Naisten näkemys kiveksistä
Moi! Olen 30-vuotias mies ja mua kiinnostaisi, mitä naiset ajattelevat miehen kiveksistä. Siis kiinnitättekö huomiota niihin, onko niiden koolla väliä, ovatko ne merkki maskuliinisuudesta tai vaan yleisesti mitä ajattelette miesten roikkuvista nyyteistä? Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Kommentit (108)
Joku ei ime ja nuole palleja vai? Miksi ihmeessä? Sehän on upeeta.
Pallit on erittäin seksikkäät nimenomaan kun ne on isot ja roikkuvat. Pienet on surkeat, eihän niistä saa mitään otetta eivätkä kiihota visuaalisesti.
Ajeltuja on paras nuolla ja imeä. Nuolisin vaikka heti jos rakkaani olisi nyt tässä.
P.s. sellaiset todella raskaat! <3 <3 <3
Herkät, roikkuvat 5,5 cm pitkät pallukat on, ja karvattomat. Kalu on levossa noin 14-15 cm ja paksuutta 4,5-4,7 cm. Täydessä erektiossa 21/5,3 cm ja tatti vielä vähän vartta paksumpi, noin 5,6 cm. Hyvä ja kestävä erektio. Tykkään pallien hyväilystä ja kaikesta normi seksistä. Kokoa 183/86 ja rasvaprosentti alle 10%. Ikää 39. Sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Herkät, roikkuvat 5,5 cm pitkät pallukat on, ja karvattomat. Kalu on levossa noin 14-15 cm ja paksuutta 4,5-4,7 cm. Täydessä erektiossa 21/5,3 cm ja tatti vielä vähän vartta paksumpi, noin 5,6 cm. Hyvä ja kestävä erektio. Tykkään pallien hyväilystä ja kaikesta normi seksistä. Kokoa 183/86 ja rasvaprosentti alle 10%. Ikää 39. Sinkku.
Saat olla melkoinen bodari että rasvat alleb10%.. Ihan en noita mittoja usko.
Ei mitään merkitystä millaiset ovat
En kummonen podari ole, pituus 183 ja paino vain 86 kg. Olen kuitenkin 15v treenannut. Kesäksi "diettasin" siihen noin 9% rasvat. Normaalisti noin 12-13%. Ei se vaadi kun itsekuria ja aikaa.
Itselläni pitkä ja paksu kalu, mutta vaimo hyväilee silti aina isoja painavia kiveksiäni. Monesti nukkumaan mennessä ja seksiä halutessa puristelee kiveksiä ja pumppaa niin kauan, että kaluni seisoo kivikovana. Tunnustelee kuinka iso köli kalun alapäässä turpoo. Mutta ei siltikään ota paksusta varresta kiinni. Hän selvästi rakastaa karvaisia kiveksiäni ja köliä
Minä pidän kun nainen käsittelee mun pallukoita ja samalla imee tattia. Saan rajun orgasmin.
Ihania naisia palstalla. Kyllä olis kivaa hoitaa ja palvoa teitä sängyssä.😍
Nykyinen naisystäväni osaa käsitellä pallejani todella taitavasti ja sitä kautta kiihottaa minua. Hän on kyllä minun valtiattareni sängyssä.
Se tuntuu tosi hyvältä ja tuntuu kihelmöivältä palleissa. Koen myös sen koskettelun sellaisena, että nainen haluaa minun spermani. Se vain lisää kiihotusta ja tuntuu, että spermaa alkaa tulla vain enemmän.
Kivesten koolla on todellakin väliä!
Pienet ei houkuttele yhtään, on aikamoinen turn-off suoraan sanottuna. Säälittävän näköisetkin sellaiset viinirypäleet.
Sopivan kokoisia eli suurehkoja on ihana imeskellä ja hyväillä. Saavat vähän roikkuakin, kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kivesten koolla on todellakin väliä!
Pienet ei houkuttele yhtään, on aikamoinen turn-off suoraan sanottuna. Säälittävän näköisetkin sellaiset viinirypäleet.
Sopivan kokoisia eli suurehkoja on ihana imeskellä ja hyväillä. Saavat vähän roikkuakin, kiihottavaa.
Täsmälleen samaa mieltä! Ja tosiaan aina ihanampaa, jos mies nauttii, kun niitä hyväilee ja imee.
Naiset huomio , ihanaa kun olette selän takana ja vedätte käteen miehen puolesta , itsellä mahtava lätinä kun kassit hakkaa naiseni rystysiä ja omia reisiä vasten.
Toinen spesiaali on kun istuu pilkkituoliasennossanaiseni kasvojen yllä ja hän lutkuttaa kiveksiäni silmät sidottuna liinalla , saan ihailla näkyä ja tumputan samalla.
Itsellä isot ja roikkuvat jotka hiovat reisiä mukavasti hikisinä kun annan varsijumppaa.
Mielenkiintoiset. Ne liikkuu ja elää omaa elämääsä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoiset. Ne liikkuu ja elää omaa elämääsä.
Lähes kaikki sun elimes liikkuu ja elää täysin omaa elämääs. Susta voidaan irrottaa sydän tai keuhkot, jotka liikkuu täysin itsekseen ja niitä voidaan pistää toiseen ihmiseen. Kassit ei ole mitenkään erillinen outo ilmiö...
Löysin niiden hienouden vasta nyk. miehnei kanssa, siihen asti olivat vähän mystiset, eikä niihin oikein koskaan saanut koskeakaan eri miesten kanssa kun kuulemma kuitenkaan en osaa, kun ei kukaan muukaan ole osannut vaan kipeää on aina käynyt. Toisaalta miehellänikin oli sama käsitys, mutta ilmeisesti piti niiden koskemisesta niin paljon että uskalsi antaa minulle mahdollisuuden. Ja se kannatti. Nyt ne ovat kiinteä osa jokakertaista rakastelua, ja molemmat pidämme niiden kanssa leikkimisestä. Mieheni ei myöskään aluksi halunnut suuhoitoa, mutta käännytin hänet ekan kerran jälkeen. Hänellä on aika paksu, joten aiemmin naiset olivat onnistuneet olemaan liian kovakouraisia ja raastamaan sitä mm hampaillaan.
Tykkään rutosti mieheni palleista. Kyllähän ne ovat miehekkäät, sopivan isot ja karvaiset. Niitä on kiva hyväillä ja mies nauttii siitä, saan ihan hieroa ja puristellakin. Ensi kerralla koitankin hyväillä niitä suulla ja kielellä, veikkaan että mies yllättyy iloisesti. :P
Mielenkiintoista, kuinka ne elävät ihan omaa elämäänsä: välillä hengailevat ylhäällä, välillä alhaalla.