Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
6341/9847 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaras halusi lapsia ja halusi yksiavioisen suhteen. Ei ole enää nykyaikaista olla suhteessa vain yhteen naaraseen kerrallaan.

Vierailija
6342/9847 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi että asuu talossa maalla, lapsuuskodissaan. Kuulosti herttaiselta. mies vain jätti mainitsematta alkoholiongelmansa ja  yleiset elämänhallinanongelmat. Talo oli kylmä, likainen ja siivoton. Joka paikassa pyöri kaljatölkkejä ja sätkävehkeitä. Jääkaapissa oli pelkkä valo. Mies poltti sisällä. Lakanat olivat liasta tönköt.  Olimme tapailleet tuossa vaiheessa kolme viikkoa ja olin miehen luona ekaa kertaa. Minun piti olla siellä  viikonloppu, en pystynyt.  Olin miehen kyydillä ja lauantaiaamuna kun join elämäni pahinta kahvia, mietin  miten oikein ilmaisen että  haluan kotiin. Olin nukkunut yön huppari päällä peiton päällä ja olin silti varma, että minulla oli joku syyhy. Lopulta valehtelin olevani sairas, esitin päänsärkyä ja vatsakipua.  Luulen että mies arvasi totuuden, koska vei minut kotiin eikä enää ottanut yhteyttä. En ottanut minäkään vaikka huomasin, että mummoni tekemä  myssy oli jäänyt miehen luo ja harmitti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6343/9847 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo alkuperäinen kuvaus siitä miks nainen jätti miehen oli kyllä mun mielestä hyvinkin asiallisesti kirjotettu ja mun silmiin siinä paisto enemänkin se että kirjottajaa harmitti ettei suhteesta tullut mitään ja miehestä oli kuoriutunut ei toivottuja piirteitä.

Ei se oo välttämättä miesvihaa eikä nainesta tule välttämättä miesten vihaajaa jos tänne kirjottaa miks joku mies on jäänyt matkan varrelle.

Kolahtiko tuo kirjotus jotenkin sun omaan nilkkaan, tunnistitko itsesi?

En tunnistanut itseäni, olen ihan hyvässä parisuhteessa. 

Tuossa alkuperäisessä viestissä oli vain sellaista asennetta, mitä naiset eivät hyväksy miehiltä itseensä ollenkaan vaan syyttävät naisten objektisoinnista, toksisesta maskuliinisuudesta tai mistä milloinkin.

Siinä annettiin ymmärtää, että koska mies oli komea, niin hän menisi jotenkin "hukkaan", koska ei sattunut miellyttämään juuri kyseistä naista. Ihan kuin tuon miehen tehtävä täällä olisi miellyttää naisia. Sitähän te naisetkin monesti hoette, että teidän tehtävänne ei ole miellyttää miehiä, vaan teette miten haluatte. No antakaahan miehillekin sama mahdollisuus, vaikka olisivatkin komeita miehiä. 

Kukaan naisen kanssa parisuhteessa oleva mies ei kirjoita tänne.

Vierailija
6344/9847 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

N19

Jos kaikki tuo olisi totta niin sittenhän miehet vaatisivat yhtä paljon kuin naisetkin.

Pitäisi olla itsevarma ja miehekäs jo pikkupojasta lähtien, roteva ruumiinrakenne, lihaksikas mutta ei salilla bodattu, leveät hartiat, vähintään 185cm, dominoiva luonne, matala ja sointuva ääni, tuuheat hiukset, ja TÄMÄN LISÄKSI korkeasti koulutettu ja menestynyt, miellyttävä tuoksu, tyyli kunnossa mutta aikaa siihen ei saisi tuhrata, viihdytystaidot hallussa, nokkela, hauska, monipuolisesti älykäs, sivistynyt mutta remonttitaitoinen, ja totta kai jännittävä mutta silti luotettava...

Jatkanko?[/

Unohdit tärkeimmän eli ison kalun. Ei tuolla luettelollasi tee mitään ilman kunnon kalua.

Vierailija
6345/9847 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, häppäri-psykoosi löysi taas paikalle! Eikä vieläkään ymmärrä että se on "viisikymppinen"..

Vierailija
6346/9847 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelma. Mies soitteli ja viestitteli vain kännissä. Selvinpäin hädintuskin jaksoi edes viestiä laittaa, mutta kun tuli viikonloppu ja korkki aukesi niin johan alkoi puhelin laulaa. Kännissä halusi aina seurustella ja viedä suhdetta eteenpäin. Selvinpäin leikki vaikeasti tavoiteltavaa.

Jätän tämän helmen jollekin muulle löydettäväksi.

