Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
5681/9847 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käynyt miehen kanssa muutamat treffit ja hän ehdotti, että seuraavan kerran voisin tulla hänen luokseen käymään. Hän grillaisi pihvit terassilla ja voitaisiin juoda viiniä ja katsoa auringonlaskua jokimaisemissa. Kuulosti ihanalle. Kunnes parin päivän päästä postasi instaan stoorin, kyseisellä kattauksella. Ainoa vaan, että minä en ollut tuo seuralainen. Tämänkin jälkeen kehtasi vielä ehdotella tapaamisia, mutta minulta meni jostain syystä kiinnostus....

Vierailija
5682/9847 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tietää että äijä kävi jatkuvasti huorissa

sama, mun eksä oli müslimi vielä. Yritti käännyttää mutkin mut ei onnistunut. Sairaalloisen mustasukkainen ja luuli että panen kaikkia, esim. kahvilan työntekijää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5683/9847 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä kesä terassilla mi hellä oli jalassa punaiset salitossut. Lisäksi tervehtimään jälkeen sanoi että käy hakee itelles juomaa tiskiltä :D Kello alkoi heti raksuttaa että koska on säädyllinen aika kiittää ja lähteä kotiin..

Vierailija
5684/9847 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin miehen tapailun, kun ajan mittaan paljastui selkeästi Assiksi. Lääkäri en ole, mutta tunnistan ammattini puolesta nämä piirteet. Ajatteli vain itseään, kaikki olisi pitänyt tehdä hänen ”mallinsa ja kaavojensa” mukaan. Yritti manipuloida.

Säälittää, kun ei nähnyt omaa käytöstään, tai ei halunnut edes myöntää olevansa erilainen. Minun kyllä olisi pitänyt kaikki kotkotukset ymmärtää.

Harmittaa etukäteen jo tämän miehen seuraavan seurusteluyrityksen kohde!

Huom! En tuomitse tässä Asseja yleensä, vain kerron oman kokemukseni.

Mikä on Assi/Asse?

Eikö Assi ole naisen etunimi. Esim. Assi Koivisto.

Tuo kannattaisi tosiaan kirjoittaa pienellä, kun puhutaan aspergerista.

Vierailija
5685/9847 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halunnut olla pelkkä vakipano silloin ku naisella sattui olemaan tarve.

Toki sinulla on täysi oikeus kieltäytyä seksistä, jota nainen ilman sitoumuksia tarjoaa.

Vierailija
5686/9847 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun olisi pitänyt viedä ja tehdä kaikki miehelle helpoksi. Kertoa missä kaappi seisoo.

Sitten kavereille kertoi halveksivasti kun nainen tulee väkisin ja kuinka ei mies polo voi mitään.

Tästä syystä miehen on tehtävä aloite.

Naisilla on hassu tapa, että jos yksi mies, niin kaikki miehet. Voitteko lopettaa?

Ja silto teet itse samaa.

Vierailija
5687/9847 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä syitä paljon, miksi olen ajatellut että ei ole kanssani yhteensopiva. Esim. pettämishistoria, tupakointi, sivistymättömyys tai toisaalta liika urakeskeisyys. Tai sitten vaan se, etten ole ollut valmis mihinkään vakavaan.

Vierailija
5688/9847 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut joskus n. 30+ miehen kanssa, ikä hänellä nykyään. Hän mittaili minua päästä jalkoihin, haisteli pikkuhousut ja ihon, tarkasti pimperoa ja pepun, tarkasti silmien värin jne. Mikään ei kelvannut. Pimperon väri muka punainen, vaikka se on kultaa. Silmiini olin laittanut värilliset piilolinssit ruskeat, niin hän nyrpisti nokkaansa ja sanoi heippa. Silmän värit oli kuulema väärän väriset. Mua naurattaa tämä hemmo, joka meni silmien värissä niin halpaa kanssani. Täysin pinnallinen persoona, tupakoiva alkoholisti itse joka döfää pahalle. Ei jatkoon.

Muuten on ota kantaa, mutta miksi ihmeessä kukaan menisi laittamaan ruskeita väriillisiä piilolinssejä?! Ruskeat silmäthän muutetaan piilolinsseillä yleensä vaaleampaan suuntaan, kun esteettisyytä tavoittellaan?!

