Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
Olen lopettanut tapailuja koska:
- naisella oli kissa tai koira tai marsu tai hevonen tai rotta tai useita näistä
- oli siivoushullu
- kaikki oli aina vaikeaa ja vastaukset oli ehkä joskus sitten tai jotain
- elämän sisältö on viini ja matkustelu ja muut tinder-kliseet
- pitää miestä varalla
- pitää miestä tyhmänä
- tarkoituksella hankkiutuu niiden ihmisten seuraan joita välttelen, passiviis-agressivisia ongelmia much?
- nirppanokka
- iskäongelmainen
- luulee että ostelen sille jotain, hohoho meeppä vaikka töihin
- ym
Huonoja kyllä riittää joka sormelle ja varpaalle.
Mukava mimmi jäi kun sen ylipaino oli vaan liikaa vaikka kuinka yritin olla välittämättä.
M42
Miiiiks matkustelu on huono juttu?
Flirttaili jatkuvasti muille naisille, jakeli kehuja ympäriinsä tosi limaiseen sävyyn. Samat asiat mitä sanoi mulle kehuina, antoi kaikille mahdollisille muillekin naisille. Harvinaisen luotaantyöntävää käytöstä aikuiselta mieheltä.
Mies ; Jaksoi hokea sitä, kuinka "outo" olen
koska en pitänyt samoista asioista kuin hän.
Totesi, että "vihaan" lapsia koska en niitä välttämättä itselleni halua...
Piti minua ilmeisesti itseään tyhmempänä.
Baarissa alkoi äkkiä "mainita", miten muut naiset siinä pyörivät hänen ympärillään ( kun käväisin vessassa).Siis mitä ??
On se "hyvä" , jos löytää kaltaisensa "normaalin" naisen...
Aivan erinäköinen kun pesi meikit ja riisui push upit.
Jos menee niin, että minä olen aina se, joka tarjoaa. Menee maku. Maksanko toisen seurasta?
Tapailin jonkin aikaa erästä miestä, joka vaikutti aluksi juttujen perusteella ihan ok:lta ja asialliselta tyypiltä. Sängyssä hän osoittautui kuitenkin pettymykseksi, akti kesti aina 2-5 minuuttia kun hän jo laukesi. Yritin päästä asian yli ja ajattelin, että ehkä tilanne paranee ajan kuluessa, mutta mies ilmoittikin, että hän ei sitten halua tästä jutusta kehittää mitään vakavaa, mutta seksisuhde kuulemma kelpaisi. No päätin sen "suhteen" sitten siihen, kun ei huvittanut toimia minään pumpattavan Barbaran korvikkeena. Kului muutama vuosi ja olin kerennyt unohtaa koko tyypin, kunnes sain yllättäen kaveripyynnön häneltä Facebookissa, kun hänkin oli sinne low-tech ihmisenä vihdoin ja viimein liittynyt. Hän kyseli muina miehinä kuulumisia ja yritti mankua minun numeroa kun oli "hukannut" sen kun vaihtoi kännykkää, sanoin vain että ei minullakaan ole sun numeroa enää ":)".
Vierailija kirjoitti:
Flirttaili jatkuvasti muille naisille, jakeli kehuja ympäriinsä tosi limaiseen sävyyn. Samat asiat mitä sanoi mulle kehuina, antoi kaikille mahdollisille muillekin naisille. Harvinaisen luotaantyöntävää käytöstä aikuiselta mieheltä.
Mutta ah - niin yleistä! Tämähän on suora alistamistekniikka - näistä äijistä on syytä pysyä kaukana!
Nainen oli kaiken puolin täydellinen. Mukava, älykäs ja kaunis. En itseasiassa keksi hänestä mitään negatiivista sanottavaa.
Ongelma oli oikeasti hänen exänsä, johon hänellä oli yhä hyvät välit. Kun uteliaisuuttani tutkin (tämä on varmaan sitä stalkkaamisa?) exän profiilia, niin hän oli aikamoinen vastakohta minuun nähdän. Kaveri oli pitkä, komea ja hyväkroppainen. Itseasiassa SM-tason urheilija.
Ei minulla mitään suurempaa alemmuuskompleksia ole, mutta sen verran loogista päättelykykyä löytyy, etten minä olisi ollut tälle naiselle mikään lottovoitto. Mukava kokemus kuitenkin. Hyvällä muistelen :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
T: M40
....ja sitten heräsin :-D
Miehellä oli ei-minkään-väriset (=oranssi-harmaa-vaaleanruskea-vaalea-sekasotku ), ja muotoilultaan aivan kamalan rumat hiukset! Kehuskeli vieläpä, että siskonsa on kampaaja...
Mies tuli treffeille äitylinsä Skodalla. Yöks.
Takertuminen on ollut varmasti kaikista pahin juttu. Heti ensimmäisten treffien jälkeen alkoi viestipommitus, överiksi menevät kehut ja jopa painostus siihen, että pitää nähdä heti huomenna uudestaan... Kohteliaasti vastasin, että ei kiitos ja siitäpä vasta riemu repesi ja alkoi hirveä kyselytulva, että "miksi en kelpaa, mikä minussa on vikana" ym.
