Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Minä olen usein huomannut että naisten koti on usein epäsiisti ja esim likaisia vaatteita lattialla ym joten ei sellaisia halua tavata enään. Monesti naisten hygienia on kanssa puutteellinen, joten ei todellakaan kiinnosta tapailla enään.
Olen antanut useita pakkeja, ei vain ole kemiaa. Huomaahan sen minuuteissa kolahtaako kunnolla vai ei. En ole kertaakaan tapaillut 'paperilla hyvää'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se suurin syy on ollut luottamuspula.
Hain nettisaittien ja tinderin kautta tosi monta vuotta miestä ennenkuin löysin nykyisen, joka on täydellisen luotettava.
Nykyisen miehen kanssa meillä ei ole puhelinsalaisuutta vaan voidaan kirjoittaa lapsille, työkavereille, sukulaisille ja ystäville viestejä ilman, että niitä pitää mennä vessaan tai toiseen huoneeseen kirjoittelemaan. Siinä sohvalla vierekkäin vastaillaan ja todetaan että vastaan äidille tms.
Mitä huonommalla itsetunnolla mies on varustettu ja mitä matalamman tason mies on kyseessä, sitä enemmän he hankkivat fwb:jä ja sitä enemmän varahenkilöitä on jätetty roikkumaan ja luettelon henkilöitä pidetään kiinnostuneina, eikä mies kerro heille että on nyt varattu.
Luulin aluksi että minun pitää laskea tasoa, mutta totesin että mitä reppananpi, sitä epäluotettavampi. Epäluulot varmistuivat aina oikeiksi. Seurustelusuhteet jäivät muutamaan kuukauteen ja jälkeenpäin on selvinnyt tyrmistyttäviä juttuja. Jopa uskovaisella miehellä oli eniten sivupanoja. No sen ei pitäisi yllättää. Näitä tyyppejä oli paljon.
Sitten aloin nostaa tasoa ja huomasin että koulutetuilla komeilla miehillä on korkeampi etiikka, koska heidän ei tarvitse nostaa itsetuntoaan naisten välityksellä.
Sitten löytyi helmi, häntäkin epäilin pari ensimmäistä vuotta, mutta hän ymmärsi huonot kokemukseni ja oli valmis tekemään työtä luottamukseni eteen.
Nyt olen todella kiitollinen sivistyneestä, kauniskäytöksisestä, pitkästä, komeasta ja hyvin lempeästä ja turhan vaatimattomasta miehestäni. Teen kaikkeni sen näyttääkseni ja mies vaikuttaa onnelliselta. Ollaan aina toistemme puolella eikä saada edes riitaa aikaan. Hyviä keskusteluja saadaan kyllä päiväkausiksi.
Nyt ajattelen että naiselta on epärehellistä valita huonompi mies kuin minkä haluaa. Kun tyytyy huonoon niin saa huonoa. Molemmat kärsivät. Lapset kärsivät. Työ kärsii. Elämä on vaikeaa.
Ohjenuorana voi pitää sitä, että mies kohtelee ja puhuttelee sinua kauniimmin kuin ystäväsi. Jos ystäväsi eivät arvostele tai vinoile sinulle, uhkaa, kiristä tai salaile asioita, niin ei rakastettusikaan.
Täytyy vain valita oikein. Siinä menee aikaa, mutta haluat varmaan valita ihmisen, jonka kanssa elämä on unelmaa eikä painajaista.
Tämä juuri. Palstamiehet kehottaa välttämään komeita ja supliikkeja miehiä, koska he pitävät haaremia eivätkä suostu sitoutumaan. Pitäisi ottaa epävarma ja ei-naisten-suosiossa-oleva mies, hän on muka sitten luotettava. Päinvastoin. Epävarmat miehet, jotka saavat naisseuraa vain silloin tällöin ja kovalla vaivalla, jättävät juuri kaikki mahdollisuudet roikkumaan eivätkä uskalla esim. somessa ilmaista parisuhdestatustaa, vaan esiintyvät sinkkuna (koska pieleen tää menee kuitenkin, ei voi ottaa riskiä). Nimenomaan ne hyvännäköiset ja sosiaaliset miehet joilla varaa valita, on esitelleen minut hyvin nopeasti ystävilleen ja sukulaisilleen ja halunneet julkistaa parisuhteen.
Mitä jos tilanne onkin se, että nämä "epävarmat miehet" eivät näe teissä mitään sen kummenpaa vaan pelaavat ja pitävät varalla huvin vuoksi tietäen, että kun "se oikea" ja aidosti kiinnostava osuu kohdalle, siihen voi panostaa 100 % ja jättää teidät niille sijoilleen? Teitä voi siihen asti pitää hupina, seurana ja ajankuluna.
Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää eikä se johdu teidän mainostamastanne huonosta itsetunnosta saati siitä että mies olisi luuseri. Mitä jos te itse ette vaan ole sitä mitä mies etsii?
Hieman tuntuu olevan itseriittoista ja korkealentoista ajattelua tietyillä naisoletetuilla täällä.
Kaikesta huolimatta, rauhaa ja hyvää mieltä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .
Lihavan naisen se haisee, kuten lihava nainen muutenkin. Ja se elin on lihavalla löysä ku velhon hiha.
