Sinä noin 50v nainen. Minkä ikäisiä lapsia sinulla on ja asuvatko he vielä kotona?
Mulla ikää 49v ja löytyy kaksi poikaa 19v ja kohta 12v. Kotona asuu edelleen myös tuo vanhempi, mutta on tällä hetkellä armeijassa.
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa myös mistäpäin olette? Meinaan kun Hki-alueella tuntuu olevan ihan tavallista, että äiti on viiskymppinen ja lapset ovat vasta jopa peruskoulun alaluokilla - mutta muualla Suomessa viiskymppiset ovat monesti jo isovanhempia ( ja myös näyttävät vanhemmilta!? ). Itse olen aivan kohta 50v, meillä on 9-luokkalainen ja lukioiäinen ja asumme Hki. Ikäiseni tutut mm. Satakunnassa hoitavat kolmekymppisten lastensa jälkikasvuja silloin, kun heille sopii ja muun ajan viilettävät harrastuksissaan, matkustavat yms. Itseäni en mitenkään pystyisi vielä mieltämään isovanhemmaksi.
No en erityisesti minäkään, enää ja vielä. Olen tuo, jonka lapset on 20 ja 30.
Jossain vaiheessa hinguin sellaisia, vaikka olen aina tiennyt että tytär (vanhempi) on enemmän vela.
Poika ei vielä osoita pariutumisen merkkejä.
Tahdon pari omaa vuotta, ainakin. Kohta pitää hoitaa suvun mummot ja ukot, hommaa on tiedossa.
V-S.
49v ja lapset 22v, 20v ja 16v. Nuorin asuu kotona, kaksi vanhempaa jo muuttaneet.
Olen 48-vuotta. Lapset 26 ja 23-vuotta eivätkä asu enää kotona.
Vierailija kirjoitti:
49v ja lapset 22v, 20v ja 16v. Nuorin asuu kotona, kaksi vanhempaa jo muuttaneet.
Olen töissä Helsingissä, mutta asun kehyskunnassa.
52v ja lapset 32v, 30v, 22v ja 20v. Nuorin muutti kesällä pois kotoa, joten puolison kanssa ollaan hiljaisessa kodissa.
Takana on se aika, kun rakennettiin oma koti ja lapset oli pieniä. Minne ne vuodet katosivat?
51, lapset 32,31,28 ja lapsen lapset 5 ja 2v. Ihana kun sai välissä muutaman oman vuoden ennen lapsenlapsia. Nyt autetaan lastenlasten hoidossa ja he ovat kyllä elämän valo!
53v, lapset 25, 19 ja 16. Kaikki asuvat kotona edelleen.
Oletteko itse vielä soivia pelejä? M47
54v. Lapset 20v ja 14v. Vanhin ei asu enää kotona.
Juu, huh.. Minä53, tytär 26 ja sit se ihana mummon poika 2 v, kaikkein rakkain❤️
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikää 53 vuotta, lapset ovat 27 ja 24 v. Kumpikin on muuttaut pois kotoa parikymppisenä, joten aika monta vuotta tässä on oltu miehen kanssa kahdestaan. Välillä lapset ovat olleet kotona kesän töiden vuoksi, kivaa sekin.
Olen samanikäinen ja lapset myös 24 ja 27 v. Molemmat muuttivat heti lukion jälkeen toisiin kaupunkeihin opiskelemaan. Monivuotisen miesystäväni kanssa asutaan yhdessä viikko siellä ja viikko täällä-systeemillä.
Olen 47.
21-vuotias asuu Helsingissä omassa opiskelijakämpässä ja opiskelee. Nuorempi on 18, asuu kotona ja käy lukion abivuotta.
51 v.
Lapset 23, 26 ja 28.
Kaksi nuorinta kotona. Täällä ruotsissa on asuntopula.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v, lapset 23v ja 19v eivät asu enää kotona. Kun olen 50 he ovat 33 ja 29. Nyt järkytyin!
Eikö toisaalta ole aika hienoa, että olet vielä itsekin varsin nuori ja lapset on jo kasvatettu.
53v. Lapset 22v ja 21v. Kukaan ei asu enää kotona.
Onneksi on mies ja kissoja.:)
Ikää minulla on, ensi kuussa, 49. Kaksi lasta on, 8-vuotias ja 2,5-vuotias. Molemmat tietysti kotona
Vierailija kirjoitti:
Olen 47.
21-vuotias asuu Helsingissä omassa opiskelijakämpässä ja opiskelee. Nuorempi on 18, asuu kotona ja käy lukion abivuotta.
Ihan sama. Melkein. Olen 47, vanhin 21 opiskelee toisella paikkakunnalla (vaikka on usein viikonloppuisin täällä), 18 käy lukion abivuotta. Mutta lisäksi on sitten vielä tuo 8v.
49v ja lapsi 14v eli luonnollisesti kotona (vuoroviikoin mulla). Ja M47-nimimerkille tiedoksi, että todellakin ollaan soivia pelejä 3-kymppiset miehet sen tajuaa ja on kimpussa, mutta kumppaniksi samanikäinen 40+
49-vuotias. Lapset: 21 v., 19 v. ja 13 v.
Vanhin opiskelee ja asuu omassa asunnossa. Keskimmäinen armeijassa, nuorin kotona.