Hah! :D ehkä se riippuu ihmisestä, kelle mikäkin sopii tai mitä on hauska kokeilla. Minusta tummanruskeat silmät ovat kauniit. Äidilläni oli ruskeat, superkauniit silmät ja naiselliset kasvot. Katse oli kaunis ja lempeä, ehkä tummanruskeat silmät saavat myös pupillit näyttämään laajoilta, sehän on tutkitusti viehättävää. Itselläni on aivan tavalliset vihersiniharmaat silmät ja pidän toki, mutta mielestäni tummat silmät ovat kyllä ihanimmat. Toki usein näkee myös sinisiä/vihreitä kauniita silmäpareja, eipä sillä. Riippuu mistä roikkuu.

Aivan.

Edellisellä seurustelukumppanillani oli aivan uskomattoman kauniit ruskeat silmät täynnä kaikenlaisia pikantteja detaljeja. Monasti olisi tehnyt vain mieli tuijottaa niitä minuuttitolkulla, mutta se ei olisi varmaan hänestä tuntunut järjelliseltä.

Siitä suhteesta ei lopulta tullut muuten mitään. Oltiin eri paria, ja seassa oli jo täälläkin mainittua satunaista pultinottoa aivan harmittoman tuntuisista pikkuasioista. Siis omasta mielestäni.

Nykyisellä vaimollani myös ruskeat, muttei yhtä erikoiset.  Mutta koska tuo on ainoa hänen puutteensa aiempaan verrattuna, sen kanssa on superhelppoa elää. Kaikki muu on 100%.

Lisättäköön tähän että molemmat tapaukset ovat Suomen ulkopuolelta.

Vierailija
5689/9847 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli krooninen piereskelijä ja joka paukun jälkeen huudahti "oho!"

Eihän ilmavaivoille mitään voi,mutta olisi edes pitänyt päänsä kiinni kun oikein veti katseita itseensä. Hävetti liikkua yhdessä missään.

Vierailija
5690/9847 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä miesten nillittäminen koirallisista naisista on lapsellista ja ihan käsittämätöntä. Ihan sama kuin jos minä naisena inhoaisin moottoripyöriä. Sitten valitsisin tinderistä tms. vaan ne miehet, joilla on moottoripyörä. Valittaisin näille miehille ja kaikille muillekin, miten en voi sietää moottoripyöriä ja kaikkea mitä niihin liittyy. Sen jälkeen kävisin kaikilla keskustelupalstoilla selittämässä katkerana, miten en voi käsittää moottoripyöräharrastusta, miten sellaiset miehet ja niiden pyörät on vastenmielisiä ja minkä takia miehet on niin kiinni niissä pyörissään. Ja pitäisin sitä katkeraa nillitystä yllä...sen sijaan, että siirtäisin mielenkiintoni miehiin, joilla ei ole moottoripyörää.

Kyllä sinuakin alkaisi ihmetyttää, kun Tinderissä kymmenestä miehestä kahdeksalla olisi se inhoamasi pyörä. Ja ihan vapaasti saisit ihmetellä ilmiötä keskustelupalstalla. Jollain pyörämiehellä voisi mennä henkilökohtaisesti tunteisiin, mutta so what?

Vierailija
5691/9847 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä denzo koko äijä!

Vierailija
5692/9847 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ennakkoluuloinen. Koira on yllättävän hyvää hyvin laitettuna.

Uunoa lainatakseni, riippuu kastikkeesta.

Vierailija
5693/9847 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

N19

Iästäsi päätellen, olet tapaillut lähinnä teinejä. Kyllä se siitä muuttuu, kun tutustut miehiin.

Vierailija
5694/9847 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava mies, olin tuntenut hänet yli 30 vuotta, mutta en suhdetta halunnut. Kutsui itsensä kylään ihan yllättäen tupsahti, ei kivaa. Tuntui takertuvan kuin olisimme jo pari. Ikävintä, että ollessan minun luona soitteli ja kertoi kavereille missä on, kaveritkin tuntevat minut ja luulivat vaikka mitä.

Olen onnellisesti yksin ja tulen olemaan, miehestä ei ole muuta iloa kuin paljon työtä.

Vierailija
5695/9847 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-tupakoivat mihet

-alkoholia juovat miehet

-nenänsä tunkevat miehet(haistavat värkkiä)

-miehet jotka tarkastavat alushousuja

-miehet jotka tarkastavat silmien värin

-miehet

Vierailija
5696/9847 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aiemmin ollut alfa-urosten kanssa. Huomasi, että tällainen beta-uros ei juurikaan saa huomiota osakseen.

Vierailija
5697/9847 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut riittävästi kiinnostunut minusta. Ihan oikeasti.

Käytiin hänen kanssaan treffeillä, ja minusta tuntui aluksi tosi hyvältä. Olin innoissani. Mies oli kohtelias ja hauska, ja ihan mukavan näköinen. Tapailimme useampia kertoja. 

