkaisin työjuhdaksi.

"Luultavasti turhaan." Ei luovuta toivosta. Ei tarvitse kuin löytää yksi nainen joka ei usko että onni löytyy steriilin valkoisesta talosta ja velka autosta? Kumma kuitenkin että tuntuu miesten etsivän enemmän nykyään oikeaa elämänkuppania ja naiset tuntuu hakevan jotain outoa utopiaa. Huulitäyte, meikki, tukan värjäykset..... naisten omaa utopiaa. Epäilisin että moni kunnon mies haluaisi unelmanaisensa saunan raikkaana ja juuri omana itesenään.

Unelmia voi olla monenlaisia, mutta aina se peruste miehen hakemiselle on joku unelma jonka toteuttamiseen tarvitaan miestä.

Elämänkumppani, paras kaveri ja seksi tuntuvat olevan naisille toisarvoisia asioita. Jos niitä (parasta kaveria ja seksiä) halutaan ollenkaan.

Jälkimmäisestä olen samaa mieltä. Luomunainen on paras. Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa.

En kyllä ole ikinä omissa kavereissani tavannut noin rajoittunutta meininkiä, että ei saisi edes meikata. Enkä kyllä koskaan ole yhtäkään naista tavannut joka tarvitsee miehen joksikin maksajaksi. Varmaan näin jos haaveilee Maisa Torpasta.

M38

Vierailija
1002/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No blow job.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono suutelija ja puhui kuin tietosanakirja. olen akateeminen mutta en jaksanut vapaa-ajalla keskustella jatkuvasti todella korkealentoisista asioista ja kuunnella kun toinen siteeraa eri tahoja

Vierailija
1004/9708 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naiivi ja itsekäs, en järjestänyt tiukasta aikataulustani riittävästi yhteistä aikaa vastapuolen mieltymyksiä huomioiden. (olin sotilaana ja usein viikonloppuisinkin kasarmilla tai leireillä vapaan sijaan jolloin piti järjestää aikaa myös vanhoille ystäville ja perheelle). Tapailukumppani ei avautunut minulle mistään ja yhteydenpito puhelimitse yli 95% aloitteestani. Jouduin pusertamaan toisesta vastauksia enkä kokenut tuntevani toista riittämiin. Luovutin

Siviilissä otin yhteyttä lukuisia kertoja tajutessani rakastavani tuota etäiseksi jäänyttä henkilöä josta en päässyt yli millään. Sain toisen mahdollisuuden ja nyt onnellisessa rakkausliitossa jossa henkinen yhteys löytynyt ja voidaan puhua kaikesta

Vierailija
1005/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 Nainen salasi että hänellä on lapsi (eli lapsi ei haitannut vaan se että hän meni äärimmäisyyksiin valehtelussa) 2 Nainen käytti huumeita. 3 Naiselle kissa oli kaikkein tärkein asia. 4 Nainen haki lähinnä jotain kummallista "heppa" talkoolaista. 5 Nainen haki elättäjää/lasten tulevaa isää. 6 Naisella oli nuoruuden juoksut juoksematta. 7 Naisella oli miljoona rautaa tulessa ja käytännössä ei lainkaa aikaa meille. 8 Nainen puhui vain ainoastaan ex puolisostaan (työnsin oikeaan suuntaan ja ovat nykyään kuulema onnellisesti naimisissa). 9 Nainen hoki pääasiassa minä, minä... minun elämä ja aika. 10 (useampi) Nainen joille seksi oli kaupankäyntiä, kiristystä tai eivät olleet kiinnostuneita asiasta. 11 Lopuksi, nainen joka oli ilmeisesti sairas narsisti ja joka valehteli kaikesta. Vähän tutkimuksesta riippuen naiset jättää miehen kaksi tai kolme kertaa useammin kuin mies (kaikki miehet sikoja vai miehet pyrkivät rakentamaan ennemmin kuin hajoittamaan?). Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen.

"Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen."

Sitä päivää odottelen minäkin. Luultavasti turhaan.

Mies tunnutaan haluavan kun miehelle on joku naisen elämänsuunnitelmiin liittyvä tarve. Lapsille, talolle remppakaveri, huonoon rahatilanteeseen pelastaja, suojelija, turvaaja, tms.