Kuten lihava mies.
Miehen sotkuinen ja likainen koti. Toinen puhui vaan itsestään ei kysynyt multa koskaan mitään ja oli vaikea saada suunvuoroa keskusteltaessa. Kolmas tapaus omisti isot miestissit. En vain kestänyt katsella niitä.
Mies oli nelikymppinen mutta tuntui siltä, että oli ollut suhteessa vain kätensä kanssa. Ensinäkään ei osannut suudella, hampaat vaan kalahteli omiani vasten. Sitten kun koetti seksin aika niin tämä sankari haki TALOUSPAPERIA ja alkoi pyyhkiä minua koska olin kuulemma niin kostea ettei hänestä tuntunut hyvältä. Laitoin samantien housut jalkaan ja totesin "eiköhän tämä ollut tässä" tarkoittaen koko seurustelua.
Löysin vessastaan hiivavoidetta niin kertoi itse käyttävänsä sitä ja myöhemmin kun mies luuli että nukuin, yllätinkin todella laittamasta hiivavoidetta takalistoon. Mies raapi perspuoltaan koko ajan että jotain siellä kai oli. Lisäksi oli krooninen piereskelijä ja kova kuorsaamaan.
Naisen emätin oli löysä kuin velhon hiha.
Syitä oli useampia, mutta yksi niistä oli alkoholinkäytön erilaisuus sekä toisistaan poikkeavat vuorokausirytmit. Hän oli aamuvirkku, minä taas torkku. Hän halusi juoda alkoholia usein ja maltillisesti. Minä taas harvemmin ja sitten kerralla vaihtaa kunnolla vapaalle.
>pussaili suu kiinni
>käytti ärsyttävällä tavalla emojeja
>henki haisi
Mies oli pihi ja samalla kehuskeli sijoituksillaan.
Toinen tyyppi joi litratolkulla cokista & röyhtäili lopun iltaa.
Väsyin heti alussa siihen kun mies oli kateellinen kaikesta, halvensi minua ja haukkui päin naamaa.
Mies vittuili ja piikitteli liikaa. Sen oli tarkoitus olla ilmeisesti huumoria mutta alkoi arveluttaa että mitä siellä pinnan alla on kun selvästi oikein nautti siitä ja muutenkin sellasesta härkkimisestä. Ehkä seuraava nainen ottaa ne jutut vitsillä mutta minä en jaksanut
Olin syypää kaikeen. En aluksi, mutta tilanne kehittyi siihen, että olin ihan kaikkien naisen ongelmien syntipukki.
Lopulta hän myös jätti minut, koska olin yhtäkkiä myös hävettävä kaikin puolin.
Miehellä oli boksereissa vahva ruskea jarrutusjälki.
Nainen oli passiivinen. Tein kaikki aloitteet, järjestin treffejä, sanoin kauniita sanoja naisesta, viettelin ja flirttairin ja pidin keskustelua yllä. Tykkäsin naisesta oikeasti todella paljon. Ensimmäisen yön jälkeen tuli hyväksikäytetty olo. Mietin, että oliko nainen vain itsetuntoa kohottaakseen kanssani? Välittikö nainen oikeasti yhtään minusta, kun ei koskaan sanonut mitään positiivista minusta (ei myöskään negatiivista) eikä ottanut yhteyttä. Päätin olla laittamatta ensimmäisen yhteisen yön jälkeen viestiä ja odottaa miten ja milloin nainen ottaisi yhteyttä. Vielä neljän vuoden jälkeenkin odotan naisen yhteydenottoa.
Kehopositiiviset naiset ehdoton no go, kierrän kaukaa. Vaikka olen 100% hetero, niin jopa normaalivartaloinen mies on miellyttävämpi keskustelukumppanina.
Aikani yritin ja nautinkin hänen seurasta. Olihan meillä ihan hauskaakin ja huomasin kaipaavani häntä.
Mutta
jos miehellä on koko elämä 45v palasina, persaukinen, selkeitä mt ongelmia ja ahdistuneisuutta, pelkäsi reppana kaikenlaista, kiukutteli välillä kun pikkulapsi, huumori oli sovinistista ja selkeästi vähätteli naisia yleensäkin. Pyrki selvästi hallitsemaan ja olemaan joku perheen pää ja joku vit....n luomakunnan kruunu, mutta ei kyenny hoitamaan ees omia asioitaan. Yhtenä päivänä sano yhtä, toisena toista samasta asiasta, puheet tässäkohtaa ja teot myöhemmin ei täsmänny.
En yhtään ihmettele et myös exänsä oli ettiny toisen miehen.
Pidin vain kostotoimenpiteenä exälleni yhtä tyyppiä 90 luvulla.
Ihan hauskaa seuraa aikansa, mut ei oikeeastaan herättäny mitään muita tunteita ku välillä ärtyneisyyttä.
Matala lipido ja harvakseltaan viitsi vaivautua yhtään mihinkään fyysiseen kontaktiin ensimmäisten viikkojen jälkeen.
En tarvii mihinkään miestä joka juoksee karkuun 27 vuotiaana kun kaunis virilli nainen tulee sohvalle viereen pötköttelemään.
🖕