Mies ei suostu suuseksiin ....
Kohtalotovereita? Onko mitään keinoa saada se tykkään siitä... Ei auta sauna tai sheivaus, ei lahjonta eikä kiristys...
Toki saavana osapuolena tykkää mutta ei tykkää ite antaa
Kommentit (46)
48, tuntuu varmaa pieneltä, jos se suuseksi ei sulle ole mikään juttu siinä mielessä, että sitä kaipaisit... Mutta laita tilalle jokin muu seksiin tai läheisyyteen liittyvä asia, niin on ehkä helpompi ymmärtää...
Entäs jos sua ei koskaan halattais, tai suudeltais, tai mies haluis seksiä vain pimeällä lähetyssaarnaajassa makkarissa, mutta ei muualal tai muissa asennoissa... Kyllä siitä vaan voi tulla aika iso asia...
AP
Vierailija kirjoitti:
Jos p*llu tai m*lkku olisi tarkoitettu nuoltavaksi ja livottavaksi, kai ne olisi asetettu keskelle naamaa, ihan etusivulle. Mitäpä luulette? Siihen on syynsä, että nuo vehkeet on alusasujen alla ja hieman sivummalla.
Eipä innosta kenenkään alapään imuttaminen tai kenenkään "antama" nuolemissessio. Yleensä nämä nuolemistaan mainostavat ovat onnettomia räpeltäjiä.
Ja jos p*llu tai m*lkku olisi sinulle tarkoitettu, se olisi varmaan istutettu sinulle käteen. Ettet tarvitsisi vaivata muita asiassa.
50 no siinä mielessä ratkaisevaan laittaisin että jos sanoisi, ettei tykkää, en jatkaisi hommaa...
Se on nimittäin samalla paljon muutain kuin se itse akti.. Siihen sisältyy se ajatus että on valmis miellyttämään toista ja tulemaan vastaan ja tuottamaan toiselle nautintoa vs. itsekkyys.
AP
59 olen sitä hetken kokeillut mutta miksi kiusaisin itseäni. Se on musta itsestäni tosi himottavaa ja monesti vaadin sitä kääntymäänkin seksin aikana, että voin samalla ottaa suihin kun teke jotakin muuta mulle...
TOki voisin jonkun aikaa olla ilman, jos se auttaisi mua saamaan kans siltä..
Tietty voisin kokeilla mutta ainaki aikaisemmin on sanout, ettei sitä haittaa,vaikken antaskaan.. Mut voishan se toimia, jos oikeesit huomais, etten enää anna... Mutta tuleeko sitten kiristyksellä mitään hyvää, jos ei ole oikeaa halua...
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisin antamasta suuseksiä hänelle.
Minun mieheni kieltäytyy seksistä kokonaan menkkijen aikana. Minä annoin silloin suuseksiä hänelle, mutta oli pakko lopettaa, kun epäreiluus alkoi katkeroittaa niin paljon. Ei kannata päästää vaakakuppeja liikaa epätasapainoon tai se vaarantaa koko suhteen pidemmällä aikavälillä.
Hyi saatana. Pitäis menkkasta nuolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisin antamasta suuseksiä hänelle.
Minun mieheni kieltäytyy seksistä kokonaan menkkijen aikana. Minä annoin silloin suuseksiä hänelle, mutta oli pakko lopettaa, kun epäreiluus alkoi katkeroittaa niin paljon. Ei kannata päästää vaakakuppeja liikaa epätasapainoon tai se vaarantaa koko suhteen pidemmällä aikavälillä.Hyi saatana. Pitäis menkkasta nuolla
Luetunymmärtäminen...
En kirjoittanut, että miehen pitäisi antaa suusrksiä menkkojen aikana, vaan että hän kieltäytyy silloin kokonaan kaikesta seksistä. Varmuuden vuoksi voi mennä 1,5-2 viikkoa ilman seksiä joka kk tästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
59 olen sitä hetken kokeillut mutta miksi kiusaisin itseäni. Se on musta itsestäni tosi himottavaa ja monesti vaadin sitä kääntymäänkin seksin aikana, että voin samalla ottaa suihin kun teke jotakin muuta mulle...
TOki voisin jonkun aikaa olla ilman, jos se auttaisi mua saamaan kans siltä..
Tietty voisin kokeilla mutta ainaki aikaisemmin on sanout, ettei sitä haittaa,vaikken antaskaan.. Mut voishan se toimia, jos oikeesit huomais, etten enää anna... Mutta tuleeko sitten kiristyksellä mitään hyvää, jos ei ole oikeaa halua...
Pakko sanoa, että mä saattaisin jopa pettää sun tilanteessa eli hakea sen muualta. En voisi elää ilman, että saisin miehen antamana suuseksiä.
Nyt tuli ap:lta kyllä too much information...
Vierailija kirjoitti:
Tietäjä kirjoitti:
Puhukaa mitä haluatte, mutta koirat nuolee. Suihin otto on eri asia.
Kissatko ei nuole?[/quote
Varmaan kaikki nisäkkäät nuolee, mutta yleisemmin näkee ihmistä lipovan koiran, kun vaikka jonkun härkägemssin.
En kyllä halua, että mun pimppaa nuollaan. Enkä ota munaa suuhun. Suuseksi muutenkin aiheuttaa syöpää.
Minä en ole koskaan ymmärtänyt tätä sinä et ota suihin niin en minäkään kamppailua. Ottakaa suihin jos saatte siitä itse nautintoa. Kukaan siihen ole ketään pakottamassa. Miksi pitää toista ruveta painostamaan johonkin mitä ei halua tehdä? Ei se ainakaan silloin tätä suihin ottavaa osapuolta kiihota ja saattaa olla jopa huomattava turn-off. Seksissä ei toimi lastenkasvatuksen pyhä kolminaisuus (kiristys, lahjonta ja uhkailu) vaan päinvastoin toiveita saa esittää puolin ja toisin ja toteuttaa omia halujaan kumppaninkin rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa, onko tämä joku seksi palsta. E.V.V.K. nuoleeko joku sun värkkiä vai ei. Eti ukko joka nuolee ja piste.
Palsta on Aihe vapaa, eli täällä voi puhua vaikka peräpukamista, jos siltä tuntuu. Mikäli ei kiinnosta, niin elä avaa ketjua. Harvinaisen helppoa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä halua, että mun pimppaa nuollaan. Enkä ota munaa suuhun. Suuseksi muutenkin aiheuttaa syöpää.
Mielenkiintoista olisi saada lähde tähän. Varmaan sama tutkimus, jossa todistettiin masturboinnin kasvattavan karvoja kämmeniin. Sen riskin olen valmis ottamaan. Ei tietenkään kenenkään ole pakko jos ei halua.
En suostuisi enää olemaan miehen kanssa, joka pitää suuseksia ällönä. Seurustelin nuorena ja naivina sellaisen kanssa. Meni ne vuodet hukkaan monellakin tapaa.
Sek si on kirkkaasti top kolmosessa parisuhteen tärkeysjärjestyksessä, ja hyvään seksiin kuuluu molemminpuolinen suuseksi sekä kokeilunhalu. Siis mun kohdallani, ei tietenkään kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan ymmärtänyt tätä sinä et ota suihin niin en minäkään kamppailua. Ottakaa suihin jos saatte siitä itse nautintoa. Kukaan siihen ole ketään pakottamassa. Miksi pitää toista ruveta painostamaan johonkin mitä ei halua tehdä? Ei se ainakaan silloin tätä suihin ottavaa osapuolta kiihota ja saattaa olla jopa huomattava turn-off. Seksissä ei toimi lastenkasvatuksen pyhä kolminaisuus (kiristys, lahjonta ja uhkailu) vaan päinvastoin toiveita saa esittää puolin ja toisin ja toteuttaa omia halujaan kumppaninkin rajoissa.
No ei siitä lipomisesta nautintoa saa muu kuin se jota livotaan.
Kuvottavaahan se sille toiselle on. Vai pesetkö mielelläsi kalsaripyykit purskuttelemalla?