Pelkkä seksi joka toinen sunnuntai ja 50-50 lupaus kumppanuudesta toistaiseksi eivät riitä siihen että alkaisin työjuhdaksi.

"Luultavasti turhaan." Ei luovuta toivosta. Ei tarvitse kuin löytää yksi nainen joka ei usko että onni löytyy steriilin valkoisesta talosta ja velka autosta? Kumma kuitenkin että tuntuu miesten etsivän enemmän nykyään oikeaa elämänkuppania ja naiset tuntuu hakevan jotain outoa utopiaa. Huulitäyte, meikki, tukan värjäykset..... naisten omaa utopiaa. Epäilisin että moni kunnon mies haluaisi unelmanaisensa saunan raikkaana ja juuri omana itesenään.

Unelmia voi olla monenlaisia, mutta aina se peruste miehen hakemiselle on joku unelma jonka toteuttamiseen tarvitaan miestä.

Elämänkumppani, paras kaveri ja seksi tuntuvat olevan naisille toisarvoisia asioita. Jos niitä (parasta kaveria ja seksiä) halutaan ollenkaan.

Jälkimmäisestä olen samaa mieltä. Luomunainen on paras. Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa.

"Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa."? Mitähän sinne sisältyy?

Kiitos kysymyksestä.

Jos nyt lähdetään tuosta mitä te naiset kirjoititte. Ei muovi- ja silikonilisukkeitä tai sentin pakkelikerrosta.

Olettaisin että luomunainen syö aika luonnonmukaista ruokaa, eikä mussuta päivittäin teollisesti tuotettuja herkkuja. Luomunainen varmaankin ulkoilee ja liikkuu kuten ihmiselle on luontaista, ja se näkynee kropassakin siten että kroppa muistuttaa luomunaista eikä nykyajan keinotekoisen elämäntavan lopputulosta.

Luomunaisella ei sitten varmaankaan ole myöskään tatuointeja, eivät kai nekään kovin luomua ole? Ei shokkivärisiä hiuksia?

Joku mainitsi karvojen ajelemisen. Sitä en kovin epäluomuna pitäisi, vai pitääkö mennä ihan kivikaudelle asti? Miehiltäkin yleensä toivotaan siistiä olemusta ja useitakin moderneja asioita.

Mitä tulee elämäntapaan muuten, luomunainen tuskin haaveilee luksuksesta, lomaparatiiseista joissa heitä palvellaan ympäristössä joka ei sekään kovin luomua ole. Luomunainen ehkä pitää luonnostaja eläimistä, eikä tällä ensisijaisesti tarkoiteta jalostettuja chihuahua-koirarotuja joita kärrätään näyttelyihin ja agilitytreeneihin ihmisten viihdyttämiseksi.

Tuossa ensi alkuun. Luomunainen ei siis ole nykyajan keinotekoiseen elämäntapaan koukussa oleva, ja olemukseltaan sen mukainen, nainen joka on vain päättänyt lopettaa meikkaamisen.

Haha. Mitä luomua on meikkaamisessa tai karvojen ajelemisessa? Eikä lemmikkejäkään saa olla tai tykätä matkustamisesta. Ihan uusi luomun määritelmä sulla.

Vierailija
1006/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhui pilkallisesti naisten meilkaamisesta ja hiustenvärjäilyilystä sekä siitä miten huijaavat korkokengillä. Kuitenkin samaan aikaan valitti miten hävettää miesmäinen löntystelyni tennareilla ja miten minulla on rumat ripulipaskan väriset hiukset. Öö..?

Oletti minun myös tiskaavan ja vaihtavan lakanansa, pari kertaa sorruinkin tuohon mutta sitten ostin kertismukeja ja ilmoitin ettei pildeä tipu ennenkuin sängyssä on puhtaat petivaatteet. Olimme aina miehen luona, minun asunnostani ei tykännyt kun oli kuulemma rumat seinät ja keskustan melu kuului sisään.

Olin 22 tuolloin, nykyään nelikymppisenä en moista "helmeä" katselisi viikkoakaan!

Vierailija
1007/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.

Vierailija
1008/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on noin monta sekopäätä deittaillut niin kyllä siinä täytyy katsoa jo peiliin että minkä takia vetää puoleensa vain hyypiöitä. (toivottavasti et valitse naisia pelkästään rintojen perusteella)

Vierailija
1009/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten te ihmiset jaksatte tuota deittailua? Ennen nettideittejä sitä tutustui johonkin ihmiseen, tykästyi jo pintapuolisesti ja siitä sitten eteenpäin. Nyt ihmiset jaksaa köyttää jumalattomasti aikaa ja energiaa paltsoilla kirjoitteluun ja deittailuun ja valtaosa kokemuksista kuuluu olevan täyttä kuraa. Minä olisin nostanut kädet pystyyn jo kauan aikaa sitten. Elämässään voi tehdä muutakin. 

Vierailija
1010/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.

Voi U li. Olet sinä herttainen noine haaveinesi. Toivottavasti joskus saat oikean naisen.

Vierailija
1011/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha... Ehkä nainen teki tarkoituksella tämän, kun huomasi että asunnossa on videokamera yhteys. Söi räkää jne. Sain päivän naurut tästä. Hauska nainen. Ter:eräs samanlainen koomikko

Vierailija
1012/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli ruma

Vierailija
1013/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen päättämättömyys. Jos ei kiinnosta, sen voi suoraan sanoa eikä niin että yhtenä päivänä lähetellään sydämiä tekstareilla, ja toisena perutaan treffejä. Kasvattakaa miehet ne munat, jotta kykenette säätämisen sijaan ihan oikeisiin ihmissuhteisiin.

Vierailija
1014/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän haisee tästä kommentista sellanen konahtanut oman elämänsä brad pitt (oikeasti luokkaa vesa keskinen). Jos ei kaunista, mukavaluonteista sopusuhtaista naista onnistu +5 miljoonan ihmisen joukosta löytämään, ja sen sijaan pitää tilata alistettu postimyyntimorsian jostain kehitysmaasta, niin se vika löytyy sieltä peilistä. Sinun ongelmasi ei millään laihduttamisella lähdekään vaan vaatisi varmaan lobotomian.

Vierailija
1015/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti. Yritin saada jutun toimimaan sen jälkeen mutta hän ei enää ollut se sama mitä ennen. Niin kuin oikea persoona olisi paljastunut.

Tätä ennen hän sanoi joitain asioita joita muistan hyvin, kuten miten häntä harmitti että nuorempana oli sosiaalisesti kyvytön ja siksi ei saanut joitain naisia. Sanoi myös ihan suoraan mulle että jos näkee kauniin naisen hänen tekee mieli rakastella tätä. Haukkui eksiään. Hirveän mustasukkainen silti minua kohtaan. Meni ihan yli. Ällöttävä nämä kaikki hänen puheensa ja tekonsa.

Vierailija
1016/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin naiivi ja itsekäs, en järjestänyt tiukasta aikataulustani riittävästi yhteistä aikaa vastapuolen mieltymyksiä huomioiden. (olin sotilaana ja usein viikonloppuisinkin kasarmilla tai leireillä vapaan sijaan jolloin piti järjestää aikaa myös vanhoille ystäville ja perheelle). Tapailukumppani ei avautunut minulle mistään ja yhteydenpito puhelimitse yli 95% aloitteestani. Jouduin pusertamaan toisesta vastauksia enkä kokenut tuntevani toista riittämiin. Luovutin

Siviilissä otin yhteyttä lukuisia kertoja tajutessani rakastavani tuota etäiseksi jäänyttä henkilöä josta en päässyt yli millään. Sain toisen mahdollisuuden ja nyt onnellisessa rakkausliitossa jossa henkinen yhteys löytynyt ja voidaan puhua kaikesta

Sun täytyy olla aika hyvä puhumaan, muuten en ymmärrä miten sait toisen mahdollisuuden. Kovinkaan moni tuskin lähtisi enää uudelleen yrittämään itsekkääksi osoittautuneen ihmisen kanssa.

1017/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Pro tip: Käden ulottuvilla kannattaa aina pitää paketti vauvan pyllyn puhdistuspyyhkeitä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
1018/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy olla aika hyvä puhumaan, muuten en ymmärrä miten sait toisen mahdollisuuden. Kovinkaan moni tuskin lähtisi enää uudelleen yrittämään itsekkääksi osoittautuneen ihmisen kanssa.

