Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9708)
Deitti kertoi, että oli nähnyt videon, jossa kissa laitettiin mikroon ja nauroi päälle.
1.) Mies 28v, asui vanhempiensa nurkissa, kovapalkkainen insinööri. Ei syönyt muuta kuin jauhelihaa eri muodoissa, pizzeriastakaan ei kerran voinut ottaa mitään kun jauheliha oli loppu ja ei saanut jauhelihapizzaa. Joi vain pepsimaxia tai muumilimsaa pullokaupalla joka päivä. Yöksi luokseni ei voinut jäädä, hän laittoi kellon soimaan klo 4 yöllä ja lähti kotiin, ettei äiti kysele missä oli. Nukkuessa piti olla valot päällä. Perui usein tapaamiset kaikkien kissanristiäisten takia(oli kuntavaaliehdokas) ja ne vähät vapaat ajat mitä pystyimme viettämään yhdessä, hänen siskonsa soitteli ihan jatkuvasti sen koko ajan aivan turhista asioista. Kesken seksinkin piti vastata. Asuu vielä 9v myöhemminkin vanhemmillaan.
2.) Sovittiin kävelytreffit kaupungilla ja käveltiin aikamme. Mies ehdotti kahvilaan menoa ja suostuin. Kahvilaan mentyämme hämmästyin kun mies käveli tiskin ohi ja meni pöytään istumaan. Seurasin perässä. Koko aikana ei ostettu mitään, hävetti olla "pummilla" kahvilassa vain istumassa. Myöhemmin minulle selvisi, että oli myös valehdellut ikänsä ja oli 8v vanhempi kuin väitti.
3.) Taas kävelytreffit, tykkään niistä, julkisella paikalla, voi jutella vapaasti kuitenkaan olematta vaivaannuttavasti pöydän vastakkaisilla puolilla ja paikalta pääsee liukenemaan tarvittaessa helposti. Se tuli tässä tarpeeseen. Mies tuli paikalle ympäripäissään klo 12. "Olin eilen viihteellä ja otin vähän liikaa korjaussarjaa". Mies haisi monen metrin päähän vanhalta viinalta ja puhui kailottaen, melkein huutaen. Hän alkoi puhumaan seksiin liittyvistä asioista ja muista pervouksista ja lähettyvillä kävelevien lapsiperheiden päät kääntyivät meitä kohti, koska hän oikeasti huusi. Häpesin silmät päästäni ja halusin vaipua maanrakoon. Miehellä 25v oli myös kolme lasta, kolmen eri naisen kanssa... eri puolilla suomea. Se kävely ei kauaa kestänyt.
4.) Uskomattoman upea ja komea mies. Tapailimme puolisen vuotta joka viikonloppu. Hän tuli aina luokseni koko viikonlopuksi. Jos menin vanhempieni luona käymään eri paikkakunnalle, hän katosi. Samoin syntymäpäivänään, vaikka olin ostanut lahjankin. Ja joskus muuten vain hävisi tavoittamattomiin. Facebookiin ilmestyi kaveriksi kymmenisen uutta naiskaveria päivittäin arkena. Lopulta selvisi, että aina kadotessaan hän oli jonkun toisen naisen luona ja keräili noita kavereita treffisivustoilta.
5.) Olin jutellut netissä kuvagalleriasivustolla jonkun aikaa kivan oloisen miehen kanssa. Hänen kuvansa ei ollut aivan selkein mahdollinen, mutta ulkonäkö ei ollut ykkösasia minulle. Sovimme menevämme lenkille ja paikalle saapui hyvin ylipainoinen ja tunkkaiselta, märän koiran tyyppiseltä, haiseva mies. Hänellä oli pitkät mustat rasvaiset käkkärähiukset, epäsiisti parta ja silmälasit. Hän ei hirveästi puhunut livenä, mutta laahusti vieressä välillä ihan estottomasti piereskellen. Yök.
6.) Sokkotreffit uutena vuotena, sovimme menevämme ulkoilmaelokuvaan. Tapahtuma oli aika fail, lähtien siitä, ettei siellä ollut penkkejä edes. Lähdimme pois, ilotulitukseen oli pari tuntia ja asuin vieressä, joten menimme luokseni lämmittelemään ja juomaan muutaman. Kävimme katsomassa ilotulituksen ja mies halusi vielä tulla luokseni. Juttelimme ja joimme, kunnes oli niin myöhä, että miehen oli aika lähteä kotiin. Olisi halunnut jäädä yöksi(asui parin korttelin päässä luotani, joten matka todellakaan ei ollut ongelma) ja kun en halunnut, alkoi vongata edes pusua tai jos tuohon sohvalle voisi jäädä nukkumaan. Kun en edelleenkään halunnut, alkoi huutamaan, että "NO TEHDÄÄN SITTEN KUTEN PRINSESSA HALUAA!". Melkein itkua tuhertaen siitä onneksi lähti kotiinsa.
Lisääkin löytyisi, mutta tuossa ehkä pahimmat. Onneksi ei tarvi deittailla enää...
Vierailija kirjoitti:
Deitti kertoi, että oli nähnyt videon, jossa kissa laitettiin mikroon ja nauroi päälle.
Hyi stna, tämmöiset ihmiset pitäis sulkea jonnekin laitokseen. Eläinrääkkääjät ja eläirääkkäykselle naureskelevat ovat epäihmisiä minulle.
Huomasin olevani miehelle pelkkää viikonlopun viihdykettä. Ällötti hänen tapansa vispata koko ajan omaa elintään.
Ihmetyttää ja viihdyttää nämä naisten vastaukset. Osa on minunkin mielestäni aivan kauheita tapauksia, enkä itse ole tuollaisiin urpoiluihin onnistunut ja silti sinkkuna olen ollut koko elämäni.
M 3,14 jotain
Yhden komean, vaatteistaan tarkan ja ulkonäöltään minulle tavikselle miltei liiankin komean miehen jätin nirsoilun ja huonojen sänkytaitojen vuoksi. Olisi kai pitänyt muistaa, että jos jokin näyttää olevan liian hyvää ollakseen totta niin se yleensä on! Tämä unelmien prinssi joi vain teetä kermalla, kuulemma kahvista alkoi koskea mahaan pierettää. Pelkän teen olisin vielä tajunnut mutta kun siihen piti olla se kerma! Ruokavalio koostui tomaattikeitosta ja paahtoleivästä. Mies olikin hyvin hoikka, miltei laiha.
Kun rakastelimme ei ikinä tahtonut nähdä kasvojani ja olimmekin aina kyljellämme niin että mies oli takanani, elin lipsahteli tuossa asennossa ulos mutta silti mies ei suostunut tulemaan päälleni. Ja seksin jälkeen syöksyi suihkuun. Siis ihan kirjaimellisesti syöksyi, kuin jokin kuvottava olisi äkkiä pestävä pois.
Oli aika kurjaa joutua sanomaan että tahdon erota, etenkin kun tiesin sen näköisen miehen olevan minulle "once a lifetime"-kokemus.