Kortsun kanssa olen suostunut antamaan suuseksiä, mutta inhottavaa sekin on.
Kukaan nainen ei sitä limaa halua suuhunsa tai naamalleen. Silmään osuessaan vaarallista! Miehet luulee, että naiset haluaa lipomista. Ei halua. Sitä paitsi harva mies edes osaa tehdä sen hyvin, että voi antaa olla.Suuseksi on toisen nöyryyttämistä. Sopii huo.ran tehtäväksi.
Ja höpö, höpö. Minä otan mielelläni suihin, ja nielen. Mieheni osaa "lipoa" erittäin hyvin. Nautinto on taattu, molemmille.
Vierailija kirjoitti:
52 no totta kai se vaihto, jos oli pakko, mutta inhosi sitä yli kaiken ja sainkin kiristettyä aika paljon palveluksia, jos vaihdoin :) Hyvin valikoiva hajuaisti sillä silloin oli, jos vauvat oli kakkinut juuri kun tiesi mun olevan kohta tulossa... Ihan just aina oli kuulemma kakannut...
Tarkoitin vaan, että kuvastaa sitä sen erite- ja hajukammon määrää ja sitä asiaa, miten sitä voi psyykkisesti inhottaa nuolla mua lähellä niitä paikkoja, joista paskakin tulee
AP
Eihän toi mistään kammosta kerro vaan suunnattomasta itsekkyydestä joka näkyy hyvin seksissännekin. Karsee ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
52 no totta kai se vaihto, jos oli pakko, mutta inhosi sitä yli kaiken ja sainkin kiristettyä aika paljon palveluksia, jos vaihdoin :) Hyvin valikoiva hajuaisti sillä silloin oli, jos vauvat oli kakkinut juuri kun tiesi mun olevan kohta tulossa... Ihan just aina oli kuulemma kakannut...
Tarkoitin vaan, että kuvastaa sitä sen erite- ja hajukammon määrää ja sitä asiaa, miten sitä voi psyykkisesti inhottaa nuolla mua lähellä niitä paikkoja, joista paskakin tulee
AP
Eihän toi mistään kammosta kerro vaan suunnattomasta itsekkyydestä joka näkyy hyvin seksissännekin. Karsee ukko.
Samaa mieltä. Jos ei nyt ihan narsisti niin täysi k-pää jo tuon vaippakammonsa perusteella. On tätä ongelmaa varmasti monilla muillakin, muttei heillä, joilla on kunnon miehet. Toki halut ei aina kohtaa, mutta ei silloin naimisiin kannata.
Vierailija kirjoitti:
Eikai ketää voi pakottaa- mut jos ei suostu edes pyynnöstä sun mieliksi jos ite annat hänelle niin lopettaisin kyl sitte itekin suikkarit hänelle (vaikka ite tykkäänki antaa omalle miehelle niitä).
Kamala ajatus. Kyllä minä annan suuseksiä miehelle, vaikkei hän ei halua eikä siis pysty sitä mulle tehdä. Mulle suikkari ei ole vastenmielistä.
Mies tyydyttää mut joskus vibralla. Eihän se sama ole tietenkään, mutta haluaa sillä osoittaa että kun ei sitä suuseksiä voi mulle antaa niin haluaa tehdä muuten hyvää ilman että itse saa mitään. Lisäksi pitää yleensä huolta että ehdottaa itse ihan seksiäkin jos olen antanut viimeksi suikkarin loppuun asti hänelle, (vaikkei häntä itseä siis oikein huvittaisikaan), vain siksi ehdottaa, etten minä jäis ilman tyydytystä.
Tätä kutsutaan joustamiseksi ja toisen huomioimiseksi. Toi sun ehdotus on silkkaa temppuilua ja itsekkään kostonhaluistakin.
Puolisoni ei suostu antamaan eikä ottamaan suuseksiä. No eipä kyllä enää normaaliseksiäkään. Ero varmaan ainoa vaihtoehto. Mietin myös, ehdottaisinko avointa liittoa. N
AP