Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeimmät kokemasi oharit

Vierailija
09.10.2018 |

Itselläni kävi näin, että voin viikko ennen sovittua tapaamista deittikumppani jätti vastaamatta viesteihin, vastasi niihin hyvin hitaasti ja lyhyesti. Selitteli käytöstään kiireellä yms yms.

Itse tapaamispäivänä täysi hiljaisuus eikä hänestä ole sen jälkeen kuulunut mitään. Tapaaminen ei suinkaan olisi ollut ensimmäinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan eniten kirpaisi kun joskus lapsena ei kukaan tullut mun synttäreille vaikka oli kutsuttu.

Vierailija
2/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bosnialainen tupakkatrokari ei saapunutkaan sovittuun tapaamiseen - jäi kartonki saamatta!

.

.

Näin Mikkelissä vuonna 2002.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kävi näin, että voin viikko ennen sovittua tapaamista deittikumppani jätti vastaamatta viesteihin, vastasi niihin hyvin hitaasti ja lyhyesti. Selitteli käytöstään kiireellä yms yms.

Itse tapaamispäivänä täysi hiljaisuus eikä hänestä ole sen jälkeen kuulunut mitään. Tapaaminen ei suinkaan olisi ollut ensimmäinen.

Mulle on käynyt ihan samat, paitsi että perui meidän pitkään suunnitellun yhteisen menon päivää ennen perhekriisiin (siskon lapsi) vedoten. Kysyi sitten vielä että en kai nyt ole tullut toisiin ajatuksiin hänen tapailemisensa suhteen, sanoin että en toki, että kyllä tuommoisen takia voi perua. (Vaikka siis harmittikin tietysti.) Tapaaminen olisi ollut viidentemme (ja siihen olisi kuulunut yöpyminen hotellissa ja näinollen myös ekaa kertaa seksi, ja tämä oli kummallekin osapuolelle selvää).

Sen jälkeen miehestä ei kuulunut moneen päivään mitään, laitoin vielä yhden viestin jossa kyselin perheen kuulumisia ja mies ei siihen vastannut vaikka oli sen lukenut. Tästä on nyt kaksi viikkoa. 

Ei pysty ymmärtämään!

No, uutta matoa koukkuun, seuraavat kaksi viikonloppua on jo buukattu molemmille päiville uusien miesten kanssa. :)

Vierailija
4/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä säätö ei tullutkaan vaikka lupas. Odotin koko saatanan päivän.

Vierailija
5/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei sattunut minulle vaan tutulle. Tuttu oli juuri muuttanut uuteen kotiin. Oli joulunaika ja tavarat olivat jätesäkeissä ja muuttolaatikoissa asunnossa. Tuttu vietti joulun muualla ja joutui harmikseen lähtemään jo tapaninpäivänä kotiin, koska eräs sukulainen halusi tulla juuri tuolloin kylään. Tuttuni ajoi kotiinsa 2 h matkan ja kun oli aika sukulaisen saapua, tämä ilmoitti ettei viitsinytkään lähteä. 

Vierailija
6/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen työkaveri lähestyi facebookin kautta ja pyysi minua treffeille, ja kivan oloinen kun oli niin suostuin. Tapaamishetki kun läheni, pistin viestiä mutta ei vastannut. Ajattelin että ajaa juuri autoa tms, varmaan kohta kuuluu mutta ei. Parin tunnin päästä tuli anteeksipyytelyviesti missä selitteli yllättävän esteen tulleen ja pyysi uusille treffeille. Päätin antaa toisen mahdollisuuden ja sama kuvio toistui yhteensä neljä kertaa. Turhaan aina järjestin aikaa ja laittauduin ja kieltäydyin kutsuista muualle. Viidennellä kerralla kun selityskin oli jo niin typerä että "sori meidän talo syttyi palamaan ja piti evakuoitua ulos ja puhelin jäi sisään niin en voinut ilmoittaa" päätin että mahikset oli sitten siinä. Edelleen laittaa fb:ssä uutta kaveripyyntöä kun poistin. Ihme urpo.

Vierailija
7/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotkut entisen miesystävän, ei jaksa kun väsyttää tms tekosyyt. Vaikka ei sitten väsyttänytkään.