Naiset: Jättäisin heti jos joku on käyny maksullisissa, kertoo paljo toisen ajatusmaailmasta + ihmiskauppa
Naiset: Topic "mitä tekisit jos olisit mies" - Kävisin maksullisissa
Kivasti vähä kyllä yleistin
Ensimmäinen poikaystäväni oli rikkaan talon poika, äiti ja isä kustansivat asumisen, useita autoja ja rahaa oli aina taskut täynnä. Yksi asia mitä ei oltu annettu oli käytöstavat. Itse olin 18-vuotias nuori nätti tyttö, naiivi ja viaton neitsyt. Tämä nuorimies yritti kaikin tavoin saada minua johonkin muottiin, itse olin köyhä opiskelija joten hän osti minulle mieleisiään vaatteita, vaihtoi hajuveteni ja kommentoi ulkonäköäni leikin varjolla ilkeästi. Sain monesti kuulla olevani sellupylly ja että tissini voisi käydä laitattamassa silikoneiksi. Siis nyt kaiholla muistelen että olivat upeat terhakat C-kupit jotka eivät yhtään täytettä kaivanneet. Olin kovin ihastunut ja kokematon, ja nuoruuttani luulin että tällaista tämä nyt on. Kamelin selkä katkesi siihen kun hän, neitsyyteni vietyään valitti minulle sotkusta ja uhkasi maksattaa lakanat minulla. Siis se oli minun ainut ensimmäinen kertani ja todella luulin tykkääväni hänestä. Kuuntelin valitusta puhelimessa ja siinä samantien totesin että nyt taitaa olla parasta erota, että en kestä tällaista käytöstä enempää. Vielä vuosikymmen myöhemmin tämä lellikki kaipaili perääni yhteisten tuttavien kautta mutta taakse en katsonut. Nykyään sanoisin ohjeeksu tyttärelleni että ei se raha vaan sydämen sivistys, ei nuoria tyttöjä kohdella kuin esineitä.
rivakka kirjoitti:
Naiset: Jättäisin heti jos joku on käyny maksullisissa, kertoo paljo toisen ajatusmaailmasta + ihmiskauppa
Naiset: Topic "mitä tekisit jos olisit mies" - Kävisin maksullisissa
Kivasti vähä kyllä yleistin
Vähän joo, kun ei taida kyseessä olla samat naiset. Esimerkiksi itse olen tuota ekaa mieltä, enkä ole edes avannut alempana mainitsemaasi ketjua, kun en keksisi mitään ihmeellistä tekemistä miehenä.
En silti yleistä, että kaikki miehet yleistävät ja tekevät kehäpäätelmiä, vaikka juuri sinä niin teitkin tässä nyt.
Somehuoraaminen,selfietyrkky,mikropettäminen,oikea pettäminen .Miten voi naiseen suhtautua vakavasti joka seuraa satoja miehiä,tykkäilee niiden kuvista,sanoo suoraan että minua kiinnostaa sen sen näköiset miehet. Kaikki kuitattiin vaan kun on niin yksinäistä että somessa pitää roikkua 24/7 . Mustasukkailu siksi että kostopetän,ei helvetti 😲,itsetunto nolla. Siinäpä muutama syy.
Lyttäsi kaikki mun ajatukset heti alkuun. M jotain 33 kai oli tämä.
Vierailija kirjoitti:
Siisti mies mutta selvisi että on ulosoton asiakas, lojui työttämänä sohvalla kun ei viitsinyt töihin mennä. Ärsyttävä nauru, puhui taukoamatta.
Toinen tapaus. Ei ollu yhtään profiilikuvansa näköinen, myöskin pulska. Kuvassa normipainoinen.
Kolmas tapaus. Pökkelö. Ei puhunut mitään, treffeillä hänen luonaan vahtasi vain televisiota, tuskin kahveja tarjosi. Kahden tunnin tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä. Sui*inotto karseaa koska ka-lu haisi ja maistui todella pahalle.
Neljäs. Hyväksikäyttäjä. Yritti maksattaa minulla ihan kaiken jos olimme jossakin, jopa omat tupakkinsa.
Olet siis varsinaisten voittajatyyppien magneetti. Roskapankkiinko menet niitä hakemaan? Kannattanee katsoa hieman peiliin, paremmista paikoista löytyy parempia miehiä.
Ihana mies, ensimmäinen jota tapailin yllätyseron jälkeen. Ihana kunnes yksi yö heräsin itkuuni. Mies ei tehnyt mitään. Ei lohduttanut, ei sanonut mitään, ei seuraavanakaan päivänä. En kaivannut terapeuttia hänestä, mutta pientä myötätuntoa. Se suhde loppui tasan siihen.
Tää on pakko kertoa, tapahtui parikymppisenä. Tapasin Ultra Bran keikalla todella komean pitkän miehen. Tapasimme ja kun kuuli, että olen laulaja, halusi laulaa mulle ja että kerron mielipiteeni olisiko hänestäkin siihen. Yhtäkkiä hän alkoi vetämään edessäni aaria intohimoisena. Se tilanne oli niin outo. Hän lauloi jotain tyyliin Aavan meren tuolla puolen korkeaa, mutta erittäin epävireisesti. Ei siinäkään mitään, mutta se tilanne oli niin outo ja kiusallinen. En halunnut kertoa suoraan, että ääni ei ollut kyllä parhaasta päästä, sen sijaan kannustin jatkamaan laulutunneilla käymistä. Muitakin syitä tapailun loppumiseen oli entisestä heilasta puhuminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siisti mies mutta selvisi että on ulosoton asiakas, lojui työttämänä sohvalla kun ei viitsinyt töihin mennä. Ärsyttävä nauru, puhui taukoamatta.
Toinen tapaus. Ei ollu yhtään profiilikuvansa näköinen, myöskin pulska. Kuvassa normipainoinen.
Kolmas tapaus. Pökkelö. Ei puhunut mitään, treffeillä hänen luonaan vahtasi vain televisiota, tuskin kahveja tarjosi. Kahden tunnin tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä. Sui*inotto karseaa koska ka-lu haisi ja maistui todella pahalle.
Neljäs. Hyväksikäyttäjä. Yritti maksattaa minulla ihan kaiken jos olimme jossakin, jopa omat tupakkinsa.
Olet siis varsinaisten voittajatyyppien magneetti. Roskapankkiinko menet niitä hakemaan? Kannattanee katsoa hieman peiliin, paremmista paikoista löytyy parempia miehiä.
Edelleen sanon: naiset, arvostakaa itseänne!
"tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä" siis mitä ihmettä, miten niin palkkioksi??? Menitkö siis sinne vonkaamaan mieheltä seksiä hinnalla millä hyvänsä???
Ja kuka käskee imemään haisevaa ja pahalle maistuvaa kalua???
Yöks!
Voi kieltäytyä. Kenenkään ei tarvitse tehdä mitään vastenmielistä velvollisuudesta tai kun nyt kerran tänne tulin.
Ja tuskin seksi kokonaisuudessaan kuitenkaan oli niin järisyttävää, että tuohon hommaan edes kannatti ryhtyä nautinnon toivosta.
Pökkelö mies, likaisuus ja hyvä seksi eivät oikein ole toimiva yhdistelmä, sen pitäisi olla itsestään selvää jo etukäteen.
Ihan jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Yhden komean, vaatteistaan tarkan ja ulkonäöltään minulle tavikselle miltei liiankin komean miehen jätin nirsoilun ja huonojen sänkytaitojen vuoksi. Olisi kai pitänyt muistaa, että jos jokin näyttää olevan liian hyvää ollakseen totta niin se yleensä on! Tämä unelmien prinssi joi vain teetä kermalla, kuulemma kahvista alkoi koskea mahaan pierettää. Pelkän teen olisin vielä tajunnut mutta kun siihen piti olla se kerma! Ruokavalio koostui tomaattikeitosta ja paahtoleivästä. Mies olikin hyvin hoikka, miltei laiha.
Kun rakastelimme ei ikinä tahtonut nähdä kasvojani ja olimmekin aina kyljellämme niin että mies oli takanani, elin lipsahteli tuossa asennossa ulos mutta silti mies ei suostunut tulemaan päälleni. Ja seksin jälkeen syöksyi suihkuun. Siis ihan kirjaimellisesti syöksyi, kuin jokin kuvottava olisi äkkiä pestävä pois.
Oli aika kurjaa joutua sanomaan että tahdon erota, etenkin kun tiesin sen näköisen miehen olevan minulle "once a lifetime"-kokemus.
Oliko nimikirjaimet T.P, It-konsultti, Daniel Graigin näköinen?
No ei tipu niin ei tipu. Oot hirveä ihmisp##se.