Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miksi ette suoraan sano jos ei kiinnosta?

Vierailija
07.10.2018 |

Tapasin naisen tinderin kautta keskiviikkona. Juotiin kahvit ja juteltiin tunnin verran, tunnelma oli mukava ja rento...lopuksi saatoin naisen asemalle ja sanoin että oli mukava ilta, sekä kysyin haluaako hän nähdä uudelleen.
Halusi, ja hän antoi minulle puhelinnumeronsa. Myöhemmin samana iltana ehdotin että tekisimme jotakin yhdessä tänään sunnuntaina (ensimmäisellä tapaamisella oli käynyt ilmi että menee juhlimaan lauantaina)
Hän oli tähänkin vielä myöntyväinen ja vastasi hymiöiden kera.
Eilen tai perjantaina emme viestitelleet.

Tänään kun iltapäivällä pistin viestiä ja kysyin kuinka ilta oli sujunut, ei nainen ole edes "lukenut" viestiä wapissa, vaikka on ollut paikalla useasti. Pistin viestin jo siis reilu viisi tuntia sitten.

Kyseessä kuitenkin liki 30-vuotias, fiksulta tuntunut aikuinen nainen. Ei vaikuttanut mitenkään prinsessalta, tai pissikseltä muutenkaan.
Miten tällainen ihmeellinen pelailu tai ignooraus hyödyttää yhtään ketään? Jos naista ei kiinnosta, niin miksi hän edes antoi minulle numeronsa? Jos ei siinä kasvotusten kehdannut kieltäytyä, niin eikö nyt löydy sen verran selkärankaa, että osattaisiin laittaa se "en nyt kiinnostunut tarpeeksi" -viesti. Yksinkertaista ja helppoa. En loukkaantuisi tai ottaisi itseeni millään tavalla, mutta tällainen toiminta kyllä pistää **tuttamaan sen verran että jaksoin tännekin aiheesta avauksen tehdä.

Tämäkö nyt on sitä deittailua vuonna 2018? Pitää varmaan itse sitten muokkautua virran mukana ja ottaa samanlainen asenne.

Ja ollaan siis n. 30v molemmat.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin naisen tinderin kautta keskiviikkona. Juotiin kahvit ja juteltiin tunnin verran, tunnelma oli mukava ja rento...lopuksi saatoin naisen asemalle ja sanoin että oli mukava ilta, sekä kysyin haluaako hän nähdä uudelleen.

Halusi, ja hän antoi minulle puhelinnumeronsa. Myöhemmin samana iltana ehdotin että tekisimme jotakin yhdessä tänään sunnuntaina (ensimmäisellä tapaamisella oli käynyt ilmi että menee juhlimaan lauantaina)

Hän oli tähänkin vielä myöntyväinen ja vastasi hymiöiden kera.

Eilen tai perjantaina emme viestitelleet.

Tänään kun iltapäivällä pistin viestiä ja kysyin kuinka ilta oli sujunut, ei nainen ole edes "lukenut" viestiä wapissa, vaikka on ollut paikalla useasti. Pistin viestin jo siis reilu viisi tuntia sitten.

Kyseessä kuitenkin liki 30-vuotias, fiksulta tuntunut aikuinen nainen. Ei vaikuttanut mitenkään prinsessalta, tai pissikseltä muutenkaan.

Miten tällainen ihmeellinen pelailu tai ignooraus hyödyttää yhtään ketään? Jos naista ei kiinnosta, niin miksi hän edes antoi minulle numeronsa? Jos ei siinä kasvotusten kehdannut kieltäytyä, niin eikö nyt löydy sen verran selkärankaa, että osattaisiin laittaa se "en nyt kiinnostunut tarpeeksi" -viesti. Yksinkertaista ja helppoa. En loukkaantuisi tai ottaisi itseeni millään tavalla, mutta tällainen toiminta kyllä pistää **tuttamaan sen verran että jaksoin tännekin aiheesta avauksen tehdä.

Tämäkö nyt on sitä deittailua vuonna 2018? Pitää varmaan itse sitten muokkautua virran mukana ja ottaa samanlainen asenne.

Ja ollaan siis n. 30v molemmat.

Viisi tuntia ei ole mielestäni pitkä aika olla vastaamatta. Ihmeellistä ahdistutta kyttäilyä. Vastaa kun vastaa, haloo, olette nähneet kerran. Nyt valot päälle ja asenne aavistuksen rennommaksi.

Vierailija
42/61 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos kysyt naiselta miten ilta meni, on siihen hyvin vaikea lähteä vastaamaan että kiitos hyvin mutta ei kiinnosta. Kysy edes suoria kysymyksiä jos suoruutta haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kuulostaa ihan minulta. Tämä mies on ihan mukava, mutta sanoin suoraan etten ole valmis suhteeseen. Hän kuitenkin halusi, että voisimme olla yhteyksissä johon suostuin, koska hän vaikutti yksinäiseltä.

Mutta! Tää mies elättelee koko ajan toivoa ja on suorastaan ahdistava käytöksellään. Hän kyylää milloin olen ollut whatsapissa, vastaa salamana mun viesteihin eli oikein vahtii puhelinta. Pommittaa mua viesteillä koko ajan! En ehdi oikeasti kuluttaa viestittelyyn tunteja päivässä.

Vaikka en tänään luvannut nähdä häntä, tuli illalla viesti ”oon nyt lähdössä autolle jos tuun hakemaan sut?” Mitä helvettiä? En vastannut ja tää alkoi soittelemaan perään.

Eli, ehkä nainen kaipaa aikaa ajatella? Ahdistelu työntää mua ainakin vaan kauemmas.

Vierailija
44/61 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos kysyt naiselta miten ilta meni, on siihen hyvin vaikea lähteä vastaamaan että kiitos hyvin mutta ei kiinnosta. Kysy edes suoria kysymyksiä jos suoruutta haluat.

Tuohan on suora kysymys ”miten ilta meni?”, miten niin ei ole kysymys?

Voisi vastata ”kiitos hyvin meni, nyt on vähän kiireitä tms, palataan myöhemmin :)” tai ”Kiitos hyvin meni. Valitettavasti on sellainen tunne, ettei nähdä enää uudelleen.”

N27

Vierailija
45/61 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet tajuaa kun vastaan viestiin yhdellä lauseella ja sitten en vastaa enää ollenkaan 😉

N27

Vierailija
46/61 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne miehet tajuaa kun vastaan viestiin yhdellä lauseella ja sitten en vastaa enää ollenkaan 😉

N27

Ai tänne tulikin toinen N27. :D

t. Alkuperäinen N27 😂

Vierailija
47/61 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se löysi isomman melan eilen ja pinspa kipeenä vielä.

On siis ollut parantamassa jälleenmyyntiarvoaan, blacked näyttää hyvältä cv:ssä

"Blackened is the end..."

Olisiko se monelle miehelle ehdoton turn off?

Ja jos kyllä, niin miksi?

AI jos saisi tietää naisen olleen tumman kanssa? No haluaisin tietää miksi? Mikä ajoi siihen? Mitä siitä seurasi?

Minä olin tumman kanssa koska rakastin häntä. Rakkaus minut siihen ajoi ja siitä seurasi avoliitto. Samasta syystä olen ollut myös vaalean mieheni kanssa kuluneet kolme vuotta.

Kokemasi jälkeen ei pitäisi olla enää paluuta "entiseen' siis vaaleaan mieheen, miten tämä voi olla mahdollista? Olitko nyt ihan rehellinen vai onko se vaan tämän palstan urbaania legendaa?

Suorituskyky ratkaisee kuitenkin aika paljon.

En ymmärrä ollenkaan mitä tarkoitat. Avoliittoni tuon miehen kanssa päättyi hänen kuolemaansa auto-onnettomuudessa. Kieltämättä suru ja murhe oli hyvin raastavaa, mutta ajan kanssa siitäkin selvisin ja opin ajattelemaan, että pystyisin vielä rakastumaan ja rakastamaan uudestaankin. Käsittääkseni se ei kuitenkaan ole hirveän harvinaista löytää uusi kumppani edellisen kuoleman jälkeen, vai onko se sinusta jotenkin mullistavan erikoista?

En tiedä mitä tarkoitat suorituskyvyllä. Minulla ei ole mitään valittamista sen enempää menehtyneen puolisoni kuin tämän elävänkään suorituskyvyn suhteen. Ihonvärillä ei ole tämän asian kanssa tekemistä, ainakaan minun kokemukseni mukaan.

Vierailija
48/61 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AI jos saisi tietää naisen olleen tumman kanssa? No haluaisin tietää miksi? Mikä ajoi siihen? Mitä siitä seurasi?

Minä olin tumman kanssa koska rakastin häntä. Rakkaus minut siihen ajoi ja siitä seurasi avoliitto. Samasta syystä olen ollut myös vaalean mieheni kanssa kuluneet kolme vuotta.

Ei taitanut tämä vaalea mies tietää mitään sinun menneisyydestäsi? Ja varmaan parempi niin.

Mieheni tietää kyllä menneisyydestäni. Kaikki suomalaiset miehet eivät toki ole rasisteja eivätkä oleta aikuisen naisen olevan neitsyt heidät tavatessaan. Myös mieheni on ollut avoliitossa ennen minuakin, tosin hänen avoliittonsa päättyi eroon kun minun päättyi puolisoni kuolemaan.

Vierailija
49/61 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaunis nainen? 

Vierailija
50/61 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Tajuaa ehkä, mutta jättää paskan maun ja antaa sinusta idiootin kuvan.

Vierailija
51/61 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Ai tänne tulikin toinen N27. :D

t. Alkuperäinen N27 😂

Et taida olla palstan ainut 27v nainen 😂

Vierailija
52/61 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemasi jälkeen ei pitäisi olla enää paluuta "entiseen' siis vaaleaan mieheen, miten tämä voi olla mahdollista? Olitko nyt ihan rehellinen vai onko se vaan tämän palstan urbaania legendaa?

En ymmärrä ollenkaan mitä tarkoitat. Avoliittoni tuon miehen kanssa päättyi hänen kuolemaansa auto-onnettomuudessa. Kieltämättä suru ja murhe oli hyvin raastavaa, mutta ajan kanssa siitäkin selvisin ja opin ajattelemaan, että pystyisin vielä rakastumaan ja rakastamaan uudestaankin. Käsittääkseni se ei kuitenkaan ole hirveän harvinaista löytää uusi kumppani edellisen kuoleman jälkeen, vai onko se sinusta jotenkin mullistavan erikoista?

En tiedä mitä tarkoitat suorituskyvyllä. Minulla ei ole mitään valittamista sen enempää menehtyneen puolisoni kuin tämän elävänkään suorituskyvyn suhteen. Ihonvärillä ei ole tämän asian kanssa tekemistä, ainakaan minun kokemukseni mukaan.

Et siis pystynyt olemaan ihan rehellinen, no ei se mitään, kyllä kaikki kuitenkin tietää miten on asian todellinen laita.

Mutta oli tarinassasi kuitenkin jotain hyvää...

Löysit uuden rakkauden..

Vierailija
53/61 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tottua tuohon, ap.

Tuo on nimittäin täysin normaalia toimintaa naisilta nykypäivänä.

Kannattaa itse pelata tuota niiden peliä paremmin.

Vierailija
54/61 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua loukata.

Mä oon miehelle tosi pitkää ystävällinen ja lopulta ghostaan, koska oikeesti haluan et mut vaa jätetää rauhaan.

Vierailija
55/61 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua loukata.

Mä oon miehelle tosi pitkää ystävällinen ja lopulta ghostaan, koska oikeesti haluan et mut vaa jätetää rauhaan.

Jos haluat että mies jättää sut rauhaan, niin helpointa on vaan sanoa se suoraan.

Muuten mies voi luulla että leikit vaikeasti tavoiteltavaa.

Jos ei usko kieltoa, niin sen jälkeen voitkin olla vastaamatta tai vaikka estää.

Mutta tuo yksi kohtelias tieto kiinnostuksen puutteesta on paras tapa toimia.

Vierailija
56/61 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen, ettei se nainen vaan ole kiinnostunut. Oli sitten miten krapulassa tahansa, varmaan olisi vastannut, jos kiinnostusta olisi. Jos teillä oli puhetta tapaamisesta sunnuntaille, tuo nainen ei varmaankaan halunnut vaan lähteä ja siksi koki helpommaksi vaihtoehdoksi olla lukematta viestiäsi kuin lukea se ja keksiä joku tekosyy tapaamisen perumiselle. Myönnän, että tein ennen itsekin noin, että hiljenin ja toivoin, että mies ymmärtäisi siitä, etten olekaan kiinnostunut. Se tuntui helpommalta kuin sanoa innokkaalle miehelle suoraan, että ei kiinnosta. Nykyään kuitenkin olen "suoraselkäistynyt" ja ymmärrän miksi on fiksumpi sanoa suoraan. Miehet harvoin ymmärtää mitään epäsuoria vihjailuja.

Vierailija
57/61 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua loukata.

Jos haluat että mies jättää sut rauhaan, niin helpointa on vaan sanoa se suoraan.

Jos ei usko kieltoa, niin sen jälkeen voitkin olla vastaamatta tai vaikka estää.

On miltei urbaani legenda, että "nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa". Jos tuollaiseen sitten haluaisikin uskoa, niin silloin voi varmaan itse leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa ja hävitä kuvioista. Kyllä se nainen ottaa itse yhteyttä, jos haluaa. Omalla kohdalla olen huomannut, että vaikka kuinka suoraan miehelle koettaa rautalangasta taitella, että nyt ei kiinnosta syystä X, mies päättää sen tarkoittavan, että leikin vaikeasti tavoiteltavaa.

Unohtakaa koko ilmaus! Jos nainen vaikuttaa siltä, ettei häntä kiinnosta, häntä todennäköisesti ei kiinnosta. Ainakaan roikkumalla ja tunkeilemalla se kiinnostus ei siitä lisäänny.

Vierailija
58/61 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua loukata.

On miltei urbaani legenda, että "nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa". Jos tuollaiseen sitten haluaisikin uskoa, niin silloin voi varmaan itse leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa ja hävitä kuvioista. Kyllä se nainen ottaa itse yhteyttä, jos haluaa. Omalla kohdalla olen huomannut, että vaikka kuinka suoraan miehelle koettaa rautalangasta taitella, että nyt ei kiinnosta syystä X, mies päättää sen tarkoittavan, että leikin vaikeasti tavoiteltavaa.

Unohtakaa koko ilmaus! Jos nainen vaikuttaa siltä, ettei häntä kiinnosta, häntä todennäköisesti ei kiinnosta. Ainakaan roikkumalla ja tunkeilemalla se kiinnostus ei siitä lisäänny.

Mistä hiton rautalangasta vääntämisestä sä oikein selität, kun tässä ei aloittaja ole saanut ensimmäistäkään viestiä? Ja yhden selkeän viestinhän se vain halusi.

Aika vaikea tota on verrata rautalangasta vääntöön...

Vierailija
59/61 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua loukata.

Mistä hiton rautalangasta vääntämisestä sä oikein selität, kun tässä ei aloittaja ole saanut ensimmäistäkään viestiä? Ja yhden selkeän viestinhän se vain halusi.

Aika vaikea tota on verrata rautalangasta vääntöön...

Hän taisi antaa esimerkin omasta elämästään pointtinsa tueksi. Ei siis aloittajasta puhunutkaan.

Vierailija
60/61 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua pikku höpönassua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis pystynyt olemaan ihan rehellinen, no ei se mitään, kyllä kaikki kuitenkin tietää miten on asian todellinen laita.

Mutta oli tarinassasi kuitenkin jotain hyvää...

Löysit uuden rakkauden..

En kyllä keksi missä kohtaa olisin nyt ollut epärehellinen. Kertoisitko mulle?