Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9842)
Treffikumppani (nainen) ei pystynyt olemaan selaamatta somea puolta tuntia mitä kahvittelu kesti. En pyytänyt toista tapaamista.
Ihguunekkuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.
Vähän haisee tästä kommentista sellanen konahtanut oman elämänsä brad pitt (oikeasti luokkaa vesa keskinen). Jos ei kaunista, mukavaluonteista sopusuhtaista naista onnistu +5 miljoonan ihmisen joukosta löytämään, ja sen sijaan pitää tilata alistettu postimyyntimorsian jostain kehitysmaasta, niin se vika löytyy sieltä peilistä. Sinun ongelmasi ei millään laihduttamisella lähdekään vaan vaatisi varmaan lobotomian.
Ja oman elämänsä naisia on myös, jotka eivät ehkä ulkonäkönsä tai vittumaisen luonteensa takia löydä valkoista miestä..
Ihan niinku se valkoinen mies olisi joku suuri kelpaamisen symboli. Not! Itse annoin nuorena monet pakit valkoisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Minulla soi hälytyskellot siitä miehestä, kuukaudesta toiseen, eikä se loppunut. Siinä miehessä vain tuntui olevan jotakin pielessä. Ajattelin, että ehkä tunne katoaa, lykkäsin jopa suutelua, kunnes totesin 2kk jälkeen, että antaa olla, en jää ottamaan selvää, onko vaistoni oikeassa. Kymmeniä miehiä tapaillut ja yhdestäkään ei ikinä ole tullut tuommoista.
Hälytyskellojen sointi vain kasvoi pienistä asioista, kuten siitä, että sanoin kerran meneväni ystäväni kanssa uimaan. Mies kysyi, onko ystävä mies vai nainen ja saatuaan kuulla ystävän olevan mies, halusi tietää tämän nimen. En kertonut siinä tilanteessa, vaikka toki syvemmässä suhteessa seurustelukumppani saisi kaverien nimet tietää. Kerran hän tiesi (koska reiluudenn nimissä kerroin), että olen kotonani exän, nykyisen kaverin kanssa, ja lähetti mulle ihan viestiä, että "Kävelin just teidän ohi."(vaikka tästä siis ei mene läpikulkumatkaa minnekään). Lisäksi, hän pyysi (tuloksetta) usein, että saisi tulla luokseni "vaikka vain lukemaan kirjaa pöydän ääreen ja olemaan hiljaa", kun minä teen omia juttuja. En tykännyt tuosta ripustautumisesta. Tuli semmoinen kyttäämisfiilis. Kurkistelee kirjan yli, mitä teen koneella. :D
Toisaalta kyllä nyt ketä tahansa vituttaa että tapailukumppanilla on jätkä paras kaveri ja exä kaverina ja kyseisen miehen pitäisi yrittää olla miesystävä vielä. Kyllä sen vielä jotenkin ymmärtää, että joillekin naisille se on kynnys että on niitä potentiaalisia seksikumppaneita ja nimenomaan miehiä ympärillä ja ehkä sillä paikataan jotain puutetta, mutta itde kierrän tällaiset kaukaa
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko avautua, miten pinnallisia eräät voivat olla. Minä tapailin yhden miehen kanssa puoli vuotta. Yhtäkkiä hän täysin jätti huomiotta, ei vastannut viesteihin eikä puheluihin. Meillä on yhteinen kaveri, jonka käskin kysyä, mistä nyt tuulee, kun aiemmin hän oli ollut erittäin kiinnostunut, puhunut jopa yhteisestä lomamatkasta jne. Tämä tapailemani mies oli todennut, että luonteessahan ei ole mitään vikaa, mutta rikkinäisellä kengällä ja tilkuista kudotulla kassilla kulkeminen julkisilla paikoilla vähän häiritsee. Tämä yhteinen kaverikin oli ollut ihan että mitä ihmettä. Minä tosiaan olin ollut syömässä tämän miehen kanssa ja sattumalta jalassa oli kangaskenkä, johon oli rispaantunut isovarpaan kohdalle pieni reikä. Kassi ei kyllä ollut mikään tilkkutäkki, vaan kesäinen merkkilaukku, jossa on yhdistelty kahta eriväristä kangasta. Tarkka mies, kun tuollaiset pistää merkille. Terveisiä vaan, jos käy palstalla.
Itselleni yksi eksä sanoi riidellessä että olin mennyt verkkareissa ravintolaan syömään, enkö osaa yhtään pukeutua? Mulla oli ollut väljähköt housut ja istuva hihaton toppi. En tajua miten niistä housuista sai "verkkarit".
Toisella kertaa se ihmetteli eikö mun ole sisällä kuuma toppahousuissa. Mulla oli vaaleansiniset löysät housut sillä kertaa, ne toppahousut ei ollut edes saman malliset ja sitäpaitsi harmaat.
