Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuure Borelius on ihanan epätyypillinen suomalainen!

Vierailija
08.10.2018 |

Iloinen, oma itsensä ja vasta teini. Bossessa kysyttiin, että mistä sun rohkeus on peräisen. Tuure vastasi että isältä, äidiltä ja siskolta!

Miten paljon suomalaiset kiusaavatkin toisiaan. Joskus yhdistelmä ihanuutta ja herkkyyttä tekee nuoresta kiusatun. Sama jatkuu työelämässä. On myös ihmisiä jotka saavat nautinnon ihmisen alaspolkemisesta.

Minäkin olen tehnyt äitinä virheitä (yhdessä miesvalinnassa), mutta elämääni ilahduttaa teinityttöni rohkeus ja peräänantamattomuus. Joskus kun elämä potkii, niin muistan tyttäreni sanat: "äiti sä olit niin rohkea."

En ole tukenut sinua riittävästi juuri silloin kuin tarvitsit, mutta olen älyttömän ylpeä sinusta. Kun ekaluokalla opettaja nipotti myöhästelystä tai unohtuneesta vihosta, niin mietin että tyttäreni kyllä pärjää.

Paljon onnea sinulle tähän vuoteen kaunis ja viisas tytär!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyypillinen homo on....

eilen kun katsoin TTK ihmettelin ihan oikeasti  kuka tyttö ton Anskun vieressä on

Vierailija
2/13 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tätä ihme lätinää miten suomalaiset on sellaisia ja tällaisia. Itse olen aina ollut vilkas. Toinen lapseni on vilkas ja toinen ujo. Ei me vilkkaat mitään ihmeellisiä suomalaisia olla. Ihan tavallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen homo. Sukunimi kirjoitetaan Boelius ja tv-ohjelma on Posse.

Vierailija
4/13 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tätä ihme lätinää miten suomalaiset on sellaisia ja tällaisia. Itse olen aina ollut vilkas. Toinen lapseni on vilkas ja toinen ujo. Ei me vilkkaat mitään ihmeellisiä suomalaisia olla. Ihan tavallisia.

Mutta väitän kuitenkin että vilkas elämänetsijä osaa kyseenalaistaa ja kohtaa usein myös pahuutta.

Vierailija
5/13 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nykynuorista aika moni muukin tuollaisia.

Vierailija
6/13 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta väitän kuitenkin että vilkas elämänetsijä osaa kyseenalaistaa ja kohtaa usein myös pahuutta.

Mikä ihme on vilkas elämänetsijä? Joku törppö joka säntäilee sinne tänne ja altistaa itsensä vaaroille kun ei yhtään mieti nokkaansa pidemmälle?

Miten tuo itsetuhoisuus liittyy rohkeuteen tai vilkkauteen?

Vierailija
7/13 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mediassa esillä stereotyyppinen, naisiakin feminiinisempi neiti edustamassa homoja. Juu kiva että hän saa tästäkin ohjelmasta sairaalloisesti kaipaamaansa huomiota ja että hänellä menee hyvin mutta ikävästi taas luodaan mediassa stereotypiaa homoista BB-Nikon tyylisinä "räiskyvinä", huomionkipeinä ja naismaisina miehinä.

Vierailija
8/13 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallinen homo.

Tuo nykytyyli mättää omat intiimit asiat nettiin kaikkien nähtäville on sairasta.

Boeliuskin on jo saanut stalkkereita kintereilleen.

Alleviivaavan tyttömäinen poika. Tai siis sellainen, kuin homopojat luulee tyttöjen olevan. Helppo uskoa, että ärsyttää homofoobikkoja.

Vierailija
9/13 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on vilkas elämänetsijä? Joku törppö joka säntäilee sinne tänne ja altistaa itsensä vaaroille kun ei yhtään mieti nokkaansa pidemmälle?

Tähän en viitsisi edes vastata, mutta yritetään. Joskus se sisäänpäinsuuntautuneempi on se itsemurhakandidaatti. Niin ja mitä tulee pedanttisuuteen ja nipotukseen, niin ne lapsena villit pärjäävät usein koulussa kun haasteet lisääntyvät. Tylsämielinen jaksaa kirjoittaa koko sivun yhtä ja samaa kirjainta.

Ne fiksut paransivat menestystään vasta noin 11-12 vuotiaina kun ekaluokan opettajan lemmikeillä alkoi tyhmyys oikeasti paistaa läpi.

nim. kolmannella ka 7.6 ja lukion päästärissä 9. Helsingin yo käyty.

Vierailija
10/13 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mediassa esillä stereotyyppinen, naisiakin feminiinisempi neiti edustamassa homoja. Juu kiva että hän saa tästäkin ohjelmasta sairaalloisesti kaipaamaansa huomiota ja että hänellä menee hyvin mutta ikävästi taas luodaan mediassa stereotypiaa homoista BB-Nikon tyylisinä "räiskyvinä", huomionkipeinä ja naismaisina miehinä.

Joo mutta osa homoista on tollasia. Huvitti myös kun TB sanoi tulleensa kaapista ulos no kaikkihan sen näkee jo päältä.

Vierailija
11/13 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusta alapeukuttivat äipät joiden lapset eivät pääse edes lähihuoltajakouluun tai autonasentalinjalle.

Vierailija
12/13 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän en viitsisi edes vastata, mutta yritetään. Joskus se sisäänpäinsuuntautuneempi on se itsemurhakandidaatti. Niin ja mitä tulee pedanttisuuteen ja nipotukseen, niin ne lapsena villit pärjäävät usein koulussa kun haasteet lisääntyvät. Tylsämielinen jaksaa kirjoittaa koko sivun yhtä ja samaa kirjainta.

Ne fiksut paransivat menestystään vasta noin 11-12 vuotiaina kun ekaluokan opettajan lemmikeillä alkoi tyhmyys oikeasti paistaa läpi.

nim. kolmannella ka 7.6 ja lukion päästärissä 9. Helsingin yo käyty.

Miten tää vuodatus vastasi kysymykseen?

Vierailija
13/13 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypilinen homo joka ei osaa ottaa kritiikkiä vastaan.