Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
501/9682 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ei osannut suudella.

Toisella ei muuta mielessä ollut kun kalja ja tissit.

Vierailija
502/9682 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyni miksi lopetin deittailun oli se että hän olisi voinut olla äitini.

En ole tämän kirjoittaja, mutta miksi tätä on alapeukutettu? Ehkä naisen ikä paljastui vasta tavatessa?

Jos tänne joku laittaisi, että mies olisi voinut olla isäni, tulisi taatusti pelkkää yläpeukkua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/9682 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono suutelemaan.

Ihan kiva tyyppi muuten, mutta minusta aikuisen pitäisi jo osata. Kamalaa limaista lutkutusta. Inhotti ajatus, että sen syljen mukana suuhuni pesiytyy ties mitkä bakteerit.

Olis halunnut antaa mulle suuseksiäkin, mutta no thanx!

Vierailija
504/9682 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea deitti:

Ensinnäkin paikalle ilmaantui aivan erinäköinen mies kuin profiilikuvansa. Puolikalju ja lihava. Ei osannut jutella mitään järkevää, punasteli ja repi kynsinauhojaan koko deitin ajan. Kun kävelimme, kulki omituisen jäykästi ja puristi kättäni. Yritin siinä nätisti tehdä eron tapaista, ettei kaveri liiaksi loukkaannu, koska oli jotenkin ressukka. Ei ottanut vihjailuistani onkeensa, vaan esitti päin naamaani kysymyksen:”Voitaisko mennä mun kämpälle p-nemaan? Tai edes tavata usein sen merkeissä?” Jutut muuttuivat lähinnä maanisen keinoseksin harrastajan höpinöiksi ja tajusin, että mies on aivan syrjäytynyt peräkammarin poika.

Nyt se vainoaa mua puhelimitse. Vaihdoin juurikin numeroa. En enää ikinä lähde Tinder-deiteille. Ei siellä voi olla normaalia porukkaa. Mieluummin isken jostakin menoista miehen, niin näen heti, mitä saa.

Vierailija
505/9682 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehestä ei ollut juttuseuraksi, ei osannut keskustella yhtään mistään. Oli sängyssä tylsä ja puolilöysä. Kaiken huippuna oli ihan täysin ex-vaimonsa tossun alla. Ei kiitos!

Olisit nyt vaan kestänyt sen kuin nainen.

506/9682 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...”Sinähän olet ihan jees” neito tuumaa ravintolan edustalla ja minunkin oli vastattava: "Kovin viehättävän oloinen olet myös”

-

Kyseessä on ihan perinteiset sokkotreffit, kumpikaan ei toisestaan mitään muuta tiennyt kuin nicknamen ja netissä viestien vaihdot. Siirtyessämme ravintolaan syömään hivenen ihmettelin partneriani mielessäni. Ei ole oikein tällaiseen tottunut, edustavan oloinen nainen, klassisen kaunis ja jotenkin sellaisen huolitellun näköinen kuten joissain lehdissä missä näyttäviä seurapiirirouvia esiintyy.

-

Istuuduttamme tilataan tietenkin ruuat ja muutaman lauseen jälkeen neito ottaa puheeksi exsänsä, kovin kurja exsä hänellä ollut, riittää tarinaa, ei ole esimerkiksi eron jälkeen ollut kertaakaan tekemisissä exsän kanssa… ...aika on suhteellista ja se miten aika kuluu, puoltoista tuntia myöhemmin edelleen on aiheena exsä, siis ollut koko ajan. Alkaa tuntua aika pitkältä, ikuna ollut näin pitkiä minuutteja!

-

Mietiskelen sitten että ero ollut varmaankin ihan just kun noin neito kipunoi, kysyn: Oletko kauan sitten eronnut?

Neito vastaa: Kahdeksan vuotta sitten.

-

Silloin minulla päähäni väistämättä tuli ajatus, tämä ei taida olla match in heaven...

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
507/9682 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ei osannut suudella.

Toisella ei muuta mielessä ollut kun kalja ja tissit.

Olipas. Ajattelin myös pillua.

Vierailija
508/9682 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m33 kirjoitti:

Lähdin tutun kivan naisen kanssa treffeille.