Vierailija
6347/9847 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Miehen koti oli ihan sikolätti. En ole itsekään välttämättä mikään supersiisti, mutta pidän tavarat järjestyksessä ja kaikelle on paikkansa. Jos mies elää kuin eläin, ei meillä mielestäni ole tulevaisuutta. En rupea siivoamaan toisen raitoja vessanpöntöstä tai pyyhkimään viikon vanhoja maitoja pöydältä, imuroimaan yms...

- Miehellä oli 80cm leveä sänky, eli sellainen yhden hengen sänky. Se oli ehkä vähän kohtuutonta lopettaa tapailu siihen kun hänen luonaan ensikertaa kävin, mutta mielestäni aikuisilla ja itsenäisillä ihmisillä ei ole sellaisia "lastensänkyjä", vaan joku mihin mahtuu kaksi nukkumaan..

- Mies vonkasi treffien alusta asti ja ehdotteli kaikkea, millon minkäkin verukkeella. En itse ole ollenkaan yhden yön juttujen perään, enkä mene ensitreffeillä sänkyyn joten tämä jäi yksiin treffeihin. Ylipäätään liiallinen vihjailu ja ehdottelu on päättänyt useammatkin treffit. Ällöttävää!

- Mies oli liian vässykkä ja kaikki piti opettaa. Tämä on varmaan aika pahasti sanottu monen mielestä, mutta miehellä pitää olla jonkinlaista itsevarmuutta ottaa kädestä kiinni, halata tms. En halua opettaa ihan kaikkea keskustelusta kosketukseen. Enkä myöskään halua pitää toista tossun alla, mutta toisinaan he haluavat itse mennä sinne väkisinkin.

Nämä siis kaikki erillisiä tapauksia. Kuulostan varmaan tosi kauhealta ja pinnalliselta, mutta on asioita joista voin joustaa ja joista en. Minulle miehen koulutustasolla, varallisuudella tai ulkonäöllä ei juurikaan ole väliä, mutta vaikkapa koti on minulle tärkeä juttu, sekä kunnioitus.

80cm sänky -> ei jatkoon.

Yläpeukkuja 100%.

Ja te naiset kitisette miesten kriteereistä?

Vierailija
6348/9847 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eukolla oli haiseva rönttä hyi en tykkee ja mukamas itsensä puhdistava uuni....

Vierailija
6349/9847 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi että mies oli avoliitossa. Selvisipä sitten, miksei halunnut kanssa leffaan (ennen Netflixiä) tai kirjastolle :( Aina piti nyhjätä asunnollani ja oli naama nurinpäin, jos minua ei huvittanut panna. Viimeisenä yhteisenä iltanamme sanoin alkaneeni epäillä että on vain pi""n perässä jos rakastaa minua, niin lähtee kanssani elokuviin ja syömään. Nyt. Lähti.. ovet paukkuen kotiinsa. 

Kun totuus paljastui totesi vain, että te naiset ootte sitten vietävissä ja  että vaimolle on turha mennä kertomaan sillä ei usko. Lähetin sitten  vaimolle  vitsinä(sen ei pitänyt olla mikään todistusaineisto) salaa ottamani kuvan jossa mies nukkuu puoli-alasti sohvallani ja kuvassa näkyvät myös lakatut varpaankynteni.

Vierailija
6350/9847 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Miehen koti oli ihan sikolätti. En ole itsekään välttämättä mikään supersiisti, mutta pidän tavarat järjestyksessä ja kaikelle on paikkansa. Jos mies elää kuin eläin, ei meillä mielestäni ole tulevaisuutta. En rupea siivoamaan toisen raitoja vessanpöntöstä tai pyyhkimään viikon vanhoja maitoja pöydältä, imuroimaan yms...

- Miehellä oli 80cm leveä sänky, eli sellainen yhden hengen sänky. Se oli ehkä vähän kohtuutonta lopettaa tapailu siihen kun hänen luonaan ensikertaa kävin, mutta mielestäni aikuisilla ja itsenäisillä ihmisillä ei ole sellaisia "lastensänkyjä", vaan joku mihin mahtuu kaksi nukkumaan..

- Mies vonkasi treffien alusta asti ja ehdotteli kaikkea, millon minkäkin verukkeella. En itse ole ollenkaan yhden yön juttujen perään, enkä mene ensitreffeillä sänkyyn joten tämä jäi yksiin treffeihin. Ylipäätään liiallinen vihjailu ja ehdottelu on päättänyt useammatkin treffit. Ällöttävää!

- Mies oli liian vässykkä ja kaikki piti opettaa. Tämä on varmaan aika pahasti sanottu monen mielestä, mutta miehellä pitää olla jonkinlaista itsevarmuutta ottaa kädestä kiinni, halata tms. En halua opettaa ihan kaikkea keskustelusta kosketukseen. Enkä myöskään halua pitää toista tossun alla, mutta toisinaan he haluavat itse mennä sinne väkisinkin.

