Miehen pitäisi nukkua ennen yövuoroa , mutta ravaa pitkin asuntoa rähisemässä sekä paiskomassa ovia, kun lapset "metelöi"
Eli leikkii. Ääntä väkisinkin lähtee kun 2v ja 5v pikkujannut kyseessä, eivät voi mennä uloskaan sillä minulla on flunssa enkä uskalla yksin laskea kerrostalon pihalle. Mies on vartin välein huutamassa kasvot punaisina että ettekö he""tti osaa hiljaa siellä ! Korvatulppia ei voi/saa käyttää korvakäytävien rakenteen tms vuoksi.
Kommentit (23)
Jos on noin herkkäuninen on vaihdettava päivätyöhön. Tai sitten muutatte erillenne. En näe järkeä tuossa teidän kuviossa, jos vuorotyö ja nukkumisongelmat on kuitenkin jatkuva normi.
Vierailija kirjoitti:
Hah. Tuo olis kyllä luksusta, että ennen yövuoroa vois vain oleskella rauhassa makuuhuoneessa, kerätä voimia ja lueskella vaikka kirjaa. Mutta kun mulla on yövuorot, niin etukäteen on kyllä ihan normipäivä. Teen ruoat, ulkoilutan lapset, siivoan, pyykkään, hoidan harrastukset jne. Yövuoron jälkeen sitten kyllä nukuttaa ainakin puolille päivin, vaikka kotona olis minkälainen meteli.
Ihmiset on erilaisia. Minä en pysty keskittymään, jos en ole yhtään nukkunut. Yleensä nukun ennen sairaalaan yövuoroon menoa 3-4 tuntia (noin klo 13-17) ja yövuoron jälkeen klo 8-14.30 tai 8.30-15. Meillä on lapsia, joten herätys tulee viimeistään kolmelta. Jos on viisi yövuoroa putkeen, olen jo todella puhki. Onneksi harvoin on enempää kuin 3-4 yötä putkeen.
Hah. Tuo olis kyllä luksusta, että ennen yövuoroa vois vain oleskella rauhassa makuuhuoneessa, kerätä voimia ja lueskella vaikka kirjaa. Mutta kun mulla on yövuorot, niin etukäteen on kyllä ihan normipäivä. Teen ruoat, ulkoilutan lapset, siivoan, pyykkään, hoidan harrastukset jne. Yövuoron jälkeen sitten kyllä nukuttaa ainakin puolille päivin, vaikka kotona olis minkälainen meteli.