Se minua suretti jo heti alkuvaiheessa, että hän ei ollut itse aloitteellinen hirveästi mihinkään. Hän halasi ja silitti minua, mutta siihen se sitten jäi. Ei ollut aloitteellinen edes suutelemaan. Ehkä viisien treffien jälkeen pyysin häntä kotiini, ja ajattelin, että tunnelma olisi voinut mennä vähän intiimimmäksi. Mutta se ei onnistunut, koska mies yksinkertaisesti istui sohvalle viereeni katselemaan elokuvaa tekemättä yhtään mitään. Ei ottanut kainaloon, ei koskettanut, istui kuin tatti. Sitten elokuvan loputtua juttelimme hetken, ja hän totesi, että nyt on aika lähteä kotiin. halaus, ja siinä se.

Vierailija
5698/9847 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään muu erityinen seikka, mutta huomasin, että nainen oli perfektionisti, täydellisyydentavoittelija. Se kuului hänen puheissaan (työ, ura, koulutus jne) sekä kodissa, joka oli joka kerta siellä vieraillessani - ei pelkästään siisti, vaan jotenkin pelottavan oloinen, mitään elämisen tai kulumisen jälkeä ei ollut missään, ei astioissa, ei vaatteissa, matoissa, verhoissa, huonekaluissa. Harmitti, että naisesta paljastui tällainen. En kestä elää perfektionistin kanssa, ja kokemuksesta myös tiedän, että esimerkiksi seksielämä perfektionistin kanssa on todella surkeaa. Nainen ei ottanut hyvin ilmoitustani siitä, että en halua enää nähdä häntä.

Vierailija
5699/9847 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ollut riittävästi kiinnostunut minusta. Ihan oikeasti.

Käytiin hänen kanssaan treffeillä, ja minusta tuntui aluksi tosi hyvältä. Olin innoissani. Mies oli kohtelias ja hauska, ja ihan mukavan näköinen. Tapailimme useampia kertoja. 

Se minua suretti jo heti alkuvaiheessa, että hän ei ollut itse aloitteellinen hirveästi mihinkään. Hän halasi ja silitti minua, mutta siihen se sitten jäi. Ei ollut aloitteellinen edes suutelemaan. Ehkä viisien treffien jälkeen pyysin häntä kotiini, ja ajattelin, että tunnelma olisi voinut mennä vähän intiimimmäksi. Mutta se ei onnistunut, koska mies yksinkertaisesti istui sohvalle viereeni katselemaan elokuvaa tekemättä yhtään mitään. Ei ottanut kainaloon, ei koskettanut, istui kuin tatti. Sitten elokuvan loputtua juttelimme hetken, ja hän totesi, että nyt on aika lähteä kotiin. halaus, ja siinä se.

Oli varmaan varovainen, ja halusi edetä hitaasti. Varmaan jonkun hänelle sopivamman mielestä hieno ja luottamusta hetättävä asia, kun haluaa ensin tutustua rauhassa.

Vierailija
5700/9847 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin vieraatunut tälläisestä kultturista, enkä halua edes kokea. En voi sietää ihmistyyppiä joka niin tekee. En koskaan ole ajatellut tapailevani jotakuta. Miesystäväni ovat ystäviäni ja elän yhteistä elämää heidän kanssa,( 13 vuoden suhde 5 vuoden suhde, 10 vuoden suhde ja  lukuiset "yritykset" siinä välissä) on yhteisiä asioita harrastus tai mielenkiinnon kohteet. Seurustelun jäkeen ystävyys saattaa olla hieman katkolla ja sitten nähdään harvemmin eikä ole fyysistä kanssakäymistä. Olen saanut kuvan että tavalliset nk. normaalit ihmiset inhomiensa ihmisten seuraan (haukutaan ja suorastaan vihataan) ja tai kaipaavat vain fyysistä kanssakäymistä. Kerran olen ollut sellaisen henkilön kanssa ja suhde oli täysin valheellinen, matto vedettiin jalkojen alta. Kammotava tapa tulla vain käymään kotonani, ei koskaan missään kodin ulkopuolella, kuin olisin vankilassa tai sairaalassa omassa kodissani, käydään katsomassa ja panemassa).  Sepatarismi jossa miehet ja naiset ovat omissa ryhmissään ja tapaavat vain parittelun merkeissä, kuten urheilu on, ei jotenkin istu elämääni enkä osaa niin ajatella. Irtauduin feministi rymästäkin ko. asian takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan