Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa ei taida olla paljon yli 100 kg ylipainoisia? Mietin tuota Hengenvaarallisesti lihava-ohjelmaa..

Vierailija
07.10.2018 |

Siellähän on ihmisiä jotka painavat jotain 200 kg , ja tuo on amerikan mittapuulla normaalia. Suomessa ei taideta olla niin pahassa jamassa vaan ylipaino tarkoittaa, ainakin naisilla, sitä että painaa 80/90 kg. Joku 195cm mies saattaa kyllä painaa sen 120 kg.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ohjelmassa kiteytyy juuri se lihavien asenneongelma: kaikki johtuu muista ja itse on uhri. Yleensä se lääkäri joutuu puhumaan kuin pikkulapselle et nyt otat itseäsi niskasta kiinni!

Ohjelma olisi ihan mielenkiintoinen ja jees, mutta sitä jatkuvaa kitikiti-vinkuvinkua ei vaan jaksa kuunnella. Ja mitä ap:n kysymykseen tulee, niin kyllä niitä päälle satakiloisia on ja paljon. Itse olen jonkin verran ylipainoinen (161/83) ja ihan joka ikinen päivä näen itseäni paaaaljon isompia ihmisiä. 

Vierailija
102/102 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On suomessa paljon noita 150-180kg painavia ts. jos ilmoittavat painon ja pituuden niin ei ole varma kumpi on kumpi.

He eivät vaan juuri kotoaan poistu niin että nää niitä liikenteessä.

Herranen aika, käväisepä lauantaina jossain vilkkaammassa kauppakeskuksessa ja näet noin isoja ja monta vielä isompaakin ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan