Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät ole minusta mitenkään kiinnostuneita :(

Vierailija
07.10.2018 |

Eipä ole koiratkaan sen puoleen :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tiettäväksi, että sinulla on läskiä muuallakin kuin vyötäröllä. 

Ja jos ei ole niin luo illuusio että hilloa löytyy. 

Kyllähän naisetkin "feikkaavat" itsestään houkuttelevampia. On jos jonkinlaista ehostumiskeinoa. Ei miesten tarvitse tässä sortua umpirehelliseen harmauteen. Luo itsellesi eräänlainen rooli, jossa näyttäydyt menestyvänä bisnesmiehenä tai vastaavana - ellet sitten oikeastikin ole sellainen; silloin vain tuot sen julki. Ulkoiset menestyksen merkit, ja myös sisäiset: ala käyttäytyä kuin johtaja. Se ei tarkoita öykkäröintiä. 

Vierailija
22/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis samassa veneessä suurimman osan miehistä kanssa.

Suurin osa miehistä on suhteessa naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt asian eteen? Miten olet tehnyt itsestäsi kiinnostavamman naisten silmissä? Jos et mitään, niin turha ruikuttaa.

AP tässä. Tästä on vaikea enää itseään kiinnostavammaksi tehdä, olen mielestäni jo nyt suorastaan aatelia. Perusteeni ajatella näin ovat ainakin vankat. Mutta olkoot, luulen että kaikille on parempi jos vain keskityn tekemään itsestäni kiinnostavan koirien silmissä, naiset ovat tehneet jo tässäkin ketjussa harvinaisen selväksi että eivät viitsi itse laittaa tikkua ristiin miesten eteen.

Menen tästä seuraavaksi ostamaan mustista&mirristä jonkun kivan lelun ja ehkä puruluun.

Vierailija
24/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Tärkein ulkonäköpiirre miehellä ihan tutkitusti on vyötärön ja rintakehän välinen suhde. Eikä sivuprofiilissa mikään leuan alapuolelta saa ylittää leuankärkeä.

Toisin sanoen: vyöräröläski on pahinta, mitä miehellä voi olla.

Laihduta.

Vierailija
25/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Tärkein ulkonäköpiirre miehellä ihan tutkitusti on vyötärön ja rintakehän välinen suhde. Eikä sivuprofiilissa mikään leuan alapuolelta saa ylittää leuankärkeä.

Laihduta.

Turhaan te kateelliset miehet minulle saarnaatte jostain hillosta tai vyötäröstä - olen paremmassa kunnossa kuin 99% miehistä vyötärön ja pinkan osalta. Eli siitä ei ole kyse. Mutta nyt jätän ketjun.

Vierailija
26/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kuittaa ja häipyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt asian eteen? Miten olet tehnyt itsestäsi kiinnostavamman naisten silmissä? Jos et mitään, niin turha ruikuttaa.

AP tässä. Tästä on vaikea enää itseään kiinnostavammaksi tehdä, olen mielestäni jo nyt suorastaan aatelia. Perusteeni ajatella näin ovat ainakin vankat. Mutta olkoot, luulen että kaikille on parempi jos vain keskityn tekemään itsestäni kiinnostavan koirien silmissä, naiset ovat tehneet jo tässäkin ketjussa harvinaisen selväksi että eivät viitsi itse laittaa tikkua ristiin miesten eteen.

Menen tästä seuraavaksi ostamaan mustista&mirristä jonkun kivan lelun ja ehkä puruluun.

Mikäli näin on niin olet kuumaa valuuttaa täällä päässä: https://www.thaifriendly.com/?ai=737&cid=1

Vierailija
27/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millä tavalla olet lähestynyt naisia? Jos koko ajan ajattelet ettei kukaan ole kiinnostunut, niin tuo asenne on niin itseään toteuttava asenne kuin vain voi olla.

Täältä sivusta vaan kyselen että mikä logiikka tuo nyt on? Eikö aloittaja sanonut että naiset eivät ole kiinnostuneita hänestä? Jos olisivat niin epäilemättä lähestyisivät, eikö?

Naiset kiinnostuvat usein siitä miten mies KOMMUNIKOI. Kyse on emotionaalisen yhteyden rakentamisesta (tieteellisesti tutkittu). Jos vain odottaa että joku lähestyy, se on ihan teinien juttuja.

Toki jos jollakin on poikkeuksellisen hyvä ulkonäkö tai on kuuluisa niin sellainen henkilö voi saada huomiota vaikkei tekisi itse yhtään mitään, mutta tuo on enemmän marginaalinen ilmiö.

Edelleenkin: miten tuo logiikka nyt toimii? Miten naiset voisivat tietää miten joku kommunikoi, jos eivät lähesty tätä? Miksi tässä nyt jankataan siitä että naisten ei tarvitse tehdä mitään? Kuka se nyt odottaa ja ketä?

Muissa maissa flirttaillaan sopivasti, ei päällekäyvästi eikä sen tarvitse johtaa mihinkään mutta sopivat eleet, ilmeet ja puheet kummasti edistävät suhteiden luomista. Kaiken ei tarvitse olla niin vakavaa koko ajan. Suomalaiset ovat huonoja flirttailemaan.

Vierailija
28/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä tarkoita että naiset niistä miehistä olisivat kiinnostuneita laajemmin. 

Kun mies miettii tätä, hän miettii asiaa niin, että olisipa kivaa jos osoitettaisiin kiinnostusta niin kuin miehet osoittavat naisia kohtaan; et montaa kadunpätkää voi kävellä ilman että joku vilkuilee, ehdotteluja sataa niin kotona kuin puutarhassa jne. 

Vierailija
29/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kuittaa ja häipyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Laihduta.

Turhaan te kateelliset miehet minulle saarnaatte jostain hillosta tai vyötäröstä - olen paremmassa kunnossa kuin 99% miehistä vyötärön ja pinkan osalta. Eli siitä ei ole kyse. Mutta nyt jätän ketjun.

Minä ainakin tarkoitin läskillä ja hillolla rahaa, vaurautta ja statusta. 

Sitä ei tarvitse oikeasti olla mitenkään merkittävästi jos osaa esiintyä niin kuin olisi. Harvalla naisellakaan mitään turhan terhakoita pallotissejä on, mutta ne käyttää apuvälineitä illuusion luomiseen - saadakseen miehen satimeen. Miesten pitää tajuta, että mekin voimme harjoittaa pientä totuuden kaunistelua kiinnostuksen herättämiseksi. Näin toimivat esim. klassiset "auervaarat" eli miehet jotka ovat tajunneet pelin hengen. 

Vierailija
30/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä tarkoita että naiset niistä miehistä olisivat kiinnostuneita laajemmin. 

Kun mies miettii tätä, hän miettii asiaa niin, että olisipa kivaa jos osoitettaisiin kiinnostusta niin kuin miehet osoittavat naisia kohtaan; et montaa kadunpätkää voi kävellä ilman että joku vilkuilee, ehdotteluja sataa niin kotona kuin puutarhassa jne. 

Tiedätkö mitä, tämä ei ole naisista ollenkaan mukavaa vaan ahdistavaa. Eikä näin tietenkään tapahdu tavisnaisille koko ajan, ja nekin harvat kerrat tuntuu ahdistavilta. Yritä tajuta että naiset elää hyvin erilaisessa maailmassa kuin te miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi