Onko Riika käymisen arvoinen?
Olen käynyt siellä viimeksi 1990-luvulla Monenko yön reissuja olette tehneet?
Kommentit (17)
On se ihan kiva. Kävisin toiste jos täältä pääsisi laivalla sinne
Oikein kiva kesäkaupunki. Vähän kuin Tallinna, mutta siellä ei mikään repsota vaan kaikki on viimeisen päälle tehtyä ja kokemukseni mukaan ovat paljon asiakaspalveluhenkisempiä.
Kaunis kaupunki ja kauniita naisia. Kannattaa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Riikka ei ainakaan ole.
Riikka kehuu itseään söpöliiniksi ja spemuturvaksi. Saattaa olla käymisen arvoinen.
On kiva ja kannattaa käydä. Mutta ei highseasonina, liikaa turreja.
Kaksi kolme päivää on optimi. Ja on hyvä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka ei ainakaan ole.
Riikka kehuu itseään söpöliiniksi ja spemuturvaksi. Saattaa olla käymisen arvoinen.
Va-- ja -- kki
On ehdottomasti, ruoka on aika halpaa. Keskieurooppalainen meininki. Kävin yhden yön reissulla toukokuussa.
Oltiin 5 yötä viime kesänä. Suosittelen. Julkisilla helppo liikkua ympäriinsä. Ei ollut liikaa turrejakaan. Ei oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin ajatellut käydä Riikassa. Vaikuttaa ihan ok-kaupungilta mitä olen alustavasti tsekkaillut netissä paikkaa.
Kauppahallit keskustassa ovat alun perin Zeppelin-halleja ensimmäisen maailmansodan ajoilta. Mielenkiintoista.
Riiassa.
minun kilju on käymisen arvoinen, nami
Olin todella vähällä jäädä auton alle suojatiellä matkalla nillle zeppelin-halleille.
Vierailija kirjoitti:
Oikein kiva kesäkaupunki. Vähän kuin Tallinna, mutta siellä ei mikään repsota vaan kaikki on viimeisen päälle tehtyä ja kokemukseni mukaan ovat paljon asiakaspalveluhenkisempiä.
En kyllä nähnyt itse mitenkään hyvää asiakaspalveluhenkeä. Päin vastoin, silmiin ei katsottu, ei hymyilty, ei kysytty kuinka voisi auttaa. Hotellihuone (jonka piti olla ihan hyvä) löyhkäsi kauhealta hajusteelta vai liekö ollut joku ludemyrkky.
Vielä tylympää oli Liettuassa. Eli mitä etelämmäksi Baltiassa meni, sen tökerömpää oli.
Olen käynyt 2018. Ihan ok matkakohde, mutta en nyt mitenkään erityisesti ihastunut. Kauniita jugend-taloja. Tyly asiakaspalvelu. Jurmalassa hieno hiekkaranta.
Olen itsekin ajatellut käydä Riikassa. Vaikuttaa ihan ok-kaupungilta mitä olen alustavasti tsekkaillut netissä paikkaa.
Kauppahallit keskustassa ovat alun perin Zeppelin-halleja ensimmäisen maailmansodan ajoilta. Mielenkiintoista.