Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mietin usein johtuuko pitkään kestänyt sinkkuuteni masennuslääkkeistä. Niitä kun syö ei tunne mielenkiintoa tai ainakaan romanttisia tunteita ketään kohtaan, ei ihastu eikä kaipaa seksiä. Toisaalta olen ihan tyytyväinen näin. Mutta hukkaanko elämäni ja pitäisikö minun harrastaa seksiä tai etsiä kumppania?

• ylös 4
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta oon ihastunut psykiatriini. XD

No hyvä kun pystyt ihastumaan. Minulta on se kyky hävinnyt, lääkkeiden johdosta kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä olen ollut lääkityksen aikanakin ihastunut. Aika masentavaa, kun mitään mahdollisuuksia ei ole koskaan ollut. 

Vierailija

Minä olen masennus ja psykoosilääke myrkyt lopettanut jo aikaa sitten, mutta seksuaalinen halu ja tunteeni eivät ole palautuneet ennalleen. En tunne romanttisia enkä muitakaan tunteita juuri ollenkaan, tunne-elämäni on hyvin lattea ja mitäänsanomaton.

Vierailija

Lääkkeissä on tässäkin kohdin eroja. Söin pitkään jotain Sero- alkuista lääkettä. En ollut yhtään kiinnostunut koko seksistä. Onneksi olenkin sinkku, ettei kenenkään tarvinnut kärsiä, tai siis kenenkään muun. Mutta sitten tämä lääke vaihdettiin Venlafaxiiniin ja tilanne onkin ihan toinen...En tosin hankkiudu siltikään enää parisuhteeseen, mukava vaan tuntea niitäkin tunteita vielä.