Tästä on jo yli vuosi aikaa ja olen nykyisin onnellisessa parisuhteessa, niin siltikin tulee välillä jotain epämääräisiä viestejä tältä mieheltä. Hän kuulemma rakastui minuun heti ensisilmäyksellä ja hänelle olin se oikea!? Luulen, että mies on niin epätoivoinen, että kaikki naiset on hänelle niitä oikeita ja pelottaa tarrautumisella naiset pois.
- Oikeasti todella pieni p*nis.
- Ei ollut ulkonäöllisesti yhtään mieleeni.
- Takertuminen ja jatkuva viestipommitus.
- Todella epämääräisen oloinen, alkuun oli hyvinkin asiallinen ja mukava, mutta sitten alkoi tulla esiin joitain pelottavia piirteitä.
- saamaton nahjus, joka ei osannut tarttua sellaisiinkaan asioihin, jotka olisi olleet aivan välttämättömiä hoitaa. Samainen mies olisi halunnut että ihailen ja kehun häntä enemmän, ja että olisin ollut hänen kimpussaan vieraiden läsnäollessa. Tapaili samaan aikaan muitakin naisia.
- yksinkertaiset ressukat on laitettu samantien kierrätykseen, tai syrjäytyneet tai muuten oudot
- muuten mukava mies, mutta ei osaa ottaa muita huomioon ja käyttäytyy siksi vähän tökerösti, ja oli todella huono sängyssä myös samoista syistä
- työnarkomaani, jota kiinnosti kaljan lipitys viikonloppuisin enemmän kuin seksi kanssani
- naimisissa oleva valehtelija
- sarjadeittailija ja -pettäjä
- pari miestä, jotka eivät olleet tavanneet pieniä/kouluikäisiä lapsiaan useampaan vuoteen syystä tai toisesta
- alkoholi maistui liian hyvin yhdelle
- sairaalloisen mustasukkainen (ilman syytä todellakin)
- ei keskustele, vaan kehuu vain itseään, toistaen samoja juttuja
- todella pieni mies, joka oli ällöttävän makeileva ja kehuskeli sillä miten vähän syö (raportoi jokaisen aterian)
- kuului järjestäytyneeseen rikollisliigaan
- pari lievästi kehitysvammaista tai sitten vain todella yksinkertaista on osunut myös treffeille
- valehdellut ikänsä yli vuosikymmenellä
- yksi halusi vain katsoa televisiota treffeillä, ei tullut uusia treffejä
- huumorintajuttomuus, kun hymyä ei pilkahda ei sitten millään
- mies ei harrasta vapaa-aikanaan muuta kuin pleikkarilla pelaamista (40+ v)
Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Jokin vika minussakin on, kun ne kivat miehet eivät ole minusta kiinnostuneet...
Naisen lapset oli syy miksi lopetin. Ei ollut ikinä yhteistä aikaa ja pennut pyöri jaloissa taukoamatta. Miten siinä pystyy tutustuu toiseen kunnolla, kun koko aika joku hokee siinä. Lasten isä häipynyt kuviosta ja naisen vanhemmat asuu landella, joten lapset oli 24h läsnä. 2kk jaksoin ja sit pistin pelin poikki. Enkä siis ikinä oppinut tuntemaan sitä naista. Opin ainakin sen, että jos lapsia löytyy niin lasten pitää olla vähintään 16v ja siitä ylöspäin, koska ne pyörii jo muualla eikä jaloissa.
Mies vaikutti treffien jälkeen olevan todella kiinnostunut minusta ja olin itsekin täpinöissäni. Hän kuitenkin viikonloppuna postaili someen jonkun toisen naisen kanssa otettuja yhteiskuvia, laittoi jopa sellaisen reviirinmerkkauskuvan, jossa nainen otti selfietä miehen kännykällä ja mies näkyi taustalla, josta pystyi kyllä hyvin päättelemään, että kys. hórolla oli läheiset välit tähän mieheen, koska kuka mies muka antaisi jonkun hälläväliätyypin koskea puhelimeensa? Eikä hän siis todellakaan ollut mikään sukulaistyttö. Mies vielä ihmetteli jälkeenpäin miksi olin poistanut hänet kavereistani, sanoin vain että näyttäähän sulla jo olevan muuta seuraa.
Siisti mies mutta selvisi että on ulosoton asiakas, lojui työttämänä sohvalla kun ei viitsinyt töihin mennä. Ärsyttävä nauru, puhui taukoamatta.
Toinen tapaus. Ei ollu yhtään profiilikuvansa näköinen, myöskin pulska. Kuvassa normipainoinen.
Kolmas tapaus. Pökkelö. Ei puhunut mitään, treffeillä hänen luonaan vahtasi vain televisiota, tuskin kahveja tarjosi. Kahden tunnin tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä. Sui*inotto karseaa koska ka-lu haisi ja maistui todella pahalle.
Neljäs. Hyväksikäyttäjä. Yritti maksattaa minulla ihan kaiken jos olimme jossakin, jopa omat tupakkinsa.