Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
3421/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vieraan ihmisen pussailusta ALTISTUA KORONALLE? Sehän voi olla oireeton!!! Tajuatteko, kuinka vastuutonta on päättämättönyys!? Vai pidättekö tapaamisten aikana TURVAVÄLIN?

Vierailija
3422/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder kiellettävä, jos syksyllä nousee uusi epidemia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3423/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän ei tarvii lopettaa, kun ei edes aloita.

Vierailija
3424/9847 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisela äärettömän löysät alapäät.

Minä olen tähän päivään asti ollut siinä käsityksessä, että ihan jokaisella ihmisellä on vain yksi alapää.

Vierailija
3425/9847 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisela äärettömän löysät alapäät.

Minä olen tähän päivään asti ollut siinä käsityksessä, että ihan jokaisella ihmisellä on vain yksi alapää.

Sekä ykönen etä kakonen.

Vierailija
3426/9847 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni useitakin tapauksia, mutta yksi tapaus jäänyt erityisesti mieleen. En tiedä edes, oliko kyseessä varsinaista treffailua vai mitä lie nyt ikinä oli, mutta joskus kauan sitten paljon paljon nuorempana, vähän alle parikymppisenä matkustin bussissa ja pari vuotta vanhempi tyttö/nainen istui viereeni. Vähän ennen kuin olin jäämässä pois, niin antoi minulle lapun, jossa oli hänen numeronsa. No pari kertaa tavattuamme hän jaksoi useaan otteeseen kertoa asiasta kuinka oli opiskeluaikoinaan käydessään ulkomailla ihastunut maailman ihanimpaan ja komeimpaan mieheen ja muuttavansa sinne ”viimeistään ensi vuonna”. Kehui vielä kuinka ihana ja kypsä vanhempi mies tämä on, ja että kuinka vanhemmat miehet saavat muutenkin hänet yleensä syttymään. En tiedä mikä tämä tarkoitus minuun tutustua oli, mutta en jaksanut enää tavata uudestaan, vaikka hän olisikin ilmeisesti halunnut. Vaikutti muuten ihan fiksulta ja mukavalta tapaukselta.

Vierailija
3427/9847 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin syy, miksi annoin pakit oli se, että mies näki minut liikaa vain kahtena isona rintana. Lähmi ja kähmi, kun en syttynyt, kiukutteli kuin pikkulapsi. Yrittää muuten yhä, noin kymmenen torjunnan jälkeen. Seuraavaksi en enää vastaa, en edes pahoittele, kun ei kiinnosta.

Vierailija
3428/9847 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cace Mace kirjoitti:

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

50-kymppinen eli 500-vuotias?

Vierailija
3429/9847 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni useitakin tapauksia, mutta yksi tapaus jäänyt erityisesti mieleen. En tiedä edes, oliko kyseessä varsinaista treffailua vai mitä lie nyt ikinä oli, mutta joskus kauan sitten paljon paljon nuorempana, vähän alle parikymppisenä matkustin bussissa ja pari vuotta vanhempi tyttö/nainen istui viereeni. Vähän ennen kuin olin jäämässä pois, niin antoi minulle lapun, jossa oli hänen numeronsa. No pari kertaa tavattuamme hän jaksoi useaan otteeseen kertoa asiasta kuinka oli opiskeluaikoinaan käydessään ulkomailla ihastunut maailman ihanimpaan ja komeimpaan mieheen ja muuttavansa sinne ”viimeistään ensi vuonna”. Kehui vielä kuinka ihana ja kypsä vanhempi mies tämä on, ja että kuinka vanhemmat miehet saavat muutenkin hänet yleensä syttymään. En tiedä mikä tämä tarkoitus minuun tutustua oli, mutta en jaksanut enää tavata uudestaan, vaikka hän olisikin ilmeisesti halunnut. Vaikutti muuten ihan fiksulta ja mukavalta tapaukselta.

