Sinä noin 50v nainen. Minkä ikäisiä lapsia sinulla on ja asuvatko he vielä kotona?
Mulla ikää 49v ja löytyy kaksi poikaa 19v ja kohta 12v. Kotona asuu edelleen myös tuo vanhempi, mutta on tällä hetkellä armeijassa.
Kommentit (389)
Olen 55-vuotias, lapseni ovat 30- ja 28-vuotiaita ja muuttaneet jo aikoja sitten kotoa pois. Esikoinen heti lukion jälkeen 19-vuotiaana ja juniori armeijavuoden aikana myös 19-vuotiaana. Junnu muutti toiselle paikkakunnalle opiskelujen perässä ja käytännössä oli harva se viikonloppu kotona käymässä äiskän lihapatojen ääressä vielä jokusen vuoden kotoa muuttamisen jälkeenkin.
Olen 54v. ja lapset 35v. ja 33v. Lapsenlapsia on 5.
Tylsä ketju. Kuin 1960-luvulla syntyneiden fb-ryhmä.
Jos joku tekee gradua näin niin eipä ole vielä tieteellisen tutkimuksen perusteetkaan hallussa.
Ikää minulla 50 vuotta ja lapseni ovat 30- ja 27- vuotiaat. Eivät asu kotona.
52 vee, lapset 21-, 24- ja 26-vuotiaat. Kuopuskin muutti kaksi kuukautta sitten omilleen ja elämä on pelkkää kätyä - IHANAA! Nuorten siivet kantaa ja me puolison kanssa nautitaan kahdenkeskisestä ajasta. Voi kuulkaa harrastaa seksiä ihan just silloin kun huvittaa ja missä huvittaa!!!
Äitini 55v. Hänellä on neljä lasta: 30v, 26v, 20v ja 14v. Ainoastaan murrosikäinen asuu kotona.
55, lapset 27 ja 24 asuvat omillaan ja elän hienoa aikaa vapaana. En edes haluaisi lapsenlapsia pyörimään jaloissa
Meillä on kaksivuotias iltatähti ja hän asuu vielä kotona. Päivähoidossa hän toki käy eikä silloin ole kotona.
53v, lapset 26, 24 ja 19. Kaksi asuu omillaan, nuorin isänsä luona.
On ihana kuulla kommentteja, että olette vielä soivia pelejä. Kertokaa lisää. M47
5 ja 3 vuotta. Ovat hyvin itsenäisiä lapsia ja asuvat jo omillaan.
51-vuotias, lapsi 29-vuotias ja lapsenlapsi 7-vuotias. Lapseni muutti pois kotoa 18-vuotiaana.
51 vuotta, 2 lasta 26 vuotias ja 25 vuotias. Molemmat jo lentäneet pesästä hyvän aikaa sitten.
45v. Kotona yksi 15-v. Haluaa mennä lukion jälkeen asepalvelukseen joten varmaan melkein 5 v asuu vielä kotona.
40 tytär 17 . aiempiin vastatskseni, tytär jää suomeen me lhdetäämn kun tyttö muuttaa pois kotoa. eli muutamme tuonne 15000km päähän.
Vierailija kirjoitti:
Täytin juuri 50 vuotta. Minulla on mieheni kanssa 4 poikaa, joista vain enää 10v poika asuu täällä kotona meidän vanhempien kanssa. Vanhemmat pojat 30v ja 28v asuvat kumpikin omissa kodeissaan, heillä on kummallakin vaimot ja lapsia. Tuo 10v poika asuu täällä meidän vanhempien luona, mutta 8-vuotias, pian 9 vuotta täyttävä poika asuu kehitysvammaisille tarkoitetussa asuntolassa koska hänen hoitonsa kotona olisi liian vaativaa koska hänellä on kehitysvamma, autismi, epilepsia ja sen lisäksi häneltä puuttuu täysin vaaran taju eli hän saattaa milloin tahansa tehdä mitä tahansa mikä voi vahingoittaa häntä. Esimerkiksi juosta autotielle suoraan lujaa ajavan auton eteen tai kiivetä katolle hypätäkseen sieltä alas. Asuntolassa häntä pystytään vahtimaan parhaiten koska siellä on useita hoitajia paikalla 24/7 ja poika ei jää hetkeksikään ilman valvontaa että on aina joku paikalla kun hän saa epilepsiakohtauksen eikä hän sitten pääse vahingoittamaan itseään. Siellä myös pystytään parhaiten huolehtimaan pojan lääkehoidosta, epilepsialääkityksestä ja lääkityksestä joka rauhoittaisi häntä niin että hän ei olisi koko ajan vahingoittamassa itseään.
Toivottavasti se vammainen lapsesi kiipeää vaikka sen asuntolan katolle, tippuu pää edellä alas ja kuolee pois. Vammaiset ovat ihan turha ihmisryhmä, niistä ei ole mihinkään vaan niitä pitää vain hoitaa 24/7 ja niiden hoitamiseen menee hirveästi meidän työssä käyvien ihmisten vaivalla ansaitsemia ja maksamia verovaroja. Yhden vammaisen hoito laitoksessa maksaa jotain puoli miljoonaa euroa vuodessa.
Olen 60v.Lapset 35v ja 29v,kotona asuvat.
Irti en päästä!!
Miksi edes täytyy "nimitellä" vanhaksi ensisynnyttäjäksi? Tai nuoreksi? Jos nainen nyt on onnistunut tulemaan raskaaksi ja synnyttämään lapsen, mitä väliä sillä on onko hän 18-vuotias vai 39-vuotias?! Näin kärjistetysti.