On ne sellaisia muotitietoisia. 🙄🙈
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies oli taivaallinen suutelija ja tiesi asian, mikä johti liian suuriin luuloihin itsestään. Herra nimittäin kuvitteli että esileikiksi riittää pitkä suudelma ja tissistä kouraisu. Itse seksikin oli sitten tasapaksua jyystämistä jonka aikana mietin lähinnä että pitäisi se sauna pestä..
jälkeenpäin mies laittoi viestiä, että olen läski ja huono sängyssä .
🤣🤣🤣
Mikä helmi tämä mies!
Vierailija kirjoitti:
- hoitamattomat hampaat, pahanhajuinen hengitys
- jatkuva itsensä kehuminen, esim. jo loppuneista urheiluharrastuksista (Mä harrastin vuosia sitten judoa! Öö, mitä sitten?)
- hienhaju jopa suihkun jälkeen, ilmeisesti ainakaan kainaloita ei pesty saippualla
- minun lemmikkikoirasta valittaminen vaikka emme asuneet yhdessä eikä mies osallistunut koiran hoitoon yhtään mitenkään
- iskänsä rahoilla leveily vaikka itse oli sos supumm i
- rikollinen ja ulosottovelkainen hyypiö joka oli silti omasta mielestään muiden yläpuolella (tämä oli oikeasti väkivaltainen narsisti)
- alkoi puhua ensitapaamisella kuinka on kiinnostunut ainoastaan vakituisesta suhteesta ja etsii vaimoa
- vessanpönttö aivan yltäpäältä kusessa, seksi mahtaa olla upeaa jos ei edes pyttyyn osu
Miten kusen pönttöön osuminen liittyy seksiin?
Vai tykkäätkö pissaleikeistä ja pelkäät ettei osu sinuun ruisku?
Vierailija kirjoitti:
Naisen vartalo näytti ihan hyvältä vaatteet päällä, mutta nähtyäni hänet alasti, tiesin että tämä homma oli tässä.
Lopetin tämän jälkeen tapailun hienovaraisella valkoisella valheella, en siis kertonut todellista syytä miksi kiinnostukseni katosi.
Näinhän se on usein miestenkin kanssa, vaatteet päällä ihan ok, ilman vaatteita niin ei olekaan niin ok vartalo. Loukkaantuvat vielä kun ei kerro syytä miksi ei viitsi enää tapailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen vartalo näytti ihan hyvältä vaatteet päällä, mutta nähtyäni hänet alasti, tiesin että tämä homma oli tässä.
Lopetin tämän jälkeen tapailun hienovaraisella valkoisella valheella, en siis kertonut todellista syytä miksi kiinnostukseni katosi.
Näinhän se on usein miestenkin kanssa, vaatteet päällä ihan ok, ilman vaatteita niin ei olekaan niin ok vartalo. Loukkaantuvat vielä kun ei kerro syytä miksi ei viitsi enää tapailla.
Ronkelit runkkaa
Yli 30 vanhapiika, joka haki satuhahmoa, eikä antanut puheenvuoroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronkelit runkkaa
Ainakin on orkku taattu kun sen hoitaa itse, ei sellaista saa edes epäviehättävän kanssa.
Mentiin syömään naisen asunnolle. Nainen oli ammatiltaan kokki ja odotukset olivat ehkä hiukan koholla ruokien suhteen. Menu oli sitten palanutta kyljystä ja makaronia.
Se ei olisi edes haitannut mitään mutta asunto oli aivan kamalassa kunnossa. Jotta päästiin edes syömään piti raivata ruokapöydästä tilaa lautaselle. Tiskipöydät oli aivan täynnä likaisia astioita, koira oli kaatanut kukkaruukun aikaa sitten ja levittänyt mullat pitkin asuntoa, vessan lattia oli täynnä likaisia vaatteita, terveyssiteitä, mustaa pölyä ja vielä saunassa näkysi selän kuvat paneeleissa.
En ole mikään siivousfriikki mutta rajansa kaikella. Harmi sinämsä että nainen oli todella kaunis ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
-Meillä meni hyvin niin kauan kunnes tuli seksin aika. En tiedä mitä mies yritti mutta se sormin räpeltäminen sattui ja sai minut vain kahta kuivemmaksi,mies sitten sylki sormiinsa mikä on todella kuvottavaa ja epäeroottista.Jos et saa naistasi märäksi ilman sylkemistä niin anna olla!
- Toinen mies oli erittäin eläinrakas mutta hamstraajan tavoin,hänellä oli kuusi kissaa jotka kuseskeli ja oksenteli pitkin taloa, hiekka-astioita oli vain kaksi ja ne ne oli siivottu ties milloin sekä koira joka teki tarpeet pihalle. Tein eläinsuojelu-ilmoituksen enkä kyennyt enää jatkamaan tapailua.
- Ja sitten oli mies oli jolla oli hirveä vimma imeä fritsuja, sängyssä imeskeli rintani ihan kirjaviksi ja koetti päästä kaulaakin käsiksi. Vonkasi myös per""eseksiä vaikka sanoin kerran kokeilleeni ja se sattui liikaa,mies vain jankutti ettei "hänellä ole mikään paksu " ja "pliis pliis sä tykkäät varmasti", lopulta kyllästyneenä annoin periksi mutta historia tietenkin toisti itseään ja mies ei päässyt edes kunnolla sisään kipuni takia. Suuttui sitten minulle ja kertoi "anatomiani olevan epänormaali kun kuumekin mitataan pers""tä".
Nämä "epänormaali anatomia"-tyypit eivät itse tietenkään ottaisi dildoa ahteriinsa. Naisen reikään pitäisi saada vaikka mitä survottua, kun se mystisesti jotenkin anatomisesti on erilaista. Miehen perssuoli on jotenkin niin outo, että sinne ei samanlainen jööti mahdukaan.
Jos mies vetoaa siihen, että meneehän sinne kuumemittarikin niin sitten pitää todeta, että miehellä pitää olla vain kuumemittarin kokoinen varustus, jos mielii takaporttiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?
No et tietenkään tee mitään ja ime tai räplää tulehtunutta tai p4skaista munaa. Mies menee pesulle ja tarvittaessa menee hoidattamaan lääkäriin hiivansa tai bakteeritulehduksensa ensin.
Oma terveyteni on huomattavasti oleellisempaa kuin miehen orgasmi tai paha mieli siitä, että asiallisesti sanoo, että nyt kuule ei tällaiset aromit ole normaaleja, jokin on vialla ja se pitää jo ihan itsesi takia selvittää.
Sama naisille, joiden alapäässä on hoitamaton ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ihguunekkuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.
Vähän haisee tästä kommentista sellanen konahtanut oman elämänsä brad pitt (oikeasti luokkaa vesa keskinen). Jos ei kaunista, mukavaluonteista sopusuhtaista naista onnistu +5 miljoonan ihmisen joukosta löytämään, ja sen sijaan pitää tilata alistettu postimyyntimorsian jostain kehitysmaasta, niin se vika löytyy sieltä peilistä. Sinun ongelmasi ei millään laihduttamisella lähdekään vaan vaatisi varmaan lobotomian.
Ja oman elämänsä naisia on myös, jotka eivät ehkä ulkonäkönsä tai vittumaisen luonteensa takia löydä valkoista miestä..
Jos sinun lähistöllä haisee, niin se olet vain sinä itse. Kyllähän Suomessakin sellaisia on, mutta kuten sanoin, sellaista on melko mahdoton löytää, koska parhaimmat ovat varattuja, enkä arvosta sellaisiakaan naisia, jotka ovat päätyneet seuraavalle kierrokselle. Kyllä se vika on naisten tasossa, eikä mun peilissä. Itsekin paljastit tuolla lapsellisella, rasistisella ja hyviä naisia halventavalla kommentoinnillasi, että olet varsin alhaisen tason henkilö ja mitä ilmeisemmin vielä ylipainoinenkin.
Koska otit puheeksi kehitysmaat, niin jos ajatellaan naisten henkisen puolen tasoja, niin siinö mielessä Suomi on varsinainen kehitysmaa ja naiset täällä varsinaisia apukoululaisia. Nämä anonyymit nettipalstat ovat hyviä paikkoja kurkata suomalaisten naisten oikeaan ajatusmaailmaan ja kaksi kaveriani ovat ottaneet neuvoistani onkeensa ja luettuaan tovin paria naisten valloittamaa (ja pilaamaa) foorumia, ovat päätyneet ottamaan aasialaiset vaimot. Eivät ole mistään kehitysmaasta, vaan maasta, jossa ihmiset ovat paljon sivistyneempiä, kohteliaampia ja erityisesti naiset erittäin kauniita ja seksikäsvartaloisia.
Ymmärrän kyllä katkeruutesi, koska tiedostat itsekin, miten kova kysyntä "kehitysmaissa postimyyntimorsiamilla" on esim. suomalaisista miehistä. Suomalainen nainen yleensä osaa vain halveksia aivan tavallisia, hyviä ja huolehtivia miehiä ja kun nämä löytävät arvoisiaan naisia, suomikantturat halveksuvat sitten kumpaakin. Jos miehet käyttäytyisivät noin, olisivat käräjillä kiihottamisesta kansanryhmiä vastaan, mutta vihaista ja tyhmää suominaista jostain syystä käsitellään silkkihansikkain.
Joo korjaan aikaisempaa diagnoosiani, taidatkin olla sellainen katkera patologinen sosiopaatti jolle nainen on vain esine ja statussymboli, eikä omilla aivoilla ajatteleva suomalainen nainen kelpaa koska ne aidosti hyvät naiset eivät ikinä huolisi tuollaista ilkeämielistä peikkoa. Rasisti oikein. Wau. Pysyttele sinä lestissäsi vaimonhakkaaja, ja onnea ja pitkää elämää sille sinun puolisoraukallesi, jolla epäilemättä ei ole muita mahdollisuuksia elämässä kuin sietää kaltaistasi sovinistia tai palata köyhyyteen. Ja p.s. se on nimenomaan se syy miksi thaikut ym. Aasialaiset kauniit naiset sietävät suomalaisia omaa munaansa palvovia peräkammaripoikia, toimeentulon vuoksi. Mutta kaipa sekin on parempi kuin ihmiskauppa ja prostituutio.
Vierailija kirjoitti:
Ihguunekkuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun lähistöllä haisee, niin se olet vain sinä itse. Kyllähän Suomessakin sellaisia on, mutta kuten sanoin, sellaista on melko mahdoton löytää, koska parhaimmat ovat varattuja, enkä arvosta sellaisiakaan naisia, jotka ovat päätyneet seuraavalle kierrokselle. Kyllä se vika on naisten tasossa, eikä mun peilissä. Itsekin paljastit tuolla lapsellisella, rasistisella ja hyviä naisia halventavalla kommentoinnillasi, että olet varsin alhaisen tason henkilö ja mitä ilmeisemmin vielä ylipainoinenkin.
Koska otit puheeksi kehitysmaat, niin jos ajatellaan naisten henkisen puolen tasoja, niin siinö mielessä Suomi on varsinainen kehitysmaa ja naiset täällä varsinaisia apukoululaisia. Nämä anonyymit nettipalstat ovat hyviä paikkoja kurkata suomalaisten naisten oikeaan ajatusmaailmaan ja kaksi kaveriani ovat ottaneet neuvoistani onkeensa ja luettuaan tovin paria naisten valloittamaa (ja pilaamaa) foorumia, ovat päätyneet ottamaan aasialaiset vaimot. Eivät ole mistään kehitysmaasta, vaan maasta, jossa ihmiset ovat paljon sivistyneempiä, kohteliaampia ja erityisesti naiset erittäin kauniita ja seksikäsvartaloisia.
Ymmärrän kyllä katkeruutesi, koska tiedostat itsekin, miten kova kysyntä "kehitysmaissa postimyyntimorsiamilla" on esim. suomalaisista miehistä. Suomalainen nainen yleensä osaa vain halveksia aivan tavallisia, hyviä ja huolehtivia miehiä ja kun nämä löytävät arvoisiaan naisia, suomikantturat halveksuvat sitten kumpaakin. Jos miehet käyttäytyisivät noin, olisivat käräjillä kiihottamisesta kansanryhmiä vastaan, mutta vihaista ja tyhmää suominaista jostain syystä käsitellään silkkihansikkain.
Piti vielä lisätä että ihminen joka huutelee säädyttömyyksiä vauvapalstoilla ja päälle haukkuu vauvapalstalle kirjoittelevien ihmisten mielenlaatua ei selvästikään itse ole se penaalin terävin kynä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa Keskisen Vessassa on? Komea ukko, vaikka perheellinen.
Törmäsin toisilla seksitreffeillä takaapäin asennossa kakkapyllyn hajuun. Ei pystynyt jatkamaan suhdetta jos jo näin nopeasti hygienia tolla tasolla.
Mies halusi aina nuolla aluksi persereikääni. Sitten suudella suulle pannessa. Yököttävä. Lopetin suhteen.
Mies tuli ekoille treffeille päällään kireä punainen nahkatakki jonka helma ylsi melkei nilkkoihin ja päässää myrkkysienen näköinen lötkö kesäpipo. Ekat sanat oli, mennään ostamaan Ärrältä röökiä! Otti mut käsipuolee niinkuin oltaisiin joku vanha aviopari ja kiikutti Ärrälle. No siellä sen kortti ei toiminut ja epäilin onko sillä rahaa yhtään mutta maksoin kuiteski sen tupakat kun en jaksanut tapella.
Mentiin sittenistumaan puiston penkille ja ostin jäätelökioskista kahvin kun mies poltteli röökiään. Se v""n pässi heitti natsan mun kahviin ja oli vaan että oi sori luulin että joit jo. Sitten se rupes sovittelemaan sitä pipoaan mulle ja sillä oli hiukset kuin Röllipeikolla.
Keksin sitten jonkun tekosyyn tyyliin pitää viedä kultakala lenkille. Mies oli ihan fine asian kanssa ja meni tekemää tuttavuutta joidenkin pussikaljoittelijoiden kanssa.