Avauduin puhelimessa suoraan tunteistani ja pyysin anteeksi. Kerroin kuinka olen valmis yrittämään hänen kanssaan vaikka kuinka sattuisi koska olen rakastunut. Ja haluavani edes nähdä ja olla väleissä vaikken toista mahdollisuutta saisi. Lopulta nähdessämme hän kahmaisi minut syliinsä intohimoiseen suuteluun

Ollaan oltu yhdessä nyt kymmenisen vuotta.

Nykyisin olen hänen mukaansa epäitsekäs

Vierailija
1019/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän haisee tästä kommentista sellanen konahtanut oman elämänsä brad pitt (oikeasti luokkaa vesa keskinen). Jos ei kaunista, mukavaluonteista sopusuhtaista naista onnistu +5 miljoonan ihmisen joukosta löytämään, ja sen sijaan pitää tilata alistettu postimyyntimorsian jostain kehitysmaasta, niin se vika löytyy sieltä peilistä. Sinun ongelmasi ei millään laihduttamisella lähdekään vaan vaatisi varmaan lobotomian.

Jos sinun lähistöllä haisee, niin se olet vain sinä itse. Kyllähän Suomessakin sellaisia on, mutta kuten sanoin, sellaista on melko mahdoton löytää, koska parhaimmat ovat varattuja, enkä arvosta sellaisiakaan naisia, jotka ovat päätyneet seuraavalle kierrokselle. Kyllä se vika on naisten tasossa, eikä mun peilissä. Itsekin paljastit tuolla lapsellisella, rasistisella ja hyviä naisia halventavalla kommentoinnillasi, että olet varsin alhaisen tason henkilö ja mitä ilmeisemmin vielä ylipainoinenkin.

Koska otit puheeksi kehitysmaat, niin jos ajatellaan naisten henkisen puolen tasoja, niin siinö mielessä Suomi on varsinainen kehitysmaa ja naiset täällä varsinaisia apukoululaisia. Nämä anonyymit nettipalstat ovat hyviä paikkoja kurkata suomalaisten naisten oikeaan ajatusmaailmaan ja kaksi kaveriani ovat ottaneet neuvoistani onkeensa ja luettuaan tovin paria naisten valloittamaa  (ja pilaamaa) foorumia, ovat päätyneet ottamaan aasialaiset vaimot. Eivät ole mistään kehitysmaasta, vaan maasta, jossa ihmiset ovat paljon sivistyneempiä, kohteliaampia ja erityisesti naiset erittäin kauniita ja seksikäsvartaloisia.

Ymmärrän kyllä katkeruutesi, koska tiedostat itsekin, miten kova kysyntä "kehitysmaissa postimyyntimorsiamilla" on esim. suomalaisista miehistä. Suomalainen nainen yleensä osaa vain halveksia aivan tavallisia, hyviä ja huolehtivia miehiä ja kun nämä löytävät arvoisiaan naisia, suomikantturat halveksuvat sitten kumpaakin.  Jos miehet käyttäytyisivät noin, olisivat käräjillä kiihottamisesta kansanryhmiä vastaan, mutta vihaista ja tyhmää suominaista jostain syystä käsitellään silkkihansikkain. 

Vierailija
1020/9708 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha... Ehkä nainen teki tarkoituksella tämän, kun huomasi että asunnossa on videokamera yhteys. Söi räkää jne. Sain päivän naurut tästä. Hauska nainen. Ter:eräs samanlainen koomikko

Mun täytyy tunnustaa, että olin tämä nainen. Juttu meni osaltaan näin. Tapasin miehen, mentiin hänen asunnolleen. Hän ohjasi minut suoraan olohuoneeseen, mistä muistan vaan sohvan ja sen tv:n ja jonkun nauhurin. Ajattelin että siinä on piilokamera tai jotain. Siinä sohvalla sitten istuttiin ja katseltiin telkkaria. Oltiin kuitenkin yhdessä ja samalla mietin joudunko jo johonkin videopläjäykseen mukaan? Mies varmaan kuvasi minua salaa? Tein hänelle koomiset temput siitä hyvästä, söin räkää ja yritin syödä varpaankynsiä. Haha... Siitä sai mies. Jossain vaiheessa minuun iski paniikki, kun kävin vessassa tai muissa huoneissa, ajattelin että mies kuvaa minua joka paikassa piilokameroillaan. En luottanut häneen yhtään enää. Ei muistaakseni tavattu enää. Ps. Poista se video itseltäsi, jos saan pyytää.