Meillä oli kyllä kivaa. Muutamien lasillisten jälkeen nainen kuitenkin kertoi jonkun exänsä osaamattomuudesta sängyssä. Miehen kuulemma pitäisi osata edes jotain, ei kolmekymppistä pitäisi joutua opettamaan kädestä pitäen.

Täyskokemattomana tiedän etten osaa, joten katsoin parhaaksi ettei edetty sen pidemmälle. Tiedän että naista harmitti (harmitti minuakin), mutta parempi näin.

Ai kamala, mitä se muija tuollaisia sammakoita edes päästeli suustaan! Et menettänyt mitään moisessa lörpöttelijässä, hienot naiset ei juoruile makkariasioista muille.

On varmana ollut kiusallinen tilanne.

Vierailija
509/9682 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen äännesti vihreitä ja oli muutenkin tolkuton ituhippi. Arvostan naisissa älykkyyttä, vihreys ja älykkyys ovat vastakohtia, joten ei jatkoon. 

Vierailija
510/9682 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavannut miehen muutaman kerran ja kutsuin hänet kotiini viettämään iltaa. Mies kysyi yhtäkkiä että saako ottaa housut pois, koska farkut ovat epämukavat.. häkeltyneenä sanoin että no ota ja miekkonen sitten istui kalsareissa sohvallani. Ei nyt ollut ainoa syy miksi tapailu loppui, mutta hämmentävää !

Vierailija
511/9682 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tultin ravintolasta taksilla ja nainen alkoi talvipakkasella riisumaan itseään yhtä-äkkiä heitti ja potki kaikki pois  ja kohta istui alasti vieressä ja kävi kiinni suutelemaan kiihkeästi viinanhuuruisella suullaan

olin niin typertynyt koko hommasta että jäin kioskilla pois kyydistä ja nainen jatkoi, vissiin kotiinsa, en tiedä

ihme nainen  ei edes puhunut mitään

Vierailija
512/9682 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun, 50+ nainen, treffikokemuksia kesältä:

- 3 tosi mukavaa ja fiksua miestä. Hyvät treffit, paljon juteltavaa. Toisia treffejä ei kuitenkaan koskaan tullut. Ilmeisesti en ollut heidän mieleen. Enpä kyllä itsekään laittanut enää viestiä.

- Tosi miellyttävä ja mukava, kaikin puolin kunnollinen. Mutta 'se jokin' vain puuttui :( Nähtiin useamman kerran ja yritin antaa mahdollisuuden, mutta kun ei vaan sytyttänyt yhtään, niin minkäs teet.

- Ekoilla treffeillä mies vaikutti hauskalta ja menestyvältä. Nähtiin toisenkin kerran. Kummallakaan kerralla ei tarjonnut mitään. Ei edes puhetta, että oltais käyty kahvilla tjms... No, annoin kuitenkin vielä mahdollisuuden: käytiin päiväristeilyllä Tallinnassa: juuri kun olin lähdössä satamaan, tuli viesti, että "muista syödä hyvä aamiainen", laivalla ei siis ostettu mitään, ei edes kahvia, perillä ajettiin pummilla bussilla, koko päivänä ei syöty mitään... Juu, en todellakaan kaipaa kalliita ravintoloita, mutta edes euron purilainen tai jotain... Menestyvä bisnesmies... Jep jep ...

- Pari "minä minä" -tyyppiä! Kehuivat, miten ovat niiiin hyviä kaikessa mitä tekevät. Ja rautaisessa kunnossa, vaikka ikää jo onkin. Naiselta vaaditaan myös siitä ja tätä... Ja minä nyt sit satuin täyttämään nämä ulkoiset kriteerit. Mutta joo, kun ekojen treffien päätteeksi työnnetään kieli kurkkuun, niin ei kiitos enää!

- 'En polta enkä juo' = olen ollut nyt kuukauden ilman viinaa ja tupakkaa...

- Yksi aivan papparainen, ei ollenkaan natsannut ulkonäöllisesti, vaikka en pinnallinen olekaan! Rahaakin olisi ollut ja matkoja maailmalle tarjolla, mutta kiitos, mutta ei kiitos!

Että ei se ole helppoa tässä(kään) iässä!

