Mies heitti deittien päätteeksi Starbucksin kahvimukin auton ikkunasta tienvarteen
Sanoin hänelle, että en tykkää roskaamisesta. Vastaus oli "no älä nyt viitti nipottaa, sehän oli vain yksi kahvikuppi ja se maatuu kyllä..." Nyt sitten ihmettelee Whatsappissa, kun en halua enää tavata. En ole mikään ituhippi, mutta en voi sietää roskaajia!
Kommentit (58)
Parinmuodostuksen ongelmia nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Parinmuodostuksen ongelmia nykyään.
Eihän nuo mitään ongelmia ole, vaan ihmisten arvomaailmojen kohtaamisia.
Kuka nyt menee treffeille johonkin starbucksiin? Laitoitteko myös instaan boomerangia jossa liikutatte mukejanne?🤣
Just jotain 14 vuotiaitten pissismeinkiä voikin foorumin mammoilta odottaa. Ja mammojen miehet ovat tietenkin sama tasoa kuin ne.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt menee treffeille johonkin starbucksiin? Laitoitteko myös instaan boomerangia jossa liikutatte mukejanne?🤣
Just jotain 14 vuotiaitten pissismeinkiä voikin foorumin mammoilta odottaa. Ja mammojen miehet ovat tietenkin sama tasoa kuin ne.
Ei oltu Starbuckissa treffeillä. Käytiin syömässä ja deitti otti autolle kävellessä Starbucksista kahvin mukaan. AP
Kertoo myös miehen tyhmyydestä. Noissa kupeissa on mukana myös muovia.
Trollihan tämä, mutta aihe sinänsä sellainen, että toivottavasti siitä jollekin on hyötyä. Kyllä itsellenikin olisi totaalinen turnoff, jos ihminen heittäisi tai pudottaisi roskansa maahan. Ei tulisi toista tapaamista.
Onneksi on mies, joka tekee juuri toisinpäin eli välillä kerää muidenkin roskia kävelyllä ollessamme.
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tämä, mutta aihe sinänsä sellainen, että toivottavasti siitä jollekin on hyötyä. Kyllä itsellenikin olisi totaalinen turnoff, jos ihminen heittäisi tai pudottaisi roskansa maahan. Ei tulisi toista tapaamista.
Onneksi on mies, joka tekee juuri toisinpäin eli välillä kerää muidenkin roskia kävelyllä ollessamme.
"Kaikki muut on trolleja paitsi MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ!"
Kyllä se ois siinä sitten. Vihaan roskaajia yli kaiken, enkä voi ymmärtää heidän ajatusmaailmaansa vaikka miten yritän.
Mä olin aivan järkyttynyt, kun oma mies teki samalla tavalla puolen vuoden seurustelun jälkeen. Mies on muuten hyvin siisti ja vie esimerkiksi munkin roskat kotona roskikseen. En lähtisi siis tuomitsemaan tuollaisen perusteella.
Hah, niiiin tyypillinen Starbucks-tyyppi: hipsteri, joka juo kaikki kahvinsa niistä pahvi- tai muovimukeista, siitä otetaan sitten instaan kuva ja sen jälkeen heittävät ne kupit surutta maahan.
Edelleen tulee viestejä että eikö voitais nähdä. Ja ei kuulemma jatkossa heittele mun nähden roskia!
Starbucksissa käynti on hyvä syy jättää se sika.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen tulee viestejä että eikö voitais nähdä. Ja ei kuulemma jatkossa heittele mun nähden roskia!
Eli ei ollenkaan ymmärrä mikä vika roskaamisessa on 🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Eli sun selän takana roskaaminen on ok?
Ei jatkoon tuollainen tyyppi.
Mun mies joskus tuo mulle roskansa, jos lähettyvillä ei ole roskista. Kyllähän se vähän ärsyttää, mutta parempi se, kuin heittää luontoon jätskipaperit.
Moukka mikä moukka.
No hyvä että paljastui näinkin alkuvaiheessa.
Hei
Pahvimukeissa on sen verran muovia, ettei kyllä miehen elinaikana ennätä maatua ja jos sitä ei kukaan nouki, niin se on vuosia näkyvillä rumana jätteenä.
Ihan oikein, älä tapaa enää. Jotain rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun selän takana roskaaminen on ok?
Ei jatkoon tuollainen tyyppi.
Mun mies joskus tuo mulle roskansa, jos lähettyvillä ei ole roskista. Kyllähän se vähän ärsyttää, mutta parempi se, kuin heittää luontoon jätskipaperit.
Onhan toi sama kuin sanoisi poliisille "sori mä en nähnyt teitä", kun on joutunut ylinopeuden tai punaisia päin ajamisen takia pysäytetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Eli provohan tämä, kukaan ei käyttäisi tuota sanavalintaa... Mutta hyvä keskustelu, ihmisille on hyvä takoa päähän, että roskaaminen on helpoimpia keinoja saada juntin leima.
Hyvä että jätit sen sian. Muki kyllä maatuu kymmenessä vuodessa. Roskaajat on ihmiskunnan alimpiin kuuluvia idiootteja.