Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, istutteko kauan isolla hädällä? Uuden naisen käytös ihmetyttää

Vierailija
06.10.2018 |

Olen alkanut tapailemaan naista ja viime viikonlopun vietin hänen luonaan. Hän kävi aika usein vessassa isolla hädällä (n 2-3 kertaa vuorokaudessa) ja istui sielä aina lehden tai puhelimen kanssa 10-20 min. Exät on hoitaneet asiansa nopeasti ja mietin onko nykyisen käytös normaalia... Joskus olen koittanut huutaa vessaan mutta en saa edes vastauksia.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillähän tämä on ihan normaalia. Onko aloittaja sen toisen ketjun vessapoliisi?

Vierailija
2/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin naisella kestää siinä kauan, paitsi niillä, joilla on krooninen ummetus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaa taukoa seurastasi?

No ei vaan, en tiedä. Olisiko ummetusta hällä?

Minulla menee "kakkoshätään" vähemmän aikaa kuin ykköseen. Puoliso joskus naureskelee, että ehditkö edes istua alas. Itse viettää sen 15-30 min joka kerralla siellä puhelin kourassa. Ihmettelee vielä, miksi on peräpukamia :D

Vierailija
4/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillähän tämä on ihan normaalia. Onko aloittaja sen toisen ketjun vessapoliisi?

Sama ap.

Vierailija
5/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäätkö myös montako vessapaperiarkkia kuluu?

Vierailija
6/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös hyvä aineenvaihdunta. Käyn pa**alla monta kertaa päivässä. Välillä tulee liukkaasti, sitten voi olla pari päivää, että joutuu istumaan kauemmin. Se varmaan ainakin vaikuttaa, mitä on syönyt. Lomilla varsinkin just tota jälkimmäistä.

Vierailija
7/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ehkä 5 min koko asiaan, mutta saatan olla myös 15 min ja selailla kaikkea puhelimella. Anna sen olla siellä niin kauan kuin haluaa, älä kyttää.

Vierailija
8/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vastaa huutoihisi, koska on poistunut vessan salaovesta jonnekin.

Vierailija
9/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää. Luen usein kirjaa. Eikä ole ummetusta. Tykkään vain lukea pöntöllä. Se on mukavaa.

Olisi kyllä aika ankeaa, jos joku pönttö tulisi siihen jotain huutelemaan.

Vierailija
10/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi pitää viedä puhelin vessaan. Ei kuulosta kovin hygieeniseltä.

Vierailija
11/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiire, n. 5 min. Muuten 10-30 minuuttia.

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi pitää viedä puhelin vessaan. Ei kuulosta kovin hygieeniseltä.

Itse istun pytylle, selailen luuria, ja kun tulee pesun/pyyhkimisen aika, laitan puhelimen jonnekin odottamaan ja kosken siihen seuraavan kerran vasta pestyäni kädet.

Vierailija
12/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi olla suolistosairaus. Anna olla rauhassa.

Vierailija
13/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kunnes kakka tulee. Ennen ei pytyltä kannata nousta.

Vierailija
14/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestää. Luen usein kirjaa. Eikä ole ummetusta. Tykkään vain lukea pöntöllä. Se on mukavaa.

Olisi kyllä aika ankeaa, jos joku pönttö tulisi siihen jotain huutelemaan.

Saat peräpukamia tuolla menolla. Miksi kukaan tykkää istua p*skanhajussa huvikseen?!

Vierailija
15/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prööt!

Vierailija
16/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko se yrittää ulostaa mahdollisimman äänettömästi. Silloin ei kannata pukertaa voimalla. Ja silloin menee enemmän aikaa.

Kävitkö käynnin jälkeen tsekkaamassa tuoksut?

Vierailija
17/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mitään naista ole. Kellota ajankuluksi omat vessatohusi ja tee niistä tilasto. Raportoi sitten niistä tänne.

Vierailija
18/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 30 sek

Vierailija
19/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää ihmisiä jotka lukee tai selaa puhelinta vessassa hyi helvetti, kun se sonta on tullut niin siihen jäädään istumaan se uloste siinä pöntössä jne.? Kuvottavaa, eikö ole kivempi istua ja lukea jossain muualla missä ei ole omaa ulostetta?

Ja toiseksi, miksi sinne vessaan mennään istuksimaan jos ei ole hätä? "Istutaan niin kauan kun tulee" Eli vessaan mennään toivomaan että jotain tulee, ei siksi että "orava kurkkii jo"?

Mulla tulee yleensä kerran päivässä hätä, ja silloin kun on hätä pitää aikalailla heti mennä koska se ei odottele siellä. Ja jos joskus käy niin vessanpöntöllä että on vielä tunne että jotain olisi tulossa mutta ei tule, niin pyyhin puoni ja lähden pois vessasta, menen sitten siinä vaiheessa kun se tavara on sieltä oikeasti tulossa, ja tuleehan se, ennemmin tai myöhemmin.

Minulla on IBS ja se on sitten taas toinen tarina, silloin voi mennä 20-30 minuuttia vessassa, mutta silloinkaan en siellä mitään lue, vaan kyyristelen pöntöllä tuskissani ja yritän saada suolta tyhjäksi koska vain se lopettaa kivun. Olen onnellinen kun ripuli tulee, koska yleensä se vie kivun pois, joskus vaan on niin ikävästi että se kipu tulee takaisin ja pitää odottaa että tulee toisen kerran ripuli. Ja pahin on se, kun kipu tulee ja siinä on ensin "tulppa" joka ei meinaa haluta tulla, mutta suolisto kurisee ja tietää että ripuli on tuloillaan ja kipu on kova, siinä menee sitten kauemman aikaa kuin siinä että tulisi pelkkä vesiripuli.

Vierailija
20/30 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selaa Tinderiä siellä kun se käskee pyyhkäisemään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi