Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten näkemys kiveksistä

MiesVaillaNaisnäkökulmaa
09.10.2018 |

Moi! Olen 30-vuotias mies ja mua kiinnostaisi, mitä naiset ajattelevat miehen kiveksistä. Siis kiinnitättekö huomiota niihin, onko niiden koolla väliä, ovatko ne merkki maskuliinisuudesta tai vaan yleisesti mitä ajattelette miesten roikkuvista nyyteistä? Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunne kun mies laukeaa sisääni, samalla kun koskettelen miehen kiveksiä. Sillä konstilla saanut monta miestä laukeamaan. Tunnen sen kämmenessä kun kivekset alkaa sykkiä...

Vierailija
22/108 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo rakastaa posliinipallejani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/108 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sellaisista hieman riippuvista ja sopivan kookkaista, että ne saa hyvin suuhun, kun tykkään niitä imeskellä ja nuolla suihinoton aikana. Tästä syystä arvostan myös karvattomuutta. En mä nyt vietä kuitenkaan kovin paljon aikaa niitä miettien jos kuitenkin ovat normaalit/keskiverto kivekset.

Vierailija
25/108 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niillä kovin isoa roolia ole peniskeskeisessä maailmassa. Onhan niitä kiva hipelöidä ihan vaan huvikseenkin, niinkuin stressipallona, vaikka sohvalla leffaa katsoessa.😄 Myös jo edellä mainitussa ratsastustilanteessa olen saanut miehen laukeamaan monesti, kun olen niitä hyväillyt kädellä ja hieronut peppureikääni vasten.

En tykkää sellaisista isoista roikkuvista nahkapusseista. Ja karvattomat pitäis olla jos haluaa mun niitä imeskelevän.

Vierailija
26/108 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne kiva osa esileikkiä. Kauhean karvaisita en välitä, paljaat parhaat ja mukavimmat pyöritellä. Joskus on kiva käsitellä oikein roikkuvia kasseja ja sitten todeta kuinka ne pienenee illan edetessä. Parasta on aika kiinteästi tyvessä olevat napakat pallukat. Niitä on helppo hyväillä ja tuntuvat myös seksissä kivasti. Roikkuvista on kyllä kiva saada osumaa takaapäin... Puolensa kaikilla? Ja pakko sanoa ettei niiden puuttuminen olisi mikään maailmanloppu sekään.

Vierailija
27/108 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne mielestäni uhkuvat maskuliinisuutta, jos ovat isot ja raskaana roikkuvat (toivottavasti myös karvattomat), mutta tämä on vain minun hlökohtainen näkemykseni.

N34

Karvattomuus ei kyllä ole kovin maskuliinista :D

Vierailija
28/108 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan v*tun ihania ja kiihottavia<3

Olisi kamalaa, jos mulla olisi mies ja se ei tykkäisi sen kivesten koskettelusta, nuolemisesta ym.

Jotkut miehethän ei halua mitään huomiota kasseille, ja itse taas rakastan niitä ja niillä leikkimistä.

Karvattomat tosiaan miellyttävämmät suussa, mutta ei minua karvat pidättele.

Henkilökohtainen asia mitä karvoilleen tekee vai tekeekö mitään, en puutu siihen.

Vierailija
29/108 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä kaikenlaisia. Itse tykkään palleista, kivan näköiset ja tuntuiset.

Vierailija
30/108 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nämä isot, raskaat, helposti roikkuvat ja vielä tosi herkät kivekset vähän hankalat. Pitää vaan olla hyvät, sopivat ja laadukkaat alushousut. Kyllä ne joskus silti "muljahtavat" todella kipeästi. Mut joo, hellä nainen joka osaa ja haluu pitää niitä hyvänä. Tuntuu tosi hyvältä ja kiihottaa.

Vierailija
31/108 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat.

Vierailija
32/108 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks halus, että kourin ja puristelen sen palleja. Siis kovaa jne..

Vierailija
33/108 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole toista pallia.

Vierailija
34/108 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nämä isot, raskaat, helposti roikkuvat ja vielä tosi herkät kivekset vähän hankalat. Pitää vaan olla hyvät, sopivat ja laadukkaat alushousut. Kyllä ne joskus silti "muljahtavat" todella kipeästi. Mut joo, hellä nainen joka osaa ja haluu pitää niitä hyvänä. Tuntuu tosi hyvältä ja kiihottaa.

Jos vain löytäs sen naisen.

Vierailija
35/108 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, ihan kummissani luen tätä keskustelua. En ole ikinä kiinnittänyt kiveksiin huomiota, ei todellakaan ole mitään hajua minkälaiset kivekset aiemmilla seksikumppaneillani on ollut. :D

Hassua ajatella, että sillä jollekin olisi väliä, mielestäni kivekset eivät ole mitenkään niin seksikkäät että niiden ulkomuodolla olisi väliä.

N25

Vierailija
36/108 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, ihan kummissani luen tätä keskustelua. En ole ikinä kiinnittänyt kiveksiin huomiota, ei todellakaan ole mitään hajua minkälaiset kivekset aiemmilla seksikumppaneillani on ollut. :D

Hassua ajatella, että sillä jollekin olisi väliä, mielestäni kivekset eivät ole mitenkään niin seksikkäät että niiden ulkomuodolla olisi väliä.

N25

Minusta taas kivekset on aivan v*tun HOT ja kiihotun jo niitä ajatellessanikin.

Parasta kun tuntee jonkun miehen sen verran hyvin, että kehtaa leikkiä sen kiveksillä!

N26

37/108 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma et kivekset on hot ja tykkäsin pelata kyl niiden kanssa mut mies ei oo ehkä niin innostunut asiasta kuin mä kun ei pyydä koskaan esim ottamaan suihin.

Vierailija
38/108 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monihan saattaa olla jo suihinotosta niin tyytyväinen ettei kiihkossa käy edes mielessä pyytää ottaan kiveksiäkin mukaan

39/108 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monihan saattaa olla jo suihinotosta niin tyytyväinen ettei kiihkossa käy edes mielessä pyytää ottaan kiveksiäkin mukaan

Tarkoitin et mies ei pyydä ollenkaan minkäälaista suihinottoa. Että jos nyt alkuun pääsis edes siihen asti 😅

Vierailija
40/108 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti kun ne osuu takaa päin pimppaan. Tykkään myös samalla pitää niitä kädessäni. En tiedä tykkääkö mies siitä koska ei koskaan mitään asiasta ole sanonut. Koolla ei muuten väliä, miehellä eripariset mutta ei se oo kyllä haitannut yhtään.