No ei varmaan jos vielä tuossa iässä raha ja status kiinnostaa eniten.

Vierailija
513/9682 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- odotti minun vievän, puhuvan ja päättävän. Itse halusi lähinnä seurata. Haluan tasaveroisen kumppanin, en naista joka tuijottelee miestä passiivisena ylöspäin

- odotti minun vievän, puhuvan ja päättävän. Itse halusi lähinnä seurata. Haluan tasaveroisen kumppanin, en naista joka tuijottelee miestä passiivisena ylöspäin

- provosoi flirttaamalla toiselle miehelle. Halusi testata puolustanko saalista. En puolusta, aikuisen naisen tulee osata päättää kenet haluaa, ja myös osoittaa se

- alkoi jo 2. treffeillä nalkuttamaan epäsuorasti (käyttämällä exiään esimerkkeinä) millainen miehen tulee olla ja mitä miehen tulee osata. Itse olin katsonut läpi sormien epänaisellista olemusta ja käytöstä. Tiedoksi muillekin naisille: mies ei halua kisata kanssasi, eikä halua sinusta "olevan vastusta"

- pelkästään alistuva ja passiivinen sängyssä. Ei halunnut edes kokeilla muuta

- nalkuttaja. Dealbreaker

- ei yhteistä puhuttavaa. Emmä tiedä, emmä ole ajatellut, mä vaan teen näin

- kiinnostunut vain unelmatalon remontoinnista, remontoinnista ja remontoinnista

- kiihkofeministi. Ja kuitenkin edellytti mieheltä miehen roolia, koska henkilökohtaiset mieltymykset. Jessus sentään...

514/9682 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”….Pidän vähän tuhmemmasta menosta” neito sanoi.

”Tämäpä mukava sattuma, niin minäkin” vastasin ja neito sitten:

”Haluan että päälleni v1rtsataan”

-

Silloin minulla päähäni väistämättä tuli ajatus, tämä ei taida olla match in heaven...

Vierailija
515/9682 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

”….Pidän vähän tuhmemmasta menosta” neito sanoi.

”Tämäpä mukava sattuma, niin minäkin” vastasin ja neito sitten:

”Haluan että päälleni v1rtsataan”

-

Muissakin viesteissäsi sama typo. Se on match MADE in heaven.

516/9682 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmea deitti:

Ensinnäkin paikalle ilmaantui aivan erinäköinen mies kuin profiilikuvansa. Puolikalju ja lihava. Ei osannut jutella mitään järkevää, punasteli ja repi kynsinauhojaan koko deitin ajan. Kun kävelimme, kulki omituisen jäykästi ja puristi kättäni. Yritin siinä nätisti tehdä eron tapaista, ettei kaveri liiaksi loukkaannu, koska oli jotenkin ressukka. Ei ottanut vihjailuistani onkeensa, vaan esitti päin naamaani kysymyksen:”Voitaisko mennä mun kämpälle p-nemaan? Tai edes tavata usein sen merkeissä?” Jutut muuttuivat lähinnä maanisen keinoseksin harrastajan höpinöiksi ja tajusin, että mies on aivan syrjäytynyt peräkammarin poika.

Nyt se vainoaa mua puhelimitse. Vaihdoin juurikin numeroa. En enää ikinä lähde Tinder-deiteille. Ei siellä voi olla normaalia porukkaa. Mieluummin isken jostakin menoista miehen, niin näen heti, mitä saa.

Kyllä tuossa nyt varmasti oli huono tuuri kyseessä, mutta ymmärrän että jäi kammot tinderiin.

517/9682 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muissakin viesteissäsi sama typo. Se on match MADE in heaven.

Tarkoituksella :)   Minusta jos tuon made-sanan laittaa mukaan niin merkitys muuttuu. Kyseessähän on vasta alkuvaiheen tunnustelut että oisko tää nyt mahdollinen match, eli osuma tässä taivaallisessa bingossa. Jos se osuma joskus tulee niin sitten muutan typon XD

Vierailija
518/9682 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään tuotokset haisi karmeelle. Ananaskaan ei auttanu!

Vierailija
519/9682 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
520/9682 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies omien sanojensa mukaan harrasti oluita. Treffeillä selvisi, että mies oli vain hienosteleva alkoholisti.