Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eläimet ei herätä tunteita - olenko outo?

Vierailija
08.10.2018 |

Eli minulle kaikki eläimiin liittyvä on aivan yhdentekevää. Minulle on ihan sama, millaiset turkiseläinten olot ovat tai miten nautoja käsitellään teurastamolla. Syön lihaa hyvällä halulla ja käytän turkiksia, koska ne ovat lämpimiä, mukavia ja hyvän näköisiä.

En tietenkään kannata rikollista toimintaa, enkä itse aiheuta eläimille tieten tahtoen vahinkoa, mutta minua ei myöskään hetkauta, jos joku muu niin tekee.

En ymmärrä miksi ihmisillä on lemmikkejä, ja eläinten hautausmaita pidän lähinnä rienauksena.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suhtaudun lapsiin juuri noin, eläimiin taas kuten toiset lapsiin.

Vierailija
2/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sussa jotain vikaa on jossei eläinten kärsimys muidenkin kuin vain sinun omissa käsissäsi yhtään kiinnosta. Onko kiva ajatella et joku ajattelee susta samoin? Säkin olet vain eläin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla olen ap:n kanssa. 

Vierailija
4/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa, jota puolustuskyvyttömän, tuntevan olennon kärsimys ei hetkauta, tai joissa ne eivät herätä mitään hellyyttä ja suojelunhalua, on todellakin jotain vikaa.

Vierailija
5/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa, jota puolustuskyvyttömän, tuntevan olennon kärsimys ei hetkauta, tai joissa ne eivät herätä mitään hellyyttä ja suojelunhalua, on todellakin jotain vikaa.

No ei haittaa vaikka olisikin.

Vierailija
6/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tunteeton monsteri...ei muuta :)

Vierailija
7/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vikaa.

Ihan hirveitä kaikki eläinrääkkäysjutut.

Muuten en itse eläimistä niin perusta. Toki pennut herättää hellyydentunteita ja marsuista tykkään ja kissaakin silitän mutta olen vähän arka eläimiin liittyen niin johtuu varmaan siitä.

Vierailija
8/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sussa jonkinlaista tunnekylmyyttä havaittavissa. Olet outo, suurin osa ihmisistä kyllä välittää edes jonkun verran.

Vierailija
9/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erittäin outo, etenkin kun haluat kuuluttaa tuota outouttasi täällä kaikille niin kuin se olisi joku suurikin ylpeyden aihe.

Vierailija
10/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet psykopaatti tms. Suurella todennäköisyydellä tulet vielä joskus vahingoittamaan pahasti jotain ihmistä. Älä vain lisäänny.

Vierailija
11/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sussa jotain vikaa on jossei eläinten kärsimys muidenkin kuin vain sinun omissa käsissäsi yhtään kiinnosta. Onko kiva ajatella et joku ajattelee susta samoin? Säkin olet vain eläin.

Toisiin ihmisiin suhtaudun hyvinkin empaattisesti ja toivoisin tietysti, että muut ihmiset suhtautuisivat minuunkin samoin. Muiden eläinlajien edustajilta en odota sympatiaa, eikä minua haittaa yhtään jos kärsimykseni ei niitä kiinnosta. Luonnossa eläimet kuitenkin suurimmaksi osaksi syövät muita lajeja tai tulevat itse syödyksi. ap

Vierailija
12/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, katohan ihan oikea m*lkku ilmoittautui. Mitäpä so*iopaatti? Montaako olet jo tänään p*ukottanut?

Vierailija
13/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa huomata että tätä on yläpeukutettu. Eli on parempi olla välinpitämätön ihmisten kärsimystä kohtaan kuin eläinten? ap 

Vierailija
14/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa huomata että tätä on yläpeukutettu. Eli on parempi olla välinpitämätön ihmisten kärsimystä kohtaan kuin eläinten? ap 

Ei ainakaan mun mielestä.

Vierailija
15/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai sitä hellyyttä ole pakko tunnetasolla kokea ollakseen jossain määrin normaali ihminen. Se on eri asia kuin suhtautuminen eläinten kärsimykseen.

Vierailija
16/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimen arvo mitataan sen maulla.

Vierailija
17/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan eläimiä, en ihmistä. En nauti ihmisten kärsimyksestä, mutta kärsivät ihmiset ja lapset eivät liikuta eivätkä kiinnosta. Suorastaan toivon suurta nälänhätää, tauteja, joukkotuhoa, luonnonkatastrofeja, jotka verottavat ihmiskuntaa.

Ihminen on itse kurjuutensa luonut, eläimet ovat ihmislajin uhreja. Siksi eläimet, maapallon heikompi osapuoli, koskettavat enemmän.

Vierailija
18/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli minulle kaikki eläimiin liittyvä on aivan yhdentekevää.

--

enkä itse aiheuta eläimille tieten tahtoen vahinkoa, mutta minua ei myöskään hetkauta, jos joku muu niin tekee.--

En ymmärrä miksi ihmisillä on lemmikkejä, ja eläinten hautausmaita pidän lähinnä rienauksena.

Eivät eläimet ole sinulle yhdentekeviä, vaan sinä suhtaudut niihin negatiivisesti. 

Se, ettet tätä tajua, tekee sinusta todellakin häiriintyneen. 

Vierailija
19/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, suurinta osaa ei hetkauta. Jos hetkauttaisi, ei tehotuotetun lihan kulutus olisi sillä tasolla millä se on.

Vierailija
20/31 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos lasten kärsimys hetkauttaisi, ei ostettaisi lapsityövoimalla tehtyjä tuotteita.