No ei tuollainen kauhean fiksulta vaikuta, että pitää alkaa jotain ventovierasta bussista tekemään mustasukkaiseksi jollekin ihanalle ulkkismiehelle. Päänvikainen.

Vierailija
3430/9847 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies antoi minulle pienen käsipyyhkeen kun menin suihkuun, kysyessäni onko tosissaan heitti tympääntyneenä kostean, haisevan  pyyhkeen jota olisi erehtynyt luulemaan koiran pyyhkeeksi jos miehellä olisi ollut koira. Päädyin sitten hankaamaan itseäni sillä pikkupyyhkeellä.

Pyyhe muuten varmaan selitti kumman tympeän hajun hajun joka tunki partaveden ja  tupakan hajun läpikin. Luulin ettö mies säilöö märkiä pyykkejä koneessa, mutta se oli varmaan se pyyhe.

Sängyssä mies hosui niin että onnistui rikkomaan kondomin, laukemaan housuihinsa ja huitaisemaan minua kyynerpäällä silmään. Nämä kaikki eri seksikerroilla siis. 

Mies myös kuorsasi aivan järkyttävän kovaa. 

Tätä olen aina ihmetellyt, että miksi sänkyyn asti aina ehditään, vaikka tapailukumppanin friikkiys olisi jo tiedossa?

Vierailija
3431/9847 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, joka oli mukava ja fiksu, mutta ei ees uskaltanut katsoa mua silmiin. Käytiin tanssimassakin ja se olikin ainoa kerta kun oltiin lähekkäin.

Kertoilee tontin paikasta vanhempiensa naapurissa. Sit poikain baari-illan jälkeen lähettää viestin jossa kertoo että olen hänen elämänsä nainen. Niin varmaan, kun ei oltu ees pussattu vielä. Kato mua silmiin selvinpäin ja kerro silloin mitä mietit! Ei jatkoon, vaikka olikin söpö.

Huvittava jatko tälle tuli, kun hiljattain tapasin hänen vaimonsa. Olivat tavanneet pian eromme jälkeen, rakentaneet talon siihen puhutulle tontille ja saaneet kaks lasta, hankkineet koiran jne. Nainen oli toki mukava, mutta NIIN eri maata kuin minä. Onnittelin itseäni että jätin hänelle tuon miehen. :-)

Vierailija
3432/9847 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

Vierailija
3433/9847 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oharit kirjoitti:

Suuteli ihan älyttömän huonosti. Yhdet treffit riitti. 

Mulle sattui myös yksi surkea suutelija. Kuin olisi kuolleella kalalla lätkitty naamaan.

Kävi myös kurkkuun kiinni kun en halunnut seksiä aivan heti kun hänkin. Tyypistä tuli sittemmin yhdenlainen julkkis, joten sitä omahyväistä pärstää joutuu aina joskus katsomaan lehdessä.

Sanottakoon vielä, ettei tyyppi sentään puristanut, mutta törkeää silti. Olen ollut nyt mieheni kanssa viitisentoista vuotta, eikä hän ole ikinä tehnyt niin hyvässä eikä pahassa.

Vierailija
3434/9847 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on kauan aikaa. Oma kypsymättömyys, mustasukkaisuus ja rehellisyyden nimessä myös tytön ulkonäössä olevat puutteet vaikuttivat.

Vierailija
3435/9847 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli liian takertuva. Tuli myös kotiini keskellä yötä melkein joka toinen päivä oven taakse pimputtamaan ovikelloa vaikka tiesi että mun on joka aamu herättävä ennen viittä töihin. Oli hyvännäköinen, mutta loppupelissä ratkaisi se kokonaisuus ja hänen järjetön käyttäytyminen ja mustasukkaisuus.

Vierailija
3436/9847 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antanut jännille miehille...ei jatkoon.

Vierailija
3437/9847 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies antoi minulle pienen käsipyyhkeen kun menin suihkuun, kysyessäni onko tosissaan heitti tympääntyneenä kostean, haisevan  pyyhkeen jota olisi erehtynyt luulemaan koiran pyyhkeeksi jos miehellä olisi ollut koira. Päädyin sitten hankaamaan itseäni sillä pikkupyyhkeellä.

Pyyhe muuten varmaan selitti kumman tympeän hajun hajun joka tunki partaveden ja  tupakan hajun läpikin. Luulin ettö mies säilöö märkiä pyykkejä koneessa, mutta se oli varmaan se pyyhe.

Sängyssä mies hosui niin että onnistui rikkomaan kondomin, laukemaan housuihinsa ja huitaisemaan minua kyynerpäällä silmään. Nämä kaikki eri seksikerroilla siis. 

Tätä olen aina ihmetellyt, että miksi sänkyyn asti aina ehditään, vaikka tapailukumppanin friikkiys olisi jo tiedossa?

Tätä on se nykyaika, kaikki pitää saada heti eikä nyt, jotta voi jättää ja vaihtaa kuin sukkia lennossa. Ei enää tunneta käsitettä "hitaasti tutustuminen", "antaa mennä omalla painollaan" jne. Jos suhde ei ole kuvitelman kaltainen prinsessa tarina alusta asti, niin ukko menee vaihtoon, vaikka olisi miten kunnollinen ja uskollinen mies, niin ei kelpaa, koska vaihtelu virkistää. Naisista tullut *uoria jotka vaativat maksua antamatta itse mitään muuta.

Vierailija
3438/9847 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on se nykyaika, kaikki pitää saada heti eikä nyt, jotta voi jättää ja vaihtaa kuin sukkia lennossa. Ei enää tunneta käsitettä "hitaasti tutustuminen", "antaa mennä omalla painollaan" jne. Jos suhde ei ole kuvitelman kaltainen prinsessa tarina alusta asti, niin ukko menee vaihtoon, vaikka olisi miten kunnollinen ja uskollinen mies, niin ei kelpaa, koska vaihtelu virkistää. Naisista tullut *uoria jotka vaativat maksua antamatta itse mitään muuta.

Nykyään ollaan laatutietoisia ja seksin toimivuuskin pitää ottaa toki heti selville ensimmäisillä treffeillä mieluiten, ettei haaskaa sitten aikaansa jos myöhemmin huomaa ettei toimikaan. Tehokkuus ennenkaikkea.

Vierailija
3439/9847 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ollaan laatutietoisia ja seksin toimivuuskin pitää ottaa toki heti selville ensimmäisillä treffeillä mieluiten, ettei haaskaa sitten aikaansa jos myöhemmin huomaa ettei toimikaan. Tehokkuus ennenkaikkea.

En ole koskaan ymmärtänyt että yhden-kahden seksikerran perusteella vedetään suuria johtopäätöksiä, kun on mukana mahdollista alkujännitystäkin. Ehkä nämä ihmiset sitten eivät itse jännitä yhtään ja ovat itse heti ekasta kerrasta täydellisiä?

Vierailija
3440/9847 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin tapauksesta, jossa mies jätti naisen koska tällä oli koira. Ei tainnut olla kovin mahtava kemia heillä muutenkaan, jos koiran takia dumpattiin 😂

Mikäs harvinaisuus tuo on. Varmasti 95% miehistä lopettaa tapailun koiran vuoksi. Harva haluaa sitä rajoittunutta elämää kun kaikki pitää suunnitella koiran mukaan.

Tokihan heitä voi treffailla seksin vuoksi vähän aikaa

Vaikea voi olla löytää sellaista naista, jonka elämässä ei olisi mitään rajoittavia asioita kuten lapsia, lemmikkejä, työaikoja yms...

Joo, mutta koira on pahin. Rajoittaa elämistä ja olemista koska sen koiran tarpeet nyt vain pitää hoitaa. Ja roikkuu koko ajan perässä ja vaatii huomiota.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan