Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, istutteko kauan isolla hädällä? Uuden naisen käytös ihmetyttää

Vierailija
06.10.2018 |

Olen alkanut tapailemaan naista ja viime viikonlopun vietin hänen luonaan. Hän kävi aika usein vessassa isolla hädällä (n 2-3 kertaa vuorokaudessa) ja istui sielä aina lehden tai puhelimen kanssa 10-20 min. Exät on hoitaneet asiansa nopeasti ja mietin onko nykyisen käytös normaalia... Joskus olen koittanut huutaa vessaan mutta en saa edes vastauksia.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin istuskelen vessassa pitkään. Kakkaaminen on jopa nautinnollista helpotuksen tunteen muodossa. Selailen myös kännykkää samalla. Ja mulle on opetettu kotona, että vessasta ei huudella.

Vierailija
22/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntee että ei ehkä lähde kovin nopeasti niin voin ottaa lukemista. Mulla on ärtyvä suoli joten toiminta vaihtelee, se on kuule ihan yksilöllistä, ei kaikki naiset ole samanlaisia. Mun mies ottaa kahvinkin vessaan ja kännykän nykyään, enne varmaan jonkun lehden. Ja hänen joku kaveri (mies) ottaa joskus jopa syötävää mukaan kun menee p*skalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee noin minuutti ulostaa ja pestä paikat. Joskus kun ruokavalio oli päin hemmettiä, oli ummetusta ja sillon saattoi kestää. Enemmän lehmänruokaa ja vähemmän kissanruokaa niin alkaa suoli toimia.

Vierailija
24/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee n. 1h kakalla. Mulla on laskeuma ja sen takia pitää tyhjentää loput suolesta sormella kaivamalla. (En paljaalla sormella vaan kosteuspyyhkeen avulla ja tietysti kuuraan kädet lopuksi kuin kirurgi konsanaan.) lisäksi pahat peräpukamat ja pyyhkimiseen kuluu aikaa. Olen kyllä ennen laskeumaakin istunut aika kauan pöntöllä ja se onkin yksi syy noihin pukamiin. Asun kahdestaan lapsen kanssa ja lapsi on jo tottunut, eikä huutele vessaan. Enkä voi muuten käydä missään muualla kakalla kuin kotona ja tästä koituu välillä ongelmia.

Vierailija
25/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset käy paskalla!

Vierailija
26/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin istuskelen vessassa pitkään. Kakkaaminen on jopa nautinnollista helpotuksen tunteen muodossa. Selailen myös kännykkää samalla. Ja mulle on opetettu kotona, että vessasta ei huudella.

Totta. Hyvä pa5kallakäynti on nautinnollisempaa kuin huono pano. Eikä sitäkään sovi toisten häiritä huutelemalla.

Vierailija
27/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset käy paskalla!

Juuri näin. Naiset eivät ulosta ja jos pissaavat niin hieman hunajaa vaan.

Vierailija
28/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa illalla kolme tablettia magnesiumia, niin aamulla vessareissu on varma. Tämä siis vinkkinä teille, joilla on ummetusta.

Vierailija
29/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että mitä tyttöystäväsi siellä vessassa tekee? Jotkut naiset viettävät aikaa vessassa peilailemassa, puristelee finnejä, putsaa hammasvälejä jne. Nuorempana kun asuin vielä kotona, niin siskoni myös hengaili usein pitkiä aikoja vessassa, mutta en usko että hän aina siellä pöntöllä istui aikaa kuluttamassa.

Ja suolentoiminta on eri ihmisillä erilainen ja eiköhän se ole jokaisen oma asia, että kuinks usein ja kuinka kauan asiaansa toimittaa. Minusta ainakin olisi ahdistavaa jos mieheni pitäisi kirjaa suoleni toiminnasta. Itse käyn kyllä bessassa niin, että en usko mieheni tietävän mitä vessassa milloinkin teen ja onneksi hän ei ole oven takana kuuntelemassa ja huutelemassa.

Vierailija
30/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset käy paskalla!

Juuri näin. Naiset eivät ulosta ja jos pissaavat niin hieman hunajaa vaan.

Näin minäkin uskoin kunnes löysin http://poopeegirls.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan