HEKA Gunillantie 16
Hakiko moni Gunillantie 16 kohteeseen ja onko kukaan saanut vielä tarjouksia? :)
Kommentit (53)
Me saatiin tänään kans! Kaksio saatiin pariskuntana ja muutetaan Helsinkiin töiden perässä.
Me saatiin kolmio 905 euroa. Yh-äiti ja vajaa 5 v. Mietityttää, tuleeko siihen joku piha lapsille... täytyy mennä huomenna kävelylle alueelle. Nyt ollaan megakalliissa kolmiossa vähän tyhmässä ympäristössä. Niin parempi toi varmasti olisi vaikka päiväkotimatka ym. mietityttää.
Samat taustat täällä mutta taidan saada taas luopua toivosta. Ihana että joku kuitenkin sai! 😍
Kai tässä saa alkaa jo luopua toivosta😞itse tällä hetkellä asunnoton hakija, ajattelin että sitä olis pidetty tarpeeks hyvänä kriteerinä että olis asukkaaksi valittu. Harmi.
Suvivaajammaa kirjoitti:
Onko tämäkin Porvoossa?
Laajasalossa. Helsingissä.
Onko kukaan muu saanut enää tarjousta? Nyt saa kai suunnata taas uusia pettymyksiä kohti? Onnea asunnon saaneille! 😊
Mäkin hain ja ei oo mitään tietoa tullut. Oon niin epätoivoinen. Soppari nykyisessä asunnossa päättyy tän kuun lopussa, kun omistaja muuttaa sinne itse ja yksityisiltä markkinoiltakaan en ole saanut kämppää, vaikka joka viikko olen väh. kahdessa näytössä käynyt.
Tää on ihan lottoamista😩 en usko että käy edes kaikkia hakemuksia läpi, jos asunnoton ja asunnottomuus uhan alla olevakaan ei valituks oo tullu. Luulis että he menis listalla etusijalle, varsinkin kun edes niiden kalliiden asuntojen saanti muilta markkinoilta ei todellakaan oo itsestäänselvyys ihan kokemuksesta. Puhumattakaan vuokravakuuksista. Itse näin opiskelijana en kyllä pysty taikomaan 2kk vuokravakuutta ja kuukauden vuokraa vielä päälle ihan tosta noin vaan.. Ja satolla missä vuokravakuus pieni ne vuokrat ihan älyttömiä kaksioissa - kolmioissa. Huoh.
Itse asun aivan liian kalliissa asunnossa, joutuu lääkkeistä ja ruuasta tinkimään tämän vuokran takia. Terveydentilani takia minusta ei ole kokoaikatyöhön, halvempi asunto helpottaisi niin paljon... Hekalla ollut hakemus yli vuoden, kaikkiin uudiskohteisiin olen lisäksi hakenut, eikä mitään. Liian kalliin vuokran takia olen vain kiireellinen, isoin osa hakijoista on erittäin kiireellisiä... Joudun pian muuttamaan äitini nurkkiin, jos ei halvempaa kämppää löydy.
Mystiseltä kyllä rupeaa vaikuttamaan nämä miten asunnon sieltä saa. Lapsen kanssa myös yli kalliissa asunnossa ja vuosikaudet ollut hakemus stadille. Ois vaan kiva kun kuun lopussakin olisi vielä rahaa ruokaan mutta näillä mennään! 😊 Ehkä päädytään VVA:ksi, tosin sekään tuskin ratkaisee kun asunnottomatkin jää näköjään ilman? 🤔
Ilmoittavat kuulemma viimeisille vasta silloin 15 päivä kun haku loppuu. Täälläkin kova tarve asunnolle kun viimesillään raskaana ja nykyisen asunnon vuokranantaja laittaa asunnon myyntiin. Mutta vielä on toivoa jäljellä että onni osuisi meidän kohdalle!
Ilmoittavat jos joku ei otakkaan. Virallinen jako lienee jo tehty! 😊🤔
Sanoivat puhelimessa että eivät ole ilmoittaneet vielä kaikille valituille.
Vierailija kirjoitti:
Sanoivat puhelimessa että eivät ole ilmoittaneet vielä kaikille valituille.
Hyvä kuulla! Itse soitin myös, kehottivat vaan odottamaan marraskuulle.
Onko täällä köyhien kokoontumisajot? Miksi teidän pitäisi saada halvemmalla asunto jos olette muuttaneet Helsinkiin?
Minkä kokoisia ne alla 700 e maksavat ovat?