Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniskasvoiset naiset, jääkö miehet silmät suurina tapittamaan teitä julkisissa kulkuvälineissä?

Vierailija
09.10.2018 |

Ihmettelin taas kun istuin metrossa ja vastapäätä suunnilleen ikäiseni tosi fiksun näköinen mies (ei siis mikään lipevä "stalkkeri") katsoi minua silmät suurina ja tuntui jotenkin häkeltyvän. Kun olin kotona niin katsoin itseäni peilistä että oliko mun naamassa jotain tavallisuudesta poikkeavaa niin ei ollut, ehkä vain kuitenkin tavallista hehkeämpi hyvin nukutun yön jälkeen 😃

Tuli ihan kiva fiilis, kun en ole somessakaan jossa saisin kehuja, niin nuo ovat kyllä päivän piristyksiä. Kyllä minä ainakin voin myöntää jopa antisomettajana, että on kiva tulla nähdyksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulla kun ei ole kauniita kasvoja

Vierailija
2/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tuijottaa, ja jotkut sanovat ääneen kauniiksi.

Jotkut tuijottaa kuin yrittäisivät hypnotisoida ja hymyilevät samalla irstaalla ilmeellä.

Jostain syystä tekniikka ei tepsi.

Vierailija
4/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! On kiva kuulla välillä positiivisia juttuja täällä. Kertokaa vaan rohkeasti muutkin! 😊

Ap

Vierailija
5/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin huomioin itse miehiä edes sen verran että viitsisin jäädä ihmettelemään tuijottavatko kasvojani. Toki sitä on silloin tällöin tapahtunut mutten mieti sitä sen enempää, kiinnostunut mies kyllä aukaisee myös suunsa.

Vierailija
6/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy noin mutta en tiedä johtuuko se kauniista kasvoista. En ole ihan varma että ovatko kasvoni kauniit. Joinain päivinä omasta mielestänikin kauniit ja hehkuvat, joskus väsyneen ja vähän turvonneen näköiset. 

Vierailija
7/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että joskus ihmiset tuijottavat. Ja tiedostan, että ainakin nuorempana olin nätti. Nykyäänkin vielä ihan ok - omasta mielestäni. En kyllä ole koskaan saanut kehuja kasvotusten muilta kuin miehiltä ulkomailla (viimeksi irlantilaiselta Irlannissa). 

Välillä sitä kuitenkin miettii, että ehkä kuvittelen koko jutun, kun kauneuskin on katsojan silmissä. Joskus olisi kiva tietää totuus, mutta eipä sellainen taida olla ihan realistinen toive. 

Vierailija
8/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haluttu vastaus, mutta itse naisena (bi) olen joskus vaivihkaan katsellut jotain hyvännäköistä naista tai miestä. Tämä aloitus tosin muistutti minua eräästä naisesta jota katselin junassa. Hän luki kirjaa joten oli melko helppoa oman katseen harhaillessa vilkuilla siihen suuntaan. Toivottavasti minua ei pidetä creepynä :D Ps. joskus minunkin tekee mieli kehua randomia ihmistä tämän ulkonäöstä, mutta jätän sanomatta, koska arvelen että se on vähän tahditonta tai mautonta. En tiedä.

Vierailija
9/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joskus tapahtuu näin. Kai se aika usein johtuu kauneudesta. En ole mielestäni oikeasti hyvännäköinen, koska en panosta vaatteisiin enkä oikein osaa pukeutua, ja vartalo vaatteiden alla on aika kauhea. Niinä päivinä kun meikkaan ja just jos oon juonut vettä ja nukkunut riittävästi, niin naama tuntuu keräävän katseita.

Vierailija
10/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä muutakin suurenee ku silmät.

M41

Vierailija
11/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tähän liittyen lievästi creepy kokemus...eli olen sinkku ja deittisovelluksissa, ja kävelytin koiraani pari aamua sitten ennen töihin lähtöä. 

Menin töihin niin sain viestiä sovelluksen kautta jotain random-tyypiltä (en siis ollut matchannyt):

"Moi! Mä näin sut just koiraa taluttamassa kun ajoin autolla ohi, olit niin kaunis että meinasin ajaa ojaan."

(En edes ole erityisen kaunis, olin vaan meikannut hyvin kun oli tosiaan töihin lähtö.) 

Vierailija
12/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole haluttu vastaus, mutta itse naisena (bi) olen joskus vaivihkaan katsellut jotain hyvännäköistä naista tai miestä. Tämä aloitus tosin muistutti minua eräästä naisesta jota katselin junassa. Hän luki kirjaa joten oli melko helppoa oman katseen harhaillessa vilkuilla siihen suuntaan. Toivottavasti minua ei pidetä creepynä :D Ps. joskus minunkin tekee mieli kehua randomia ihmistä tämän ulkonäöstä, mutta jätän sanomatta, koska arvelen että se on vähän tahditonta tai mautonta. En tiedä.

Mäkin tuijottelen varsinkin kauniskasvoisia naisia. Yhtä katselin juuri samassa tilanteessa, hän istui junassa ja luki. Tuntui huomaavan katseluni ja vähän huvittuvan/pitävän siitä, en osannut sitten lopettaakaan. Oli liian nuori (ja liian kaunis) minulle niin siihen se jäi. N31

Vierailija
13/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rakastunut peiliin?

Vierailija
14/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mutta yleensä ei. Usein pikku pojat tuijottaa, en ymmärrä miksi.

Vierailija
15/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä muutakin suurenee ku silmät.

M41

Ai pelkkä naama riittää että suurenee? 😁

Ap

Vierailija
16/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko rakastunut peiliin?

Tottakai. Välttyy sydänsuruilta.

Ap