Nämä siis kaikki erillisiä tapauksia. Kuulostan varmaan tosi kauhealta ja pinnalliselta, mutta on asioita joista voin joustaa ja joista en. Minulle miehen koulutustasolla, varallisuudella tai ulkonäöllä ei juurikaan ole väliä, mutta vaikkapa koti on minulle tärkeä juttu, sekä kunnioitus.

80cm sänky -> ei jatkoon.

Yläpeukkuja 100%.

Ja te naiset kitisette miesten kriteereistä?

Lainaamassasi viestissä käsiteltiin paljon muitakin asioita, joten jotkut ovat varmaan yläpeukuttaneet niitäkin. Seuraavassa viestissä taas kommentoitiin, että yksinasujalla voi olla yhden hengen sänky, ja se viesti on saanut melkein pelkkää yläpeukkua. Eli älä hätäile, eiköhän iso osa naisista ymmärrä kapean sängyn omistajia.

Vierailija
6351/9847 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nähneet Tokmannilla niitä liukaspintasia, farkkutyylisiä legginsejä joissa paksumpi vuori? Ovat siis naisten housut ja on niitä lapsillekin. Mutta mies oli tunkenut sellaiset jalkaansa! Ja molemmilla treffeillä oli sama asu: ne legginsit  ja  kulahtanut ruskea huppari.  Luultavasti oli pessyt ne välillä mutta tuli olo, että eikö sillä muita vaatteita ole. Ja ne naisten legginsit tosiaan häiritsi..

Ekoilla treffeillä halusi torikahvilaan istuskelemaan vaikka oli tosi koleaa ja satoi, toisilla treffeillä taas koetti saada minua kanssaan kirjaston  vessaan "mä vaan sormetan sua nopeesti".

Ei tullut kolmansia treffejä tämän erikoisen legginsimiehen kanssa!

Voi hyvää päivää! Kirjastossa sormettava naistenlegginsmies. Päivän naurut!

Vierailija
6352/9847 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei tarvitse hankkia leveää sänkyä jos asuu yksin.

Jos haluaa pysyä yksin niin sitten ei. Jos haluaa yökyläilijöitä seksuaalisessa tai romanttisessa mielessä, pitää olla jo valmiiksi sellainen sänky, johon mahtuu 2. 

En halua yökyläilijöitä monikossa, joten parisängyn voi hankkia, jos rakastuu oikeasti.

T. Sinkku ja 120 cm sänky (jossa kyllä voi nukkua ja naida, muttei pidemmän päälle)

Vierailija
6353/9847 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ajatusmaailma viesti vasemmistolaisuudesta. Hyi, itse äänestän kokoomusta. Meni ekoilla tapaamiskerroilla vahvasti napit vastakkain.

Vierailija
6354/9847 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kertoi olevansa ala-asteen opettaja ja halveksin peruskoulun opettajia ellei ole erityisopettaja.

Vierailija
6355/9847 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeni epäluotettavaksi.

Vierailija
6356/9847 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cake Make kirjoitti:

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

50 kymppinen pitää olla yhdys-viivalla 50-kymppinen.

Vierailija
6357/9847 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin hänen ulostetta. Katosi kaikki romanttiset tunteet

Peräreikä pitää huuhdella ennen sexiä!

Vierailija
6358/9847 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cake Make kirjoitti:

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Anteeksi minkä ikäinen? Viisikymmentä kymppinen, eli 500-vuotias?

Vierailija
6359/9847 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailtiin joitakin kertoja ja vaikutti oikein mukavalta ja kiinnostavalta mieheltä. Arvomaailma ja ajatukset menivät hyvinkin yksiin omieni kanssa. Tärkeänä pidin myös sitä, että alkoholi ei kertomansa mukaan näytellyt elämässä minkäänlaista roolia, eli vain harvoin olut tai pari. 

No, tapailu loppui nopeasti, kun alkoi tulla yhtäkkiä keskellä viikkoa aivan sekopäisiä viestejä, jotka täynnä kirjoitusvirheitä ja ajatuskaan ei oikein tuntunut luistavan (eli en kertakaikkiaan ymmärtänyt mitään viestien sisällöistä). Kysyin, onko nyt nautittuna ne "pari" olutta ja kuulemma kyllä näin oli tehty. Sama toistui taas seuraavana päivänä. Koska en usko kenenkään ihmisen menevän yhdestä tai edes kahdesta oluesta niin sekaisin kuin viesteistä päätellen oli tapahtunut, uskon vahvasti että alkoholinkäyttömäärää oli vähätelty reippaamman puoleisesti ja lopetin tapailun tähän.

Vierailija
6360/9847 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cake Make kirjoitti:

Anteeksi minkä ikäinen? Viisikymmentä kymppinen, eli 500-vuotias?

Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä