Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 kk vuokrasopimus ja häirikkönaapuri

Vierailija
06.10.2018 |

Onko joku onnistunut purkamaan sopimuksen, jos meluavaa naapuria ei ole saatu hiljaiseksi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap. Voitko kertoa että miten se sun naapuri häiriköi ja meluaa? Ehkei se itse tiedä aiheuttavansa liikaa ääntä, kenties mä oon sun naapuri, jos nyt täällä kerrot että mitä oikein teen väärin niin ehkä mä sitten ymmärrän olla jatkossa hiljempaa.

Jos sun naapuri kaiket yöt bilettää ja soittaa täysillä musiikkia, niin joo, sen pitäisi olla hiljempaa.

Mutta jos sua häiritsee se kun sun naapuri päivällä imuroi ja vetää vessan ja puhuu puhelimessa niin vika on sussa. Normaaleja elämisen ääniä tulee vain sietää.

Typerän moni ihminen ryhtyy sotaan tuttavaa (naapuria, kollegaa, sukulaista,...) vastaan, vaikka tuttavalla ei ole aavistustakaan että mistä on kyse, ei aavistustakaan että mitään ongelmaa on edes olemassa. Joten kyllä ensimmäinen ja tärkein askel olisi se että kertoisit mistä on kyse. Ei riitä että useiden sodankävijöiden tavoin valitat tuhat kertaa kavereillesi ja nettiin. Kyllä jonkun pitää kertoa myös sille sun naapurille. Nimettömästi saa kertoa myös, tai poliisin tai isännöitsijän kautta.

Mun keittiön ikkunan läpi heitettiin kerran kivi. Miksi? Heittikö joku känniläinen kiven sattumanvaraisen ikkunan läpi? Vai oliko se kivi tarkoitettu viestiksi mulle? Viestiksi mistä asiasta? Melusinko liikaa? Olinko liian ruma? Olinko törttöillyt liikaa kännissä? Vihasiko mun X mua yhä, kaikkien vuosien jälkeenkin? Siinä meni kyllä kivenheitto ihan hukkaan kun ei ollut minkäänlaista kirjoitettua viestiä mukana.

Vierailija
22/22 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä tätä. Eikö useammalla ole tosissaan tullut samanlaista tilannetta vastaan?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi