Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Haukio on ainakin 10 vuotta vanhemman näköinen

Vierailija
06.10.2018 |

Täytyi taas ihmetellä, kuinka "ikääntyneen" näköinen Jenni Haukio on iltalehden kuvissa. Onhan hän ihan hehekän näköinen, mutta jotenkin vanhan oloinen. Kasvotkin ovat iäkkäämmän ihmisen oloiset. Toki hän silti on tyylikäs ja näyttävä. Sopii kyllä hyvin Niinistölle.

Kommentit (198)

Vierailija
1/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silti mikään raikas ja tuulakas, vaan näyttävä aikuinen nainen.

Vierailija
2/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lienee hänen ajatusmaailmansa? Hänhän on ollut ilmeisesti vuodesta 2006 jo Niinistön kanssa. Tästä on aikaa jo 12 vuotta. Hän on  ilmeisesti ollut alle 30, kun ovat alkaneet jonkinlaisen suhteen. Niinistö on silloin jo ollut lähemmäs 60. Voiko tällaisessa suhteessa ajatuksetkaan pysyä kovin nuorena, jos viettää aikaa itseään noin paljon vanhemman seurassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onko kenties Niinistö ikäistään nuorempi mieleltään eli ovat jotain siltä väliltä.  Kumpikin mieleltään noin 55 v. 

Vierailija
4/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin itse alle 40, kun Ilkka Kanerva vilkuili minua kaupassa.  Meillä oli ikäeroa noin 20 vuotta. Minä juoksin pakoon, enkä tykännyt.

Vierailija
5/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kaunis rouva vielä kasikymppisenäkin. 

Vierailija
6/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tasan Jennin ikäinen pikkulapsen äiti. Jenni ei ole mitenkään vanhemman näköinen kuin minä ja muut tuntemani samanikäiset pikkulasten äidit. Tässä iässä huonot unet näkyvät heti naamasta, toisin kuin nuorempana.

Vierailija
7/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan miehen kanssa vanhenee. Nuoren miehen kanssa pysyy nuorena.

Vierailija
8/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen hän on. Tyyli vähän tätimäinen usein. Olisi kiva nähdä erilaisessa hiustyylissä.

Vierailija
9/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyi taas ihmetellä, kuinka "ikääntyneen" näköinen Jenni Haukio on iltalehden kuvissa. Onhan hän ihan hehekän näköinen, mutta jotenkin vanhan oloinen. Kasvotkin ovat iäkkäämmän ihmisen oloiset. Toki hän silti on tyylikäs ja näyttävä. Sopii kyllä hyvin Niinistölle.

Täytyy taas ihmetellä, että tätäkin asiaa jotkut jaksaa jankuttaa. Asia ei kuulu sulle ei mulle eikä kenellekään muullekaan ulkopuoliselle. Jenni Haukiolla on oma varma tyylinsä, joka on aikuisempi kuin henkilö itse. Tähänkin saattaa olla hyvin yksinkertainen selitys, jos vaan ajattelet.

Vierailija
10/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tasan Jennin ikäinen pikkulapsen äiti. Jenni ei ole mitenkään vanhemman näköinen kuin minä ja muut tuntemani samanikäiset pikkulasten äidit. Tässä iässä huonot unet näkyvät heti naamasta, toisin kuin nuorempana.

Luuletko tosiaan, että Jenni hoitaa yksin lapsen. Eiköhän heillä ole varaa palkata hoitajia. Jennillä on lisäksi äiti apuna, ilmeisesti auttamassa.

Onhan lehdessä lukenut, että Aarolla on hoitaja.

Vierailija
11/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Jenni on erittäin kaunisihoinen ja kasvoiltaan muutenkin "tuoreen" näköinen.

Tuo kampaus se on mikä tekee vanhemman näköiseksi, samoin pukeutumistyyli.

Kuvitelkaas hänelle joku villi hiusmalli, muotifarkut ja niukka toppi...

Vierailija
12/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy taas ihmetellä, että tätäkin asiaa jotkut jaksaa jankuttaa. Asia ei kuulu sulle ei mulle eikä kenellekään muullekaan ulkopuoliselle. Jenni Haukiolla on oma varma tyylinsä, joka on aikuisempi kuin henkilö itse. Tähänkin saattaa olla hyvin yksinkertainen selitys, jos vaan ajattelet.

Eiköhän meillä ole oikeus arvostella häntä, koska hän on julkisuudessa. Hän on itse tiennyt, mihin ryhtyy. Julkisuudessa jotuu kestämään myös negatiiviset arvostelut. 

Vierailija
13/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te "tavikset" kuvittelette, että elätte samanlaista elämää Jennin kanssa. Eiköhän hänellä ole kaikki mahdollisuudet hoitaa itseään ja palkata hoitajia. 

Ehkä hän tykkää olla vanhannäköinen. Iho on kyllä ihan hyvä, mutta kasvonpiirteet ehkä myös vanhentavat.

Vierailija
14/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Haukio on tiennyt, että hän joutuu arvostelun kohteeksi. Ikävä kyllä, mitä ylempänä olet jossain yrityksessä tai muuten olet julkisuudessa, sitä enemmän sinua arvostellaan.

Olisi kannattanut Niinistön jättää presidentin hommat sivuun, jos kerran rouvaa ei saa arvostella.  

Vierailija
15/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mitätön ope, mutta muakin arvostellaan jatkuvasti. Ei auta muuta kuin hyväksyä se. Ihmiset ovat sellaisia. Täytyy mennä jonnekin erämaahan, jos ei arvostelua kestä.

Vierailija
16/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että Jenni hoitaa yksin lasta. Et voi olla tosissasi......

Vierailija
17/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja tyylikäs on. Jotain ihme kadeilua taas pitää luukuttaa.

Vierailija
18/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä olisi nuorempi tyyli, niin haukuttaisiin taas palstalla pissikseksi.

Vierailija
19/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihainen Niinistö kirjamessuilla se vasta vanhalta näyttikin.

Vierailija
20/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säkin jaksat puuttua tähän. Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä. Aivan sama, mitkä ovat syyt. On vain tosiasia, että on vanha akka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi