Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu suuseksiin ....

Nuolemista ikävöivä
06.10.2018 |

Kohtalotovereita? Onko mitään keinoa saada se tykkään siitä... Ei auta sauna tai sheivaus, ei lahjonta eikä kiristys...

Toki saavana osapuolena tykkää mutta ei tykkää ite antaa

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä suuseksi lisääntyi merkittävässä määrin sen jälkeen kun saatiin puhuttua asioista niiden oikeilla nimillä. Miestä ärsytti nuolla pillua jossa on karvoitus. Ja minä, en oikeastaan saa muuten orgasmia kuin nuolemalla ja omin käsin.

No, päädyttiin kompromissiin. Minä pidän itseni täysin karvattomana ja saan ihanaa suuseksiä ja mieheni ei tarvitse kärvistellä karvoista kitalaessa =)

win, win

Vierailija
42/46 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostu minunkaan miesystävä. Viimeksi kun puhuin että se olis kiva ja minäkin aina sulle teen, tuhahti ärsyyntyneen oloisena. Että se siitä keskustelusta.

Ei ole aavistustakaan mistä johtuu, joten eipä voi oikein asioita korjatakaan. Meni aika pitkälti maku koko seksistä, en minäkään koskaan ole tuhahdellut hänen toiveilleen ja usein ottanut suihin ihan loppuun asti pyytämättä.

En taida ottaa asiaa enää koskaan puheeksi. Jätän hänen imemiset reilusti vähemmälle tai kokonaan pois. Tiedä jos loppuu koko seksi sitten vähitellen kun suikkarit on hänelle itselleen niin tärkeä osa koko seksiä :/

Ollaan oltu 1.5v yhdessä ja aikuisia ihmisiä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nuolen aina, pitkään ja kunnolla.

t. pervo-kake

Vierailija
44/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo antaa joskus nuolla kun tarpeeksi on kiihottunut. Itse ei anna suuseksiä kun kuin kännissä. Seksiä ylipäätään on todella harvoin. Tätä jatkunut n. 30 v... Itse nuolisin vaikka päivittäin ;)

Vierailija
45/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin. Nuolen useamman kerran viikossa ja pidän siitä. Äänistä ja saamisesta päätellen vaimokin tykkää. Itse saan 10 sekuntia kestävän imutuksen mikä suorastaan sattuu (ehkä tarkoituksella? Koska ohjeista ei ota neuvoa) kerran pariin kuukauteen. Nyt on tainnut viimeksi olla toukokuun alkupuolella.

Vierailija
46/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäinen jatkaa kirjoitti:

Ja noi suorasukaiset eroa ja jätä se sika on musta siinä mielessä aika mustavalkoisia, että olisi mielestäni aika itsekästä tehdä niin iso suru lapsille ja rikkoa hyvän elämän puitteet että en saa suuseksiä- Toki jos nyt valitsisin puolisoa se olisi korkealla listassa monien mudien asioiden ohella, mutta silloin teininä se ei ollut niin pinnalla, enkä osannt kaivata. Mies kyllä osaa mut tyydyttää ja laukean joka kerta ja saan seksiä aina kun haluan, mutta silti vituttaa, kun ajattelen, etten ehkä saa koskaan ja mietin, onko ketään, joiden mies olisi tässä asiassa muuttunut. Ja joo, munmies on aika eritekammoinen, ei millään aikanaan halunnut kakkavaippojakaan vaihtaa vaikka muuten hyvä isä onkin.

AP vielä

Itseäni ärsyttää myös tuo miehet on just tollasii-asenne mikä täällä huokuu. Meillä tilanne on just toisinpäin, minä annan, nainen ei. Vaan ei se ihan sopiva syy olis heittää lasten äitiä muuten toimivasta suhteesta pihalle vain siksi että suuseksiä ei häneltä ole yli vuosikymmeneen herunut. Minä kyllä olen oman osani (mielelläni) tehnyt. Eikä noissa asioissa mun mielestä voi alkaa siihen leikkiin, että jos et sinä niin sitten en minäkään tai kun kerta minä niin sitten sinunkin pitää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi