Naiset, miksi ette suoraan sano jos ei kiinnosta?
Tapasin naisen tinderin kautta keskiviikkona. Juotiin kahvit ja juteltiin tunnin verran, tunnelma oli mukava ja rento...lopuksi saatoin naisen asemalle ja sanoin että oli mukava ilta, sekä kysyin haluaako hän nähdä uudelleen.
Halusi, ja hän antoi minulle puhelinnumeronsa. Myöhemmin samana iltana ehdotin että tekisimme jotakin yhdessä tänään sunnuntaina (ensimmäisellä tapaamisella oli käynyt ilmi että menee juhlimaan lauantaina)
Hän oli tähänkin vielä myöntyväinen ja vastasi hymiöiden kera.
Eilen tai perjantaina emme viestitelleet.
Tänään kun iltapäivällä pistin viestiä ja kysyin kuinka ilta oli sujunut, ei nainen ole edes "lukenut" viestiä wapissa, vaikka on ollut paikalla useasti. Pistin viestin jo siis reilu viisi tuntia sitten.
Kyseessä kuitenkin liki 30-vuotias, fiksulta tuntunut aikuinen nainen. Ei vaikuttanut mitenkään prinsessalta, tai pissikseltä muutenkaan.
Miten tällainen ihmeellinen pelailu tai ignooraus hyödyttää yhtään ketään? Jos naista ei kiinnosta, niin miksi hän edes antoi minulle numeronsa? Jos ei siinä kasvotusten kehdannut kieltäytyä, niin eikö nyt löydy sen verran selkärankaa, että osattaisiin laittaa se "en nyt kiinnostunut tarpeeksi" -viesti. Yksinkertaista ja helppoa. En loukkaantuisi tai ottaisi itseeni millään tavalla, mutta tällainen toiminta kyllä pistää **tuttamaan sen verran että jaksoin tännekin aiheesta avauksen tehdä.
Tämäkö nyt on sitä deittailua vuonna 2018? Pitää varmaan itse sitten muokkautua virran mukana ja ottaa samanlainen asenne.
Ja ollaan siis n. 30v molemmat.
Kommentit (61)
Jos olisin tuo nainen, makaisin silmät kiinni peiton alla maailmantuskassa. Olisin ehkä whatsapannut äidilleni ja ystävälleni että selviänkö tästä järjissäni. Kamalat morkkikset nykyään kun aivokemiat sekoaa. Silti juon n. kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen henkisesti terveempi kun lopetin kaiken kontaktin suomalaisiin naisiin. Pari kertaa viikossa tyhjentää kassit kädellä niin ei tarvitse ajatella edes naisia. Anna hyvä mies itsellesi armoa. Sun ei tarvitse olla mikään pelinappula.
Tuollaisilla geeneillä onkin turha pyrkiä lisääntymään. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se löysi isomman melan eilen ja pinspa kipeenä vielä.
On siis ollut parantamassa jälleenmyyntiarvoaan, blacked näyttää hyvältä cv:ssä
"Blackened is the end..."
Olisiko se monelle miehelle ehdoton turn off?
Ja jos kyllä, niin miksi?
AI jos saisi tietää naisen olleen tumman kanssa? No haluaisin tietää miksi? Mikä ajoi siihen? Mitä siitä seurasi?
Vierailija kirjoitti:
Olen henkisesti terveempi kun lopetin kaiken kontaktin suomalaisiin naisiin. Pari kertaa viikossa tyhjentää kassit kädellä niin ei tarvitse ajatella edes naisia. Anna hyvä mies itsellesi armoa. Sun ei tarvitse olla mikään pelinappula.
Et näy kovin terve olevan silti. Olitko psykoottinen aiemmin? Nyt enää vakava persoonallisuushäiriö ja vainoharhaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos kyllä, niin miksi?AI jos saisi tietää naisen olleen tumman kanssa? No haluaisin tietää miksi? Mikä ajoi siihen? Mitä siitä seurasi?
Hän ei olisi sinulle tilivelvollinen tekemisistään, mutta uteliaisuus, kokeilunhalu ja tauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen, että olet liian hätäinen. Heti pitäisi olla näkemässä uudestaan ja tulee sellainen olo, että eikö tuolla oo muuta elämää. Itse oon törmännyt tapauksiin, että pitäis nähdä suunnilleen joka päivä. Se ahdistaa, koska tarvitaan myös omaa aikaa ja tilaa. Toki viestiin voi vastata, että nyt ei valitettavasti käy tai ei kiinnosta, jos ei kerran kiinnosta.
Onko se "heti" uudelleen näkemistä, jos neljän päivän päähän kyselee?
Tossakin ap sano ettei ees viestitellyt välipäivinä mitään.
Kai tää deittikulttuuri on sellasta että pitää leikkiä ettei kiinnosta, ja ehkä joskus 2 viikon tai kuukauden päästä puolivahingossa yrittää osua yhteen.
Sit ihmetellaan kun miehet ja naiset ei kohtaa ja syntyvyys laskee
No mänttimies nyt ei ole lisääntymässäkään, haluaa vain ilmaisen panon. Noudata kassimiehen neuvoa ja vedä käteen. Jätä naiset ihmisille.
Ei se suoraankaan sanominen kuule aina auta. Olen jo 50+ ja kyllä joistain miehistä saa maanvaivan ja joutuu laittamaan estot päälle, kun edes suorasta puheesta ei tajuta, ettei kiinnosta.
Älä painosta, yhden päivän voi kuka tahansa haluta sometaukoa
Mun kokemuksien mukaan miehet nimenomaan tekevät tuota, että eivät enää vastaa.
Mikäli mies laittaa viestiä, että oli kivaa ja olisi mukava nähdä uudelleen, mutta itseäni ei kiinnosta, laitan että ”Oli kiva nähdä, mutta luulen, että ei valitettavasti nähdä uudelleen. Hyvää jatkoa!” Mun mielestä kaikkien miesten ja naisten olisi reilua vaivautua vastaamaan edes tuon verran, tuohon ei kauaa mene aikaa ja on kohteliasta.
N27
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tulee siihen, miksei voi torpata suoraan; en tiedä. En osaa. Ajaudun aina kiertelemään ja vihjailemaan, väittämään, että on kiireitä tms. Oletan, että se olisi ikään kuin pehmeämoi tapa antaa pakit. Suora ja tyly "sori, ei kiinnosta" tuntuu niin julmalta. Kuten joku aiemmin sanoi, ei suurin osa halua loukata toista!
No tuollainen kiertelyhän vasta loukkaakin! Sitä kauniisti torppaamista voi opetella, ei kiertelyn vaihtoehto ole tyly torppaus. Muistan kuinka yksi tapailemani kundi sanoi että "musta tuntuu, että on parempi jatkaa eri suuntiin", ja vaikka se vähän kirpaisikin, niin mieluummin näin kuin joku ihmeen tulkinnanvarainen vihjailu.
Vierailija kirjoitti:
Ei se suoraankaan sanominen kuule aina auta. Olen jo 50+ ja kyllä joistain miehistä saa maanvaivan ja joutuu laittamaan estot päälle, kun edes suorasta puheesta ei tajuta, ettei kiinnosta.
Älä painosta, yhden päivän voi kuka tahansa haluta sometaukoa
Sometaukoa kun näkyy että notkuu siellä jatkuvasti? Jättää siis vain tuon raasun viestin lukematta.
Vastauksena ap:lle : ei se tuosta parane. Hänellä on pelivaihde silmässä, joten kannattaa antaa olla. JOS sieltä joskus tulee vastaus voit tehdä saman eli antaa muhia viikon. Älä ainakaan lue sitä aikoihin, se saa sinut vaikuttamaan epätoivoiselta.
Joku sanoi että naiset lopettavat pelaamisen tms vasta kun täyttävät 40, pitää enimmäkseen paikkansa. He pitävät itseään saaliina kunnes saalistajat alkavat entistä useammin laskea heidät takaisin veteen. Siinä vaiheessa alkaa iso pyörä pyörimään ja alkaa itku kun "mistään ei löydy hyvää miestä". Hyvät miehet kun menivät viimeistään 35-vuotiaina niille jotka kyllästyivät vähän aikaisemmin.
Toisella tai kolmannella kierroksella olevia ukkoja löytyy toki, voitte miettiä miksi he ovat toisella tai kolmannella kierroksella.
Sinuna unohtaisin tuon naisen. Jos ei krapulaltaan viitti tuon vertaa vastata, niin olkoot. Jo sen takia, että potee krapulaa, juoppohan se on. Toisekseen ei ole kiinnostunut susta, kun ei vastaa.
Kyllä mä oletan, että viesteihin vastataan samanpäivän aikana, kun ne on saatu. Jos ei vastaa, niin sitten itse laitan vuorokauden kuluttua viestin, että soronoo. Turha sitä väkisinkin on yrittää ja eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos kyllä, niin miksi?AI jos saisi tietää naisen olleen tumman kanssa? No haluaisin tietää miksi? Mikä ajoi siihen? Mitä siitä seurasi?
Minä olin tumman kanssa koska rakastin häntä. Rakkaus minut siihen ajoi ja siitä seurasi avoliitto. Samasta syystä olen ollut myös vaalean mieheni kanssa kuluneet kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin tumman kanssa koska rakastin häntä. Rakkaus minut siihen ajoi ja siitä seurasi avoliitto. Samasta syystä olen ollut myös vaalean mieheni kanssa kuluneet kolme vuotta.
Kokemasi jälkeen ei pitäisi olla enää paluuta "entiseen' siis vaaleaan mieheen, miten tämä voi olla mahdollista? Olitko nyt ihan rehellinen vai onko se vaan tämän palstan urbaania legendaa?
Suorituskyky ratkaisee kuitenkin aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taitanut tämä vaalea mies tietää mitään sinun menneisyydestäsi? Ja varmaan parempi niin.
Eipä ole tilanne muuttunut mihinkään suuntaan.
Viesti edelleen lukematta
...radiohiljaisuus on laskeutunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
...radiohiljaisuus on laskeutunut.Ap
Tympeää ja tylyä käytöstä naiselta. Unohda se, ei ole kiinnostunut. N27
Minäkin tapasin tinderin kautta naisen, paitsi ettei koskaan päästy treffeille asti koska naisella tuli aina joku este. Harmi sinällään, kun muuten vaikutti suht täysjärkiseltä. Vähään aikaan kun en laittanut viestiä, alkoi kyselemään että onkos joku nainen löytynyt. Hetken kuluttua lähetti kaveripyynnön facessa, minä jo innostuin että nyt alkoi tapahtua. Kuitenkin usein harrasti sitä, ettei lukenut viestiäni vaikka hillui linjoilla jatkuvasti. Alkoi se pelleily kyllästyttää. Ihmetyttää vaan että minkähänlainen narsistioireyhtymä tälläkin oli, kun ei selkeästi loppupeleissä kiinnostanutkaan, mutta kuitenkin tykkäsi roikottaa ja antaa välillä kuvitella kaikenmaailman fb-kaveripyyntöinä ja ajoittaisina viestipurskahduksina yms. että jotain voisikin olla. Kaipa sitten kosti minulle joltain mieheltä kokemaansa vääryyttä tai muuta vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...radiohiljaisuus on laskeutunut.Ap
Tympeää ja tylyä käytöstä naiselta. Unohda se, ei ole kiinnostunut. N27
Totta, mutta eikös olekin hienoa että täältä av-palstalaisilta saa vertaistukea ja ymmärrystä, tosin riippuu vähän aiheesta mutta kuitenkin, jaxuhalit ap:lle 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Nainen aikuistuu vasta siinä +40v kun tiedostaa sen faktan, että pelaamisen aika on ohi.
Mä aikuistuin 20 v. Näin silloin mieheni ensimmäisen kerran. Viettelin hänet ja olen pitänyt hyvänä siitä lähtien. En ole koskaan pelannut ihmissuhteissani.
Ja jos kyllä, niin miksi?