Venäläisnaiset kertovat: Tällaisia ovat suomalaiset miehet :D
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005855460.html
"Eniten minua taas ärsyttää äänekäs röyhtäily julkisesti." :D
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin venäläisen naisen.
Sitten vain laitat toimeksi. Pietari on lähellä ja sinne on helppo matkustaa, tässäkin ketjussa olen jo mainostanut Lux Expressiä. Eikä junaliputkaan kalliita ole.
Miksi he eivät voi tulla tänne sivistyksen pariin?
Virosta voi myös löytää venäläisiä naisia. Et tarvitse viisumia ja pääset tulemaan takaisin saman päivän aikana. Kannattaa kuitenkin opetella englantia tai venäjän alkeita. Suurinosa venakoista alkaa olla korkeasti koulutettuja joten osoita olevasi älykäs ja tarjoudu maksamaan ravintolaskut. Mikäli nainen ei halua tätä niin sitten annat hänen maksaa, mutta oletus on aina et mies maksaa. Niin ja muista pukeutua siististi/tuoksua raikkaalta!
date24.ee, suhteet ja venäjän puolella volgagirl.com, sekä se yksi ilmainen paikka jossa pitää jo osata venäjää. Joku paikallinen voisi vinkata sen ilmaisen kanavan missä venäläiset sinkut kohtaa lava dating siten lisäksi?
date24.ee, onko englannin kieltä lainkaan sivulla?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä oli hassu kun vertaa siihen miksi suomalaiset miehet kertovat tykkäävänsä venäläisistä naisista. Miehet kertovat että siksi kun naiset ovat perinteisiä, pyörittävät kotia yms. ja nämä naiset taas kertoo että siksi juuri haluavat suomalaisen miehen, ettei tarvitse suorittaa tuollaista perinteisen naisen roolia. Voi olla että toinen joutuu pettymään odotuksissaan.
Voisiko kuitenkin olla että venäläisen naisen käsitys perinteisestä naisen roolista on aavistuksen perinteisempi kuin suomalaisen miehen? Siinä tapauksessa kummankaan ei tarvitsisi pettyä.
Vierailija kirjoitti:
date24.ee, onko englannin kieltä lainkaan sivulla?
Ei, mutta suhteet24:ssa (https://www.amoremi.ee/) oli aikaisemmin mutta sekin näemmä muuttui uuden omistajan myötä viron kieliseksi. Käytä google translate apuna sillä se auttaa kääntämään sivut ja keskustelut, varsinkin jos osaat kirjoittaa englanniksi niin kääntää tämän paljon paremmin kyseiselle kielelle. En tiedä miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vain laitat toimeksi. Pietari on lähellä ja sinne on helppo matkustaa, tässäkin ketjussa olen jo mainostanut Lux Expressiä. Eikä junaliputkaan kalliita ole.
MIKSI haluat viedä naisen pois omasta kulttuuristaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ulkomaalainen nainen(en venäläinen),enkä ottaisi suomalaista miestä vaikka olisi ainut miesrotu maan päällä. Säälin kovasti naisia, jotka ovat naimisissa suomalaisten kanssa, vaikka tyhmyydestä saa kärsiäkin. Venäläisen miehen kanssa olisin kyllä todella mielelläni, he ovat mielestäni miehekkäitä ja hyvännäköisiä.
Miksi edes olet tullut Suomeen jos vihaat suomalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Näin venäläisenä naisena sanon suoraan, että nuo naiset ei vaan ole onnistunut saamaan komeeta hyväkäytöksistä venäläistä miestä. Suomalainen mies kelpuuttaa kenet tahansa ja venäläiset naiset tietää sen. Suomimiesten venäläisnaiset on aina rumia.
Olet erittäin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ulkomaalainen nainen(en venäläinen),enkä ottaisi suomalaista miestä vaikka olisi ainut miesrotu maan päällä. Säälin kovasti naisia, jotka ovat naimisissa suomalaisten kanssa, vaikka tyhmyydestä saa kärsiäkin. Venäläisen miehen kanssa olisin kyllä todella mielelläni, he ovat mielestäni miehekkäitä ja hyvännäköisiä.
Minä olen kantasuomalainen nainen, ja olen samaa mieltä kanssasi. En koskaan ottaisi suomalaista "miestä". En ole ikinä nähnyt suomalaista miehekästä miestä. Suomalaiset miehet ovat lihavia, rumia, vähä-älyisiä läskejä. Eivätkä osaa edes pukeutua.
Olivat kieltämättä vähä-älyisiä kun tekivät näin tasa-arvoisen maan, jossa naiset ei arvosta miesten panosta, joten voit muuttaa afrikan savanneille "älykkäiden" ihmisten sekaan savimajoihin, jos nykyinen ei kelpaa.
Onko oikeasti niin, että Suomessa on keskimäärin poikkeuksellisen vastenmielisiä miehiä? Ainakaan hirveästi tasa-arvoisempaa yhteiskuntaa ei niin kovin montaa ole maailmassa? Vai ovatko miehet yleisesti vain huonolaatuisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kultapieni, Venäjällä on olemassa sellaista sivistystä, josta suomiju...i voi vaan haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kantasuomalainen nainen, ja olen samaa mieltä kanssasi. En koskaan ottaisi suomalaista "miestä". En ole ikinä nähnyt suomalaista miehekästä miestä. Suomalaiset miehet ovat lihavia, rumia, vähä-älyisiä läskejä. Eivätkä osaa edes pukeutua.
Naurattaa aina nämä avautumiset suomalaisten miesten puutteellisesta älystä ja sivistyksestä, kun katsoo millainen yhteiskunta meillä on :D
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti niin, että Suomessa on keskimäärin poikkeuksellisen vastenmielisiä miehiä? Ainakaan hirveästi tasa-arvoisempaa yhteiskuntaa ei niin kovin montaa ole maailmassa? Vai ovatko miehet yleisesti vain huonolaatuisia?
Kyllä suomalaiset miehet ovat aika vastenmielisiä, niin ulkonäöltään kuin käytökseltäänkin. Vai oikeastiko joku voi sanoa, että suomalainen mies on hyvännäköinen ja hyväkäytöksinen?! Olen tavannut joitakin jenkkimiehiä ja ero oli kuin yöllä ja päivällä.
Mä olen ollut jo pienen ikuisuuden naimisissa hyvännäköisen ja hyväkäytöksisen suomalaismiehen kanssa. Tytär on myös löytänyt omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista, että joillakin venäläisnaisilla on ajatus: "No money, no honey".
Epäilemättä käy kalliiksi kustantaa kaikki vaimon hullutukset.
Kyllä kertoo jotain näistä naisista, jotka haukkuvat suomalaisia miehiä... Oudoissa piireissä kyllä pyörivät. :D Jokaisessa maassa on hyviä ja huonoja ihmisiä, kaikki suomalaiset miehet eivät todellakaan ole hirveitä. Nämä suomalaisia miehiä haukkuvat naiset ovat kyllä itse hirveitä, kun yleistävät noin pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalaiset miehet ovat aika vastenmielisiä, niin ulkonäöltään kuin käytökseltäänkin. Vai oikeastiko joku voi sanoa, että suomalainen mies on hyvännäköinen ja hyväkäytöksinen?! Olen tavannut joitakin jenkkimiehiä ja ero oli kuin yöllä ja päivällä.
Mä olen ollut jo pienen ikuisuuden naimisissa hyvännäköisen ja hyväkäytöksisen suomalaismiehen kanssa. Tytär on myös löytänyt omansa.
Laitapa kuva miehestäsi ja vävystäsi, niin katsotaan. Eivät varmasti ole hyvännäköisiä ja hyväkäytöksisiä. Ovat rumia, epäkohteliaita, vähä-älyisiä ällötyksiä, kuten muutkin suomalaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastailee itselleen🤣🤣
En vastaile itselleni. Vain rumat, haisevat, läskit suomimiehet vastailevat itselleen.
En oysty sanoin kuvailemaan sitä vihaa, inhoa ja halveksuntaa jota tunnen suomimiehiä kohtaan.
Kyllä minä ainakin uskon ja ihan hyvin onnistut sen julkituonnissa kirjallisestikin.
M 37v
Näillä venäläisnaisilla on käynyt tuuri. Myös muita kohtaloita löytyy
En tiedä yhtään ulkomaalaista naista, joka hehkuttelisi suomalaista miestä, päinvastoin. Se, että joku muka kehuu vähän Iltalehdessä ei todellakaan kerro koko totuutta. On surullista, että niin moni suomalainen nainen luulee, että kaikki ulkomaalaiset naiset muka haluaisivat hirveästi suomalaisen miehen, kun todellisuudessa juuri kukaan ei halua. Luulen, että myös nämä paljon parjatut thainaiset ottaisivat mielellään jonkun muun kansallisuuden kuin suomalaisen. Suomalaista miestä on vaan niin helppo käyttää hyväksi, koska hän uskoo kaiken.
miksi venäläiset niin usein haukkuvat suomalaisia naisia ja miehiä? Tai oikeastaan miksi he asuvat Suomessa, jos sekä suomalaiset miehet ja naiset ovat niin karseita heidän mielestään? Ymmärrän sen että monetkaan suomalaiset eivät kovin paljon pidä siitä että täällä asuu venäläisiä ja varmaan suoraankin sen osoittavat, mutta silti, ei kai se ole oikeutus haukkua suomalaisia, erityisesti jos asuu Suomessa? Ja kun täältä Suomesta pääsee poiskin, jos ei viihdy.
Kun tällä palstalla venäläisiä kirjottelee niin olisi kiva kuulla perusteluja?
Muista, että joillakin venäläisnaisilla on ajatus: "No money, no honey".